Ik zag op een pagina alle verschillende soorten die ze hebben, echt heel erg mooi. Weet je al wat je er van gaat maken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:30 schreef espri het volgende:
[..]
Owja sollyIk zag dat roze en vond ik ook mooi.
Volgens mij zijn het inderdaad stokjes en dubbele stokjes, haakt lekker snel weg.
Ja het is verloopgaren in zoveel kleurtjes, helemaal verliefd op, zal een foto maken als het binnen komt.
Had vorige maand ook besteld en nu andere kleurtjes dan heb ik ze geloof ik zo,n beetje allemaal.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag op een pagina alle verschillende soorten die ze hebben, echt heel erg mooi. Weet je al wat je er van gaat maken?
Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden, dus foto's is altijd goed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:34 schreef espri het volgende:
[..]
Had vorige maand ook besteld en nu andere kleurtjes dan heb ik ze geloof ik zo,n beetje allemaal.![]()
Nee geen idee nog, ik doe altijd andersom, ik haal eerst wol of katoen en bedenk dan wat het gaat worden.
Heb al wel een vest af met deze wol, zit heerlijk.
Dan had je een flinke smak gemaakt.quote:
Zit nu ook te haken, een simpele omslagdoek die ik gewoon blind kan haken, als ik een film kijk of wat dan ook, moet ik gewoon hakenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden, dus foto's is altijd goed.
Ai zeg, dat is behoorlijk heftig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had je een flinke smak gemaakt.
Mijn nichtje is twee maanden geleden van de trap gevallen, ze heeft 2 weken in het Erasmus gelegen en daarna nog eens een week of 5 in het revalidatiecentrum en is nu sinds een weekje thuis. Ze heeft er aardig hersenletsel aan over gehouden
Ben ik er beter vanaf gekomen, 9 dagen UMC nijmegen,, geheugenverlies, zou ook in revalidatie moeten maar was tegen de vakantie en druk, dus toch naar huis.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had je een flinke smak gemaakt.
Mijn nichtje is twee maanden geleden van de trap gevallen, ze heeft 2 weken in het Erasmus gelegen en daarna nog eens een week of 5 in het revalidatiecentrum en is nu sinds een weekje thuis. Ze heeft er aardig hersenletsel aan over gehouden
Jeetje zeg, dat is niet mis, nu nog ergens last van?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben ik er beter vanaf gekomen, 9 dagen UMC nijmegen,, geheugenverlies, zou ook in revalidatie moeten maar was tegen de vakantie en druk, dus toch naar huis.
Scheur in kaak, gekneusde ribben, aangezichtsverlamming, hechtingen van slaap naar vlak boven mijn oog, arm, pink voet...alles wat een klap had gemaakt bij het neerkomen
Heftig allemaal zeg, is het wel allemaal weer goed gekomen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben ik er beter vanaf gekomen, 9 dagen UMC nijmegen,, geheugenverlies, zou ook in revalidatie moeten maar was tegen de vakantie en druk, dus toch naar huis.
Scheur in kaak, gekneusde ribben, aangezichtsverlamming, hechtingen van slaap naar vlak boven mijn oog, arm, pink voet...alles wat een klap had gemaakt bij het neerkomen
Na mijn vest ga ik zoiets voor mezelf haken. Werk jij volgens een patroon?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:42 schreef espri het volgende:
[..]
Ja daar viel ik ook voor, echt zo mooi.
Hoe is het nu? Volledig hersteld?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoop voor je nichtje dat alles nog ten goede keert. Ik weet uit ervaring dat dingen die er slecht uitzien toch beter kunnen worden.
Meestal wel ja, hier heb ik er meerderen van, ook met een punt voor en achter maar vind ik meestal niet handig, deze half ronde wel, snel om en weer af, zo zit ik de hele dag, om, af om, afquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na mijn vest ga ik zoiets voor mezelf haken. Werk jij volgens een patroon?
Bedankt, het heeft vaak heel veel tijd nodig, al zijn de eerste weken heel belangrijk, maar we hopen er het beste van.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoop voor je nichtje dat alles nog ten goede keert. Ik weet uit ervaring dat dingen die er slecht uitzien toch beter kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |