wordt @Bos81 niet automatisch omgezet???quote:
geen idee @Bos81quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wordt @:Bos81 niet automatisch omgezet???
Is ook nooit meer gebruiktquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:bos niet , maar dat is een niet actief account waar ik niks mee heb te maken
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:47 schreef Domnivoor het volgende:
Hier word ik vrolijk van. Er staat een ‘nieuwe’ piano op Utrecht CS![]()
[ afbeelding ]Geen idee hoe lang al. Hij staat aan de westzijde van het station waar ik zelden kom.
En heb je er op gespeeld?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:47 schreef Domnivoor het volgende:
Hier word ik vrolijk van. Er staat een ‘nieuwe’ piano op Utrecht CS![]()
[ afbeelding ]Geen idee hoe lang al. Hij staat aan de westzijde van het station waar ik zelden kom.
Mij boeit het nieuws alleen nog maarquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:53 schreef Leandra het volgende:
OMG de TT
Het was ook een 1 op mijn rapport die me werkelijk niets boeide.
Niet doen hoor dat hoestenquote:Ik heb echt de neiging om zo'n sufkut die als een van de weinigen toch zonder mondkapje de winkel inwandelt gewoon in haar gezicht te gaan hoesten, kennelijk vindt zij bescherming van anderen niet zo belangrijk, dus dan hoeft zij ook niet beschermt te worden.
quote:In de Hema werd een meneer-die-geen-afstand-hield boos op een mevrouw-die-geen-mondkapje-droeg. Eerst wederzijds gemor, daarna verhitte blikken. De jongen achter de kassa: "Als jullie zo naar elkaar blijven kijken geef ik jullie op voor First Dates." En toen lachtten ze. Einde!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nog niet. Ik moest een trein halen.
Daar staan ze voor om spontane acties uit te lokken, maar nu is het niet zo wenselijk lijkt mequote:
Het gaat vaak spontaan zoals hij dezequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar staan ze voor om spontane acties uit te lokken, maar nu is het niet zo wenselijk lijkt me
NIET zoals deze dus... bedoel ikquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het gaat vaak spontaan zoals hij deze![]()
maar ja met die coronashit wordt het wel lastig jah
Nee, ik weet dat dat fout gaat, daarom doe ik het ook niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mij boeit het nieuws alleen nog maar![]()
Heerlijk omdat zo te volgen![]()
Ik zag ergens deze tweet via een andere tweet....en ik had jou commentaar gelezen ergens....
[..]
Niet doen hoor dat hoestendat wordt matten
![]()
Deze vond ik wel érg leuk![]()
https://twitter.com/enperquin/status/1312011376248975365
[..]
First Dates
![]()
Tja... je hoeft alleen maar de reacties op Fok te lezen.... sommige mensen blijven roepenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat dat fout gaat, daarom doe ik het ook niet.
Maar ik vind het zo asociaal.
Ik kan me daar ook best boos om maken, van die mensen die wel profiteren van het feit dat ik een mondkapje draag maar er zelf geen op willen zetten, egoïsten!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat dat fout gaat, daarom doe ik het ook niet.
Maar ik vind het zo asociaal.
Dat was al op de middelbare school!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:53 schreef Leandra het volgende:
OMG de TT
Ik vertelde gisteren net aan de jongste dat ik bij handwerken simpelweg de klas uit ben gelopen toen de handwerkjuf begon te zeuren dat ik het handwerkstukje dat met kerst al klaar had moeten zijn in mei nog niet af had.
Ik was zo pissed off dat de meisjes verplicht handwerken hadden terwijl de jongens naar handenarbeid mochten (1980, I kid you not).
Dat was overigens wel veranderd voor ik van school was.
Het was ook een 1 op mijn rapport die me werkelijk niets boeide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |