Ja heb nog vee te doen. Tis kut wanneer ik een colbert draag, dan wel een paraplue. Verder: tja, water.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan water dat uit de lucht valt. Jij gaat er lekker op uit straks?
ik mis ook de muziekjes van @pullupquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:17 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Geen muziekjes van @:pullup vandaag
Het is maar water toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:30 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja heb nog vee te doen. Tis kut wanneer ik een colbert draag, dan wel een paraplue. Verder: tja, water.
Dat is een fijn wakkerwordtmuziekjequote:
Ik klik ze niet eens allemaal aan, maar zijn posts eromheen vind ik heel vermakelijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik mis ook de muziekjes van @:pullupeen van de weinige die ik aanklik, met kopje thee erbij.
Ok. Pot thee.
regen verneukt een colbert. En nee, alleen door de week, beedbellen met joggingbroek en colbert.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is maar water toch?
En anders zonder colbert, trouwens een colbert in het weekend?
Het zijn er meestal drie. Meestal zet ik de werk laptop aan, klik de muziekjes aan en lees de mail van mijn werk erbij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik klik ze niet eens allemaal aan, maar zijn posts eromheen vind ik heel vermakelijk.
quote:
Dat klinkt als een leuke dag. Veel plezier!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:44 schreef Prisha het volgende:
Anyway...ik ga er zo lekker op uit. Naar Fort Everdingen. Rondleiding daar. Dan een stuk wandelen daar aan de Lek. Dan lunch met koppie soep erbij. Dan terug wandelen en een bierproeverij.
Allemaal buiten. Heel klein groepje mensen. Mondkapjes, check.
Ondanks het weer even uitwaaien, camera mee, hoop wat mooie fotos te maken. Met dit weer kun je best dramatische foto's maken met mooie contrasten.
Fijne dag en weekend iederee! Take care en geniet van de dag
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:39 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
regen verneukt een colbert. En nee, alleen door de week, beedbellen met joggingbroek en colbert.
Gelukkig hoef je niet te werken vandaag, anders had hij dat mooi in de war gestuurd. Ja mooi, he die Keespostsquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zijn er meestal drie. Meestal zet ik de werk laptop aan, klik de muziekjes aan en lees de mail van mijn werk erbij.
Soort vaste begin van de ochtend. Heel soms past de muziek niet maar meestal gaat het heel goed zo![]()
posts eromheen kan ik ook altijd wel waarderen. Kees-commentaar
Leuke plannen allemaal, klinkt als een goede dag en is het daar wel droger. Veel plezier!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:44 schreef Prisha het volgende:
Anyway...ik ga er zo lekker op uit. Naar Fort Everdingen. Rondleiding daar. Dan een stuk wandelen daar aan de Lek. Dan lunch met koppie soep erbij. Dan terug wandelen en een bierproeverij.
Allemaal buiten. Heel klein groepje mensen. Mondkapjes, check.
Ondanks het weer even uitwaaien, camera mee, hoop wat mooie fotos te maken. Met dit weer kun je best dramatische foto's maken met mooie contrasten.
Fijne dag en weekend iederee! Take care en geniet van de dag
Ja de seksisme op school. Heerlijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:53 schreef Leandra het volgende:
OMG de TT
Ik vertelde gisteren net aan de jongste dat ik bij handwerken simpelweg de klas uit ben gelopen toen de handwerkjuf begon te zeuren dat ik het handwerkstukje dat met kerst al klaar had moeten zijn in mei nog niet af had.
Ik was zo pissed off dat de meisjes verplicht handwerken hadden terwijl de jongens naar handenarbeid mochten (1980, I kid you not).
Dat was overigens wel veranderd voor ik van school was.
Het was ook een 1 op mijn rapport die me werkelijk niets boeide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |