Hier ook jongens mochten zagen en timmeren. Ik had ook niks met die haak en brei toestand. Godverdommequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:53 schreef Leandra het volgende:
OMG de TT
Ik vertelde gisteren net aan de jongste dat ik bij handwerken simpelweg de klas uit ben gelopen toen de handwerkjuf begon te zeuren dat ik het handwerkstukje dat met kerst al klaar had moeten zijn in mei nog niet af had.
Ik was zo pissed off dat de meisjes verplicht handwerken hadden terwijl de jongens naar handenarbeid mochten (1980, I kid you not).
Dat was overigens wel veranderd voor ik van school was.
Het was ook een 1 op mijn rapport die me werkelijk niets boeide.
Hoezo maar verderquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:24 schreef chufi het volgende:
Op mij heeft het iig geen indruk gemaakt , want ik ben het vergeten wat we deden.. tekenles maar verder ..?
Dat kan ookquote:
Ja soury kleurt binnen de lijntjes maar is vele malen hinderlijker dan de onschuldige dorpsidioot @MCHquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:16 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Soury kleurt binnen de lijntjes. Mch is een maniakale oversexte stoorzender... en is gewoon een vervelende kut user.
Maar dat is mijn mening.
Ook goedemorgen trouwens.
Hoi Scrullelep-rjejsssquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja soury kleurt binnen de lijntjes maar is vele malen hinderlijker dan de onschuldige dorpsidioot @:mch
Maar vertel eens.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja soury kleurt binnen de lijntjes maar is vele malen hinderlijker dan de onschuldige dorpsidioot @:mch
Ja vind ik ook hoor, daarom woon ik liever alleenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gewoon terecht meisjes moeten leren schoonmaken, koken en kleren make ect
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
En toenquote:
Zo is dat!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hm, zo'n vrouw-mens is toch wel handig zo te lezen (ook vrijgezel)quote:
Ik denk dat ie uitgeluld is.quote:
Fok is grappig somsquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:38 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik denk dat ie uitgeluld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |