Ik had mijn zegje al gedaanquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:38 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik denk dat ie uitgeluld is.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik had mijn zegje al gedaan
Leuke tt trouwens![]()
Je lult te veel onzinquote:
"maar is vele malen hinderlijker"quote:
Lolquote:
Is veel leuker online gastquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
"maar is vele malen hinderlijker"
Goed verhaal![]()
Maar verder zoeken jullie t maar lekker saampies uit.
Je bemoeit je er maar al te graag meequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Goed verhaal![]()
We zoeken weer contact als we u nodig denken te hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Goed verhaal![]()
Rel del eerste klasquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bemoeit je er maar al te graag mee
Ik denk dat je beter een ander contact kan zoekenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We zoeken weer contact als we u nodig denken te hebben.
Als hij aan de beademing lag ging het nog goedquote:
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter een ander contact kan zoeken
Mja sommige mensen snappen het echt niet, lijkt me toch duidelijk dat als je niet met je kinderen af kan spreken je al helemaal niet met vrienden af spreektquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:48 schreef espri het volgende:
Wat kan je soms teleurgesteld zijn in vrienden zeg...
Ik zie mn kids en kleinkind al een tijdje niet, alleen via beeldbellen,
vriendin app ik mee en zeg haar dat, stuurt ze terug, het zit er misschien niet in maar zullen we afspreken....![]()
Tuulk, zie mn vlees en bloed niet maar jou wil ik zien hoor... AAARRGGGHHHH sommmige mensen.
Tuuk, die gekke muis. dat maffe worstenbroodje en mch.. tja, wat wil je dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bemoeit je er maar al te graag mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |