abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195396137
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
pi_195396164
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook nog de vraag of hij uberhaupt ziek is. Voorlopig is het gewoon gekke campagnestunt nummer zoveel van Trump.
Nee, dit is te beschadigend voor zijn imago om fake te zijn. Dit kost hem alleen maar stemmen omdat het aantoont dat zijn beoordelingsvermogen gewoon uitermate zwak is.
pi_195396185
Ik denk dat het de genadeklap voor zijn campagne is. En dan kan die nadat die verloren heeft nog altijd roepen 'als ik geen corona had gehad dan had ik gewonnen'.

Iedereen blij.
pi_195396186
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat vind ik vreemd op zijn eerste ziektedag. Met milde klachten. Meteen een experimentele behandeling.

Zoveel vragen...
Het kan zijn dat hij het al langer had... ze kwamen bv. te laat opdagen bij het debat om getest te worden...

twitter

Als ze het al wisten en daarmee het risico namen om Biden te besmetten is dat weer een nieuw schandaal die zijn weerga niet kent.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_195396240
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:42 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Het kan zijn dat hij het al langer had... ze kwamen bv. te laat opdagen bij het debat om getest te worden... WTF

[ twitter ]

Als ze het al wisten en daarmee het risico namen om Biden te besmetten is dat weer een nieuw schandaal die zijn weerga niet kent.
Tenzij Trump de Superspreader was is dat onwaarschijnlijk. Het lijkt toch wel vrijwel zeker dat het feestje op zaterdag voor de nieuwe SC rechter het super spreading event was. Alle mensen die nu ziek zijn waren daar aanwezig en verder hebben ze geen contact gehad met allemaal.
pi_195396303
Die REGN antibody cocktail is fase 3, dus experimenteel. Daar moeten Trump zijn artsen toestemming bij de FDA voor gevraagd hebben.
Een dosis van 8 gram is behoorlijk hoog. Aangezien 2,4 gram als normaal in de studie beschouwd wordt.

De aandelen schieten wel omhoog van Regeneron.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195396372
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, dit is te beschadigend voor zijn imago om fake te zijn. Dit kost hem alleen maar stemmen omdat het aantoont dat zijn beoordelingsvermogen gewoon uitermate zwak is.
Absoluut niet, aantonen dat zijn beoordelingsvermogen uitermate zwak is doet hij al 70 jaar en daarmee is hij ook president geworden. Hij staat op deze manier weer volledig in de spotlight, mocht hij het niet hebben komen mensen daar toch pas veel te laat achter hoe lang duurde het voordat we tax returns zagen? Zijn medische dossier zal nog wel een stuk langer duren. Als hij super snel zogenaamd Corona overwint staat hij er echt wel goed op bij veel mensen.

Ik denk dat het wel mogelijk is dat hij het heeft hoor. Maar het lijkt meer op de trucjes die we al van hem kennen. Hij trekt weer volledig alle aandacht naar zich toe en zoals het verleden heeft uitgewezen slechte publiciteit is ook goed voor Trump.
pi_195396379
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:46 schreef capricia het volgende:
Die REGN antibody cocktail is fase 3, dus experimenteel. Daar moeten Trump zijn artsen toestemming bij de FDA voor gevraagd hebben.
Een dosis van 8 gram is behoorlijk hoog. Aangezien 2,4 gram als normaal in de studie beschouwd wordt.

De aandelen schieten wel omhoog van Regeneron.
Hm, wil je een gokje doen of bepaalde mensen in het Witte Huis nog snel aandelen in dat bedrijf gekocht hebben?
pi_195396399
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Absoluut niet, aantonen dat zijn beoordelingsvermogen uitermate zwak is doet hij al 70 jaar en daarmee is hij ook president geworden. Hij staat op deze manier weer volledig in de spotlight, mocht hij het niet hebben komen mensen daar toch pas veel te laat achter hoe lang duurde het voordat we tax returns zagen? Zijn medische dossier zal nog wel een stuk langer duren. Als hij super snel zogenaamd Corona overwint staat hij er echt wel goed op bij veel mensen.

Ik denk dat het wel mogelijk is dat hij het heeft hoor. Maar het lijkt meer op de trucjes die we al van hem kennen. Hij trekt weer volledig alle aandacht naar zich toe en zoals het verleden heeft uitgewezen slechte publiciteit is ook goed voor Trump.
Dat werkt niet meer, hij heeft alleen nog de base over en de rest moet hij overtuigen en dit overtuigt helemaal niemand vooral omdat de oorzaak zijn tuinfeest zonder voorzorgsmaatregelen geweest lijkt te zijn.
pi_195396436
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Impliceren dat men zo'n conspiracy op kan zetten en dat verborgen houden vind ik best grappig.
pi_195396451
quote:

[..]

Het kan zijn dat hij het al langer had... ze kwamen bv. te laat opdagen bij het debat om getest te worden...

[ twitter ]

Lekker is dat. Hij zat de boel dus onder te spetteren terwijl hij toen misschien al besmettelijk was.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:53:53 #12
236264 crew  capricia
pi_195396453
quote:
The antibodies Regeneron makes are similar to those developed by people who catch the virus and survive it. Given though an I.V. drip, a concentrated dose of manufactured antibodies is designed to grab hold of the viral particles and neutralized them.

The expectation for such treatments is, if given early to patients like Trump, they might stop the disease from ever progressing to its most serious stage of pneumonia and death.

Just this week, Regeneron said a study of nearly 300 outpatients showed the antibody treatment cut down the amount of virus. There were also hints that those who got the drug were less likely to end up in doctor’s office, making it one of the most exciting new candidate treatments. (A similar antibody is being made and tested by Eli Lilly.)
https://www.technologyrev(...)tter_impression=true
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:55:34 #13
236264 crew  capricia
pi_195396487
quote:

[..]

[ twitter ]

Dat kan ik me niet voorstellen. Dat hij zoiets bewust zou doen. Hij zet daar ook andere levens, van zijn naasten, mee op het spel. :o
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195396554
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:53 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Lekker is dat. Hij zat de boel dus onder te spetteren terwijl hij toen misschien al besmettelijk was.
Hij mischien niet maar er was wel iemand die flink bezig is geweest, ja.

De teller staat nu op een President, een First Lady, een US Senator, een RNC voorzitter, 2 stafleden en 3 journalisten en daar komen er nog wel meer bij.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 23:00:32 ]
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:59:54 #15
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195396570
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Bovendien mag hij twee weken geen rallies houden. Een beetje aan maatregelen houden waar zijn fans niet zo van zijn.
pi_195396578
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:52 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Impliceren dat men zo'n conspiracy op kan zetten en dat verborgen houden vind ik best grappig.
Is toch niet veel conspiracy voor nodig. Trump liegt en zijn doctor liegt klaar. Is ook al eerder gebeurd
quote:
President Trump’s former personal physician claims that Trump dictated the 2015 letter he wrote praising the then-presidential candidate’s health.

"He dictated that whole letter. I didn't write that letter," Dr. Harold Bornstein told CNN. "I just made it up as I went along."

"His physical strength and stamina are extraordinary,” read the letter, which Bornstein had initially said he wrote himself.
Daarbij heeft het Witte Huis al zoveel leugens de wereld ingeslingerd dit is echt niks nieuws hoor. Toen hij zogenaamd de grootste crowd ooit had hield zijn perspinochio dat ook gewoon vol en daarvan was oneindig veel makkeilijker te bewijzen dat het een leugen was.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat werkt niet meer, hij heeft alleen nog de base over en de rest moet hij overtuigen en dit overtuigt helemaal niemand vooral omdat de oorzaak zijn tuinfeest zonder voorzorgsmaatregelen geweest lijkt te zijn.
Dat dat tuinfeest de oorzaak is is toch net zo speculatief als claimen dat Trump geen Corona heeft. Als die mensen niet aan voorzorgsmaatregelen doen zullen ze allemaal wel veel potentiele blootstelling hebben gehad aan COVID. Natuurlijk overtuigt het nu niet maar wacht maar tot hij als een feniks uit de as rijst. In ieder geval vind ik de timing wel erg lekker voor hem, het zag er waardeloos uit nu kan hij een soort reset voor zijn campagne doen.

Sowieso van een persoon waarvan mensen bang zijn dat hij niet eens aftreed als hij verliest vind ik het maar raar dat ze denken dat hij wel een de-facto coup zou plegen maar liegen een ziekte te hebben zou te ver gaan??
pi_195396608
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Is toch niet veel conspiracy voor nodig. Trump liegt en zijn doctor liegt klaar. Is ook al eerder gebeurd
[..]

Daarbij heeft het Witte Huis al zoveel leugens de wereld ingeslingerd dit is echt niks nieuws hoor. Toen hij zogenaamd de grootste crowd ooit had hield zijn perspinochio dat ook gewoon vol en daarvan was oneindig veel makkeilijker te bewijzen dat het een leugen was.
[..]

Dat dat tuinfeest de oorzaak is is toch net zo speculatief als claimen dat Trump geen Corona heeft. Als die mensen niet aan voorzorgsmaatregelen doen zullen ze allemaal wel veel potentiele blootstelling hebben gehad aan COVID. Natuurlijk overtuigt het nu niet maar wacht maar tot hij als een feniks uit de as rijst. In ieder geval vind ik de timing wel erg lekker voor hem, het zag er waardeloos uit nu kan hij een soort reset voor zijn campagne doen.

Sowieso van een persoon waarvan mensen bang zijn dat hij niet eens aftreed als hij verliest vind ik het maar raar dat ze denken dat hij wel een de-facto coup zou plegen maar liegen een ziekte te hebben zou te ver gaan??
Liegen over zoiets is van een andere orde, zo'n leugen zou voor de verkiezingen absoluut uit komen.
pi_195396613
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

Er was maar een event waar alle huidige slachtoffers aantoonbaar samen waren. En dat was afgelopen zaterdag in de Rose Garden waar nul voorzorgsmaatregelen waren, mensen liepen te kussen, handen schudden, geen maskers droegen en geen afstand hielden.

Arcee heeft de video eerder gepost.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 23:02:35 ]
pi_195396629
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:55 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat kan ik me niet voorstellen. Dat hij zoiets bewust zou doen. Hij zet daar ook andere levens, van zijn naasten, mee op het spel. :o
Kan ook een kwestie van gerede twijfel zijn geweest waar men nog niet zeker was. Ze zouden wel met een verklaring moeten komen waarom ze te laat waren denk ik al lijkt me dit scenario ook niet bijster waarschijnlijk.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:02:51 #20
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195396633
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hij mischien niet maar er was wel iemand die flink bezig is geweest, ja.

De teller staat nu op een President, een First Lady, een US Senator, een RNC voorzitter, 2 stafleden en 3 journalisten en daar komen er nog wel meer bij.
Hope Hicks het matras van Washington
pi_195396651
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:02 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Kan ook een kwestie van gerede twijfel zijn geweest waar men nog niet zeker was. Ze zouden wel met een verklaring moeten komen waarom ze te laat waren denk ik al lijkt me dit scenario ook niet bijster waarschijnlijk.
Hij werd toch sowieso elke dag getest? Dan zou volgens mij de dag van besmetting bekend moeten zijn.
pi_195396663
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hope Hicks het matras van Washington
Heh. Mischien. Of Hicks is gewoon ook een slachtoffer van iemand anders.
pi_195396683
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:03 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Hij werd toch sowieso elke dag getest? Dan zou volgens mij de dag van besmetting bekend moeten zijn.
Als dat echt het geval was dan hadden ze het eerder...oh...wacht...

Ik zeg niet dat je ongelijk hebt maar ik krijg het idee dat hij mischien niet iedere getest is.
pi_195396690
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:03 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Volgens Trump wordt hij eens per 2 a 3 dagen getest, gemiddeld genomen (dus soms nog minder frequent):
quote:
"I do probably on average a test every two days, three days, and I don't know of any time I've taken two in one day, but I could see that happening."

https://edition.cnn.com/2(...)rus-tests/index.html
Waarmee hij zijn woordvoerster direct tegensprak.
pi_195396701
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:05 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Volgens Trump wordt hij eens per 2 a 3 dagen getest: https://edition.cnn.com/2(...)rus-tests/index.html
Oh ok. Dan zou het inderdaad kunnen dat hij in die tussentijd besmet is geraakt.
pi_195396712
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:05 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Volgens Trump wordt hij eens per 2 a 3 dagen getest:
[..]

Waarmee hij zijn woordvoerster direct tegensprak.
Test op maandag/dinsdag, positieve test donderdag...Kan kloppen.
pi_195396713
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:02 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Te laat komen is toch standaard voor de Trumps? Als mensen op je moeten wachten betekent het dat je belangrijk bent.
Цой жив
pi_195396746
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:06 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Te laat komen is toch standaard voor de Trumps? Als mensen op je moeten wachten betekent het dat je belangrijk bent.
Kan, maar dat zouden ze even mogen uit leggen wmb. Te laat voor een afgesproken test is niet bepaald chique. En al helemaal niet als je daarna positief blijkt.
pi_195396755
Willen jullie lachen?

quote:
Mask-wearing at the White House will remain optional

https://www.washingtonpos(...)JVCZHXTMITYX5NQP2J5Y
Vooral even naar de foto bij het artikel kijken, dat is Chris Christie, afgelopen zaterdag
pi_195396764
twitter

En Pence zou VP zijn, en Jared schaduw-VP. imho.
pi_195396783
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:09 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
En Pence zou VP zijn, en Jared schaduw-VP. imhp.
Jared kan echter niets afdwingen, Pence wel. En als Trump te ziek is om in te grijpen dan houd het op voor Jared, Pence is sowieso niet meer te verwijderen nu.
pi_195396803
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Jared kan echter niets afdwingen, Pence wel. En als Trump te ziek is om in te grijpen dan houd het op voor Jared, Pence is sowieso niet meer te verwijderen nu.
Pence is überhaupt niet te verwijderen. Daar gaat de president niet over. Dus zelfs als hij Pence had willen vervangen, had hij dat niet kunnen doen.
pi_195396830
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:12 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Pence is überhaupt niet te verwijderen. Daar gaat de president niet over.
Ik bedoel mbt de verkiezingen, als Trump doodgaat is Pence President en ook de kandidaat. Buiten dat geloof ik nooit dat de Joint Chiefs ooit zullen luisteren naar iemand die niet in de officieele chain of command voorkomt.

De Trump flunkies mischien wel maar zonder Trump is Kushner niets, natuurlijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 23:14:01 ]
pi_195396840
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik bedoel mbt de verkiezingen, als Trump doodgaat is Pence President en ook de kandidaat. Buiten dat geloof ik nooit dat de Joint Chiefs ooit zullen luisteren naar iemand die niet in de officieele chain of command voorkomt.
Ah zo, dan ja, idd.
pi_195396842
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Er was maar een event waar alle huidige slachtoffers aantoonbaar samen waren. En dat was afgelopen zaterdag in de Rose Garden waar nul voorzorgsmaatregelen waren, mensen liepen te kussen, handen schudden, geen maskers droegen en geen afstand hielden.

Arcee heeft de video eerder gepost.

Is de besmettingsgraad van kussen en handen schudden 100%? Lijkt mij sterk eerlijk gezegd.
pi_195396856
twitter
pi_195396869
quote:
Ok, niet mild dus.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:16:33 #38
8369 speknek
Another day another slay
pi_195396890
Elke 2/3 dagen :o. Ik hoop dat ze een lekkerdere test hebben dan elke keer die staaf achter in je neusholte, want anders snap ik wel dat Trump het virus wegwenst.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195396903
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ok, niet mild dus.
Aan de andere kant is hij het staatshoofd en zal geen enkel risico genomen worden ... Als dit is vanwege de ernst van de situatie dan gaat dat echt bizar snel.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:18:12 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195396924
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Heh. Mischien. Of Hicks is gewoon ook een slachtoffer van iemand anders.
Hee nou niet genuanceerd gaan doen he?
pi_195396927
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:17 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Aan de andere kant is hij het staatshoofd en zal geen enkel risico genomen worden ... Als dit is vanwege de ernst van de situatie dan gaat dat echt bizar snel.
Hij gaat niet naar het Walter Reed als het een mild geval is, ziekenhuizen zijn altijd een risico en het Witte Huis heeft naar verluid behoorlijk uitgebreide medische voorzieningen in huis.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 23:20:43 ]
pi_195396954
Leuke wel van Biden, heel netjes en oprecht met een mooie steek onder water aan het eind:

quote:
Joe Biden said Trump’s positive test result was a “bracing reminder” of the seriousness of coronavirus. Speaking in Grand Rapids, Michigan, moments ago, Biden said, “This is not a matter of politics. It’s a bracing reminder to all of us that we have to take this virus seriously. It’s not going away automatically.” Before traveling, the Democratic nominee and his wife, Jill, tested negative for the virus.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:20:41 #43
8369 speknek
Another day another slay
pi_195396975
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ok, niet mild dus.
Denk niet dat je dat er uit kan halen, al zou hij alleen een snotneus hebben gaan ze hem natuurlijk volledig doorlichten en alle mogelijke medicijnen geven. Remdesivir werkt bijvoorbeeld het beste als je nog praktisch geen symptomen heeft, en daarom werkt het niet goed in een standaardsetting want niemand gaat aan het infuus als er nog niks ergs is, maar bij de president kunnen ze dat wel doen.

Ook dat hij nog niet getweet heeft zie ik niet als teken dat het erg is. Zelfs Trump beseft dat dit een cruciaal moment in de laatste maand gaat zijn, en het campagneteam blijft waarschijnlijk nog dagen in crisisberaad om optimaal hieronder te komen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195396982
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hij gaat niet naar het Walter Reed als het een mild geval is, ziekenhuizen zijn altijd een risico en het Witte Huis heeft naar verluid behoorlijke uitgebreide medische voorzieningen in huis.
Het lijkt ook wel aardig op Johnson destijds, al deed die dit traject over meerdere dagen.

quote:
He was taken to a London hospital on Sunday evening with "persistent symptoms" - including a temperature.

It is said to be a "precautionary step" taken on the advice of his doctor.

The prime minister remains in charge of the government, but the foreign secretary is expected to chair a coronavirus meeting on Monday morning.

Mr Johnson, 55, spent the night in hospital and is having what has been described as a series of "routine tests".

In a statement, a Downing Street spokeswoman said: "On the advice of his doctor, the prime minister has tonight been admitted to hospital for tests.

[...]
https://www.bbc.com/news/(...)ng%20a%20temperature.
pi_195397007
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:21 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Het lijkt ook wel aardig op Johnson destijds, al deed die dit traject over meerdere dagen.
[..]

Hah, ja, inclusief de "routine tests", heerlijk.

Alleen is Johnson 20 jaar jonger, natuurlijk, en hoewel behoorlijk te zwaar niet obees zoals Trump.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:22:49 #46
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_195397017
Door één of andere mysterieuze reden kan Melania gewoon thuis uitzieken?
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:24:03 #47
236264 crew  capricia
pi_195397044

De helicopter landt nu om hem op te halen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195397055
twitter
pi_195397061
Heli geland, hij zal erheen lopen gelukkig, dan naar Walter Reed.

GVD.
pi_195397092
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:22 schreef BlackNero het volgende:
Die zal minder hard getroffen zijn, is ook aardig wat jonger, natuurlijk.
pi_195397119
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:22 schreef BlackNero het volgende:
Iets zegt me dat Melania stukken gezonder is dan Donald :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195397163
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:17 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Was bij boris net zo
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_195397168
Dit is een video van zaterdag in de Rose Garden, Senator Mike Lee in actie nu postief voor covid, zonder mondkapje. Let ook op de staf in de achtergrond die wel allemaal mondkapjes dragen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 23:31:25 ]
pi_195397213
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:30 schreef RipCity het volgende:

[..]

Was bij boris net zo
Dat zijn we eens ;) POL / [AMV] Amerikaanse politiek #835 COVID Superspreader of the year
pi_195397223
Iedereen die daar was nu in quarantine :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:34:51 #56
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_195397244
Dat ging snel. Niet zo gek ook met zo'n pens en die leeftijd.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_195397275
Ik hoop het natuurlijk niet maar: wat zou de procedure zijn mocht Trump voorafgaand aan de verkiezingen komen te overlijden?
pi_195397302
dus niet golfen zaterdag ?
ergens bij de zee . dan zal de zeewind het virus wegblazen.... het gaat dood (aldus Baudet)

ik hoorde vanavond dat Johnson toch niet goed hersteld .....
Kijk... ik was wel anti-Boris, maar dit wens ik hem niet toe...

Wat is beter voor Trump.... ziek blijven en zo sympathie verwerven en de verkiezing winnen
of spoedig herstel en volop de campagne afmaken.
Maar ja... ook hij kan nog maanden lang gammel blijven , net als Johnson.

Als Trump erg ziek is, dan word Pence ingezworen als acting president.
Maar Trump kan dat koppig weigeren en zich forceren op de been te blijven
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:37:37 #59
862 Arcee
Look closer
pi_195397321
Unibet heeft eindelijk nieuwe odds voor Trump: klein beter hoger dan voor het nieuws dat hij corona heeft.

Maar de odds voor Pence zijn erg gezakt en zijn kans op het Witte Huis dus aanzienlijk gestegen.

Voor zover Unibet daar kijk op heeft dan hè.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_195397326
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:36 schreef Breekfast het volgende:
Ik hoop het natuurlijk niet maar: wat zou de procedure zijn mocht Trump voorafgaand aan de verkiezingen komen te overlijden?
Pence Pelosi 2020?
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:38:45 #61
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195397351
Wat zou dit politiek gezien betekenen, afgezien van verwikkelingen.
Gaan of zullen mensen stemmen op een zieke President al of niet mogelijk straks op de IC ?
Dit is meer een ding waar ik ik erg beniuwd naar zal gaan zijn.

Kan ook zijn als soort october surprise..... the winning superman who beats Covid19 by himself.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_195397357
quote:
Joe, “uit voorzorg”. Hij is gewoon behoorlijk ziek. Mike Pence, kom er maar in.
zie email 27 oktober
pi_195397379
quote:
Dan moeten de Republikeinen een nieuwe kandidaat aanwijzen voor de verkiezingen. In de tussentijd zal Pence president worden.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:40:04 #64
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195397387
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:33 schreef Barbusse het volgende:
Iedereen die daar was nu in quarantine :')
Voordeel is dan de komende twee weken (of langer) geen campagne ... met lastige vragen en zienswijzen.
pi_195397394
quote:
Is toch wel ernstig dit, hij heeft ook al 16 uur niets getweet
pi_195397398
quote:
Dan is Pence de persoon die voor de Republikeinen mee doet. Hoe het zit met al uitgebrachte stemmen op Trump weet ik niet, maar die gaan vermoedelijk richting Pence.
pi_195397411
Campagne, voor zover daar al sprake van was, zal wel stilgelegd worden? Biden kwam toch al amper het huis uit. Dat de televisiedebatten niet doorgaan deert ook niemand denk ik.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:41:15 #68
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195397421
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Die zal minder hard getroffen zijn, is ook aardig wat jonger, natuurlijk.
En verder onbelangrijk
pi_195397429
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:38 schreef Vallon het volgende:
Wat zou dit politiek gezien betekenen, afgezien van verwikkelingen.
Gaan of zullen mensen stemmen op een zieke President al of niet mogelijk straks op de IC ?
Dit is meer een ding waar ik ik erg beniuwd naar zal gaan zijn.

Kan ook zijn als soort october surprise..... the winning superman who beats Covid19 by himself.
Zoals Trump zou zeggen: "I like presidents who didn't get COVID-19."
pi_195397439
quote:
Dan neemt Pence het over. En de Electoral College stemt dan op Pence ipv Trump
pi_195397449
quote:
Ligt aan het moment waarop dat precies gebeurt.
zie email 27 oktober
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:42:13 #72
236264 crew  capricia
pi_195397454
Gaat ie dan nog een toespraak houden?
twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:42:45 #73
862 Arcee
Look closer
pi_195397469
quote:
Exact zo ging het ook met Boris Johnson.

Het is niet te hopen voor Trump dat zijn leven aan een zelfde zijden coronadraadje komt te hangen. :X
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_195397474
Waarom kreeg hij eigenlijk zink? Dat deed toch niks?
pi_195397488
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:40 schreef L3gend het volgende:

[..]

Is toch wel ernstig dit, hij heeft ook al 16 uur niets getweet
Dat is gezond voor Amerika... Elk nadeel hep zijn voordeel
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:44:16 #76
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195397507
quote:
Hier iets:
quote:
https://people.howstuffwo(...)l-candidate-dies.htm
If a candidate dies before the general election but after they've secured their party's nomination, it's a relatively simple fix: The deceased candidate's party picks a replacement (who may or may not be the vice presidential candidate from the ticket), and that replacement is on the ballot on Election Day.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:44:26 #77
862 Arcee
Look closer
pi_195397510
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:40 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dan is Pence de persoon die voor de Republikeinen mee doet. Hoe het zit met al uitgebrachte stemmen op Trump weet ik niet, maar die gaan vermoedelijk richting Pence.
Lijkt mij niet, maar via het EC uiteindelijk wel.
pi_195397528
Zijn er al complottheorieën. Set -up van democrats, die hem covid bezorgde ?
Zou wel een spannende film van te maken zijn
In deze film moet het plan lukken om een horrorclown af te zetten
pi_195397531
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:43 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat is gezond voor Amerika... Elk nadeel hep zijn voordeel
Meh, elk uur waarin hij niet tweet is goed voor zijn peilingen, dus ik weet niet...
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:45:55 #80
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195397535
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:40 schreef Breekfast het volgende:
Campagne, voor zover daar al sprake van was, zal wel stilgelegd worden? Biden kwam toch al amper het huis uit. Dat de televisiedebatten niet doorgaan deert ook niemand denk ik.
Biden gaat gewoon door
pi_195397536
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:44 schreef Vallon het volgende:

[..]

Hier iets:
[..]

Interessant. Het hoeft dus niet de VP te zijn. Dat kan dan voor een aardige machtsstrijd in de partij zorgen.
pi_195397543
twitter
pi_195397563
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:44 schreef Arcee het volgende:

[..]

Lijkt mij niet, maar via het EC uiteindelijk wel.
Huh? Hoe bedoel je? Ik heb het over de mensen die nu al gestemd hebben op Trump. Als die niet voor Pence mee tellen, maar toekomstige stemmen alleen voor Pence tellen is het niet zo dat het uiteindelijk via de EC wel gecorrigeerd wordt, want dat is wel een serieus nadeel.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:47:43 #84
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195397568
Marine One neemt de tijd...... of moet Trump eerst nog opgep(r)ept worden zodat hij 100m kan lopen ?
pi_195397578
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:47 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Huh? Hoe bedoel je? Ik heb het over de mensen die nu al gestemd hebben op Trump. Als die niet voor Pence mee tellen, maar toekomstige stemmen alleen voor Pence tellen is het niet zo dat het uiteindelijk via de EC wel gecorrigeerd wordt, want dat is wel een serieus nadeel.
De mensen die nu hebben gestemd hebben technisch gezien voor een groep kiesmannen gestemd, niet op Trump.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:48:47 #86
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_195397595
Ergens live beelden?

ah Cnn
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_195397603
WH verklaart ... geen transfer of power.
pi_195397604
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:48 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

De mensen die nu hebben gestemd hebben technisch gezien voor een groep kiesmannen gestemd, niet op Trump.
Ja, kiesmannen pledged aan Trump/Pence, niet aan Pence/X. Ik vermoed dat dat overgedragen wordt, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
pi_195397612
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:48 schreef gniffie het volgende:
Ergens live beelden?

Niks te zien verder hoor. Helikopter en wat discussie.
pi_195397617
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:48 schreef gniffie het volgende:
Ergens live beelden?
zie youtube link in dit topic of kijk naar CNN
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:50:53 #91
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195397644
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:49 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, kiesmannen pledged aan Trump/Pence, niet aan Pence/X. Ik vermoed dat dat overgedragen wordt, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
Jawel, die kiesmannen kunnen een stem op Trump als een stem op Pence vertalen als het nodig is
pi_195397660
quote:

[..]

Miljoenen stembiljetten zijn al geprint en ook al meer dan 2 miljoen stemmen al uitgebracht. Die stemmen gaan naar Trump/Pence ticket en blijven Trump/Pence dacht ik nu zelfs als het ergste gebeurt, waarna de EC op Pence gaat stemmen ipv Trump
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:52:12 #93
8369 speknek
Another day another slay
pi_195397681
Okay ik zei dat ik niet dacht dat het iets betekende, maar toen las ik het nieuwsbericht waar ze zeiden dat hij enkele dagen in Walter Reed zou verblijven. Wat natuurlijk niet logisch is als ze alleen wat tests draaien en hem een infuus geven, dan kan hij ook prima na een dag weer terug. Klinkt alsof hij aan de beademing gaat. En dan is er nog dit. Schijnbaar geven ze hem een nogal vreemde ongeteste cocktail. Kan zijn dat Trump weer wat aandelen heeft waar hij een slaatje uit wil slaan. Kan ook iets heel anders zijn.

twitter
pi_195397682
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Jawel, die kiesmannen kunnen een stem op Trump als een stem op Pence vertalen als het nodig is
En dat is niet in strijd met wetgeving die faithless electors moet tegengaan?
pi_195397752
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Beetje bijzonder.
zie email 27 oktober
pi_195397779
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Er lijken nu wat dingen door elkaar te spelen.

Als Trump overlijdt na de verkiezing en voordat de EC is samengekomen kunnen sommige kiesmannen switchen, maar dat is niet voor allen zeker. Er zijn staten die kiesmannen binden aan de kandidaat en geen clausule voor overlijden hebben.

Als Trump overlijdt voor de verkiezing, waar we het nu over hadden dacht ik, heb je de situatie dat je zo'n miljoen mensen hebt die voor Trump/Pence gestemd hebben (en niet specifieke kiesmannen of collectief de hele groep kiesmannen). Zouden die stemmen automatisch dan gelden voor Pence/X?

Als je het over het tweede scenario had, zou een bron wel prettig zijn.
pi_195397780
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:52 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Volgens mij niet, bij Trumps overlijden word Pence automagisch de kandidaat.

Hier worden de opties uitgelegd:

https://www.washingtonpos(...)e-withdraws-or-dies/

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 23:56:53 ]
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:56:51 #98
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195397810
President Trump has been administered a dose of experimental Regeneron treatment, according to a memorandum from the President’s physician. bron: cnn

Regeneron is/werkt als onderdeel van een bestrijding Covid19...
Vraag is dan of hij de medicijnen neemt of op deze wijze actief deelneemt in Fase III van het vaccinatietest programma.
bron: fox (i know)

Eerder zei Trump al dat het vaccin er voor de verkiezingen zou zijn en hij (het Witte Huis) beslist of het veilig is.
Waarvan nu dan akte.... denk ik dan.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:56:54 #99
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_195397812
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:21 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

[..]

Die zat eerst tien dagen thuis met lichte klachten en koorts. Misschien willen ze een volledig onderzoek doen, testen voor alle mogelijke complicaties, zodat ze die in een vroeg stadium kunnen behandelen.
are we infinite or am I alone
pi_195397828
twitter
pi_195397833
Het lijkt alsof er ieder uur een symptoom bijkomt. Het begon met verkoudheid, toen koorts, toen hoesten, nu koude rillingen.
pi_195397839
twitter
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:58:25 #103
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195397846
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:57 schreef westwoodblvd het volgende:
Het lijkt alsof er ieder uur een symptoom bijkomt. Het begon met verkoudheid, toen koorts, toen hoesten, nu koude rillingen.
Het Boris traject en vooral doseren want anders ontstaat er paniek.
pi_195397856
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Oh, nu wel ineens allemaal met mondmaskers, blijkbaar is er toch iets ingedaald nu.
pi_195397858
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:57 schreef westwoodblvd het volgende:
Corona is dan ook berucht om z’n snelle verslechtering ;)
zie email 27 oktober
pi_195397860
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Biden gaat gewoon door
Hij had een goede speech in Michigan. Focus op het beleid om de epidemie terug te drinken.

Als hij slim is stopt hij voorlopig wel even met de negatieve ads.
pi_195397864
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:52 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Dat is interessant, sommige staten hebben dacht ik een clausule bij een overlijden. Zoiets gaat mogelijk theoretisch naar de SCOTUS
pi_195397873
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:58 schreef Vallon het volgende:

[..]

Het Boris traject en vooral doseren want anders ontstaat er paniek.
Waar zou een dergelijke paniek uit bestaan? Kan me er moeilijk wat bij voorstellen.
pi_195397877
Ik kijk bij CNN naar een helikopter bij WH . Hij is dus nog niet weggebracht.
Waarom duurt dat zo lang ?
pi_195397880
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:58 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Hij had een goede speech in Michigan. Focus op het beleid om de epidemie terug te drinken.

Had hij negatieve ads?
pi_195397899
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:56 schreef Vallon het volgende:
President Trump has been administered a dose of experimental Regeneron treatment, according to a memorandum from the President’s physician. bron: cnn

Regeneron is/werkt als onderdeel van een bestrijding Covid19...
Vraag is dan of hij de medicijnen neemt of op deze wijze actief deelneemt in Fase III van het vaccinatietest programma.
bron: fox (i know)

Eerder zei Trump al dat het vaccin er voor de verkiezingen zou zijn en hij (het Witte Huis) beslist of het veilig is.
Waarvan nu dan akte.... denk ik dan.
Regeneron is geen vaccin.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195397901
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:59 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Had hij negatieve ads?
Ja, een hele hoop. Net als Trump over Biden. Negatieve emotie is een goede motivator.
pi_195397903
twitter
:{
pi_195397906
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:58 schreef L3gend het volgende:

[..]

Dat is interessant, sommige staten hebben dacht ik een clausule bij een overlijden. Zoiets gaat mogelijk theoretisch naar de SCOTUS
Voor zover ik weet mogen die electors stemmen op wat ze willen en kan State law dat niet beïnvloeden. Alleen kun je als elector achteraf gestraft worden bij een “foute” stem.

Maar dat weet ik niet zeker.
zie email 27 oktober
  Moderator zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:01:45 #115
236264 crew  capricia
pi_195397925
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 00:01 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ] :{
Dit klinkt niet goed.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:02:03 #116
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_195397931
Ik las iets over een flinke dosis experimentele medicijn terwijl testgroep een lagere dosis krijgt. Klopt dat @capricia?
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:02:26 #117
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_195397940
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:59 schreef Bluesdude het volgende:
Ik kijk bij CNN naar een helikopter bij WH . Hij is dus nog niet weggebracht.
Waarom duurt dat zo lang ?
Obamacare wil niet betalen voor de chopper?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_195397947
quote:
Die familie bid meer in een paar dagen dan ze in de afgelopen dertig jaar hebben gedaan.
pi_195397949
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 00:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Dit klinkt niet goed.
Nee niet best nee
pi_195397952
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 00:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Voor zover ik weet mogen die electors stemmen op wat ze willen en kan State law dat niet beïnvloeden. Alleen kun je als elector achteraf gestraft worden bij een “foute” stem.

Maar dat weet ik niet zeker.
Volgens de Supreme Court mogen staten wel verplichtingen opleggen. Bv. in Florida moet je op iemand van dezelfde partij stemmen. Maar het is in de meerderheid van de staten niet verplicht.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:03:08 #121
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_195397956
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 00:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die familie bid meer in een paar dagen dan ze in de afgelopen dertig jaar hebben gedaan.
Tja, geld en macht heb je in dit geval niet zoveel aan
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_195397961
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 00:01 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ja, een hele hoop. Net als Trump over Biden. Negatieve emotie is een goede motivator.
Hm, op NBC zojuist dat Biden inderdaad negatieve ads uit roulatie haalt.

Er staat me wel deze bij, al was dat voor zover ik weet alleen gebbetje en niet een breed gecirculeerde ad?

twitter
pi_195397964
Zou Mike Pence niet beter even op z’n post blijven? Ipv op Campange gaan. Iets met continuity of government.
zie email 27 oktober
pi_195397969
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 00:02 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Misschien betaalt Poetin ?
Vriendendienstje over en weer
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:04:04 #125
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195397978
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:59 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Waar zou een dergelijke paniek uit bestaan? Kan me er moeilijk wat bij voorstellen.
Iets met onlusten van allerlei f(r)acties in het vacuümgeweld van machtsoverdracht etc.etc.

Niets voor niets maakte het WH bekend dat Trump gewoon aan het werk en in functie blijft.
Ongeacht of dit waar is, is dit standaard protocol voor machthebbers.... en voor mij ene signaal extra alert te gaan zijn als iemand zegt er is niets aan de hand en het nodig vindt dat te benadrukken.

Opvallend voor mij is dan weer dat dit aan het eind van de week pas is om zo ms de beurs te beschermen.
pi_195397988
quote:
Thoughts and prayers. :{
pi_195397989
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 00:02 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Volgens de Supreme Court mogen staten wel verplichtingen opleggen. Bv. in Florida moet je op iemand van dezelfde partij stemmen. Maar het is in de meerderheid van de staten niet verplicht.
Maar de vraag is hoe die verplichting dan uitwerkt. Is een “verkeerde” stem dan ongeldig, of krijg je alleen achteraf straf? Zijn twee verschillende dingen.
zie email 27 oktober
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:04:46 #128
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_195397995
Bijzondere ontwikkelingen in korte tijd
pi_195397997
quote:

[..]

30 jaar? Trump wist niet eens hoe hij een bijbel moest vasthouden en die is 74 :D
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:04:54 #130
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195397998
quote:

[..]

En hij is slim
https://twitter.com/jmartNYT/status/1312146075113807872?s=20
  Moderator zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:05:17 #131
236264 crew  capricia
pi_195398006
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik las iets over een flinke dosis experimentele medicijn terwijl testgroep een lagere dosis krijgt. Klopt dat @:capricia?
Ja. 2,4 gram is normaal. Trump 8 gram. De hoogste dosis. Via een infuus.

[ Bericht 2% gewijzigd door capricia op 03-10-2020 00:35:36 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195398010
quote:

[..]

twitter
pi_195398013
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 00:03 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Hm, op NBC zojuist dat Biden inderdaad negatieve ads uit roulatie haalt.

Er staat me wel deze bij, al was dat voor zover ik weet alleen gebbetje en niet een breed gecirculeerde ad?

[ twitter ]
Volgens mij is dit meer een kek filmpje voor de jongelui.

Op Biden's YouTube kanaal kun je alle ads zien die ze uitzenden. Priorities USA is de grootste Dem Super Pac en zendt ook veel uit.
pi_195398016
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 00:05 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. 2,4 gram is normaal. Trump 8 gram. De hoogste dosis. Via een infuus.
_O_

[ Bericht 2% gewijzigd door capricia op 03-10-2020 00:36:02 ]
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:06:07 #135
8369 speknek
Another day another slay
pi_195398022
quote:

[..]

Ik denk dat we allemaal nu wel even fiks thoughts and prayers.
pi_195398023
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 00:05 schreef L3gend het volgende:

[..]

[ twitter ]
Slim. Biden heeft een kundig campagneteam. Nog geen grote fouten gemaakt.
pi_195398027
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 00:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

30 jaar? Trump wist niet eens hoe hij een bijbel moest vasthouden en die is 74 :D
Nou ja, Eric is jonger dan ik, dus ik hield het voor het gemak maar even op 30.
  Moderator zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:06:23 #138
236264 crew  capricia
pi_195398029
Pelosi en de rest zijn niet geïnformeerd. Congress ook niet.

Er is geen statement van het WH. Echt ongekend.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:06:38 #139
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195398037
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 00:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Regeneron is geen vaccin.
Weet ik, zie mijn eerdere link, het is een antilichaam-cocktail/medicijn.... dingen nu letterlijk nemen is wat tijdsverpilling.
Interessant is dat er kennelijk actief wordt geintervenieerd en ja, een vaccin helpt niet wanneer je al besmet bent.

Speciaal voor @Monolith d emissende "f" toegevoegd. Zo goed en nu door.

[ Bericht 11% gewijzigd door Vallon op 03-10-2020 00:10:57 (Voor Monolith) ]
pi_195398054
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 00:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, Eric is jonger dan ik, dus ik hield het voor het gemak maar even op 30.
Oh die :)
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:07:32 #141
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195398056
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 00:06 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Zullen nu wel een lange vergadering hebben voor het geval Pence de tegenkandidaat gaat worden.
pi_195398058
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 00:06 schreef capricia het volgende:

Ze waren bang dat Pelosi ging dansen ;)
pi_195398062
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 00:06 schreef Vallon het volgende:

[..]

Weet ik, zie mijn eerdere link, het is een antilichaam-cocktail/medicijn.... dingen nu letterlijk nemen is wat tijdsverpilling.
Interessant is dat er kennelijk actie wordt geintervenieerd en ja, een vaccin helpt niet wanneer je al besmet bent.
Dat er actie wordt geintervenieerd? Er wordt actie ondernomen of geīntervenieerd.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:07:49 #144
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195398063
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 00:02 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Gezien zijn leeftijd is het Medicare.
pi_195398065
ik bid niet voor oranje bonen en zeker niet voor deze engerd
pi_195398072
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 00:05 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Volgens mij is dit meer een kek filmpje voor de jongelui.

Op Biden's YouTube kanaal kun je alle ads zien die ze uitzenden. Priorities USA is de grootste Dem Super Pac en zendt ook veel uit.
Ja, uiteraard. Nu ben ik geen "jongelui" meer denk ik, maar vond hem alsnog wel grappig, omdat het de emotie wel geinig weergaf.

Ik voel er niet veel voor om alle ads van de campagne te bekijken. Als je iets gezien hebt wat er voor je uit springt ben ik wel benieuwd.

Formeel hebben super PACs trouwens geen verbinding met campagne's toch?
  Moderator zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:08:38 #147
236264 crew  capricia
pi_195398075
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 00:06 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Biden roept op tot eenheid.
twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:08:55 #148
862 Arcee
Look closer
pi_195398079
quote:

[..]

Huh? Hoe bedoel je? Ik heb het over de mensen die nu al gestemd hebben op Trump.
Ik ook. :Y)

quote:
Als die niet voor Pence mee tellen, maar toekomstige stemmen alleen voor Pence tellen is het niet zo dat het uiteindelijk via de EC wel gecorrigeerd wordt, want dat is wel een serieus nadeel.
Kiesmannen stemmen dan gewoon op Pence in plaats van Trump (die de stemmen van de bevolking kreeg), zodat alles bij Pence terecht komt. Lijkt me eigenlijk vrij logisch.
pi_195398085
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 00:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zullen nu wel een lange vergadering hebben voor het geval Pence de tegenkandidaat gaat worden.
Ik denk eerlijk gezegd dat Pence minder kans maakt dan Trump. Pence heeft geen hardcore achterban zoals Trump. Het beleid van Trump is ook zijn beleid en daar zal hij ook op afgerekend worden. Kan het niet onderbouwen maar is meer een gevoel.
pi_195398091
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 00:06 schreef capricia het volgende:

Er is geen statement van het WH. Echt ongekend.
Eerst even afwachten, wellicht loopt ie zo naar die heli alsof er niks aan de hand is.
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')