abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195396137
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
pi_195396164
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook nog de vraag of hij uberhaupt ziek is. Voorlopig is het gewoon gekke campagnestunt nummer zoveel van Trump.
Nee, dit is te beschadigend voor zijn imago om fake te zijn. Dit kost hem alleen maar stemmen omdat het aantoont dat zijn beoordelingsvermogen gewoon uitermate zwak is.
pi_195396185
Ik denk dat het de genadeklap voor zijn campagne is. En dan kan die nadat die verloren heeft nog altijd roepen 'als ik geen corona had gehad dan had ik gewonnen'.

Iedereen blij.
pi_195396186
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat vind ik vreemd op zijn eerste ziektedag. Met milde klachten. Meteen een experimentele behandeling.

Zoveel vragen...
Het kan zijn dat hij het al langer had... ze kwamen bv. te laat opdagen bij het debat om getest te worden...

twitter

Als ze het al wisten en daarmee het risico namen om Biden te besmetten is dat weer een nieuw schandaal die zijn weerga niet kent.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_195396240
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:42 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Het kan zijn dat hij het al langer had... ze kwamen bv. te laat opdagen bij het debat om getest te worden... WTF

[ twitter ]

Als ze het al wisten en daarmee het risico namen om Biden te besmetten is dat weer een nieuw schandaal die zijn weerga niet kent.
Tenzij Trump de Superspreader was is dat onwaarschijnlijk. Het lijkt toch wel vrijwel zeker dat het feestje op zaterdag voor de nieuwe SC rechter het super spreading event was. Alle mensen die nu ziek zijn waren daar aanwezig en verder hebben ze geen contact gehad met allemaal.
pi_195396303
Die REGN antibody cocktail is fase 3, dus experimenteel. Daar moeten Trump zijn artsen toestemming bij de FDA voor gevraagd hebben.
Een dosis van 8 gram is behoorlijk hoog. Aangezien 2,4 gram als normaal in de studie beschouwd wordt.

De aandelen schieten wel omhoog van Regeneron.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195396372
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, dit is te beschadigend voor zijn imago om fake te zijn. Dit kost hem alleen maar stemmen omdat het aantoont dat zijn beoordelingsvermogen gewoon uitermate zwak is.
Absoluut niet, aantonen dat zijn beoordelingsvermogen uitermate zwak is doet hij al 70 jaar en daarmee is hij ook president geworden. Hij staat op deze manier weer volledig in de spotlight, mocht hij het niet hebben komen mensen daar toch pas veel te laat achter hoe lang duurde het voordat we tax returns zagen? Zijn medische dossier zal nog wel een stuk langer duren. Als hij super snel zogenaamd Corona overwint staat hij er echt wel goed op bij veel mensen.

Ik denk dat het wel mogelijk is dat hij het heeft hoor. Maar het lijkt meer op de trucjes die we al van hem kennen. Hij trekt weer volledig alle aandacht naar zich toe en zoals het verleden heeft uitgewezen slechte publiciteit is ook goed voor Trump.
pi_195396379
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:46 schreef capricia het volgende:
Die REGN antibody cocktail is fase 3, dus experimenteel. Daar moeten Trump zijn artsen toestemming bij de FDA voor gevraagd hebben.
Een dosis van 8 gram is behoorlijk hoog. Aangezien 2,4 gram als normaal in de studie beschouwd wordt.

De aandelen schieten wel omhoog van Regeneron.
Hm, wil je een gokje doen of bepaalde mensen in het Witte Huis nog snel aandelen in dat bedrijf gekocht hebben?
pi_195396399
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Absoluut niet, aantonen dat zijn beoordelingsvermogen uitermate zwak is doet hij al 70 jaar en daarmee is hij ook president geworden. Hij staat op deze manier weer volledig in de spotlight, mocht hij het niet hebben komen mensen daar toch pas veel te laat achter hoe lang duurde het voordat we tax returns zagen? Zijn medische dossier zal nog wel een stuk langer duren. Als hij super snel zogenaamd Corona overwint staat hij er echt wel goed op bij veel mensen.

Ik denk dat het wel mogelijk is dat hij het heeft hoor. Maar het lijkt meer op de trucjes die we al van hem kennen. Hij trekt weer volledig alle aandacht naar zich toe en zoals het verleden heeft uitgewezen slechte publiciteit is ook goed voor Trump.
Dat werkt niet meer, hij heeft alleen nog de base over en de rest moet hij overtuigen en dit overtuigt helemaal niemand vooral omdat de oorzaak zijn tuinfeest zonder voorzorgsmaatregelen geweest lijkt te zijn.
pi_195396436
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Impliceren dat men zo'n conspiracy op kan zetten en dat verborgen houden vind ik best grappig.
pi_195396451
quote:

[..]

Het kan zijn dat hij het al langer had... ze kwamen bv. te laat opdagen bij het debat om getest te worden...

[ twitter ]

Lekker is dat. Hij zat de boel dus onder te spetteren terwijl hij toen misschien al besmettelijk was.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:53:53 #12
236264 crew  capricia
pi_195396453
quote:
The antibodies Regeneron makes are similar to those developed by people who catch the virus and survive it. Given though an I.V. drip, a concentrated dose of manufactured antibodies is designed to grab hold of the viral particles and neutralized them.

The expectation for such treatments is, if given early to patients like Trump, they might stop the disease from ever progressing to its most serious stage of pneumonia and death.

Just this week, Regeneron said a study of nearly 300 outpatients showed the antibody treatment cut down the amount of virus. There were also hints that those who got the drug were less likely to end up in doctor’s office, making it one of the most exciting new candidate treatments. (A similar antibody is being made and tested by Eli Lilly.)
https://www.technologyrev(...)tter_impression=true
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:55:34 #13
236264 crew  capricia
pi_195396487
quote:

[..]

[ twitter ]

Dat kan ik me niet voorstellen. Dat hij zoiets bewust zou doen. Hij zet daar ook andere levens, van zijn naasten, mee op het spel. :o
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195396554
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:53 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Lekker is dat. Hij zat de boel dus onder te spetteren terwijl hij toen misschien al besmettelijk was.
Hij mischien niet maar er was wel iemand die flink bezig is geweest, ja.

De teller staat nu op een President, een First Lady, een US Senator, een RNC voorzitter, 2 stafleden en 3 journalisten en daar komen er nog wel meer bij.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 23:00:32 ]
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:59:54 #15
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195396570
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Bovendien mag hij twee weken geen rallies houden. Een beetje aan maatregelen houden waar zijn fans niet zo van zijn.
pi_195396578
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:52 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Impliceren dat men zo'n conspiracy op kan zetten en dat verborgen houden vind ik best grappig.
Is toch niet veel conspiracy voor nodig. Trump liegt en zijn doctor liegt klaar. Is ook al eerder gebeurd
quote:
President Trump’s former personal physician claims that Trump dictated the 2015 letter he wrote praising the then-presidential candidate’s health.

"He dictated that whole letter. I didn't write that letter," Dr. Harold Bornstein told CNN. "I just made it up as I went along."

"His physical strength and stamina are extraordinary,” read the letter, which Bornstein had initially said he wrote himself.
Daarbij heeft het Witte Huis al zoveel leugens de wereld ingeslingerd dit is echt niks nieuws hoor. Toen hij zogenaamd de grootste crowd ooit had hield zijn perspinochio dat ook gewoon vol en daarvan was oneindig veel makkeilijker te bewijzen dat het een leugen was.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat werkt niet meer, hij heeft alleen nog de base over en de rest moet hij overtuigen en dit overtuigt helemaal niemand vooral omdat de oorzaak zijn tuinfeest zonder voorzorgsmaatregelen geweest lijkt te zijn.
Dat dat tuinfeest de oorzaak is is toch net zo speculatief als claimen dat Trump geen Corona heeft. Als die mensen niet aan voorzorgsmaatregelen doen zullen ze allemaal wel veel potentiele blootstelling hebben gehad aan COVID. Natuurlijk overtuigt het nu niet maar wacht maar tot hij als een feniks uit de as rijst. In ieder geval vind ik de timing wel erg lekker voor hem, het zag er waardeloos uit nu kan hij een soort reset voor zijn campagne doen.

Sowieso van een persoon waarvan mensen bang zijn dat hij niet eens aftreed als hij verliest vind ik het maar raar dat ze denken dat hij wel een de-facto coup zou plegen maar liegen een ziekte te hebben zou te ver gaan??
pi_195396608
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Is toch niet veel conspiracy voor nodig. Trump liegt en zijn doctor liegt klaar. Is ook al eerder gebeurd
[..]

Daarbij heeft het Witte Huis al zoveel leugens de wereld ingeslingerd dit is echt niks nieuws hoor. Toen hij zogenaamd de grootste crowd ooit had hield zijn perspinochio dat ook gewoon vol en daarvan was oneindig veel makkeilijker te bewijzen dat het een leugen was.
[..]

Dat dat tuinfeest de oorzaak is is toch net zo speculatief als claimen dat Trump geen Corona heeft. Als die mensen niet aan voorzorgsmaatregelen doen zullen ze allemaal wel veel potentiele blootstelling hebben gehad aan COVID. Natuurlijk overtuigt het nu niet maar wacht maar tot hij als een feniks uit de as rijst. In ieder geval vind ik de timing wel erg lekker voor hem, het zag er waardeloos uit nu kan hij een soort reset voor zijn campagne doen.

Sowieso van een persoon waarvan mensen bang zijn dat hij niet eens aftreed als hij verliest vind ik het maar raar dat ze denken dat hij wel een de-facto coup zou plegen maar liegen een ziekte te hebben zou te ver gaan??
Liegen over zoiets is van een andere orde, zo'n leugen zou voor de verkiezingen absoluut uit komen.
pi_195396613
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

Er was maar een event waar alle huidige slachtoffers aantoonbaar samen waren. En dat was afgelopen zaterdag in de Rose Garden waar nul voorzorgsmaatregelen waren, mensen liepen te kussen, handen schudden, geen maskers droegen en geen afstand hielden.

Arcee heeft de video eerder gepost.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 23:02:35 ]
pi_195396629
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:55 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat kan ik me niet voorstellen. Dat hij zoiets bewust zou doen. Hij zet daar ook andere levens, van zijn naasten, mee op het spel. :o
Kan ook een kwestie van gerede twijfel zijn geweest waar men nog niet zeker was. Ze zouden wel met een verklaring moeten komen waarom ze te laat waren denk ik al lijkt me dit scenario ook niet bijster waarschijnlijk.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:02:51 #20
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195396633
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hij mischien niet maar er was wel iemand die flink bezig is geweest, ja.

De teller staat nu op een President, een First Lady, een US Senator, een RNC voorzitter, 2 stafleden en 3 journalisten en daar komen er nog wel meer bij.
Hope Hicks het matras van Washington
pi_195396651
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:02 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Kan ook een kwestie van gerede twijfel zijn geweest waar men nog niet zeker was. Ze zouden wel met een verklaring moeten komen waarom ze te laat waren denk ik al lijkt me dit scenario ook niet bijster waarschijnlijk.
Hij werd toch sowieso elke dag getest? Dan zou volgens mij de dag van besmetting bekend moeten zijn.
pi_195396663
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hope Hicks het matras van Washington
Heh. Mischien. Of Hicks is gewoon ook een slachtoffer van iemand anders.
pi_195396683
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:03 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Hij werd toch sowieso elke dag getest? Dan zou volgens mij de dag van besmetting bekend moeten zijn.
Als dat echt het geval was dan hadden ze het eerder...oh...wacht...

Ik zeg niet dat je ongelijk hebt maar ik krijg het idee dat hij mischien niet iedere getest is.
pi_195396690
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:03 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Volgens Trump wordt hij eens per 2 a 3 dagen getest, gemiddeld genomen (dus soms nog minder frequent):
quote:
"I do probably on average a test every two days, three days, and I don't know of any time I've taken two in one day, but I could see that happening."

https://edition.cnn.com/2(...)rus-tests/index.html
Waarmee hij zijn woordvoerster direct tegensprak.
pi_195396701
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:05 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Volgens Trump wordt hij eens per 2 a 3 dagen getest: https://edition.cnn.com/2(...)rus-tests/index.html
Oh ok. Dan zou het inderdaad kunnen dat hij in die tussentijd besmet is geraakt.
pi_195396712
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:05 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Volgens Trump wordt hij eens per 2 a 3 dagen getest:
[..]

Waarmee hij zijn woordvoerster direct tegensprak.
Test op maandag/dinsdag, positieve test donderdag...Kan kloppen.
pi_195396713
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:02 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Te laat komen is toch standaard voor de Trumps? Als mensen op je moeten wachten betekent het dat je belangrijk bent.
Цой жив
pi_195396746
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:06 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Te laat komen is toch standaard voor de Trumps? Als mensen op je moeten wachten betekent het dat je belangrijk bent.
Kan, maar dat zouden ze even mogen uit leggen wmb. Te laat voor een afgesproken test is niet bepaald chique. En al helemaal niet als je daarna positief blijkt.
pi_195396755
Willen jullie lachen?

quote:
Mask-wearing at the White House will remain optional

https://www.washingtonpos(...)JVCZHXTMITYX5NQP2J5Y
Vooral even naar de foto bij het artikel kijken, dat is Chris Christie, afgelopen zaterdag
pi_195396764
twitter

En Pence zou VP zijn, en Jared schaduw-VP. imho.
pi_195396783
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:09 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
En Pence zou VP zijn, en Jared schaduw-VP. imhp.
Jared kan echter niets afdwingen, Pence wel. En als Trump te ziek is om in te grijpen dan houd het op voor Jared, Pence is sowieso niet meer te verwijderen nu.
pi_195396803
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Jared kan echter niets afdwingen, Pence wel. En als Trump te ziek is om in te grijpen dan houd het op voor Jared, Pence is sowieso niet meer te verwijderen nu.
Pence is überhaupt niet te verwijderen. Daar gaat de president niet over. Dus zelfs als hij Pence had willen vervangen, had hij dat niet kunnen doen.
pi_195396830
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:12 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Pence is überhaupt niet te verwijderen. Daar gaat de president niet over.
Ik bedoel mbt de verkiezingen, als Trump doodgaat is Pence President en ook de kandidaat. Buiten dat geloof ik nooit dat de Joint Chiefs ooit zullen luisteren naar iemand die niet in de officieele chain of command voorkomt.

De Trump flunkies mischien wel maar zonder Trump is Kushner niets, natuurlijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 23:14:01 ]
pi_195396840
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik bedoel mbt de verkiezingen, als Trump doodgaat is Pence President en ook de kandidaat. Buiten dat geloof ik nooit dat de Joint Chiefs ooit zullen luisteren naar iemand die niet in de officieele chain of command voorkomt.
Ah zo, dan ja, idd.
pi_195396842
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Er was maar een event waar alle huidige slachtoffers aantoonbaar samen waren. En dat was afgelopen zaterdag in de Rose Garden waar nul voorzorgsmaatregelen waren, mensen liepen te kussen, handen schudden, geen maskers droegen en geen afstand hielden.

Arcee heeft de video eerder gepost.

Is de besmettingsgraad van kussen en handen schudden 100%? Lijkt mij sterk eerlijk gezegd.
pi_195396856
twitter
pi_195396869
quote:
Ok, niet mild dus.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:16:33 #38
8369 speknek
Another day another slay
pi_195396890
Elke 2/3 dagen :o. Ik hoop dat ze een lekkerdere test hebben dan elke keer die staaf achter in je neusholte, want anders snap ik wel dat Trump het virus wegwenst.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195396903
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ok, niet mild dus.
Aan de andere kant is hij het staatshoofd en zal geen enkel risico genomen worden ... Als dit is vanwege de ernst van de situatie dan gaat dat echt bizar snel.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:18:12 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195396924
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Heh. Mischien. Of Hicks is gewoon ook een slachtoffer van iemand anders.
Hee nou niet genuanceerd gaan doen he?
pi_195396927
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:17 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Aan de andere kant is hij het staatshoofd en zal geen enkel risico genomen worden ... Als dit is vanwege de ernst van de situatie dan gaat dat echt bizar snel.
Hij gaat niet naar het Walter Reed als het een mild geval is, ziekenhuizen zijn altijd een risico en het Witte Huis heeft naar verluid behoorlijk uitgebreide medische voorzieningen in huis.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 23:20:43 ]
pi_195396954
Leuke wel van Biden, heel netjes en oprecht met een mooie steek onder water aan het eind:

quote:
Joe Biden said Trump’s positive test result was a “bracing reminder” of the seriousness of coronavirus. Speaking in Grand Rapids, Michigan, moments ago, Biden said, “This is not a matter of politics. It’s a bracing reminder to all of us that we have to take this virus seriously. It’s not going away automatically.” Before traveling, the Democratic nominee and his wife, Jill, tested negative for the virus.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:20:41 #43
8369 speknek
Another day another slay
pi_195396975
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ok, niet mild dus.
Denk niet dat je dat er uit kan halen, al zou hij alleen een snotneus hebben gaan ze hem natuurlijk volledig doorlichten en alle mogelijke medicijnen geven. Remdesivir werkt bijvoorbeeld het beste als je nog praktisch geen symptomen heeft, en daarom werkt het niet goed in een standaardsetting want niemand gaat aan het infuus als er nog niks ergs is, maar bij de president kunnen ze dat wel doen.

Ook dat hij nog niet getweet heeft zie ik niet als teken dat het erg is. Zelfs Trump beseft dat dit een cruciaal moment in de laatste maand gaat zijn, en het campagneteam blijft waarschijnlijk nog dagen in crisisberaad om optimaal hieronder te komen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195396982
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hij gaat niet naar het Walter Reed als het een mild geval is, ziekenhuizen zijn altijd een risico en het Witte Huis heeft naar verluid behoorlijke uitgebreide medische voorzieningen in huis.
Het lijkt ook wel aardig op Johnson destijds, al deed die dit traject over meerdere dagen.

quote:
He was taken to a London hospital on Sunday evening with "persistent symptoms" - including a temperature.

It is said to be a "precautionary step" taken on the advice of his doctor.

The prime minister remains in charge of the government, but the foreign secretary is expected to chair a coronavirus meeting on Monday morning.

Mr Johnson, 55, spent the night in hospital and is having what has been described as a series of "routine tests".

In a statement, a Downing Street spokeswoman said: "On the advice of his doctor, the prime minister has tonight been admitted to hospital for tests.

[...]
https://www.bbc.com/news/(...)ng%20a%20temperature.
pi_195397007
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:21 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Het lijkt ook wel aardig op Johnson destijds, al deed die dit traject over meerdere dagen.
[..]

Hah, ja, inclusief de "routine tests", heerlijk.

Alleen is Johnson 20 jaar jonger, natuurlijk, en hoewel behoorlijk te zwaar niet obees zoals Trump.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:22:49 #46
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_195397017
Door één of andere mysterieuze reden kan Melania gewoon thuis uitzieken?
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:24:03 #47
236264 crew  capricia
pi_195397044

De helicopter landt nu om hem op te halen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195397055
twitter
pi_195397061
Heli geland, hij zal erheen lopen gelukkig, dan naar Walter Reed.

GVD.
pi_195397092
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:22 schreef BlackNero het volgende:
Door één of andere mysterieuze reden kan Melania gewoon thuis uitzieken?
Die zal minder hard getroffen zijn, is ook aardig wat jonger, natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')