Wat is mohair voor kinderen?quote:44% acryl, 26% polyamide, 20% mohair voor kinderen, 10% wol
Oei, toch wel per ongeluk hoop ik?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Op mijn gezicht geslagen door een bewoner, net de ene dag dat ik mijn bril op had
Gelukkig kon de opticien hem nog repareren.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Op mijn gezicht geslagen door een bewoner, net de ene dag dat ik mijn bril op had
Nope, ik heb nieuw werk op een gedragsunit, soms flippen ze de pan uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oei, toch wel per ongeluk hoop ik?
Hoop het niet, ik denk dat de schade meevaltquote:
Ouch.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Poeh, niet leuk. Erg geschrokken?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Heb je wel teruggeslagen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Geruststellendquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ouch.
Maar misschien komt het wel goed uit:
https://nieuwspaal.nl/vir(...)s-helpt-tegen-corona
Valt op zich mee, leuk is anders maar het hoort wel bij het werk.quote:
Niet eensquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ouchquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
ANDERHALVE METER!!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:20 schreef gcjoel het volgende:
Zit hier een goede salon bij mij in de straat. Wel wat voor faxie.
Netjes volgens de richtlijnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die dames dragen misschien wel een mondkapje.
Veel meer niet in ieder geval.
Oehquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan ben je nog lang niet jarig vrees ikquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben bijna jarig. Klinkt als een goed cadeau.
Is cali een misgunner dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan ben je nog lang niet jarig vrees ik
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben bijna jarig. Klinkt als een goed cadeau.
Ook heel fijn om allemaal knopen weg te halen waarvan je niet eens weet dat ze er zitten, daar ga je je goed van voelenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe was je eerste dag/indruk? Was het vanuit huis of de eerste dag als uitzondering nog wel op kantoor?quote:
Ik heb nog geen hartjes of mooie blaadjes gezien op de koffie, maar we hebben wel een gezellige koffiehoekquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zet je je koffie als een volwaardig barista?
Ja, als een Certified NESCAFÉ® Dolce Gusto Baristaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zet je je koffie als een volwaardig barista?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb nog geen hartjes of mooie blaadjes gezien op de koffie, maar we hebben wel een gezellige koffiehoek
Misschien moet ik ook eens zoiets aanschaffen; maar thuis drink ik normaal gesproken nauwelijks koffie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, als een Certified NESCAFÉ® Dolce Gusto Barista
Ik zit op kantoor. Geen uitzondering. In de algemene ruimtes dragen we een mondkapje. Op de afdeling en het overige kantoorgedeelte niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe was je eerste dag/indruk? Was het vanuit huis of de eerste dag als uitzondering nog wel op kantoor?
Ik heb zo'n nespressoding, aangeschaft omdat ik thuis ook nauwelijks koffie dronk, alleen in het weekend. Alleen ergerde ik me aan de kleine kopjes, dus ben ik ben weer overgestapt op een filterapparaat. Nu met thuiswerken is dat helemaal handig. Ik zet nu 's ochtends 3-4 koppen koffie. Die gaan in een thermoskan mee naar bovenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt wel gezellig.
[..]
Misschien moet ik ook eens zoiets aanschaffen; maar thuis drink ik normaal gesproken nauwelijks koffie.
Dat klinkt wel als een goed begin dan. Fijn dat je ook 'normaal' kan worden ingewerkt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor. Geen uitzondering. In de algemene ruimtes dragen we een mondkapje. Op de afdeling en het overige kantoorgedeelte niet.
Mijn eerste indruk is positief. De collega die mij gisteren inwerkte vond de dag erg druk maar ik vond het erg relaxt dus ik denk dat ik hier wel goed zit hehe....
Ik drink niet zo regelmatig koffie; en wil ook geen liters koffie thuis gaan drinken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb zo'n nespressoding, aangeschaft omdat ik thuis ook nauwelijks koffie dronk, alleen in het weekend. Alleen ergerde ik me aan de kleine kopjes, dus ben ik ben weer overgestapt op een filterapparaat. Nu met thuiswerken is dat helemaal handig. Ik zet nu 's ochtends 3-4 koppen koffie. Die gaan in een thermoskan mee naar boven
Ik probeer het hier bij 2 kopjes per dag te houden, dus dan is zo'n cup apparaat wel fijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik drink niet zo regelmatig koffie; en wil ook geen liters koffie thuis gaan drinken.
Bij nespresso hangt het er ook net vanaf welke koffie je neemt. Je hebt er genoeg tussen zitten wat ik redelijk slappe koffie vind en genoeg wat ik te sterk vind. En een heleboel er tussenin.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ik probeer het hier bij 2 kopjes per dag te houden, dus dan is zo'n cup apparaat wel fijn.
Nespresso vond ik iets te sterk en Dolce Gusto heeft wat meer variatie.
Dan zou ik voor een cupjesautomaat gaan. Voor zo nu en dan een bakje koffie zijn die primaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik drink niet zo regelmatig koffie; en wil ook geen liters koffie thuis gaan drinken.
Dat is ook een oplossing ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor die ene keer dat ik thuis alleen koffie drink, heb ik oploskoffie.
I see what you did there.quote:
Ik zou naar Alanis gaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Kak, Gary Barlow gaat volgend jaar op tournee in Engeland, maar ik zie niet gebeuren dat dit in juni achter de rug is. Lamme tak, zo kan ik er toch niet bij zijn
Daarvoor wil je toch wel 2 weken in quarantaine?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Kak, Gary Barlow gaat volgend jaar op tournee in Engeland, maar ik zie niet gebeuren dat dit in juni achter de rug is. Lamme tak, zo kan ik er toch niet bij zijn
Ik ook.quote:
Ging jij naar de accoustische in Carre of met de band in Ziggo?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook.Had ik je eindelijk weer eens kunnen spotten/stalken.
De laatste. Dat akoestische heb ik niks meequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ging jij naar de accoustische in Carre of met de band in Ziggo?
Ik die laatste. Die eerste was super snel uitverkocht.
Ik had ook het goede voornemen om in 2020 wat optredens te bezoeken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Tegen de tijd dat ik m'n gemiste concerten in kan halen, wordt het interessant wat er dubbel geboekt gaat zijn geloof ik.
Jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarvoor wil je toch wel 2 weken in quarantaine?
In ieder geval één festival al drie keer een kamer voor geboekt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had ook het goede voornemen om in 2020 wat optredens te bezoeken.
Er staan me nu al wat interessante planningen te wachten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:38 schreef gcjoel het volgende:
2021 wordt een mooi muziek jaar als het dan wel doorgaat. en goedkoop want alles is al lang geleden betaald.
Ik ook die laatstequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De laatste. Dat akoestische heb ik niks mee
2023quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:38 schreef gcjoel het volgende:
2021 wordt een mooi muziek jaar als het dan wel doorgaat. en goedkoop want alles is al lang geleden betaald.
Hier valt het nog mee. Wel veel achter elkaar maar wel dagjes ertussenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er staan me nu al wat interessante planningen te wachten.Van concert 1 in Utrecht direct door naar Duitsland voor de preparty van festival.
(Nee. grapje, dat wordt dan de hotelkamer)
Ik hoop wel dat de boot naar Engeland te betalen blijft, ik wil wel ooit nog naar de F1 daar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier valt het nog mee. Wel veel achter elkaar maar wel dagjes ertussen
Ik heb ook steeds meer feesten, theatervoorstellingen en concerten die doorschuiven, voor e eerste of tweede keer al. Als ik straks nog maar onthou wat ik allemaal al heb en heb betaaldquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat de boot naar Engeland te betalen blijft, ik wil wel ooit nog naar de F1 daar.Wel lekker goedkoop verder, want de tickets en de camping schuiven gewoon steeds door.
Heel enthousiast ergens kaartjes voor kopen en dan later ontdekken dat je in 2019 al kaarten had gekocht voor exact dat optreden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook steeds meer feesten, theatervoorstellingen en concerten die doorschuiven, voor e eerste of tweede keer al. Als ik straks nog maar onthou wat ik allemaal al heb en heb betaald
Mijn situatie ten opzichte van het begin van het jaar is ook wel beetje anders. Toch wel wat dingen gebeurd in de afgelopen periode.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval één festival al drie keer een kamer voor geboekt.![]()
Maar goed. Ooit zie ik weer een band live. Ooit.
Ik heb het met films wel vaakquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel enthousiast ergens kaartjes voor kopen en dan later ontdekken dat je in 2019 al kaarten had gekocht voor exact dat optreden.
Het is niet eens ondenkbaar.
Ik had nog niks geboekt, hield wel wat dingen in de gaten, ook op ticketswap, maar dat scheelt dus weer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier valt het nog mee. Wel veel achter elkaar maar wel dagjes ertussen
Zo kreeg ik laatst ook nog een LP die ineens op de deurmat lag.quote:
Had gelukkig nog niet zoveel staan als normaal. Mja alles schuift op en er komen steeds nieuwe dingen bij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had nog niks geboekt, hield wel wat dingen in de gaten, ook op ticketswap, maar dat scheelt dus weer.
Dat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Had gelukkig nog niet zoveel staan als normaal. Mja alles schuift op en er komen steeds nieuwe dingen bij.
Hier is de boel ook ineens wat omgegooid.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn situatie ten opzichte van het begin van het jaar is ook wel beetje anders. Toch wel wat dingen gebeurd in de afgelopen periode.
Ik was van plan mijn dak te vernieuwen dit jaar; maar dat is ook niet doorgegaan. Misschien kan ik dat geld wel goed gebruiken en moet ik hopen dat mijn dak er niet vanaf gaat waaien komende maanden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat.
[..]
Hier is de boel ook ineens wat omgegooid.Enige waar ik een beetje van baal is dat ik m'n tuinplannen even stil moet zetten.
Ja, beetje hetzelfde. Op zich ruimte zat voor, maar mijn voorzichtige kant stelt het liever even uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was van plan mijn dak te vernieuwen dit jaar; maar dat is ook niet doorgegaan. Misschien kan ik dat geld wel goed gebruiken en moet ik hopen dat mijn dak er niet vanaf gaat waaien komende maanden.
Hier denk ik inderdaad ook even na over dat soort uitgaven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, beetje hetzelfde. Op zich ruimte zat voor, maar mijn voorzichtige kant stelt het liever even uit.
De klappen in die sector zijn ook wel kneiterhard.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier denk ik inderdaad ook even na over dat soort uitgaven.
Kreeg vanmorgen een verhaal te horen van iemand die ik in Eindhoven ken die nu door de "tweede golf" en het afgelasten van een aantal evenementen tot het eind van het jaar waarschijnlijk geen inkomsten meer heeft en waarbij het spaargeld ook niet toereikend gaat zijn om het nog langer uit te zitten. Die gaat weer bij haar ouders wonen.
quote:
Wij ook. Maar die gaat toch ook gewoon nog door (meer dan een jaar later....)quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook.Had ik je eindelijk weer eens kunnen spotten/stalken.
Ja t staat ergens nog in de planningquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Wij ook. Maar die gaat toch ook gewoon nog door (meer dan een jaar later....)
Maar beter iets dan niets
Veel mensen werken daar ook nog eens als ZZP'er dus het vangnet is ook heel beperkt daar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De klappen in die sector zijn ook wel kneiterhard.
Wij hebben nu wel Pinkpop 1 dag gekocht nog. Maar meer ook omdat alle kaartjes van dit jaar naar volgend jaar doorschuiven dus misschien sneller uitverkocht?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga pas weer wat boeken of reserveren als het kan
Ik heb nog 2 Lowlands kaarten; maar ik dat zie ik volgend jaar nog niet gebeuren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hebben nu wel Pinkpop 1 dag gekocht nog. Maar meer ook omdat alle kaartjes van dit jaar naar volgend jaar doorschuiven dus misschien sneller uitverkocht?
Verder boek ik nog niks.
Hoezo dat? Dat is toch pas in augustus? Ik hoop toch wel dat we begin zomer redden qua vaccinquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 Lowlands kaarten; maar ik dat zie ik volgend jaar nog niet gebeuren.
Moet wel nog geld terugkrijgen van Ryanair
Ja denk ook eigenlijk dat Pinkpop te vroeg gaat zijn. Maar ach we hebben het geld dus zien wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 Lowlands kaarten; maar ik dat zie ik volgend jaar nog niet gebeuren.
Moet wel nog geld terugkrijgen van Ryanair
Ik ga uit van het ergste.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoezo dat? Dat is toch pas in augustus? Ik hoop toch wel dat we begin zomer redden qua vaccin
Ik durf niet meer al te positief te denken, de teleurstelling is pijnlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoezo dat? Dat is toch pas in augustus? Ik hoop toch wel dat we begin zomer redden qua vaccin
Dit keer zal ik dan wèl voldoende moed verzamelen om even hallo te zeggen.quote:
Dan krijg je de volgende uitdaging; de logistieke operatie om 7 miljard mensen te vaccineren en tegelijk de logistieke voorbereiding voor de volgende vaccinatieronde voor herfst/winter 2021/2022.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Goed onthouden en lief dat je ernaar vraagt.quote:
Ook nog een verbetering qua reistijd (in niet conrona-tijden) of alleen salaris en uitdaging erbij?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed onthouden en lief dat je ernaar vraagt.Bevalt goed. Alle uitdaging waar ik behoefte aan had zit erin, en nog meer. En mijn eerste nieuwe salaris bijgeschreven gekregen was ook een fijn moment.
Reistijd is hetzelfde gebleven, al is die nu minder/anders door Corona. Stap nog steeds elke dag wel op de fiets of loop minimaal een uur in stevig tempo om de dagelijkse beweging te krijgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Ook nog een verbetering qua reistijd (in niet conrona-tijden) of alleen salaris en uitdaging erbij?
Collega's ook al ontmoet of nu nog (veel) thuis?
Als tegen die tijd MOJO nog geld heeft om artiesten te boeken en te organiseren kan het dan wellicht doorgaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mijn tripje London had ik meteen terug van KLM; maar Ryanair doet een beetje lastig aangezien ze niet reageren. Ik vertik het om een uur in de wacht te hangen aan te telefoon.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja denk ook eigenlijk dat Pinkpop te vroeg gaat zijn. Maar ach we hebben het geld dus zien wel.
Geld terug heb ik voor alle reizen wel al. Behalve nieuw Zeeland, die sturen iedere week een vlucht wijziging.
Klinkt herkenbaar. Ik had iets vergelijkbaars met een andere maatschappij. Uiteindelijk consequent via de app gaan communiceren, waar ik op een gegeven moment ook geen reactie meer kreeg. Drie maanden later in diezelfde app een berichtje gestuurd met de vraag wat de status was en oen was het met drie appjes heen en weer geregeld.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn tripje London had ik meteen terug van KLM; maar Ryanair doet een beetje lastig aangezien ze niet reageren. Ik vertik het om een uur in de wacht te hangen aan te telefoon.
Nog een voorbeeldfunctie erbij, Vond je die hier op Fok! nog niet zwaar genoeg dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Reistijd is hetzelfde gebleven, al is die nu minder/anders door Corona. Stap nog steeds elke dag wel op de fiets of loop minimaal een uur in stevig tempo om de dagelijkse beweging te krijgen.
Ik werk vrijwel alleen vanuit huis. Veel digitale ontmoetingen dus. Bij mijn werkgever wordt stevig gestuurd op thuiswerken en met mijn functie heb ik een voorbeeldrol te vervullen.
Ik heb het hosselen van tettenpics nooit gezien als een voorbeeldfunctie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Nog een voorbeeldfunctie erbij, Vond je die hier op Fok! nog niet zwaar genoeg dan?
Je bent altijd een voorbeeld voor mij geweest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het hosselen van tettenpics nooit gezien als een voorbeeldfunctie.![]()
Nooit bewust, maar daarom niet minder leuk om te horen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je bent altijd een voorbeeld voor mij geweest.
En ik voldoende conditie om angstig weg te rennenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit keer zal ik dan wèl voldoende moed verzamelen om even hallo te zeggen.
Zoiets?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:23 schreef Ang3l het volgende:
En ik voldoende conditie om angstig weg te rennen
Andere trui, maar verder vrij accuraatquote:
Uiteraard. De druppeltjes worden veel kleinere deeltjes die langer in de lucht blijven hangen en dankzij de ventilati.....ow wacht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien volgende week alle leerlingen met een mondkapje. Alsof dit gaat werken.
Je was oke.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:55 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon laten gaan die uitbraak. Survival of the fittest
Kunnen we beter weer digitaal verder.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uiteraard. De druppeltjes worden veel kleinere deeltjes die langer in de lucht blijven hangen en dankzij de ventilati.....ow wacht.
De meesten zijn daar nu ook wel behoorlijk aan gewend volgens mijquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we beter weer digitaal verder.
Van jou komende is dat een groots compliment. Dankquote:
Eind van de maand vier ik 19 jaar op FOK! Ik koester geen enkele illusie dat ik geen oud fossiel (kontaanmenazi overigens) ben.quote:
Je was okequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eind van de maand vier ik 19 jaar op FOK! Ik koester geen enkele illusie dat ik geen oud fossiel (kontaanmenazi overigens) ben.
Kaneel klinkt geloofwaardiger.quote:
Is een integraalhelm geen optie voor jou? Kun je meteen klappen mee opvangen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
Hele dag met mondkapjes moeten werken gaat wel mijn werkplezier vergallen.
RIP aan je nabestaanden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:01 schreef Senn88 het volgende:
Morgen teststraat door. Beetje verkouden beetje keelpijn rillerig
Dacht dat je al was geweest?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:01 schreef Senn88 het volgende:
Morgen teststraat door. Beetje verkouden beetje keelpijn rillerig
Denk de maandelijkse soa-test van Ang3l.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat je al was geweest?
Of verwar ik je nu met iemand anders?
Ik niet. Kijk er ook niet echt naar uitquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat je al was geweest?
Of verwar ik je nu met iemand anders?
Vergeleken bij zo hard vallen dat je er bloed van plast, is het vast een peulenschil qua ongemak.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik niet. Kijk er ook niet echt naar uit
We gaan het meemaken morgenochtendquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vergeleken bij zo hard vallen dat je er bloed van plast, is het vast een peulenschil qua ongemak.
En ik maar netjes mijn vakantie naar Duitsland verplaatsenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:47 schreef DrMarten het volgende:
Voor een code rood waren er nog best wat Duitsers in de stad vanmiddag.
Al was het voor een 3 oktober wel extreem rustig.
Kan idd wel 20 coronatesta doen ipv 1 val. Viel reuze meequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vergeleken bij zo hard vallen dat je er bloed van plast, is het vast een peulenschil qua ongemak.
Gelukkig maar en nu hopelijk negatiefquote:Op zondag 4 oktober 2020 09:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan idd wel 20 coronatesta doen ipv 1 val. Viel reuze mee
Was het druk?quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan idd wel 20 coronatesta doen ipv 1 val. Viel reuze mee
En in de neus?quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:32 schreef Elvi het volgende:
De test valt inderdaad mee als je geen kokhalsreflex hebt
Bij mij lukte het pas bij poging 7 om een goede swab the krijgen.
Ik heb mij vrijdag middag aangemeld. Kon zondag ochtend terecht. Het liep wel goed door 2 plekken waar ze swabjes afnemen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het druk?
Ik hoor hier van mensen dat ze echt een week moeten wachten voordat ze terecht kunnen.
[..]
En in de neus?
Neus was te doen. Beter dan in m'n keel.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het druk?
Ik hoor hier van mensen dat ze echt een week moeten wachten voordat ze terecht kunnen.
[..]
En in de neus?
Utrecht.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Neus was te doen. Beter dan in m'n keel.
Ik kon maandag een afspraak maken voor een test op donderdag in Utrecht dus in Zuid-Holland is het wel dramatisch
Ik kreeg eerst locaties in Den helder, Zierikzee, Almere, Tilburg
Samen vieren met de poezen op Dierendag, handig gewoon 1 gezamenlijk feestjequote:Op zondag 4 oktober 2020 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit was gisteren. Dat kan niet.
GC / Gefeliciteerd Q(yRoZ)!
Op naar de 40 jaar!quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Samen vieren met de poezen op Dierendag, handig gewoon 1 gezamenlijk feestje
Die in de keel lijk me daarom echt te simpelquote:Op zondag 4 oktober 2020 11:32 schreef Elvi het volgende:
De test valt inderdaad mee als je geen kokhalsreflex hebt
Bij mij lukte het pas bij poging 7 om een goede swab the krijgen.
nu al zin in corona kerstquote:
Zelfs dat gaat niet door denk ikquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Dit jaar maar alleen een familie event denk ik
Max. 3 bezoekers in huis, dus dan wordt dat ook niksquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Nope, teveel mensen. Je mag maar 3 bezoekers hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Gewoon niet thuis doenquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Max. 3 bezoekers in huis, dus dan wordt dat ook niks
Gezellig in een restaurant verspreid over 5 tafels die ver genoeg uit eljaar staan.quote:
Gewoon niet doenquote:
Stiekem weer hetero porno aan het kijken tijdens de meeting..quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:24 schreef Ang3l het volgende:
Dat je baas in de meeting vraagt "Wat is Dutch Housewives?"
O ja, ik ben aan t screen sharen via Skype en dan zie je niet alleen je werkscherm, maar ALLE schermen
Nawww; beterschap!quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:41 schreef gcjoel het volgende:
Zin in kerst, maar alleen omdat vrij. Verder nog 0 zin in de boom.
ik ben ziek
Ik denk het niet, kerstkoorts is lastig vast te stellenquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nawww; beterschap!
Mag je je ook laten testen dan?
Dan ontbreekt mijn koortsquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Is kerstkoorts juist niet als je wel altijd zin in Kerst hebt?
Ik heb al 2 zakken kruidnoten opquote:
Vorige week gekocht. In 1x opgegetenquote:
Daarom heb ik ze nog niet. Sla wel in op 6 december als de Hema ze gaat dumpen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vorige week gekocht. In 1x opgegeten
deze was ook 35% korting omdat hij gebroken wasquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom heb ik ze nog niet. Sla wel in op 6 december als de Hema ze gaat dumpen.
Dit wil ik!quote:
Stop t in meeeeeeeeee!!!quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:59 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is niet surprising, met jouw liefde voor noten
Teamgenoot van mij is ook besmet. 10 minuten ploegenoverdracht gehad op werk waar iemand bij was die besmet was. Wel op anderhalve meter maar in een kleine ruimte. Zo snel kan het dus gaan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:12 schreef Californium het volgende:
Bij ons is de eerste collega besmet! Goede test in hoe goed we afstand hebben gehouden![]()
Op mijn afdeling waren er in de eerste golf drie, nu twee. Waarvan eentje in het ziekenhuis.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:12 schreef Californium het volgende:
Bij ons is de eerste collega besmet! Goede test in hoe goed we afstand hebben gehouden![]()
Tijdens de eerste golf was ik het zelf, nul besmettingen door mij.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Op mijn afdeling waren er in de eerste golf drie, nu twee. Waarvan eentje in het ziekenhuis.
Dat is vaak wel een onderdeel van het wakker worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 07:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Je bedoelt dat we onze ogen moeten openen?
En kritisch moeten zijn?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is vaak wel een onderdeel van het wakker worden.
Ik dacht eerder aan schoon ondergoed en sokken aantrekken en koffie makenquote:
Denk om je bloeddrukquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 08:42 schreef Q. het volgende:
[..]
KARONA IS EEN LEUGNE VAN BILL GATES EN GEORG ZOROS!![]()
![]()
![]()
WAKE UP SHEPPLE
![]()
![]()
maak maar zin !quote:
Chloor doet wonderen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:17 schreef Q. het volgende:
https://twitter.com/Coco_Tank_Girl/status/1313261904433799168
Trumpie ziet er weer helemaal genezen uit. Helemaal niet aan het happen naar adem ofzo.
ik heb serieus medelijden met die jongenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:55 schreef Q. het volgende:
https://www.omropfryslan.(...)and-van-acties-vader
Wappies.
#HoudJeMondMartinquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:55 schreef Q. het volgende:
https://www.omropfryslan.(...)and-van-acties-vader
Wappies.
Aan de chlorizon!quote:
quote:
Op intranet ook weer zo'n gekkie die allerlei onzin verkondigd en als ie tegen wordt gesproken gaat zeuren om bronnen terwijl ie zelf geen bronnen aanlevert voor zijn stellingenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]ja heerlijk!
Klinkt als een verstandige knul.
Echt, die viruswaarheid/viruswaanzin, wat een gekkies!
Ik zeg niet dat je alles maar klakkeloos moet aannemen, en dat alle regels even logisch lijken te zijn, maar dat viruswaanzin gedoe komt me echt de keel uit.
Ik ben nog niet 1 viruswaanzinfiguur tegengekomen die met bronnen komt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op intranet ook weer zo'n gekkie die allerlei onzin verkondigd en als ie tegen wordt gesproken gaat zeuren om bronnen terwijl ie zelf geen bronnen aanlevert voor zijn stellingen
Bij ons is medewerker naar huis gestuurd, die weigerde.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:30 schreef gcjoel het volgende:
Ik vind het ook eng dat ze altijd als eerste reageren op berichten over mondkapjes ofzo.
Netjes!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij ons is medewerker naar huis gestuurd, die weigerde.
zo eentje hebben we hier ook rondlopenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kwartiertje zoomen en klaar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goedkoopste vriendenweekend in jaren gehad
Advocaat had t uitgezocht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo eentje hebben we hier ook rondlopen
Hier geldt de kapjesplicht pas sinds vandaag, dus hij heeft nog even de tijd om zich aan te passen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Advocaat had t uitgezocht.
Je mag, na een gesprek voor overtuiging, de medewerker naar huis sturen en korten op salaris.
Als de medewerker zich bewust niet houdt aan kledingvoorschriften en die voorschriften redelijk zijn (en dat was t volgens de advocaat in deze tijden).
Bij ons sinds maandag. En dan alleen als je loopt, niet op je vste werkplek (wel indien flexplek).quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier geldt de kapjesplicht pas sinds vandaag, dus hij heeft nog even de tijd om zich aan te passen.
hier ook alleen als je niet op je plek zit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij ons sinds maandag. En dan alleen als je loopt, niet op je vste werkplek (wel indien flexplek).
Maar goed, ik werk toch thuis. Dus voor mij geldt het niet. Als ik in eigen huis plas mag dat van mezelf gewoon zonder masker
quote:
We hadden een online pubquiz + zijn geweest uiteten met zijn allen. Met wat aanpassingen toch nog wat dingen kunnen doen dus.quote:
Waarom weigerde hij als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier ook alleen als je niet op je plek zit.
Ik vind het allemaal best. Na morgen heb ik toch vakantie.
verhuizen, verven, behangen.quote:
Ik snap die extreme weerstand er tegen niet zo goed op kantoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier ook alleen als je niet op je plek zit.
Ik vind het allemaal best. Na morgen heb ik toch vakantie.
Geen idee. Heb het zelf niet gehoord, alleen in de meetings er over.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom weigerde hij als ik vragen mag?
ja, de denkwijze van sommige mensen ontgaat mij ook soms.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap die extreme weerstand er tegen niet zo goed op kantoor.
Als je koffie gaat halen, naar een collega loopt of gaat pissen. What's the big deal?
Dat je er niet om staat te springen? Sure
Dat t niet heel fijn is? Sure
Maar dat je het pertinent gaat weigeren en je er zelfs voor naar huis laat sturen? Whut?
Echt alles alles ALLES om maar de regeltjes te omzeilen, want "land of the free!"quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, de denkwijze van sommige mensen ontgaat mij ook soms.
een collega van mij ook: Ja, sportwedstrijden moeten zonder publiek, maar langs ons voetbalveld loopt een wandelpad dus zijn we daar lekker gaan staan. Huehuehue
#freem'npiemel!quote:
Eh, je werkt thuis toch? Ik zie geen problemen.quote:
O jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, je werkt thuis toch? Ik zie geen problemen.
Hmm ja, met zo'n mondmasker op kun je natuurlijk ook niet spontaan wild om je heen gaan zitten pijpen.quote:
Oh haha, ook leuk!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verhuizen, verven, behangen.
En als er dan nog tijd over is ga ik op zoek naar een nieuwe fiets.
Ja dat is wel echt een beperking in m'n leven moet ik zeggenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm ja, met zo'n mondmasker op kun je natuurlijk ook niet spontaan wild om je heen gaan zitten pijpen.
Ander soort masker dan maar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm ja, met zo'n mondmasker op kun je natuurlijk ook niet spontaan wild om je heen gaan zitten pijpen.
mwa, ik moet zeggen dat ik wel een gruwelijke hekel aan behangen en verven hebquote:
Het resultaat is vaak wel leuk?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ik moet zeggen dat ik wel een gruwelijke hekel aan behangen en verven heb
Ik denk het wel. Dan is er toch een redelijke barrière voor de spuugdruppeltjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt een beperking in m'n leven moet ik zeggen
Maar een gloryhole zal wel veilig zijn toch?
Ja ok maar het gaat om het resultaat dan, leuk nieuw huis. Je eigen plekje enz.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ik moet zeggen dat ik wel een gruwelijke hekel aan behangen en verven heb
dat wel.quote:
Meteen even ontsmetten daarna.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt een beperking in m'n leven moet ik zeggen
Maar een gloryhole zal wel veilig zijn toch?
even wat desinfecterende gel er overheen smerenquote:
Ff in de dettol dopenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even wat desinfecterende gel er overheen smeren
en 30 seconden lang goed inwrijven?quote:
Het valt me hier echt enorm mee nog.quote:
Precies. Weet niet of die andere "druppels" ook voor corona kunnen zorgen, maar als ie t op tijd anageeft dan buk ik wel even. (pun intended)quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Dan is er toch een redelijke barrière voor de spuugdruppeltjes
Is hier tussen 7 en 9, alsof mensen in deze buurt dan wakker zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet morgen weer even naar de supermarkt; denk dat ik ook het zwakkerenuurtje even ga crashen.
Daar komt dan pas net de thuiszorg om ze uit bed te takelen inderdaad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is hier tussen 7 en 9, alsof mensen in deze buurt dan wakker zijn.
Eigenlijk zijn er dan maar een paar leraren nodig. Iedereen kan jou dan volgen online.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn nieuwe scherm is binnengekomen.
Straks even lekker neerzetten en genieten.
Daarna nog betere internetconnectie regelen, en dan gaan we los
Met een onlyfans?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn nieuwe scherm is binnengekomen.
Straks even lekker neerzetten en genieten.
Daarna nog betere internetconnectie regelen, en dan gaan we los
O nice. Wat ga je gebruiken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga proberen online DM te zijn.
Ach, er zijn vast wel fans te vinden van een kaneelstok.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je aardig mee verdienen wel.
Weet niet welke niche Kaneel aanspreekt.
Er zijn vreemdere dingen te vinden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, er zijn vast wel fans te vinden van een kaneelstok.
O, die ken ik niet!quote:
Zag veel vliegers dit weekend in Bru, jij nog gevaren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |