Wat is mohair voor kinderen?quote:44% acryl, 26% polyamide, 20% mohair voor kinderen, 10% wol
Oei, toch wel per ongeluk hoop ik?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Op mijn gezicht geslagen door een bewoner, net de ene dag dat ik mijn bril op had
Gelukkig kon de opticien hem nog repareren.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Op mijn gezicht geslagen door een bewoner, net de ene dag dat ik mijn bril op had
Nope, ik heb nieuw werk op een gedragsunit, soms flippen ze de pan uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oei, toch wel per ongeluk hoop ik?
Hoop het niet, ik denk dat de schade meevaltquote:
Ouch.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Poeh, niet leuk. Erg geschrokken?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Heb je wel teruggeslagen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Geruststellendquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ouch.
Maar misschien komt het wel goed uit:
https://nieuwspaal.nl/vir(...)s-helpt-tegen-corona
Valt op zich mee, leuk is anders maar het hoort wel bij het werk.quote:
Niet eensquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ouchquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
ANDERHALVE METER!!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:20 schreef gcjoel het volgende:
Zit hier een goede salon bij mij in de straat. Wel wat voor faxie.
Netjes volgens de richtlijnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die dames dragen misschien wel een mondkapje.
Veel meer niet in ieder geval.
Oehquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan ben je nog lang niet jarig vrees ikquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben bijna jarig. Klinkt als een goed cadeau.
Is cali een misgunner dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan ben je nog lang niet jarig vrees ik
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben bijna jarig. Klinkt als een goed cadeau.
Ook heel fijn om allemaal knopen weg te halen waarvan je niet eens weet dat ze er zitten, daar ga je je goed van voelenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe was je eerste dag/indruk? Was het vanuit huis of de eerste dag als uitzondering nog wel op kantoor?quote:
Ik heb nog geen hartjes of mooie blaadjes gezien op de koffie, maar we hebben wel een gezellige koffiehoekquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zet je je koffie als een volwaardig barista?
Ja, als een Certified NESCAFÉ® Dolce Gusto Baristaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zet je je koffie als een volwaardig barista?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb nog geen hartjes of mooie blaadjes gezien op de koffie, maar we hebben wel een gezellige koffiehoek
Misschien moet ik ook eens zoiets aanschaffen; maar thuis drink ik normaal gesproken nauwelijks koffie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, als een Certified NESCAFÉ® Dolce Gusto Barista
Ik zit op kantoor. Geen uitzondering. In de algemene ruimtes dragen we een mondkapje. Op de afdeling en het overige kantoorgedeelte niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe was je eerste dag/indruk? Was het vanuit huis of de eerste dag als uitzondering nog wel op kantoor?
Ik heb zo'n nespressoding, aangeschaft omdat ik thuis ook nauwelijks koffie dronk, alleen in het weekend. Alleen ergerde ik me aan de kleine kopjes, dus ben ik ben weer overgestapt op een filterapparaat. Nu met thuiswerken is dat helemaal handig. Ik zet nu 's ochtends 3-4 koppen koffie. Die gaan in een thermoskan mee naar bovenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt wel gezellig.
[..]
Misschien moet ik ook eens zoiets aanschaffen; maar thuis drink ik normaal gesproken nauwelijks koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |