Wat is mohair voor kinderen?quote:44% acryl, 26% polyamide, 20% mohair voor kinderen, 10% wol
Oei, toch wel per ongeluk hoop ik?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Op mijn gezicht geslagen door een bewoner, net de ene dag dat ik mijn bril op had
Gelukkig kon de opticien hem nog repareren.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Op mijn gezicht geslagen door een bewoner, net de ene dag dat ik mijn bril op had
Nope, ik heb nieuw werk op een gedragsunit, soms flippen ze de pan uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oei, toch wel per ongeluk hoop ik?
Hoop het niet, ik denk dat de schade meevaltquote:
Ouch.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Poeh, niet leuk. Erg geschrokken?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Heb je wel teruggeslagen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Geruststellendquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ouch.
Maar misschien komt het wel goed uit:
https://nieuwspaal.nl/vir(...)s-helpt-tegen-corona
Valt op zich mee, leuk is anders maar het hoort wel bij het werk.quote:
Niet eensquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ouchquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
ANDERHALVE METER!!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:20 schreef gcjoel het volgende:
Zit hier een goede salon bij mij in de straat. Wel wat voor faxie.
Netjes volgens de richtlijnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die dames dragen misschien wel een mondkapje.
Veel meer niet in ieder geval.
Oehquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan ben je nog lang niet jarig vrees ikquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben bijna jarig. Klinkt als een goed cadeau.
Is cali een misgunner dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan ben je nog lang niet jarig vrees ik
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben bijna jarig. Klinkt als een goed cadeau.
Ook heel fijn om allemaal knopen weg te halen waarvan je niet eens weet dat ze er zitten, daar ga je je goed van voelenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe was je eerste dag/indruk? Was het vanuit huis of de eerste dag als uitzondering nog wel op kantoor?quote:
Ik heb nog geen hartjes of mooie blaadjes gezien op de koffie, maar we hebben wel een gezellige koffiehoekquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zet je je koffie als een volwaardig barista?
Ja, als een Certified NESCAFÉ® Dolce Gusto Baristaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zet je je koffie als een volwaardig barista?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb nog geen hartjes of mooie blaadjes gezien op de koffie, maar we hebben wel een gezellige koffiehoek
Misschien moet ik ook eens zoiets aanschaffen; maar thuis drink ik normaal gesproken nauwelijks koffie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, als een Certified NESCAFÉ® Dolce Gusto Barista
Ik zit op kantoor. Geen uitzondering. In de algemene ruimtes dragen we een mondkapje. Op de afdeling en het overige kantoorgedeelte niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe was je eerste dag/indruk? Was het vanuit huis of de eerste dag als uitzondering nog wel op kantoor?
Ik heb zo'n nespressoding, aangeschaft omdat ik thuis ook nauwelijks koffie dronk, alleen in het weekend. Alleen ergerde ik me aan de kleine kopjes, dus ben ik ben weer overgestapt op een filterapparaat. Nu met thuiswerken is dat helemaal handig. Ik zet nu 's ochtends 3-4 koppen koffie. Die gaan in een thermoskan mee naar bovenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt wel gezellig.
[..]
Misschien moet ik ook eens zoiets aanschaffen; maar thuis drink ik normaal gesproken nauwelijks koffie.
Dat klinkt wel als een goed begin dan. Fijn dat je ook 'normaal' kan worden ingewerkt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor. Geen uitzondering. In de algemene ruimtes dragen we een mondkapje. Op de afdeling en het overige kantoorgedeelte niet.
Mijn eerste indruk is positief. De collega die mij gisteren inwerkte vond de dag erg druk maar ik vond het erg relaxt dus ik denk dat ik hier wel goed zit hehe....
Ik drink niet zo regelmatig koffie; en wil ook geen liters koffie thuis gaan drinken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb zo'n nespressoding, aangeschaft omdat ik thuis ook nauwelijks koffie dronk, alleen in het weekend. Alleen ergerde ik me aan de kleine kopjes, dus ben ik ben weer overgestapt op een filterapparaat. Nu met thuiswerken is dat helemaal handig. Ik zet nu 's ochtends 3-4 koppen koffie. Die gaan in een thermoskan mee naar boven
Ik probeer het hier bij 2 kopjes per dag te houden, dus dan is zo'n cup apparaat wel fijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik drink niet zo regelmatig koffie; en wil ook geen liters koffie thuis gaan drinken.
Bij nespresso hangt het er ook net vanaf welke koffie je neemt. Je hebt er genoeg tussen zitten wat ik redelijk slappe koffie vind en genoeg wat ik te sterk vind. En een heleboel er tussenin.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ik probeer het hier bij 2 kopjes per dag te houden, dus dan is zo'n cup apparaat wel fijn.
Nespresso vond ik iets te sterk en Dolce Gusto heeft wat meer variatie.
Dan zou ik voor een cupjesautomaat gaan. Voor zo nu en dan een bakje koffie zijn die primaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik drink niet zo regelmatig koffie; en wil ook geen liters koffie thuis gaan drinken.
Dat is ook een oplossing ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor die ene keer dat ik thuis alleen koffie drink, heb ik oploskoffie.
I see what you did there.quote:
Ik zou naar Alanis gaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Kak, Gary Barlow gaat volgend jaar op tournee in Engeland, maar ik zie niet gebeuren dat dit in juni achter de rug is. Lamme tak, zo kan ik er toch niet bij zijn
Daarvoor wil je toch wel 2 weken in quarantaine?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Kak, Gary Barlow gaat volgend jaar op tournee in Engeland, maar ik zie niet gebeuren dat dit in juni achter de rug is. Lamme tak, zo kan ik er toch niet bij zijn
Ik ook.quote:
Ging jij naar de accoustische in Carre of met de band in Ziggo?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook.Had ik je eindelijk weer eens kunnen spotten/stalken.
De laatste. Dat akoestische heb ik niks meequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ging jij naar de accoustische in Carre of met de band in Ziggo?
Ik die laatste. Die eerste was super snel uitverkocht.
Ik had ook het goede voornemen om in 2020 wat optredens te bezoeken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Tegen de tijd dat ik m'n gemiste concerten in kan halen, wordt het interessant wat er dubbel geboekt gaat zijn geloof ik.
Jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarvoor wil je toch wel 2 weken in quarantaine?
In ieder geval één festival al drie keer een kamer voor geboekt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had ook het goede voornemen om in 2020 wat optredens te bezoeken.
Er staan me nu al wat interessante planningen te wachten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:38 schreef gcjoel het volgende:
2021 wordt een mooi muziek jaar als het dan wel doorgaat. en goedkoop want alles is al lang geleden betaald.
Ik ook die laatstequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De laatste. Dat akoestische heb ik niks mee
2023quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:38 schreef gcjoel het volgende:
2021 wordt een mooi muziek jaar als het dan wel doorgaat. en goedkoop want alles is al lang geleden betaald.
Hier valt het nog mee. Wel veel achter elkaar maar wel dagjes ertussenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er staan me nu al wat interessante planningen te wachten.Van concert 1 in Utrecht direct door naar Duitsland voor de preparty van festival.
(Nee. grapje, dat wordt dan de hotelkamer)
Ik hoop wel dat de boot naar Engeland te betalen blijft, ik wil wel ooit nog naar de F1 daar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier valt het nog mee. Wel veel achter elkaar maar wel dagjes ertussen
Ik heb ook steeds meer feesten, theatervoorstellingen en concerten die doorschuiven, voor e eerste of tweede keer al. Als ik straks nog maar onthou wat ik allemaal al heb en heb betaaldquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat de boot naar Engeland te betalen blijft, ik wil wel ooit nog naar de F1 daar.Wel lekker goedkoop verder, want de tickets en de camping schuiven gewoon steeds door.
Heel enthousiast ergens kaartjes voor kopen en dan later ontdekken dat je in 2019 al kaarten had gekocht voor exact dat optreden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook steeds meer feesten, theatervoorstellingen en concerten die doorschuiven, voor e eerste of tweede keer al. Als ik straks nog maar onthou wat ik allemaal al heb en heb betaald
Mijn situatie ten opzichte van het begin van het jaar is ook wel beetje anders. Toch wel wat dingen gebeurd in de afgelopen periode.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval één festival al drie keer een kamer voor geboekt.![]()
Maar goed. Ooit zie ik weer een band live. Ooit.
Ik heb het met films wel vaakquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel enthousiast ergens kaartjes voor kopen en dan later ontdekken dat je in 2019 al kaarten had gekocht voor exact dat optreden.
Het is niet eens ondenkbaar.
Ik had nog niks geboekt, hield wel wat dingen in de gaten, ook op ticketswap, maar dat scheelt dus weer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier valt het nog mee. Wel veel achter elkaar maar wel dagjes ertussen
Zo kreeg ik laatst ook nog een LP die ineens op de deurmat lag.quote:
Had gelukkig nog niet zoveel staan als normaal. Mja alles schuift op en er komen steeds nieuwe dingen bij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had nog niks geboekt, hield wel wat dingen in de gaten, ook op ticketswap, maar dat scheelt dus weer.
Dat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Had gelukkig nog niet zoveel staan als normaal. Mja alles schuift op en er komen steeds nieuwe dingen bij.
Hier is de boel ook ineens wat omgegooid.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn situatie ten opzichte van het begin van het jaar is ook wel beetje anders. Toch wel wat dingen gebeurd in de afgelopen periode.
Ik was van plan mijn dak te vernieuwen dit jaar; maar dat is ook niet doorgegaan. Misschien kan ik dat geld wel goed gebruiken en moet ik hopen dat mijn dak er niet vanaf gaat waaien komende maanden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat.
[..]
Hier is de boel ook ineens wat omgegooid.Enige waar ik een beetje van baal is dat ik m'n tuinplannen even stil moet zetten.
Ja, beetje hetzelfde. Op zich ruimte zat voor, maar mijn voorzichtige kant stelt het liever even uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was van plan mijn dak te vernieuwen dit jaar; maar dat is ook niet doorgegaan. Misschien kan ik dat geld wel goed gebruiken en moet ik hopen dat mijn dak er niet vanaf gaat waaien komende maanden.
Hier denk ik inderdaad ook even na over dat soort uitgaven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, beetje hetzelfde. Op zich ruimte zat voor, maar mijn voorzichtige kant stelt het liever even uit.
De klappen in die sector zijn ook wel kneiterhard.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier denk ik inderdaad ook even na over dat soort uitgaven.
Kreeg vanmorgen een verhaal te horen van iemand die ik in Eindhoven ken die nu door de "tweede golf" en het afgelasten van een aantal evenementen tot het eind van het jaar waarschijnlijk geen inkomsten meer heeft en waarbij het spaargeld ook niet toereikend gaat zijn om het nog langer uit te zitten. Die gaat weer bij haar ouders wonen.
quote:
Wij ook. Maar die gaat toch ook gewoon nog door (meer dan een jaar later....)quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook.Had ik je eindelijk weer eens kunnen spotten/stalken.
Ja t staat ergens nog in de planningquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Wij ook. Maar die gaat toch ook gewoon nog door (meer dan een jaar later....)
Maar beter iets dan niets
Veel mensen werken daar ook nog eens als ZZP'er dus het vangnet is ook heel beperkt daar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De klappen in die sector zijn ook wel kneiterhard.
Wij hebben nu wel Pinkpop 1 dag gekocht nog. Maar meer ook omdat alle kaartjes van dit jaar naar volgend jaar doorschuiven dus misschien sneller uitverkocht?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga pas weer wat boeken of reserveren als het kan
Ik heb nog 2 Lowlands kaarten; maar ik dat zie ik volgend jaar nog niet gebeuren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hebben nu wel Pinkpop 1 dag gekocht nog. Maar meer ook omdat alle kaartjes van dit jaar naar volgend jaar doorschuiven dus misschien sneller uitverkocht?
Verder boek ik nog niks.
Hoezo dat? Dat is toch pas in augustus? Ik hoop toch wel dat we begin zomer redden qua vaccinquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 Lowlands kaarten; maar ik dat zie ik volgend jaar nog niet gebeuren.
Moet wel nog geld terugkrijgen van Ryanair
Ja denk ook eigenlijk dat Pinkpop te vroeg gaat zijn. Maar ach we hebben het geld dus zien wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 Lowlands kaarten; maar ik dat zie ik volgend jaar nog niet gebeuren.
Moet wel nog geld terugkrijgen van Ryanair
Ik ga uit van het ergste.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoezo dat? Dat is toch pas in augustus? Ik hoop toch wel dat we begin zomer redden qua vaccin
Ik durf niet meer al te positief te denken, de teleurstelling is pijnlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoezo dat? Dat is toch pas in augustus? Ik hoop toch wel dat we begin zomer redden qua vaccin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |