Lekker contrastquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:12 schreef Strani het volgende:
[..]
De allereerste MP3 die ik downloadde, en dat was in jouw geboortejaar dat ik dat deed, was Gangsta's Paradise van Coolio.
En de tweede was Wuthering Heights van Kate Bush, om de chaos in mijn hoofd maar eens te illustreren.
Ik zou een andere baan zoeken hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:12 schreef Arizona het volgende:
Zo het is 9 uur en ik heb al TWEE telefonische overleggen gehad.
Nu even uitrusten hoor.
Ohoooooh.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou een andere baan zoeken hoor.
Oh sorry
quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In de mijne ook nog.En dan kregen we Trojaanse paarden cadeau. Zou oud zijn we. Troje bestond nog gewoon.
Klaar voor de rest van de dag. Je hebt je productiviteit weer gehaald.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:12 schreef Arizona het volgende:
Zo het is 9 uur en ik heb al TWEE telefonische overleggen gehad.
Nu even uitrusten hoor.
Luv. Daar ga ik gewoon niet op klikken.quote:
ftfyquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tapas was gisteren lekker op 1 gerechtje na. Voor herhaling vatbaar op een gerecht na.
Goede band. Zouden ze naar het ESF moeten sturen.quote:
Doe maar niet, anders krijgen we Toppers taferelenquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Goede band. Zouden ze naar het ESF moeten sturen.
Wat voor gerechtjes had je en welke was niet lekker?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tapas was gisteren lekker op 1 gerechtje na. Voor herhaling vatbaar
Spareribs was niet lekkerquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat voor gerechtjes had je en welke was niet lekker?
De aardappelen, groente en een stukje vlees-tapas vond ik wel lekker vorige keer.quote:
Culturele toe-eigening.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
In Nederland is alles tapas als ze het in zo'n klein bruin bakje doen.
Het is dat jullie Spanjaarden wat minder fel zijn dat Italianen als het om eten gaat... anders was nu waarschijnlijk de tweede tachtigjarige oorlog uitgebroken....quote:
Pan con alioli y tapenadequote:Op dinsdag 29 september 2020 09:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat voor gerechtjes had je en welke was niet lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |