quote:Op maandag 28 september 2020 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag ineens een Brabants accent in een Ajax-podcast, meteen afgezet.
Walgelijk.
FC Afkicken zeker.quote:Op maandag 28 september 2020 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag ineens een Brabants accent in een Ajax-podcast, meteen afgezet.
Walgelijk.
Welke?quote:Op maandag 28 september 2020 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Walgelijk.
Lekker achter de bank schuilen voor Corona.quote:Op maandag 28 september 2020 20:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Gijp heeft gewoon lekker zijn leventje. Die komt nergens.
Dat dacht ik ook altijd in het golfslagbad, viel tegen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:45 schreef Justin_Case het volgende:
Welnee joh, na de 2e/3e golf is het ergste voorbij.
Gewoon risicogroepen ophokken.quote:Op maandag 28 september 2020 20:45 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel nog 2 jaar thuiswerken, ik word gek mensen.
En eindelijk 2 ijshockeywedstrijden kunnen bezoeken, is het alweer klaarDe competitie begint volgende week
Leuk.quote:Op maandag 28 september 2020 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd in het golfslagbad, viel tegen.
Helene Hendriks schijnt ook een walgelijk Brabants accent te hebben in het echt.quote:Op maandag 28 september 2020 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Walgelijk.
Ik vind het ook verschrikkelijk met die nieuwe mensen. Pak schaal it isquote:Op maandag 28 september 2020 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pantelic Podcast, dacht het even te proberen.
Maar dat accent is niet te hachelen.
Ik wil haar weleens neukenquote:Op maandag 28 september 2020 20:47 schreef T3hTommay het volgende:
Zaat vond dat een leuke opmerking.
Omdat een vaccin geen garantie isquote:Op maandag 28 september 2020 20:46 schreef Breekfast het volgende:
Hoezo zouden we er nog 2 jaar last van houden? Als er een vaccin is dan is het klaar.
Als je je niet wil vaccineren, prima, eigen risico. Maar de rest van de samenleving moet dan gewoon weer open.
Dat blijft sowieso de beste podcast ja.quote:Op maandag 28 september 2020 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind het ook verschrikkelijk met die nieuwe mensen. Pak schaal it is
Fcafkicken heeft nu elke dag een podcast.quote:Op maandag 28 september 2020 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat blijft sowieso de beste podcast ja.
Maar zocht nog wat nieuwe voetbalpodcastjes.
Sowquote:Op maandag 28 september 2020 20:49 schreef superniger het volgende:
Ik gun Blind een derde hartaandoening.
Gewoon over al het voetbal? Of specifiek een onderwerp?quote:Op maandag 28 september 2020 20:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Fcafkicken heeft nu elke dag een podcast.
nou nou nouquote:Op maandag 28 september 2020 20:49 schreef superniger het volgende:
Ik gun Blind een derde hartaandoening.
Bom er opquote:Op maandag 28 september 2020 20:50 schreef De_Kraam het volgende:
Tadic is een mongool.
Typisch Servië.
Bij Andy in de Autoquote:Op maandag 28 september 2020 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja alles. Nadruk op Eredivisiequote:Op maandag 28 september 2020 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon over al het voetbal? Of specifiek een onderwerp?
Wtfquote:Op maandag 28 september 2020 20:51 schreef Charrell het volgende:
JAJAAAAAA IK KOMMMM IK KOM ERAAAAAAAAAAAAN
Andy met Dolberg was wel leuk.quote:
doe eens rustig zegquote:Op maandag 28 september 2020 20:51 schreef Charrell het volgende:
JAJAAAAAA IK KOMMMM IK KOM ERAAAAAAAAAAAAN
Oh misschien maar eens proberen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja alles. Nadruk op Eredivisie
VBL / [PODCASTS EN VIDEO'S] over voetbal #1quote:Op maandag 28 september 2020 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neutrale Kijkersquote:Op maandag 28 september 2020 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja alles. Nadruk op Eredivisie
Stormlooptopic.quote:Op maandag 28 september 2020 20:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
VBL / [PODCASTS EN VIDEO'S] over voetbal #1
Bedum?quote:Op maandag 28 september 2020 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij wat een bedeen jongens. Bedeen dus.
Ik ook niet, maar dan ben je blijkbaar mokerdom.quote:Op maandag 28 september 2020 20:54 schreef Karina het volgende:
Van dat hele hands verhaal snap ik niks meer.
Als je het eten maar op tijd klaar hebt.quote:Op maandag 28 september 2020 20:54 schreef Karina het volgende:
Van dat hele hands verhaal snap ik niks meer.
Haha alsof ik kan kokenquote:Op maandag 28 september 2020 20:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je het eten maar op tijd klaar hebt.
sowquote:Op maandag 28 september 2020 20:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je het eten maar op tijd klaar hebt.
quote:Op maandag 28 september 2020 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil gewoon rellen in het stadion maar dat mag niet meer godverdomme de tyfus allemaal schuld van Rutte.
#ikdoenietmeermee #teamlangefrans
We pakken binnenkort nog wel een uitwedstrijdje bij Op1 of Jimek.quote:Op maandag 28 september 2020 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil gewoon rellen in het stadion maar dat mag niet meer godverdomme de tyfus allemaal schuld van Rutte.
#ikdoenietmeermee #teamlangefrans
Dit is leuk.quote:Op maandag 28 september 2020 21:00 schreef RensAjacied het volgende:
Kabinet: maximaal 30 mensen op de IC, afdelingen worden gesloten bij te grote drukte
Gezellig ouwe reusquote:Op maandag 28 september 2020 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We pakken binnenkort nog wel een uitwedstrijdje bij Op1 of Jimek.
quote:Op maandag 28 september 2020 21:02 schreef KingRoland het volgende:
ik ben ook helemaal klaar met die tering maatregelen tering bende krijg lekker de tyfus met al die maatregelen
#freethepeople #ikdoenietmeermee
Moet jij niet aan je scriptie werken?quote:Op maandag 28 september 2020 21:02 schreef KingRoland het volgende:
ik ben ook helemaal klaar met die tering maatregelen tering bende krijg lekker de tyfus met al die maatregelen
Is dit jouw mening of die van de big 4?quote:Op maandag 28 september 2020 21:02 schreef KingRoland het volgende:
je bent zelf een bigquote:Op maandag 28 september 2020 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit jouw mening of die van de big 4?
quote:Op maandag 28 september 2020 21:02 schreef KingRoland het volgende:
Matig wijf dat.quote:Op maandag 28 september 2020 21:04 schreef RipCity het volgende:
De bardame zit alleen maar op de tv boven haar te kijken of ze in beeld is
Zaat houdt van aandacht.quote:Op maandag 28 september 2020 21:04 schreef RipCity het volgende:
De bardame zit alleen maar op de tv boven haar te kijken of ze in beeld is
Heel de zomer naar de tyfus en dan denken ze dat dit gaat helpen. Voordat je het weet zijn we bezig met de 3e golf in Januariquote:
Sjakie pas nog gezien? Of ben jij niet van Floddergenot?quote:Op maandag 28 september 2020 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We pakken binnenkort nog wel een uitwedstrijdje bij Op1 of Jimek.
Kun jij de golf van de Aziatische zelfmoorden duiden?quote:Op maandag 28 september 2020 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heel de zomer naar de tyfus en dan denken ze dat dit gaat helpen. Voordat je het weet zijn we bezig met de 3e golf in Januari
Ze zeggen dat de slavernij is afgeschaft, maar spreek een van de medewerkers daar en je ziet meteen dat het nog bestaatquote:Op maandag 28 september 2020 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit jouw mening of die van de big 4?
niet zo laat is niet goed voor mijn gezondheid. op kantoor krijg ik al genoeg gezeik terwijl ik nog stagiair ben.quote:Op maandag 28 september 2020 21:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Moet jij niet aan je scriptie werken?
Hier iets om je op te vrolijken:quote:Op maandag 28 september 2020 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heel de zomer naar de tyfus en dan denken ze dat dit gaat helpen. Voordat je het weet zijn we bezig met de 3e golf in Januari
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 september 2020 21:10 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hier iets om je op te vrolijken:Piemeltje achter het kapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou je sieren als je ook een keer zou juichen voor Ajax.quote:Op maandag 28 september 2020 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hopelijk is hij wel mentaal sterk.
quote:Op maandag 28 september 2020 21:10 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hier iets om je op te vrolijken:piemel tussen de bilspleet allen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sla nog wel eens een aflevering over.quote:Op maandag 28 september 2020 21:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sjakie pas nog gezien? Of ben jij niet van Floddergenot?
https://www.dumpert.nl/item/7990869_ad39faeequote:Op maandag 28 september 2020 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sla nog wel eens een aflevering over.
Maar dat is ook een beetje omdat het een beetje in herhaling begint te vallen.
Lekkere bosquote:Op maandag 28 september 2020 21:12 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Nietes:
https://images2.imgbox.com/0a/08/GTNfiTsn_o.jpg
Leuk voor op de achtergrond.quote:Op maandag 28 september 2020 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind er komt een man bij de dokter een leuk programma
Lama's humorquote:Op maandag 28 september 2020 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind er komt een man bij de dokter een leuk programma
quote:Op maandag 28 september 2020 21:12 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Nietes:
https://images2.imgbox.com/0a/08/GTNfiTsn_o.jpg
Als het maar schoon is.quote:Op maandag 28 september 2020 21:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
[..]
Een flinke bos is weer helemaal in de mode.
quote:Op maandag 28 september 2020 21:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
[..]
In het bejaardentehuis.quote:Op maandag 28 september 2020 21:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
[..]
Prima TD'tje, bikkelharde zakenman.quote:Op maandag 28 september 2020 21:28 schreef Bugno3 het volgende:
15 miljoen voor Bruma, John de Jong GOAT
CIA.quote:Op maandag 28 september 2020 21:31 schreef Bluedisplay het volgende:
Waarom heeft Rene een oortje in
Oke misschien lijkt het alleen zo
quote:Op maandag 28 september 2020 21:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is dit geknipt van het sinterklaasjournaal?
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 28 september 2020 21:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is dit geknipt van het sinterklaasjournaal?
Ja, dat is het enige wat hem nog rest.quote:Op maandag 28 september 2020 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
Genee kan gelukkig nog om zijn eigen grappen lachen.
Vriendin van de show deelt uit. @Wereldgozerquote:Op maandag 28 september 2020 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige wat hem nog rest.
Ik scoorde de winnendequote:Op maandag 28 september 2020 21:52 schreef 3rr0r het volgende:
onlogisch scoort niet maar wel zeiken op de keeper
jij loert alleen op goaltjes en matig ook nogquote:Op maandag 28 september 2020 21:52 schreef onlogisch het volgende:
User @:3rr0r is het debiele broertje van user @:Buitendam als het op haxball aankomt.
quote:Op maandag 28 september 2020 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan ging ook naar SBS, de zender waar de goede smaak wordt onthoofd met BN'ers die achter schapen aanlopen.
Je loopt uit je nek te lullen.quote:Op maandag 28 september 2020 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je de drie punten uit Sheffield mee kan nemen ben je een hele grote.
Stuk voor stuk groothedenquote:Op maandag 28 september 2020 21:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Je loopt uit je nek te lullen.
[ afbeelding ]
Het zit wel diep.quote:Op maandag 28 september 2020 22:00 schreef Coco. het volgende:
Frank de perfecte coach.
@:JR-Style-93 en ik hebben daar een mening over.
Johan is een verwarde man.quote:Op maandag 28 september 2020 22:00 schreef Coco. het volgende:
Frank de perfecte coach.
@:JR-Style-93 en ik hebben daar een mening over.
Waar kijk jij dan je series?quote:Op maandag 28 september 2020 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga eerlijk zijn, die zender heb ik niet en ik ben er niet rouwig om.
Welke series op SBS9 loop ik mis?quote:Op maandag 28 september 2020 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar kijk jij dan je series?
Altijd leuk met al die reclames en apps die vastlopenquote:Op maandag 28 september 2020 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
De Johan fans zijn gemotiveerd om het later alsnog te kijken via KIJK...
[ afbeelding ]
Overspel in de liefde en Achter gesloten deuren GENOTquote:Op maandag 28 september 2020 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke series op SBS9 loop ik mis?
Hij is niet voor niks van de trap gevallen, chronisch slaapgebrek doordat hij geen minuut van een wedstrijd wil missen.quote:Op maandag 28 september 2020 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou Johan wel genoeg slapen als hij ook de Noorse competitie op de voet volgt?
Na VI nog?quote:Op maandag 28 september 2020 22:07 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
https://www.haxball.com/play?c=aJmP2oWB9SY
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
We worden gewoon beflikkert.quote:Op maandag 28 september 2020 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik time het laatste blok nu op 5 minuten en 51 seconden.
De reclameblokken zijn weer net zo lang als voor de boycot.quote:Op maandag 28 september 2020 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik time het laatste blok nu op 5 minuten en 51 seconden.
Maar salaris van Johan nog steeds de helftquote:Op maandag 28 september 2020 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
De reclameblokken zijn weer net zo lang als voor de boycot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |