abonnement Unibet Coolblue
pi_194139817


Sinds kort heeft het fenomeen ‘podcasts’ ook het niet zo intelligente hoofd van Tjacka bereikt. Ik ben hier erg enthousiast van geworden. Zo ben ik nu een groot fan van de Pantelic podcast. O+ Ik dacht dat het misschien leuk is om een topic te maken waar we alle podcasts en video's in kunnen stoppen.

Ik vind zelf het YouTube kanaal van Voetbal International leuk en kijk dan ook bijna alle filmpjes! Hier een voorbeeld.


Wat kijken jullie? Deel het met ons grote vrienden.
Gino ♥
pi_194139828
Nadat @Masterminded in een populaire podcast zat ben ik helemaal om!

Echt fantastisch!

Wat een erg leuk topic, moderator @Tjacka
pi_194139832
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 08:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nadat @:masterminded in een populaire podcast zat ben ik helemaal om!

Echt fantastisch!

Wat een erg leuk topic, moderator @:tjacka
Welke podcast was dat? Deel het met ons grote vriend.
Gino ♥
pi_194139847
Elite Pauper is een leuke podcast net als Vice Sports. Vaak voetbal gerelateerd. Daarnaast mag ik graag, als het voetbalseizoen aan de gang is, naar de AD podcast met Sjoerd Moussou luisteren.
U MAD?
pi_194139856
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 08:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]


[..]

Ik vroeg niet of je hem uit wilde typen hoor!
Gino ♥
pi_194139867
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 08:35 schreef de_boswachter het volgende:
Elite Pauper is een leuke podcast net als Vice Sports. Vaak voetbal gerelateerd. Daarnaast mag ik graag, als het voetbalseizoen aan de gang is, naar de AD podcast met Sjoerd Moussou luisteren.
Die van Vice Sports was ook erg leuk ja. Ik heb vooral gelachen om dat verhaal met die oplichter. Dat werd bijna nog spannend ook en vooral omdat Sam daar zelf ook nog inrapt.
Gino ♥
pi_194139904
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 08:36 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik vroeg niet of je hem uit wilde typen hoor!
Het is gewoon een link. Ik handel je post hierbij af. Als je het vervelend vindt dat de tekst er zo uitziet, dan kun je een mail sturen naar forum@fok.nl
pi_194139911
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 08:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Het is gewoon een link. Ik handel je post hierbij af. Als je het vervelend vindt dat de tekst er zo uitziet, dan kun je een mail sturen naar forum@fok.nl
Nee hoor. Ik ben super tevreden met dit forum en ik heb het erg naar mijn zin. Ik ga vanmiddag op het strand naar @El-Stinho luisteren!
Gino ♥
  zaterdag 18 juli 2020 @ 08:43:49 #10
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_194139912
Fantastisch topic, prima TS, waardeloze OP.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_194139916
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 08:43 schreef Caland het volgende:
Fantastisch topic, prima TS, waardeloze OP.
Wat kijk jij grote vriend Caland? En kom niet met niks!
Gino ♥
  zaterdag 18 juli 2020 @ 08:47:24 #12
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_194139936
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 08:44 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Wat kijk jij grote vriend Caland? En kom niet met niks!
Ik luister eigenlijk zelden voetbalpodcasts, wel eens die van Feyenoord geprobeerd (kein geloel) maar dat vond ik weinig interessante sprekers

Zo nu en dan zet ik neutrale kijkers wel eens op, en dan niet eens zozeer omdat ze nou zoveel interessants over voetbal te melden hebben maar die twee hebben wel een leuke klik om naar te luisteren :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_194139998
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 08:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik luister eigenlijk zelden voetbalpodcasts, wel eens die van Feyenoord geprobeerd (kein geloel) maar dat vond ik weinig interessante sprekers

Zo nu en dan zet ik neutrale kijkers wel eens op, en dan niet eens zozeer omdat ze nou zoveel interessants over voetbal te melden hebben maar die twee hebben wel een leuke klik om naar te luisteren :)
Wat vond jij van het optreden van @Masterminded ?
  zaterdag 18 juli 2020 @ 08:57:34 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_194140010
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 08:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wat vond jij van het optreden van @:masterminded ?
Die aflevering heb ik dan weer niet beluisterd! Ik luisterde sowieso alleen in de ochtend podcasts in de trein en ik heb al een half jaar ofzo niet meer in de trein hoeven stappen beste @Tjacka :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 18 juli 2020 @ 10:45:17 #15
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194141027
FC Afkicken, de voetbalpodcast, Pantelic Podcast en Lo Stadio (over Italiaans voetbal) luister ik meestal wel. De VI podcast is mij wat te droog.

[ Bericht 7% gewijzigd door maxi-mus op 18-07-2020 13:27:50 ]
  zaterdag 18 juli 2020 @ 11:29:31 #16
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_194141529
FC Afkicken luister ik geregeld, zeker als er een podcast is met voetballers die in verre oorden zitten. Onderlaatst dus met Wiljan Pluim die op Sulawesi zit. Altijd vermakelijk. Neal vind ik een prima interviewer.
Het ligt er een beetje aan wie er zijn, Jaron Blonk en Bruce vind ik bijvoorbeeld weer niet om aan te horen. Mijn mening.

NOS voetbalpodcast, luister ik vrijwel altijd. Gaat er geregeld vurig aan toe en de "oude" heren houden elkaar scherp. Met de witte chinees als gespreksleider.

Lo Stadio luister ik ook geregeld. Zit altijd een leuke column van Jurriaan van Wessem in. Ook hebben ze tegenwoordig iemand die ter plekke is als sportjounalist. Prima podcast, prima sfeer.

Daarnaast luister ik wekelijks de Duitse podcast Fussball MML. Erg vermakelijk, maar je moet dus wel Duits kunnen.

Ad Random luister ik soms de Telegraaf met Kick Off, AD, VI, Pantelic Podcast, Kein Geloel,Peesjevee, De derde Helft of Staan Tribune podcast naar gelang het onderwerp en tijd.
pi_194189382
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:29 schreef RamboDirk het volgende:
FC Afkicken luister ik geregeld, zeker als er een podcast is met voetballers die in verre oorden zitten. Onderlaatst dus met Wiljan Pluim die op Sulawesi zit. Altijd vermakelijk. Neal vind ik een prima interviewer.
Het ligt er een beetje aan wie er zijn, Jaron Blonk en Bruce vind ik bijvoorbeeld weer niet om aan te horen. Mijn mening.

NOS voetbalpodcast, luister ik vrijwel altijd. Gaat er geregeld vurig aan toe en de "oude" heren houden elkaar scherp. Met de witte chinees als gespreksleider.

Lo Stadio luister ik ook geregeld. Zit altijd een leuke column van Jurriaan van Wessem in. Ook hebben ze tegenwoordig iemand die ter plekke is als sportjounalist. Prima podcast, prima sfeer.

Daarnaast luister ik wekelijks de Duitse podcast Fussball MML. Erg vermakelijk, maar je moet dus wel Duits kunnen.

Ad Random luister ik soms de Telegraaf met Kick Off, AD, VI, Pantelic Podcast, Kein Geloel,Peesjevee, De derde Helft of Staan Tribune podcast naar gelang het onderwerp en tijd.
Staantribune en die FC Afkicken lijkt mij wel aardig
Gino ♥
  woensdag 22 juli 2020 @ 14:08:58 #18
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194207474
Een aanrader voor de nostalgische mensen onder ons: de nieuwste vi podcast gaat over gevallen profclubs. Reon Boeringa (vi) heeft een roadtrip gedaan langs diverse stadions. (of wat daar nog van over is)
  woensdag 22 juli 2020 @ 14:24:40 #19
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194207648
Luister eigenlijk alleen FC Afkicken als ik onderweg ben.
AZ
ALKMAAR
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 17:08:11 #20
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194507063
twitter


De populariteit van podcasts groeit flink. Afgelopen seizoen hebben we met VI hier een begin mee gemaakt. Komend seizoen schakelen we een paar tandjes bij. Podcasts zijn een middel om voetballiefhebbers via een andere weg het VI-geluid te laten ontdekken. En daarbij het verhaal achter het voetbalnieuws vertellen. Behalve de bestaande podcast Scorebordjournalistiek zetten we in op wekelijkse podcasts van de vier topclubs van Nederland.

Daarbij hebben we als VI de eerste podcast-transfer laten plaatsvinden. Arco Gnocchi (verstokt Ajax-fan en Voetbaltwitteraar van het Jaar) en Freek Jansen (clubwatcher Ajax) bespreken al twee seizoenen op een luchtige, humorvolle en actuele manier het wel en wee bij Ajax. Zij zijn de stemmen van de Pantelic Podcast, dat door hun chemie uitgroeide tot de meest succesvolle clubpodcast van Nederland. Komend seizoen zullen zij wekelijks voor VI hun licht laten schijnen over alle hoofd- en bijzaken bij Ajax.


Daarnaast zullen Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam en Michel van Egmond in het centrum van Rotterdam wekelijks alle sores bij Feyenoord doornemen. We zijn zeer verheugd dat we bestseller-auteur Van Egmond, die al zijn hele leven bij Feyenoord komt en onder meer als VI-journalist en hoofdredacteur van de Feyenoord-krant met de club over de wereld reisde, weer mogen verwelkomen. De proefopname van de Dick Voormekaar Podcast was een dusdanig succes, dat we hebben besloten om deze aflevering 28 augustus te publiceren.

Op hetzelfde moment wordt dan ook de eerste aflevering gelanceerd van de Skiete Willy Podcast, waarin PSV-clubwatcher Marco Timmer met Bjrn van der Doelen alles van de Eindhovense club bespreekbaar maken. In de periode 1994-01 speelde de middenvelder ruim honderd duels voor PSV en onlangs werd hij door supporters nog verkozen tot Cultheld aller tijden van PSV. Over culthelden gesproken. Komend seizoen zal Barry van Galen, die bijna 250 wedstrijden speelde namens de Alkmaarders, op 34-jarige leeftijd nog het Nederlands elftal haalde en later actief was als scout, wekelijks aanschuiven bij AZ-clubwatcher Simon Zwartkruis in de Retteketet Podcast.

We kijken er naar uit om de voetballiefhebber te bedienen met nieuwe spraakmakende en onderscheidende podcasts. Deze zullen te beluisteren zijn via VI.nl n de verschillende podcastkanalen zoals iTunes, SoundCloud en Spotify.
pi_194510518
Welke Feyenoorders gaan er naar Krabbendam luisteren?
Oh.
pi_196343891
Kick:


Ik luister nog steeds jongens en luister ook sinds kort naar de Neutrale Kijkers waar inderdaad @Masterminded in zat. Een erg leuke podcast ook als hij er niet in zit trouwens.

In de Pak Schaal Podcast bespreken supporter Arco Gnocchi en Voetbal International-clubwatcher Freek Jansen de meest belangrijke en onbelangrijke zaken rondom Ajax. In de dertiende aflevering is Menno Geelen te gast. De commercieel directeur van Ajax is fervent luisteraar van de Pak Schaal Podcast en geeft een boeiend inkijkje op het wel en wee bij de Amsterdamse club. Actuele zaken, zoals de gevolgen van de coronacrisis voor Ajax, worden besproken, gecombineerd met de kenmerkende luchtige onderwerpen die tijdens deze interlandperiode de revue passeren. Ook gaat het drietal dieper in op de sfeer rond wedstrijden, de totstandkoming van een wedstrijdshirt, en worden bijzondere anekdotes opgehaald. En natuurlijk komen er ook weer spelerspaspoorten voorbij.
Blijft met mijn Ajax-bril toch mijn favorietje en is erg populair in het Ajaxtopic. Deze aflevering is ook leuk voor ander gespuis trouwens.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
Een aanrader voor de nostalgische mensen onder ons: de nieuwste vi podcast gaat over gevallen profclubs. Reon Boeringa (vi) heeft een roadtrip gedaan langs diverse stadions. (of wat daar nog van over is)
Oh leuk. Dit moet ik ook gaan proberen. Ik luisterde laatst El Taranghu (wielerpodcast over een "dode man die contact maakt met zijn grootste concurrent) wat heel gaaf was. Heb jij enig idee of dit soort romantische verhalen er ook zijn in voetbalpodcastland?
Gino ♥
pi_196343899
Ook zeggen mijn vrienden van VI dat de andere clubpodcast ook leuk zijn om te kijken. Heeft iemand hier ervaring mee?
Gino ♥
  zaterdag 21 november 2020 @ 11:03:39 #24
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196346716
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 00:13 schreef Tjacka het volgende:
Ook zeggen mijn vrienden van VI dat de andere clubpodcast ook leuk zijn om te kijken. Heeft iemand hier ervaring mee?
Die van Feyenoord is erg leuk, ook als niet-fan. Die van AZ nog nooit geluisterd want geen interesse, idem met die van Bjorn van der Doelen. (PSV) Over je andere vraag denk ik nog even na.
  woensdag 27 januari 2021 @ 14:32:12 #26
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197668771
Ik wil eigenlijk binnenkort eens gaan beginnen aan de COR-potcast, van Thomas Verhaar, Bart Vriends en Maarten de Fockert. Schijnt wel boeiend te zijn, over het voetbal natuurlijk en het leven buiten het voetbal. Mensen die deze al luisteren en een aflevering kunnen aanraden?
pi_197668836
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil eigenlijk binnenkort eens gaan beginnen aan de COR-potcast, van Thomas Verhaar, Bart Vriends en Maarten de Fockert. Schijnt wel boeiend te zijn, over het voetbal natuurlijk en het leven buiten het voetbal. Mensen die deze al luisteren en een aflevering kunnen aanraden?
Zeker een aanrader! Prima genot vind ik het, mooie gasten ook wel. Luister bijvoorbeeld die over zaakwaarnemers,trainingskampen of bankzitters.
  woensdag 27 januari 2021 @ 15:15:51 #28
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197669415
Thanks Mansjester!

Dit is ook een nieuwe, ga deze ook een kans geven;

https://podcasts.apple.co(...)1813?i=1000505922437

De eerste aflevering van Studio Socrates is een feit. In Studio Socrates blikken drie liefhebbers, Jasper, Daan en Jonne wekelijks terug op een iconisch voetbalteam uit de recente geschiedenis. We trappen af met het Ajax van 2002/2003. Het seizoen waarin Ajax met een jong elftal vol swag onder leiding van Ronald Koeman op het punt stond zich te plaatsen voor de halve finale van de Champions League. Tot dat ene moment. Hoe kwam het dat Ajax in ene weer zo succesvol was in Europa? Waar kwamen al die gigantische talenten vandaan? En hoe liep het met ze af? Je hoort het allemaal in Studio Socrates...
pi_197669555
De Branie Podcast vind ik ook altijd wel vermakelijk, van Het Parool en Ajaxshowtime (lol)
Oh.
pi_197679304
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Branie Podcast vind ik ook altijd wel vermakelijk, van Het Parool en Ajaxshowtime (lol)
Sam van Raalte gaat voor zichzelf beginnen.

Dat is wel genot.
Gino ♥
pi_197679353
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Thanks Mansjester!

Dit is ook een nieuwe, ga deze ook een kans geven;

https://podcasts.apple.co(...)1813?i=1000505922437

De eerste aflevering van Studio Socrates is een feit. In Studio Socrates blikken drie liefhebbers, Jasper, Daan en Jonne wekelijks terug op een iconisch voetbalteam uit de recente geschiedenis. We trappen af met het Ajax van 2002/2003. Het seizoen waarin Ajax met een jong elftal vol swag onder leiding van Ronald Koeman op het punt stond zich te plaatsen voor de halve finale van de Champions League. Tot dat ene moment. Hoe kwam het dat Ajax in ene weer zo succesvol was in Europa? Waar kwamen al die gigantische talenten vandaan? En hoe liep het met ze af? Je hoort het allemaal in Studio Socrates...
Jonne Seriese is wel genot. :)
Gino ♥
pi_197681892
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 00:13 schreef Tjacka het volgende:
Ook zeggen mijn vrienden van VI dat de andere clubpodcast ook leuk zijn om te kijken. Heeft iemand hier ervaring mee?
Skiete Willy is best vermakelijk, vooral veel anekdotes uit de oude doos. Van der Doelen neemt het voetbalwereldje sowieso niet erg serieus. Hij kijkt ook zelden de wedstrijden van PSV, dat is wel wat minder als je vervolgens op wekelijke basis een podcast over PSV maakt die geregeld minimaal 1 uur duurt. Voetbalinhoudelijk hoef je dus niet veel te verwachten, al probeert Timmer dat nog een beetje te compenseren.

Laatst was Van der Doelen er een keer niet, toen zat Bruggink er. Die vond ik erg goed.
pi_197685048
Dickvoormekaar podcast is eigenlijk best prima met de Feyenoordwatcher, de bestsellerauteur, Skiete Sjoerdje, Dizzy en ja hallo met Mariooooo.

Vooral als het over Derksen of van Gaal gaat. Dan komen de beste anekdotes naar voren.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_197697552
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Thanks Mansjester!

Dit is ook een nieuwe, ga deze ook een kans geven;

https://podcasts.apple.co(...)1813?i=1000505922437

De eerste aflevering van Studio Socrates is een feit. In Studio Socrates blikken drie liefhebbers, Jasper, Daan en Jonne wekelijks terug op een iconisch voetbalteam uit de recente geschiedenis. We trappen af met het Ajax van 2002/2003. Het seizoen waarin Ajax met een jong elftal vol swag onder leiding van Ronald Koeman op het punt stond zich te plaatsen voor de halve finale van de Champions League. Tot dat ene moment. Hoe kwam het dat Ajax in ene weer zo succesvol was in Europa? Waar kwamen al die gigantische talenten vandaan? En hoe liep het met ze af? Je hoort het allemaal in Studio Socrates...
Hoe vond je het? Ik best aardig. Al merk je wel dat ze in de eerste aflevering niet zo goed op elkaar waren ingespeeld. Wel jammer. Aangezien dat mijn favoriete team is.. :P
Gino ♥
  maandag 17 mei 2021 @ 15:46:44 #35
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199469709
twitter
  maandag 17 mei 2021 @ 15:50:07 #36
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199469805
Ik luister sinds wat weken ook die Cor Potcast trouwens, dat is wel echt een aanrader. Slimme gasten ook en gaat eigenlijk over allerlei zaken rondom voetbal (en zelfs polletiek).

Ik kan met name de aflevering met Ren van Dieren aanraden, meerdere malen hardop gelachen :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 17 mei 2021 @ 15:54:40 #37
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199469896
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 15:50 schreef Caland het volgende:
Ik luister sinds wat weken ook die Cor Potcast trouwens, dat is wel echt een aanrader. Slimme gasten ook en gaat eigenlijk over allerlei zaken rondom voetbal (en zelfs polletiek).

Ik kan met name de aflevering met Ren van Dieren aanraden, meerdere malen hardop gelachen :)
Niets mis mee inderdaad, luister het nu ook altijd wel even. Die met Ren van Dieren was mij iets teveel pies en plashumor trouwens.
  vrijdag 19 november 2021 @ 10:11:19 #38
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202241688
De Cor Potcast geniet ik echt enorm van de laatste tijd. Deze maar even tippen dan:

twitter
pi_202241777
Normaal sla ik de Kein Geloel pod over vooral vanwege vreselijke calimero Jopie, maar de twee voorlaatste afleveringen met Cyriel Dessers en deze met de contentcreator van Feyenoord zijn ook voor de niet Feyenoorders wel het beluisteren waard denk ik. De fameuze Jaap Stam zit aan zijn bureau foto wordt ook nog besproken

twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 25 maart 2022 @ 09:46:23 #40
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204213113
Maar weer eens een bump, wat podcastjes die ik volg;



En een vrij nieuwe, Hekkensluiters. Op maandag altijd een 'reguliere' uitzending en op woensdag altijd een podcast over een verdwenen of gevallen club, vind dat wel erg leuk die verhalen.

https://art19.com/shows/h(...)41-ba3d-5ea19222bdb6
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')