Nooit meer DENK.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Azarkan zit er. Fittie met Jinek incoming
Genot.quote:
Ja, 1 aflevering en ik kijk niet meer verderquote:
Ik zou toch maar doorkijken. Vooral aflevering 2 is genot.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, 1 aflevering en ik kijk niet meer verder
Britse mensen in USSR die oa het woord comrade gebruiken
Dan ben je af
@:Scrummie2.1
Ja daarom ga ik niet eens kijkenquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan ben je af
Daarom Flodder kijken. Huis van de Flodders kapotschieten met een tank genot.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Daarom Flodder kijken. Huis van de Flodders kapotschieten met een tank genot.
RolandGodquote:
Heel verstandig. Vooral we nu weten waarom onlogisch niet meer online is. Ik mag niks zeggen, want anders begint het wel heel zielig te worden. Mention gezet naar @Lenny_Leonard die dit kan bevestigen.quote:
Serieus comrade met een cockney accent ja? Wie kijkt dat nouquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan ben je af
Ik bespreek dit niet voor de schermen. Maar ik weet wel waarom @onlogisch de nieuwe @Klummie is geworden ja. Erg zielig.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heel verstandig. Vooral we nu weten waarom onlogisch niet meer online is. Ik mag niks zeggen, want anders begint het wel heel zielig te worden. Mention gezet naar @:lenny_leonard die dit kan bevestigen.
Hij postte hier gisteren nog.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik bespreek dit niet voor de schermen. Maar ik weet wel waarom @:onlogisch de nieuwe @:klummie is geworden ja. Erg zielig.
????quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik bespreek dit niet voor de schermen. Maar ik weet wel waarom @:onlogisch de nieuwe @:klummie is geworden ja. Erg zielig.
Iets met een gay spelletje dat op SOW rijmtquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus hij stelt zich aan?quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, na een lange tijd weer. Nu weer offline.
Echtquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets met een gay spelletje dat op SOW rijmt
Leuk je te hebben ontmoet.quote:
Helaas heb ik dit al gezien. Verloren minuten.quote:
ripquote:
Wellicht dat ik hier morgen op klikquote:
Die meneer heet Wopke Hoekstra, en als je in die meneer zijn ogen kijkt, had 'ie in plaats van minister van centjes net zo goed psychopaat kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:45 schreef KingRoland het volgende:
trouwens die ene minister die een grote bek had tegen italië mag ik wel ik ben zijn naam vergeten
komt volgens mij van CDA. hij mag van mij wel minister-president worden. prima
Hele enge jongen is datquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:45 schreef KingRoland het volgende:
te links voor mij die tim hofman @:wereldgozer @:lenny_leonard
@Zipportal is een dom varken.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
1e stap richting VIquote:Op woensdag 15 april 2020 09:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik luister nu naar @:El-Stinho
Gefeliciteerd nog!
??quote:Op woensdag 15 april 2020 09:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gefeliciteerd nog!
interessant?quote:Op woensdag 15 april 2020 09:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gefeliciteerd nog!
Fc afkicken?quote:Op woensdag 15 april 2020 09:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dat niet echt. Gaat over Spaans voetbal vooral.
Pics? (ik vraag dit voor @GGMM )quote:Op woensdag 15 april 2020 09:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Met je kind op schoot inbellen in een meeting![]()
dan sla ik even over, wat me opvalt bij podcasts is dat die gasten allemaal zo snel praten, lijkt wel of het met 10% meer snelheid wordt afgespeeld dan opgenomenquote:Op woensdag 15 april 2020 09:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dat niet echt. Gaat over Spaans voetbal vooral.
Ah, dat heeft 'ie al gedaan.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als Stijn zijn gastoptreden in een podcast wil delen zal hij dat zelf wel doen.
Dat is niet interessant, dat is netjes richting Stijn.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ah, dat heeft 'ie al gedaan.
Dus doe niet zo interessant.
Door ons is Stijn waar hij nu isquote:Op woensdag 15 april 2020 09:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is niet interessant, dat is netjes richting Stijn.
Netjes is er helemaal niet over beginnen.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is niet interessant, dat is netjes richting Stijn.
Oke, ik heb niets gezegd.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Netjes is er helemaal niet over beginnen.
Sukkel.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oke, ik heb niets gezegd.
Ongelofelijke zaniksnol.
Kom fifa dan blafkapsel.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:45 schreef Doublepain het volgende:
Het is een nieuwe dag en @:scrummie2.1 maakt weer ruzie
Niks is nieuw
Preciesquote:Op woensdag 15 april 2020 09:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Netjes is er helemaal niet over beginnen.
Scrum is blij dat zijn grote vriend grote stappen maakt en is trots op hemquote:Op woensdag 15 april 2020 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies
Beetje vreemd van Dummie dit
Beetje interessant doen met iets en vervolgens net doen alsof het niet gepast is om het te vertellen
Nee, als cocksucker schijn je onovertroffen te zijn.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou, jij hebt geen idee van mijn kwaliteiten.
Als het een beetje in lijn is met de rest van je capaciteiten kun je de PlayStation beter gewoon uit laten.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou, jij hebt geen idee van mijn kwaliteiten.
quote:Op woensdag 15 april 2020 09:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het een beetje in lijn is met de rest van je capaciteiten kun je de PlayStation beter gewoon uit laten.
Heerlijkquote:Op woensdag 15 april 2020 09:49 schreef Elan het volgende:
TrumpGOD schort de financiering van de WHO op. Hij doet het ook gewoon
quote:Op woensdag 15 april 2020 09:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Misschien heeft ie wel andere sterke kwaliteitenquote:Op woensdag 15 april 2020 09:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het een beetje in lijn is met de rest van je capaciteiten kun je de PlayStation beter gewoon uit laten.
Warzone?quote:Op woensdag 15 april 2020 10:05 schreef Doublepain het volgende:
Gister 2 vs 1, mijn teamgenoot gaat dood en ik schoot compleet in de stress.. ipv dat ik die gozer zoek ren ik rondjes
Echt die gast dacht ook wat een mongool_!
God of war al gedaan?quote:Op woensdag 15 april 2020 10:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Warzone?
Ik ben daar zo moeilijk slecht in
Je moet het even begrijpen, maar wel te doenquote:Op woensdag 15 april 2020 10:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Warzone?
Ik ben daar zo moeilijk slecht in
Laatste shooter die ik fanatiek speelde was Halo 3 en een beetje Destiny.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet het even begrijpen, maar wel te doen
Alleen endgame is tering stressvol, met 60 man ineens op een kleine cirkel
Will do.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nice. Veel plezier ermee. Deel even je ervaring.
Junkquote:Op woensdag 15 april 2020 10:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Will do.
Denk dat ik er weer eens, voor de afwisseling, een beetje wiet bij haal.God of Wargod
MW2 remastered is uit he, als daar een multiplayer van komt sowwquote:Op woensdag 15 april 2020 10:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Laatste shooter die ik fanatiek speelde was Halo 3 en een beetje Destiny.
Dus ik bak er gewoon niks van.
Lekker. Hopelijk valt het je wel op dat er zo goed als geen laadschermen zijn in dat geval.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Will do.
Denk dat ik er weer eens, voor de afwisseling, een beetje wiet bij haal.God of Wargod
Hou je teringbek johquote:Op woensdag 15 april 2020 10:09 schreef JanCees het volgende:
Ah ik zie dat Scrummie weer ruzie had
verrassond
Net nog gedaan.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:32 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2020 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus iemand die hele dagen wow zit te spelen.
Wat een god.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:14 schreef onlogisch het volgende:
Trump een prima narcist, met zijn eigen cheques
Dat doe je toch alleen na een werkweekquote:Op woensdag 15 april 2020 10:14 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb vrijdag om 16.00u blijkbaar een digitale borrel.
Hier niet hoorquote:Op woensdag 15 april 2020 10:15 schreef Doublepain het volgende:
jaaa Teams ligt eruit!!!
Kan ik even poepen
Zou wel bij hem passen. Zou niet de eerste keer zijn dat zijn kind opgroeit zonder zijn biologische vader.quote:
Hier niet. TR meegepakt wegens liegen.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:15 schreef Doublepain het volgende:
jaaa Teams ligt eruit!!!
Kan ik even poepen
Vrijdag om 4 uur? En dat voor een ambtenaarquote:Op woensdag 15 april 2020 10:14 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb vrijdag om 16.00u blijkbaar een digitale borrel.
quote:
https://allestoringen.nl/storing/teams/quote:Op woensdag 15 april 2020 10:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier niet. TR meegepakt wegens liegen.
Tijd voor Jaap.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
https://allestoringen.nl/storing/teams/
EXPONENTIEEL ANDERS HOOR
Snapte het ook niet helemaal.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doe je toch alleen na een werkweek
Eens.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vrijdag om 4 uur? En dat voor een ambtenaar
Gaat hem niet worden. Beter hadden ze donderdag 14:00 gedaan.
Oh. Je was weer eens vrij dus?quote:Op woensdag 15 april 2020 10:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vandaag mijn laatste dag ouderschapsverlof. Maar wel aan het werk.
Ik ook, blijkbaar. Kon een bewijs aanvragen om eventuele kinderen naar de opvang te kankeren.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laat Jojo ff met rust, ze voert momenteel een cruciale beroep uit
Pythongodenquote:Op woensdag 15 april 2020 10:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga straks weer helemaal LOS met Pandas.
pdGODquote:Op woensdag 15 april 2020 10:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga straks weer helemaal LOS met Pandas.
quote:Op woensdag 15 april 2020 10:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ook van mij vriend. Wat een grappenmakers zijn we toch.
Dat is sneu.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:57 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn hond Harrie heeft de hondenversie van corona
Nee, dat niet.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is sneu.
Heeft jouw hond overgewicht?![]()
Had ‘ie gezopen?quote:Op woensdag 15 april 2020 11:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Tot overmaat van ramp is hij ook over de drempel gestruikeld en heeft hij zijn nagel gebroken. Overal bloed.
Danst Stijn ook zo goed?quote:Op woensdag 15 april 2020 11:16 schreef Coco. het volgende:
Wat lees ik over een podcast van Stijn?
Hij wordt zo echt de nieuwe Pieter Zwart.
Zijn dit vooral kleine kinderen? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook, blijkbaar. Kon een bewijs aanvragen om eventuele kinderen naar de opvang te kankeren.
Godverdommequote:Op woensdag 15 april 2020 12:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als Stijn dit wil delen met je dan zal 'ie dat vanzelf wel doen.
Groetjes, Scrummie5.4
Ik had een pieperig stemmetje verwacht maar dit is gewoon de zoon van Marcel van Roosmalen.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hij klinkt trouwens wel als een echte Leienaar, kolere.
Wat een verheven gedoe. Hoe oud is dat ventje nou, 20?quote:Op woensdag 15 april 2020 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is in deze tijden van social distancing belangrijk om contact te houden met vrienden van de show. Vandaag gaan we even bellen met Stijn, op Twitter beter bekend als @alaphilippe_ (met een underscore op het einde). Luisteraar van het eerste uur, neutrale kijker in hart en nieren, La Liga-kenner en niet te vergeten, sinds kort een kritische stem in de Twitch-chat van Yordi.⚽ï¸ÂDe site over Duits voetbal waar Yordi het over heeft is Bananenflanke.nl⚽ï¸ÂHet onderzoekswerk van Mirko van Pampus is hier te vinden.⚽ï¸ÂNeutrale Kijkers wordt gemaakt door Yordi Yamali (@thefev) en Peter Buurman (@buurtvader), in samenwerking met Dag en Nacht Media. Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsor Auto.nl. De muziek is 'Tachanka' van Leon Lishner & Friends, en een bewerkte versie van Studio Kloaq. De illustratie van Barry Pirovano. Meepraten kan via de hashtag #NeutraleKijkers, of via de mail: neutralekijkers@gmail.com.⚽ï¸ÂAbonneren kan op iTunes, daar kan je ook een recensie achterlaten. Neutrale Kijkers staat ook op Spotify, Stitcher en andere podcast-apps. Voor meer podcasts, kijk ook eens op www.dagennacht.nl.
Het is maar een podcast.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een verheven gedoe. Hoe oud is dat ventje nou, 20?
Laat m lekker op FOK! een beetje over zijn dingetjes komen ouwehoeren.
quote:Op woensdag 15 april 2020 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik gun Stijn het allerbeste, daarom wil ik dat hij lekker hier komt posten in plaats van zijn tijd te verdoen met dat soort geneuzel, Dummie.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2020 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Geklikt. Wat ontzettend kut.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is in deze tijden van social distancing belangrijk om contact te houden met vrienden van de show. Vandaag gaan we even bellen met Stijn, op Twitter beter bekend als @alaphilippe_ (met een underscore op het einde). Luisteraar van het eerste uur, neutrale kijker in hart en nieren, La Liga-kenner en niet te vergeten, sinds kort een kritische stem in de Twitch-chat van Yordi.âš½ï¸De site over Duits voetbal waar Yordi het over heeft is Bananenflanke.nlâš½ï¸Het onderzoekswerk van Mirko van Pampus is hier te vinden.âš½ï¸Neutrale Kijkers wordt gemaakt door Yordi Yamali (@thefev) en Peter Buurman (@buurtvader), in samenwerking met Dag en Nacht Media. Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsor Auto.nl. De muziek is 'Tachanka' van Leon Lishner & Friends, en een bewerkte versie van Studio Kloaq. De illustratie van Barry Pirovano. Meepraten kan via de hashtag #NeutraleKijkers, of via de mail: neutralekijkers@gmail.com.âš½ï¸Abonneren kan op iTunes, daar kan je ook een recensie achterlaten. Neutrale Kijkers staat ook op Spotify, Stitcher en andere podcast-apps. Voor meer podcasts, kijk ook eens op www.dagennacht.nl.
Er post bijna nooit iemand in het La Liga topic.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik gun Stijn het allerbeste, daarom wil ik dat hij lekker hier komt posten in plaats van zijn tijd te verdoen met dat soort geneuzel, Dummie.
Waar zie je haat kkdebielquote:Op woensdag 15 april 2020 12:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haat je nou op alles en iedereen omdat je zelf weinig succes in het leven hebt ofzo??
Dit slaat echt hélemaal nergens op.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik gun Stijn het allerbeste, daarom wil ik dat hij lekker hier komt posten
Deze logica snap ik niet.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik gun Stijn het allerbeste, daarom wil ik dat hij lekker hier komt posten
Geklikt. Heb geen Spotify. Weggeklikt.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is in deze tijden van social distancing belangrijk om contact te houden met vrienden van de show. Vandaag gaan we even bellen met Stijn, op Twitter beter bekend als @alaphilippe_ (met een underscore op het einde). Luisteraar van het eerste uur, neutrale kijker in hart en nieren, La Liga-kenner en niet te vergeten, sinds kort een kritische stem in de Twitch-chat van Yordi.âš½ï¸De site over Duits voetbal waar Yordi het over heeft is Bananenflanke.nlâš½ï¸Het onderzoekswerk van Mirko van Pampus is hier te vinden.âš½ï¸Neutrale Kijkers wordt gemaakt door Yordi Yamali (@thefev) en Peter Buurman (@buurtvader), in samenwerking met Dag en Nacht Media. Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsor Auto.nl. De muziek is 'Tachanka' van Leon Lishner & Friends, en een bewerkte versie van Studio Kloaq. De illustratie van Barry Pirovano. Meepraten kan via de hashtag #NeutraleKijkers, of via de mail: neutralekijkers@gmail.com.âš½ï¸Abonneren kan op iTunes, daar kan je ook een recensie achterlaten. Neutrale Kijkers staat ook op Spotify, Stitcher en andere podcast-apps. Voor meer podcasts, kijk ook eens op www.dagennacht.nl.
Je kunt hem ook gewoon via Google beluisteren.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geklikt. Heb geen Spotify. Weggeklikt.
STAAT DIT NIET OP YOUTUBE?quote:Op woensdag 15 april 2020 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is in deze tijden van social distancing belangrijk om contact te houden met vrienden van de show. Vandaag gaan we even bellen met Stijn, op Twitter beter bekend als @alaphilippe_ (met een underscore op het einde). Luisteraar van het eerste uur, neutrale kijker in hart en nieren, La Liga-kenner en niet te vergeten, sinds kort een kritische stem in de Twitch-chat van Yordi.⚽ï¸ÂDe site over Duits voetbal waar Yordi het over heeft is Bananenflanke.nl⚽ï¸ÂHet onderzoekswerk van Mirko van Pampus is hier te vinden.⚽ï¸ÂNeutrale Kijkers wordt gemaakt door Yordi Yamali (@thefev) en Peter Buurman (@buurtvader), in samenwerking met Dag en Nacht Media. Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsor Auto.nl. De muziek is 'Tachanka' van Leon Lishner & Friends, en een bewerkte versie van Studio Kloaq. De illustratie van Barry Pirovano. Meepraten kan via de hashtag #NeutraleKijkers, of via de mail: neutralekijkers@gmail.com.⚽ï¸ÂAbonneren kan op iTunes, daar kan je ook een recensie achterlaten. Neutrale Kijkers staat ook op Spotify, Stitcher en andere podcast-apps. Voor meer podcasts, kijk ook eens op www.dagennacht.nl.
Welke aflevering is datquote:Op woensdag 15 april 2020 12:49 schreef El-Stinho het volgende:
Neutrale Kijkers is bij uitstek geen podcast waar mensen verheven komen doen. Als jullie eens geen tijd hebben, luister de aflevering met Jeroen Elshoff en Wytse van der Goot. Topaflevering.
The mythe, the legendquote:Op woensdag 15 april 2020 12:49 schreef El-Stinho het volgende:
Neutrale Kijkers is bij uitstek geen podcast waar mensen verheven komen doen. Als jullie eens geen tijd hebben, luister de aflevering met Jeroen Elshoff en Wytse van der Goot. Topaflevering.
Wiequote:Op woensdag 15 april 2020 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
STAAT DIT NIET OP YOUTUBE?
@:Kapiteintje
@:Typisch
Ik luister het liever als ik wel de tijd heb.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:49 schreef El-Stinho het volgende:
Hij is toch groot geworden met de verslagen over de Afrika Cup? Dat hij gewoon de bankzittende linksback van Gabon U21 kan opnoemen. ik vind het altijd wel vermakelijk.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:49 schreef El-Stinho het volgende:
Bedankt.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe bepaalt een commentator dat? Wat ie zegt? Of nog belangrijker: hoe bepaalt hij wanneer hij zijn mond houdt? Hoe belangrijk is stilte?âš½ï¸Je kan onze gasten ook volgen op Twitter: @JeroenElshoff en @wytsevdgoot.âš½ï¸Neutrale Kijkers wordt gemaakt door Yordi Yamali (@thefev) en Peter Buurman (@buurtvader), in samenwerking met Dag en Nacht Media. Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsor Auto.nl. De muziek is 'Tachanka' van Leon Lishner & Friends, en een bewerkte versie van Studio Kloaq. De illustratie van Barry Pirovano. Meepraten kan via de hashtag #NeutraleKijkers, of via de mail: neutralekijkers@gmail.com.âš½ï¸Abonneren kan op iTunes, daar kan je ook een recensie achterlaten. Neutrale Kijkers staat ook op Spotify, Stitcher en andere podcast-apps. Voor meer podcasts, kijk ook eens op www.dagennacht.nl.
Spotify, niet geklikt.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe bepaalt een commentator dat? Wat ie zegt? Of nog belangrijker: hoe bepaalt hij wanneer hij zijn mond houdt? Hoe belangrijk is stilte?⚽ï¸ÂJe kan onze gasten ook volgen op Twitter: @JeroenElshoff en @wytsevdgoot.⚽ï¸ÂNeutrale Kijkers wordt gemaakt door Yordi Yamali (@thefev) en Peter Buurman (@buurtvader), in samenwerking met Dag en Nacht Media. Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsor Auto.nl. De muziek is 'Tachanka' van Leon Lishner & Friends, en een bewerkte versie van Studio Kloaq. De illustratie van Barry Pirovano. Meepraten kan via de hashtag #NeutraleKijkers, of via de mail: neutralekijkers@gmail.com.⚽ï¸ÂAbonneren kan op iTunes, daar kan je ook een recensie achterlaten. Neutrale Kijkers staat ook op Spotify, Stitcher en andere podcast-apps. Voor meer podcasts, kijk ook eens op www.dagennacht.nl.
als er gevoetbald wordt vind ik het wel leuk, vond Pantelic wel de moeite waard af en toe maar zonder voetbal actualiteit toch wat minderquote:Op woensdag 15 april 2020 12:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik luister het liever als ik wel de tijd heb.
Verder leuk dat je was uitgenodigd
Ik heb de eerste aflevering van Breaking Bad gezien.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Better call Saul blijkt uit te zijn gegroeid tot een enorm goeie serie in de latere seizoenen. Ooit één aflevering gekeken, maar toen terzijde gelegd vanwege het belachelijke aanbod aan series die me op dat moment wel konden boeien. Toch maar eens een nieuwe kans geven.
Blasfemie!quote:Op woensdag 15 april 2020 12:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb de eerste aflevering van Breaking Bad gezien.
Vond er niks aan.
ik kijk het wel, leuk sfeertje en ep8 van het laatste/dit seizoen was erg goedquote:Op woensdag 15 april 2020 12:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Better call Saul blijkt uit te zijn gegroeid tot een enorm goeie serie in de latere seizoenen. Ooit één aflevering gekeken, maar toen terzijde gelegd vanwege het belachelijke aanbod aan series die me op dat moment wel konden boeien. Toch maar eens een nieuwe kans geven.
jij vindt nergens wat aanquote:Op woensdag 15 april 2020 12:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Vond er niks aan.
Het nieuwste seizoen is echt geweldig.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Tegenovergestelde van " De Voetbalpodcast" ja.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:49 schreef El-Stinho het volgende:
Wat grappig, ik zat deze week over dezelfde kwestie te twijfelen!quote:Op woensdag 15 april 2020 12:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik was een heel seizoen nodig om 'erin te komen'. Maar god wat een briljante serie.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Vond er niks aan.
Jouw mening is belangrijk voor me dus nu ga ik zeker kijken.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het nieuwste seizoen is echt geweldig.
Dan ga ik verder kijkenquote:Op woensdag 15 april 2020 12:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik was een heel seizoen nodig om 'erin te komen'. Maar god wat een briljante serie.
Moet jij wetenquote:Op woensdag 15 april 2020 12:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik was een heel seizoen nodig om 'erin te komen'. Maar god wat een briljante serie.
Ik vind dit seizoen beter dan BB.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jouw mening is belangrijk voor me dus nu ga ik zeker kijken.
Ik was een heel seizoen nodigquote:Op woensdag 15 april 2020 12:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Link naar die postquote:Op woensdag 15 april 2020 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
gisteren vond je Tsjernobyl ook niks maar noem er een paar
Blasfemie!quote:
was jij nodig?quote:Op woensdag 15 april 2020 12:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jepquote:Op woensdag 15 april 2020 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was een heel seizoen nodig![]()
Is dat weer die debiele regionale spreektaal van je![]()
Dat was ikquote:Op woensdag 15 april 2020 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit heb je met je Doublepain account gepost.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2020 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mwah, vond die serie niet geweldig maar ook niet verschrikkelijk.
Jezus, zelfs de meest simpele zinnen zijn voor jou een reden om de meest domme fouten te maken.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik was een heel seizoen nodig om 'erin te komen'.
Regionale spreektaal, onvolprezen debiel.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus, zelfs de meest simpele zinnen zijn voor jou een reden om de meest domme fouten te maken.
Skere tijden?quote:Op woensdag 15 april 2020 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geklikt. Heb geen Spotify. Weggeklikt.
Kneiterjaloers.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het interesseert me gewoon echt geen reet wat ze te melden hebben.
quote:Op woensdag 15 april 2020 13:02 schreef Doublepain het volgende:
Als Band of Brothers met Chinezen was ging ik het ook niet kijken
Maar @:Scrummie2.1 blijkbaar wel
Wacht maar tot ie gaat zingen, dan sta je helemaal te kijken!quote:Op woensdag 15 april 2020 13:02 schreef Buitendam het volgende:
Godver, Stijn klinkt echt als een volwassen man.
quote:Op woensdag 15 april 2020 13:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat een ontzettend rare vergelijking.
Ik vind Stijn zijn bijdrage wel belangrijk.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het interesseert me gewoon echt geen reet wat ze te melden hebben.
Probeer dit eens op een crackertje.quote:
Lenny komt wat jaloers over.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Stijn zijn bijdrage wel belangrijk.
quote:
quote:
Zijn er maar een aantal Stijn. (Lenny en Elan)quote:Op woensdag 15 april 2020 13:10 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een vreemde reacties hier. Ik krijg gewoon een uitnodiging om daar mee te praten, lol.
Hoezo hap je op zequote:Op woensdag 15 april 2020 13:10 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een vreemde reacties hier. Ik krijg gewoon een uitnodiging om daar mee te praten, lol.
Gewoon niks van @Elan aantrekkenquote:Op woensdag 15 april 2020 13:10 schreef El-Stinho het volgende:
Welke reacties vind je raar, Stijn?quote:Op woensdag 15 april 2020 13:10 schreef El-Stinho het volgende:
Trek je er niets van aan joh.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:10 schreef El-Stinho het volgende:
Eens. (zo te zien wel met shift getypt)quote:Op woensdag 15 april 2020 13:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een vermoeiende overacting weer.
Sorry ik hou me inquote:Op woensdag 15 april 2020 13:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een vermoeiende overacting weer.
Bij mij waren de Douwe Egberts cupjes op, dus heb nu Perlaquote:Op woensdag 15 april 2020 13:12 schreef Doublepain het volgende:
Mijn cappuccino was op dus nu heb ik een ander soort koffie besteld (morgen update)
Dat mag. Het ging eerst een stuk over zijn situatie en dat hij nog bij zijn ouders woont. Toen ben ik vrij snel afgehaakt. Ieder z'n ding.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Stijn zijn bijdrage wel belangrijk.
Wat vind je vreemd aan onze reacties?quote:Op woensdag 15 april 2020 13:10 schreef El-Stinho het volgende:
Scheelt dat je nog een ander merk kan kiezenquote:Op woensdag 15 april 2020 13:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bij mij waren de Douwe Egberts cupjes op, dus heb nu Perla
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het verschil niet eens erg proef. Dus die smiley is eigenlijk overbodig
En de ander is weer voor Willem 2quote:Op woensdag 15 april 2020 13:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat mag. Het ging eerst een stuk over zijn situatie en dat hij nog bij zijn ouders woont. Toen ben ik vrij snel afgehaakt. Ieder z'n ding.
Je moet even normaal doen met je hoofdquote:Op woensdag 15 april 2020 13:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vind je vreemd aan onze reacties?
Absoluut. En ook daarvan snap ik dat jullie het niet boeit.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En de ander is weer voor Willem 2
Zo heeft iedereen wat
Lekker passief agressief Lenny_.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Absoluut. En ook daarvan snap ik dat jullie het niet boeit.
Hoe de fuck kunnen mensen in 2020 nog geen spotify hebben.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:04 schreef GGMM het volgende:
Oh het is op Spotify
Die onzin heb ik niet.
kost 2,50quote:Op woensdag 15 april 2020 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe de fuck kunnen mensen in 2020 nog geen spotify hebben.
@onlogisch gebruikt Youtube voor muziekquote:Op woensdag 15 april 2020 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb ik nergens voor nodig.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2020 13:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:onlogisch gebruikt Youtube voor muziek
Zijn over het algemeen paupers. Die zullen ook boodschappen doen bij de Jumbo.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Jumbo is de enige winkel waar ik mijn koffie kan kopenquote:Op woensdag 15 april 2020 13:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zijn over het algemeen paupers. Die zullen ook boodschappen doen bij de Jumbo.
heb je geen pads maatquote:Op woensdag 15 april 2020 13:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jumbo is de enige winkel waar ik mijn koffie kan kopen
hoeveel kost apple musicquote:Op woensdag 15 april 2020 13:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb enkel een gratis account bij Spotify zodat ik de podcast van Stijn kon luisteren.
Ik heb wel Apple Music.
Apple Music goden.
Gewoon YouTube premium toch @onlogischquote:Op woensdag 15 april 2020 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
ik ga zo'n senseo switch halenquote:Op woensdag 15 april 2020 13:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee vage bakjes, wel lekkere koffie, maar kanjerduur en weinig in een pak
Zolang hier figuren rondlopen die Stijn van alles misgunnen hoef je daar niet op te rekenen.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:18 schreef onlogisch het volgende:
Ik reken tijdens deze podcast wel op een verwijzing naar deze sc eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |