Oh ben jij zo'n gast die als er een maand geen voetbal is zijn FOX opzegt om zo 7,50 te besparen?quote:
Nee heb dit jaar helemaal geen FOX genomen, Nederlands voetbalquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ben jij zo'n gast die als er een maand geen voetbal is zijn FOX opzegt om zo 7,50 te besparen?
PAUPER!!!!!!!
We zijn het weer eens met elkaar eens. Dat we dit vandaag nog mogen meemaken.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ben jij zo'n gast die als er een maand geen voetbal is zijn FOX opzegt om zo 7,50 te besparen?
PAUPER!!!!!!!
Oke, ik kijk uit naar je pics.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij komt morgen. Ik heb hem voor twee weken.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Steek je hand op als je FOX nog niet hebt opgezegd!
Je kan het ook niet opzeggen als je het niet hebt dus ik ook!quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
*STEEKT HAND OP*
Want op Fox heb je alleen Nederlands voetbal?quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee heb dit jaar helemaal geen FOX genomen, Nederlands voetbal
Kan je ook eens leuke en vrolijke posts hier plaatsen?quote:
dacht het wel ja.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn ook maar 4 ofzo toch? Tijd geleden dat ik het gezien heb.
baasquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan het ook niet opzeggen als je het niet hebt dus ik ook!
Oh sorryquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je ook eens leuke en vrolijke posts hier plaatsen?
Je brengt niet echt een positieve sfeer.
7,50 ??quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
PAUPER!!!!!!!
Jaaaa ikke!!!quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
*STEEKT HAND OP*
Wat kom je nu popie jopie doen danquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want op Fox heb je alleen Nederlands voetbal?
Zal ik zijn post rapporteren, dan kun je het naar achteren brengen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je ook eens leuke en vrolijke posts hier plaatsen?
Je brengt niet echt een positieve sfeer.
Mwah, vond die serie niet geweldig maar ook niet verschrikkelijk.quote:
gohquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
7,50 ??
Eerder 25 euro of zo, lekker opgezegd.
Sorry man. Ik weet dat het skere tijden zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat kom je nu popie jopie doen dan
Zal je voortaan Willem 2 Docu tips geven
pfff, net op tijd.quote:
Serieus 25?quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
7,50 ??
Eerder 25 euro of zo, lekker opgezegd.
Kan nog wel 6 maanden duren, toch 150 euro wat je je uit je zak laat kloppen René.quote:
Ziggo is kneiterduurquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus 25?
Ik ga vandaag nog opzeggen.
Kost bij mij sowieso geen 25 euroquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan nog wel 6 maanden duren, toch 150 euro wat je je uit je zak laat kloppen René.
Doe even niet zo overdreven nep blij.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jaaaa ikke!!!
* GGMM steekt zijn hand op.
JOEHOE!!
Kun je toch mooi 2 avondjes voor uit eten gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan nog wel 6 maanden duren, toch 150 euro wat je je uit je zak laat kloppen René.
Goed idee.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zal ik zijn post rapporteren, dan kun je het naar achteren brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Schreeuw niet zo.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
IK ZEI AL LANG DAT HET ER 5 WAREN!!!!!!!!!!!!
dat is 20quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.ziggo.nl/tele(...)x-sports-eredivisie/
32,95 zelfs.
Het zal aan mij liggen maar ik zie nergens prijzen staan.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
32,95 zelfs.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen maar ik zie nergens prijzen staan.
Ik sla wel vaker posts van jou over.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er niet zo goed tegen als mensen niet opletten op wat ik zeg.
17.95 bij Ziggy, bij KPN goedkoper volgens mij.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus 25?
Ik ga vandaag nog opzeggen.
Het is geen zenderquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:43 schreef GGMM het volgende:
En dat is voor FOX Sports en hun eigen aidszender die je er dan per se bij moet nemen?
Wat een kutzender dat Ziggo
Komt international er nog bij als je ook PL en Bundesliga wil kijken.quote:
Dan heb je ook de buitenlandse FOX.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
32,95 zelfs.
Dat pakket is er niet meer. (nee dus)quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:43 schreef GGMM het volgende:
En dat is voor FOX Sports en hun eigen aidszender die je er dan per se bij moet nemen?
Wat een kutzender dat Ziggo
Jaquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je ook de buitenlandse FOX.
KPN heeft betere deals, ook Fox 1 gratis voor alle abonnees.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Ik had alles.
Bizarre verschillen wel per aanbieder, damn.
Al is KPN wel pauper vergeleken met Ziggo.
Ziggo 14 maakt veel goedquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
KPN heeft betere deals, ook Fox 1 gratis voor alle abonnees.
Gooide jij jezelf maar eens weg.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:46 schreef GGMM het volgende:
Dus Elan gooit maandelijks geld weg en klaagt dat ik 7,50 weggooi
lol
HBO ook gratis erbijquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:47 schreef Caland het volgende:
Ziggo sportsgoden gratis omdat ik ziggo én vodafone heb
FOX 1 komen toch alleen maar kutwedstrijden op?quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
KPN heeft betere deals, ook Fox 1 gratis voor alle abonnees.
ik had net 2 jaar t-mobile afgesloten toen ze met die deal kwamenquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:47 schreef Caland het volgende:
VIEZE AJAX SPONSORquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:47 schreef Caland het volgende:
Caiwayquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders vertel jij welke provider je hebt
Dan steek je toch een zendmast in de fik?quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik had net 2 jaar t-mobile afgesloten toen ze met die deal kwamen
hoerenzonen
5GEDquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan steek je toch een zendmast in de fik?
Ik moest nog lachen ook.quote:
Ieder keer dat dit gevraagd wordt, stel ik het met 1 week uit.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hoe staat het met het haxball EK toernooi?
Volkswagen toch, altijd goed.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:52 schreef Caland het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een auto, vind het nog knap lastig!
Nee dit zijn de katten die op de Wuhan markt verkocht worden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
zijn dat de haantjes die zo vergast worden?
niet geklikt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:53 schreef Zipportal het volgende:
NikkieTutorials: ‘Ik heb een posttraumatische stressstoornis’
https://www.ad.nl/show/ni(...)ssstoornis~a627127f/
Mooi de oven in. @:scrummie2.1
Mwuah zo nu en dan wel ajax/psv/fey maar meeste wedstrijden zijn inderdaad kut.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
FOX 1 komen toch alleen maar kutwedstrijden op?
Willem II - Sparta en zo.
@:Lenny_Leonard
Waardeloos.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ieder keer dat dit gevraagd wordt, stel ik het met 1 week uit.
VW is voor proleten.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Volkswagen toch, altijd goed.
HMF-God is het hiermee eens.
Mijn goedkoopste auto was een Audi voor 225 euro.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
VW is voor proleten.
Maar ik zoek een beetje een relatief goedkoop ding, rij eigenlijk nauwelijks meer.
Je kunt ook op sites als deze kijken: https://www.gaspedaal.nl/quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
VW is voor proleten.
Maar ik zoek een beetje een relatief goedkoop ding, rij eigenlijk nauwelijks meer.
Zat er een groot gat in de onderkant dat je zelf je voeten moest gebruiken?quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mijn goedkoopste auto was een Audi voor 225 euro.
Nee, hij reed primaquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zat er een groot gat in de onderkant dat je zelf je voeten moest gebruiken?
Reed, je bedoelt dat hij kapot is gegaan?quote:
Ik heb ooit een keer een daihatsu valera gekocht, geloof mijn tweede auto, voor 600 euro. Dacht daar rij ik een half jaartje in.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mijn goedkoopste auto was een Audi voor 225 euro.
2 jaar mee gereden, toen moest er teveel gebeuren voor de keuring dat ik het dat niet waard vond.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Reed, je bedoelt dat hij kapot is gegaan?
Subaruquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
VW is voor proleten.
Ja ik zit ook op autoscout te kijken. Probleem is dat ik redelijk lang ben dus ook niet echt wegkom met van die boodschappenkarretjes. In de prijsklasse waar ik in zoek (3-5K) is ook veel te veel keuze (lees: troep).quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt ook op sites als deze kijken: https://www.gaspedaal.nl/
Ja, niets mis mee.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een daihatsu valera gekocht, geloof mijn tweede auto, voor 600 euro. Dacht daar rij ik een half jaartje in.
Ruim 3 jaar probleemloos in gereden, ontzettende pauperbak maar reed altijd, supergoedkoop, geen onderhoud. Spleetogengoden.
Ja met een beetje onderhoud had ik daar nu nog in gereden. Maar die heb ik zelf echt compleet afgetrapt/niet onderhouden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, niets mis mee.
Ik hecht er totaal geen waarde aan auto's verder dus dan is het ook wat makkelijker. Al moet ik zeggen dat ik geen nee zou zeggen tegen de auto van @:DonRaja
Nee in dat subforum kom ik nooit maar ik ga het na het werk even lezen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je dit gelezen?
WKN / Tsjernobyl-brand bereikt nu ook het Rode Bos
Wtf man.
Niels gedraagt zich echt als een wijf.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:53 schreef Zipportal het volgende:
NikkieTutorials: ‘Ik heb een posttraumatische stressstoornis’
https://www.ad.nl/show/ni(...)ssstoornis~a627127f/
Mooi de oven in. @:scrummie2.1
Is ook een kutbudget als je weinig risico wil lopen en je geen boodschappenauto wil.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zit ook op autoscout te kijken. Probleem is dat ik redelijk lang ben dus ook niet echt wegkom met van die boodschappenkarretjes. In de prijsklasse waar ik in zoek (3-5K) is ook veel te veel keuze (lees: troep).
@Braddiequote:Op dinsdag 14 april 2020 16:52 schreef Caland het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een auto, vind het nog knap lastig!
Koop dan gewoon een Golf of Poloquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:12 schreef Adames het volgende:
https://www.autotrack.nl/a/seat-ibiza-benzine-2010-49533423
Seat en Skoda zijn een beetje de gehandicapte broertjes van Volkswagenquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat je hem niet zelf meer hoeft af te trappen
liever 5 deursquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:12 schreef Adames het volgende:
https://www.autotrack.nl/a/seat-ibiza-benzine-2010-49533423
Je hebt een budget van max 5k en je wilt geen boodschappenauto.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Seat en Skoda zijn een beetje de gehandicapte broertjes van Volkswagen
quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Seat en Skoda zijn een beetje de gehandicapte broertjes van Volkswagen
hyundaiquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Je hebt een budget van max 5k en je wilt geen boodschappenauto.
Als je dan ook nog niet handig bent en geen onderhoud wil doen houdt het snel op.
voor max 5K kan je gewoon een prima Polo van halen hoor, is ook nog tering zuinigquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je dan ook nog niet handig bent en geen onderhoud wil doen houdt het snel op.
uit 2000 zekerquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
voor max 5K kan je gewoon een prima Polo van halen hoor, is ook nog tering zuinig
@ItsTheBradgeHerequote:Op dinsdag 14 april 2020 17:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Met 2 ton op de teller uit 2010 ja.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
voor max 5K kan je gewoon een prima Polo van halen hoor, is ook nog tering zuinig
quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
rot op met die gast hier coronadebiel
Als je amper kilometers maakt is een diesel wel ideaal ja.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor een diesel is dat meer dan prima
Geen boodschappen autootje, betrouwbaar, weinig onderhoud? Golf IV. Focus MK1 / MK2. Astra. Zoek het in die hoek.quote:
Binnenkort rij je 1 op 1 en dan rij je die 3x wegenbelasting er zo uitquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je amper kilometers maakt is een diesel wel ideaal ja.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:23 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Geen boodschappen autootje, betrouwbaar, weinig onderhoud? Golf IV. Focus MK1 / MK2. Astra. Zoek het in die hoek.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:23 schreef Elan het volgende:
Zo'n Nissan Leaf is wel chill voor als je weinig kilometers maakt.
Vergt wel een investering maar in principe nooit meer tanken.
Vind ik toch wel behoorlijk tegenvallen qua kosten. Liever financial lease maar geen ondernemer helaas.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Is ook een kutbudget als je weinig risico wil lopen en je geen boodschappenauto wil.
Dan nog liever private lease, zeker onder de 10k kilometers per jaar zijn die nog wel goedkoop.
@DonRaja @Tarado @Lange_Lansquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind ik toch wel behoorlijk tegenvallen qua kosten. Liever financial lease maar geen ondernemer helaas.
In principe nooit meer tankenquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je daar in gaat rijden @:Caland wil ik je nooit meer spreken (dus haal hem aub)
Je hebt ze ook in hybride, elektrisch is gewoon de toekomst.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:26 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
In principe nooit meer tankenMaar elke 200-250 kilometer 45 minuten aan een paal hangen is ook niet handig Hans.
Vanuit Amsterdam naar Groningen ga je waarschijnlijk heen wel halen, maar dan moet je terug en ben je'm vergeten op te laden? Moet je hem ergens in de buurt bij een laadstation aan de buurt hangen en jezelf 45 minuten vermaken.. Geef mij maar lekker een brandstofmotor.
wowquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:26 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
In principe nooit meer tankenMaar elke 200-250 kilometer 45 minuten aan een paal hangen is ook niet handig Hans.
Vanuit Amsterdam naar Groningen ga je waarschijnlijk heen wel halen, maar dan moet je terug en ben je'm vergeten op te laden? Moet je hem ergens in de buurt bij een laadstation aan de buurt hangen en jezelf 45 minuten vermaken.. Geef mij maar lekker een brandstofmotor.
Mattie van me had hem, panoramadakje alles, prima waggiequote:Op dinsdag 14 april 2020 17:27 schreef Caland het volgende:
Vind die grande punto's wel leuk maar kk fiat.
Elektrisch is zeker de toekomst. En ik wacht ook met smart totdat er auto's komen met een 400+ KM range voor <30k. Maar dat duurt nog wel een paar jaar helaasquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt ze ook in hybride, elektrisch is gewoon de toekomst.
wanneer nieuwe uploadquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Elektrisch is zeker de toekomst. En ik wacht ook met smart totdat er auto's komen met een 400+ KM range voor <30k. Maar dat duurt nog wel een paar jaar helaasTot die tijd lekker hybride of verbrandingsmotor
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mattie van me had hem, panoramadakje alles, prima waggie
Kan je wel een auto van 30K betalen met je youtubebaantje?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Elektrisch is zeker de toekomst. En ik wacht ook met smart totdat er auto's komen met een 400+ KM range voor <30k. Maar dat duurt nog wel een paar jaar helaasTot die tijd lekker hybride of verbrandingsmotor
Ik rij in een `04 Focus Futura van 1k. Iets anders hoef ik ook helemaal nietquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je wel een auto van 30K betalen met je youtubebaantje?
Die gast krijgt zieke donaties laatste tijd. Scherm van 120 euro gratis boodschappen, alles.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je wel een auto van 30K betalen met je youtubebaantje?
Heb je die vrouw die langsliep nog in elkaar getrapt?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik rij in een `04 Focus Futura van 1k. Iets anders hoef ik ook helemaal niet
Ik krijg influenza van dat woord.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:32 schreef KingRoland het volgende:
ik hou niet zo van influencers maar braddie is daar wel een uitzondering op @:doublepain
Zijn dat feeders ofzo? Zodat ie op camera weer een kapsalon ( @onlogisch ) naar binnen schuiftquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gast krijgt zieke donaties laatste tijd. Scherm van 120 euro gratis boodschappen, alles.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb je die vrouw die langsliep nog in elkaar getrapt?
toevallig het levensmotto van GGMMquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:32 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]Nee, leven en laten leven.
Mensen die vinden dat ik toch ergens entertainmentwaarde en een gunfactor heb.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn dat feeders ofzo? Zodat ie op camera weer een kapsalon ( @:Onlogisch ) naar binnen schuift
Ook een ontzettend lekker nummer trouwensquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
toevallig het levensmotto van GGMM
heb je ook en je moet het leuk vinden en niks van aantrekken van de haters. die helpen je juist, maar dat wist je zeker al met alle ervaring die je nu al hebtquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Mensen die vinden dat ik toch ergens entertainmentwaarde en een gunfactor heb.
Ben je bang voor Corona Braddiequote:Op dinsdag 14 april 2020 17:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Mensen die vinden dat ik toch ergens entertainmentwaarde en een gunfactor heb.
Waarschijnlijk z'n stalker.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn dat feeders ofzo? Zodat ie op camera weer een kapsalon ( @:Onlogisch ) naar binnen schuift
We doen hier niet aan roddelenquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:37 schreef GGMM het volgende:
Oh leuk Braddie is hier.
Braddie, wat vind jij van mensen die 2 kapsalons achter elkaar opeten?
Ik vind dat echt hele smerige mensen. Ik verafschuw ze.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:37 schreef GGMM het volgende:
Oh leuk Braddie is hier.
Braddie, wat vind jij van mensen die 2 kapsalons achter elkaar opeten?
Die komt hier niet meer tochquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We doen hier niet aan roddelen
@:Onlogisch
Heet jij ook Braddie?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat echt hele smerige mensen. Ik verafschuw ze.
Oh, sinds wanneer moet je naam Braddie wezen om ergens een mening over te hebben? Als je alleen antwoord van één persoon wil is daar de pm/dm functie voor, admin GGMM.quote:
Dan weet alleen ik het antwoord.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, sinds wanneer moet je naam Braddie wezen om ergens een mening over te hebben? Als je alleen antwoord van één persoon wil is daar de pm/dm functie voor, admin GGMM.
Gelachen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:48 schreef Caland het volgende:
Misschien is @:onlogisch tegenwoordig gewoon wat meer aan het sporten, je weet maar nooit
@:ggmm check deze grap
Het is hier echt dood, ook op vrijdag en zaterdag. Stil, niets te doen. Mensen die hier rondlopen wonen hier of halen wat af bij de coffeeshops.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:27 schreef KingRoland het volgende:
@:ifrane makker hoe druk is witte de with nu op vrijdag/zaterdagavonden? kan me echt niet voorstellen dat het daar stil is
Urlquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:50 schreef GGMM het volgende:
@:lange_lans belachelijk gemaakt op Twitter.
Ik wil helemaal niet graag weten wat die dikzak ergens van vindt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan weet alleen ik het antwoord.
Ik denk dat iedereen hier graag wil weten wat het antwoord is.
DUS DEZE OPMERKING IS NOGAL DOM VIND JE NIET?
JR hangt liever in ONZ rond.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De drie flodderfilms zijn weer op tv. RTL7goden
@:JR-Style-93
Gelukkig zijn dat er niet zo veel hahaquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:51 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat @:ggmm zijn vrienden belachelijk maakt op Twitter.
ZO KOEKOEKquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dat er niet zo veel haha
NietMijnIslam.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
En dan met het WK darts weer de meeste posts.
Walgelijk.
NANANANANANANA NEGENTJE 180000000quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
En dan met het WK darts weer de meeste posts.
Walgelijk.
COR begint saai te worden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo makker. Hoe is het in COR? Nog notes gescoord?
Ja de extreme (gekkies) verdwijnen wel langzaam.quote:
Die zijn 5G masten in de fik aan het steken en hebben geen internetverbinding meer.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja de extreme (gekkies) verdwijnen wel langzaam.
Of zouden ze allemaal zijn overleden aan corona?
quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:14 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
De afgelopen weken gemiddeld 35 uur denk ik?quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoeveel uur kost je dat in de week?
Niet om je af te vallen, ben gewoon benieuwd.
Teleurgesteld dat de IC's niet overstromen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Dankzij Jaap.quote:
Onjuist, hij zat in mn mailquote:
Een lamp?quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onjuist, hij zat in mn mail
Pakketje besteld!@:maxi-mus @:lenny_leonard @:caland @:elan @:tjacka
Levertijd: 1 tot 2 dagen.
Ik volgde je al, maar ik denk dat je iemand automatisch niet meer volgt als die persoon je blokkeert.quote:
Gooi pornootje aanquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:35 schreef Caland het volgende:
Ik moet eigenlijk tot een uurtje of 9 werken maar verveel me de tyfus.
Gereageerd maat.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:35 schreef Tjacka het volgende:
COR / Ga jij de bluetooth tracking app gebruiken?
Leuk topic
Gereageerd maatquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:36 schreef Tjacka het volgende:
COR / Ga jij de bluetooth tracking app gebruiken?
Leuk topic
[..]
Gooi pornootje aan
Dan pak je er toch een biertje bij.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:35 schreef Caland het volgende:
Ik moet eigenlijk tot een uurtje of 9 werken maar verveel me de tyfus.
Ik heb geen alcohol in huis.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan pak je er toch een biertje bij.
Wil je linkquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Gereageerd maat.
[..]
Gereageerd maat
Goed idee
Geil hèquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik heb mijn eigen verzameling (Don en Ad).
Is dat zo ja?quote:
https://www.quotenet.nl/z(...)en-verdienen-198822/quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Daar zou vice ofzo eens een itempje aan moeten besteden
Spannend!quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onjuist, hij zat in mn mail
Pakketje besteld!@:maxi-mus @:lenny_leonard @:caland @:elan @:tjacka
Levertijd: 1 tot 2 dagen.
Ik ben erg benieuwd naar de note.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:29 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe COR note is uit.![]()
@:lenny_leonard
Wat een onterechte note.![]()
![]()
Notes worden niet besproken.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de note.
Bohhh wat een goden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
https://www.quotenet.nl/z(...)en-verdienen-198822/
Wel al oud dit, maar hun zijn echt heel erg rijk
Ik weet niet of je iets met deze informatie kunt, maar ze stonden vaak previews te filmen op het station in Uitgeest.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je lekker door de lekkerste wijven laten pijpen en daardoor multimiljonair zijn. Tja. Mijn leven is iets minder.quote:
Nouja, lekkerste wijven. Niet in die filmpjes van ze.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je lekker door de lekkerste wijven laten pijpen en daardoor multimiljonair zijn. Tja. Mijn leven is iets minder.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je iets met deze informatie kunt, maar ze stonden vaak previews te filmen op het station in Uitgeest.
Kijk maar.
veel plezier ouwe reus.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:44 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga Chernobyl kijken @:nietziggoabonnees
Stacey?quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:26 schreef De_Kraam het volgende:
Zo effe een Don en Ad klassieker opzetten.
Even een TR gezetquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
https://www.xvideos.com/video8634984/_dutch_bianca_uit_belgie
Is dit Tieners voor geld?
Flodder is er ook op.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:28 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor Opsporing Verkracht. Stukje zendmast.
staat ie op netflixie>quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
Meer mensen al Once upon a time in Hollywood gezien? Best een prima filmpje.
oquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Je moet wel wat met filmhistorie hebben.
Dan ga ik hem niet kijken.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Je moet wel wat met filmhistorie hebben.
Met terechte kritiek in het feedbacktopic wordt niks gedaanquote:
Wel een prima cast en Tarantino natuurlijk, maar zitten veel verwijzingen in die het leuk maken. Bruce Lee fans waren er wat minder blij mee.quote:
ook nog afleveringen erna lolquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geile keesie, lekker wijf niks mis mee
@:Saind
quote:
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
https://www.xvideos.com/video8634984/_dutch_bianca_uit_belgie
Is dit Tieners voor geld?
Toen was het election topic op fok ook genot. Net als COR.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft me maanden gekost, maar heb hem gevonden
Zoek voor de grap de titel op in youtube_!
#FAKEMEDIA
quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Toen was het election topic op fok ook genot. Net als COR.
Staceygodquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet van alles wat ze gemaakt hebben...
We zijn nu al Jinek met VBLquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:29 schreef Coco. het volgende:
VBL ON TOUR jongens vanavond Op1
niet vergeten
@:JanCees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |