Mattie van me had hem, panoramadakje alles, prima waggiequote:Op dinsdag 14 april 2020 17:27 schreef Caland het volgende:
Vind die grande punto's wel leuk maar kk fiat.
Elektrisch is zeker de toekomst. En ik wacht ook met smart totdat er auto's komen met een 400+ KM range voor <30k. Maar dat duurt nog wel een paar jaar helaasquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt ze ook in hybride, elektrisch is gewoon de toekomst.
wanneer nieuwe uploadquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Elektrisch is zeker de toekomst. En ik wacht ook met smart totdat er auto's komen met een 400+ KM range voor <30k. Maar dat duurt nog wel een paar jaar helaasTot die tijd lekker hybride of verbrandingsmotor
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mattie van me had hem, panoramadakje alles, prima waggie
Kan je wel een auto van 30K betalen met je youtubebaantje?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Elektrisch is zeker de toekomst. En ik wacht ook met smart totdat er auto's komen met een 400+ KM range voor <30k. Maar dat duurt nog wel een paar jaar helaasTot die tijd lekker hybride of verbrandingsmotor
Ik rij in een `04 Focus Futura van 1k. Iets anders hoef ik ook helemaal nietquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je wel een auto van 30K betalen met je youtubebaantje?
Die gast krijgt zieke donaties laatste tijd. Scherm van 120 euro gratis boodschappen, alles.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je wel een auto van 30K betalen met je youtubebaantje?
Heb je die vrouw die langsliep nog in elkaar getrapt?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik rij in een `04 Focus Futura van 1k. Iets anders hoef ik ook helemaal niet
Ik krijg influenza van dat woord.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:32 schreef KingRoland het volgende:
ik hou niet zo van influencers maar braddie is daar wel een uitzondering op @:doublepain
Zijn dat feeders ofzo? Zodat ie op camera weer een kapsalon ( @onlogisch ) naar binnen schuiftquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gast krijgt zieke donaties laatste tijd. Scherm van 120 euro gratis boodschappen, alles.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb je die vrouw die langsliep nog in elkaar getrapt?
toevallig het levensmotto van GGMMquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:32 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]Nee, leven en laten leven.
Mensen die vinden dat ik toch ergens entertainmentwaarde en een gunfactor heb.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn dat feeders ofzo? Zodat ie op camera weer een kapsalon ( @:Onlogisch ) naar binnen schuift
Ook een ontzettend lekker nummer trouwensquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
toevallig het levensmotto van GGMM
heb je ook en je moet het leuk vinden en niks van aantrekken van de haters. die helpen je juist, maar dat wist je zeker al met alle ervaring die je nu al hebtquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Mensen die vinden dat ik toch ergens entertainmentwaarde en een gunfactor heb.
Ben je bang voor Corona Braddiequote:Op dinsdag 14 april 2020 17:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Mensen die vinden dat ik toch ergens entertainmentwaarde en een gunfactor heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |