Waarschijnlijk z'n stalker.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn dat feeders ofzo? Zodat ie op camera weer een kapsalon ( @:Onlogisch ) naar binnen schuift
We doen hier niet aan roddelenquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:37 schreef GGMM het volgende:
Oh leuk Braddie is hier.
Braddie, wat vind jij van mensen die 2 kapsalons achter elkaar opeten?
Ik vind dat echt hele smerige mensen. Ik verafschuw ze.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:37 schreef GGMM het volgende:
Oh leuk Braddie is hier.
Braddie, wat vind jij van mensen die 2 kapsalons achter elkaar opeten?
Die komt hier niet meer tochquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We doen hier niet aan roddelen
@:Onlogisch
Heet jij ook Braddie?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat echt hele smerige mensen. Ik verafschuw ze.
Oh, sinds wanneer moet je naam Braddie wezen om ergens een mening over te hebben? Als je alleen antwoord van één persoon wil is daar de pm/dm functie voor, admin GGMM.quote:
Dan weet alleen ik het antwoord.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, sinds wanneer moet je naam Braddie wezen om ergens een mening over te hebben? Als je alleen antwoord van één persoon wil is daar de pm/dm functie voor, admin GGMM.
Gelachen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:48 schreef Caland het volgende:
Misschien is @:onlogisch tegenwoordig gewoon wat meer aan het sporten, je weet maar nooit
@:ggmm check deze grap
Het is hier echt dood, ook op vrijdag en zaterdag. Stil, niets te doen. Mensen die hier rondlopen wonen hier of halen wat af bij de coffeeshops.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:27 schreef KingRoland het volgende:
@:ifrane makker hoe druk is witte de with nu op vrijdag/zaterdagavonden? kan me echt niet voorstellen dat het daar stil is
Urlquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:50 schreef GGMM het volgende:
@:lange_lans belachelijk gemaakt op Twitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |