Blasfemie!quote:Op woensdag 15 april 2020 12:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb de eerste aflevering van Breaking Bad gezien.
Vond er niks aan.
ik kijk het wel, leuk sfeertje en ep8 van het laatste/dit seizoen was erg goedquote:Op woensdag 15 april 2020 12:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Better call Saul blijkt uit te zijn gegroeid tot een enorm goeie serie in de latere seizoenen. Ooit n aflevering gekeken, maar toen terzijde gelegd vanwege het belachelijke aanbod aan series die me op dat moment wel konden boeien. Toch maar eens een nieuwe kans geven.
jij vindt nergens wat aanquote:Op woensdag 15 april 2020 12:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Vond er niks aan.
Het nieuwste seizoen is echt geweldig.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Better call Saul blijkt uit te zijn gegroeid tot een enorm goeie serie in de latere seizoenen. Ooit n aflevering gekeken, maar toen terzijde gelegd vanwege het belachelijke aanbod aan series die me op dat moment wel konden boeien. Toch maar eens een nieuwe kans geven.
Tegenovergestelde van " De Voetbalpodcast" ja.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:49 schreef El-Stinho het volgende:
Neutrale Kijkers is bij uitstek geen podcast waar mensen verheven komen doen. Als jullie eens geen tijd hebben, luister de aflevering met Jeroen Elshoff en Wytse van der Goot. Topaflevering.
Wat grappig, ik zat deze week over dezelfde kwestie te twijfelen!quote:Op woensdag 15 april 2020 12:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik was een heel seizoen nodig om 'erin te komen'. Maar god wat een briljante serie.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Vond er niks aan.
Jouw mening is belangrijk voor me dus nu ga ik zeker kijken.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het nieuwste seizoen is echt geweldig.
Dan ga ik verder kijkenquote:Op woensdag 15 april 2020 12:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik was een heel seizoen nodig om 'erin te komen'. Maar god wat een briljante serie.
Moet jij wetenquote:Op woensdag 15 april 2020 12:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik was een heel seizoen nodig om 'erin te komen'. Maar god wat een briljante serie.
Ik vind dit seizoen beter dan BB.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jouw mening is belangrijk voor me dus nu ga ik zeker kijken.
Ik was een heel seizoen nodigquote:Op woensdag 15 april 2020 12:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Link naar die postquote:Op woensdag 15 april 2020 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
gisteren vond je Tsjernobyl ook niks maar noem er een paar
Blasfemie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |