Ik vind Stijn zijn bijdrage wel belangrijk.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het interesseert me gewoon echt geen reet wat ze te melden hebben.
Probeer dit eens op een crackertje.quote:
Lenny komt wat jaloers over.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Stijn zijn bijdrage wel belangrijk.
quote:
quote:
Zijn er maar een aantal Stijn. (Lenny en Elan)quote:Op woensdag 15 april 2020 13:10 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een vreemde reacties hier. Ik krijg gewoon een uitnodiging om daar mee te praten, lol.
Hoezo hap je op zequote:Op woensdag 15 april 2020 13:10 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een vreemde reacties hier. Ik krijg gewoon een uitnodiging om daar mee te praten, lol.
Gewoon niks van @Elan aantrekkenquote:Op woensdag 15 april 2020 13:10 schreef El-Stinho het volgende:
Welke reacties vind je raar, Stijn?quote:Op woensdag 15 april 2020 13:10 schreef El-Stinho het volgende:
Trek je er niets van aan joh.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:10 schreef El-Stinho het volgende:
Eens. (zo te zien wel met shift getypt)quote:Op woensdag 15 april 2020 13:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een vermoeiende overacting weer.
Sorry ik hou me inquote:Op woensdag 15 april 2020 13:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een vermoeiende overacting weer.
Bij mij waren de Douwe Egberts cupjes op, dus heb nu Perlaquote:Op woensdag 15 april 2020 13:12 schreef Doublepain het volgende:
Mijn cappuccino was op dus nu heb ik een ander soort koffie besteld (morgen update)
Dat mag. Het ging eerst een stuk over zijn situatie en dat hij nog bij zijn ouders woont. Toen ben ik vrij snel afgehaakt. Ieder z'n ding.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Stijn zijn bijdrage wel belangrijk.
Wat vind je vreemd aan onze reacties?quote:Op woensdag 15 april 2020 13:10 schreef El-Stinho het volgende:
Scheelt dat je nog een ander merk kan kiezenquote:Op woensdag 15 april 2020 13:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bij mij waren de Douwe Egberts cupjes op, dus heb nu Perla
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het verschil niet eens erg proef. Dus die smiley is eigenlijk overbodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |