Nooit meer DENK.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Azarkan zit er. Fittie met Jinek incoming
Genot.quote:
Ja, 1 aflevering en ik kijk niet meer verderquote:
Ik zou toch maar doorkijken. Vooral aflevering 2 is genot.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, 1 aflevering en ik kijk niet meer verder
Britse mensen in USSR die oa het woord comrade gebruiken
Dan ben je af
@:Scrummie2.1
Ja daarom ga ik niet eens kijkenquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan ben je af
Daarom Flodder kijken. Huis van de Flodders kapotschieten met een tank genot.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Daarom Flodder kijken. Huis van de Flodders kapotschieten met een tank genot.
RolandGodquote:
Heel verstandig. Vooral we nu weten waarom onlogisch niet meer online is. Ik mag niks zeggen, want anders begint het wel heel zielig te worden. Mention gezet naar @Lenny_Leonard die dit kan bevestigen.quote:
Serieus comrade met een cockney accent ja? Wie kijkt dat nouquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan ben je af
Ik bespreek dit niet voor de schermen. Maar ik weet wel waarom @onlogisch de nieuwe @Klummie is geworden ja. Erg zielig.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heel verstandig. Vooral we nu weten waarom onlogisch niet meer online is. Ik mag niks zeggen, want anders begint het wel heel zielig te worden. Mention gezet naar @:lenny_leonard die dit kan bevestigen.
Hij postte hier gisteren nog.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik bespreek dit niet voor de schermen. Maar ik weet wel waarom @:onlogisch de nieuwe @:klummie is geworden ja. Erg zielig.
????quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik bespreek dit niet voor de schermen. Maar ik weet wel waarom @:onlogisch de nieuwe @:klummie is geworden ja. Erg zielig.
Iets met een gay spelletje dat op SOW rijmtquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus hij stelt zich aan?quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, na een lange tijd weer. Nu weer offline.
Echtquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets met een gay spelletje dat op SOW rijmt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |