SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Me scriptie? Stop dan maar gelijkquote:Op maandag 28 september 2020 19:17 schreef KingRoland het volgende:
Ik moet me scriptie schrijven hoe ga ik dat doen thuis teringhonden
Hilarisch jaquote:Op maandag 28 september 2020 19:18 schreef TLC het volgende:
Ik had t leuk gevonden als Rutte had afgesloten met 'en nu jullie bek houden'
Ik ben op mobielquote:Op maandag 28 september 2020 19:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Me scriptie? Stop dan maar gelijk
Hiervoor volg ik deze topicsquote:Op maandag 28 september 2020 19:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Me scriptie? Stop dan maar gelijk
Heb je ook meteen het antwoord waar je je scriptie gaat schrijven.quote:
Als je de R0 er 0.1 mee omlaag brengt helpt het toch. Samen met de maatregelen precies genoeg wellicht.quote:Op maandag 28 september 2020 19:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Beperkt tot heel beperkt effect, maar we adviseren het wel, we moeten alles proberen.
Nee ja nu gaan mensen echt mondkapjes dragen
Hopelijk gaan ze dat doen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:20 schreef Schuimpjes het volgende:
De veilgiheidsregios zijn enthousiast om achter de voordeur te handhaven
Wat stond daar?quote:
Ik zie wel bijvoorbeeld de supermarkten gezamenlijk iets besluiten.quote:Op maandag 28 september 2020 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
Welke winkelier gaat mensen verplichten een mondkapje te dragen en zo niet weigeren dan? Omzet draaien!
En uiteindelijk mogen jonge medewerkers weer het deurbeleid gaan doen... heb nu al medelijden met ze.quote:Op maandag 28 september 2020 19:22 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik zie wel bijvoorbeeld de supermarkten gezamenlijk iets besluiten.
Als je slaapproblemen hebt zou ik kijken! Binnen 5 minuten lig je lekker weg te dommelen en na 8 min slaap jequote:Op maandag 28 september 2020 19:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Straks om kwart voor 8 gaat Femke Halsema trouwens spreken. Ben benieuwd...
Uiteraard, maar op deze manier doet het niets. Gewoon verplichten die handel.quote:Op maandag 28 september 2020 19:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als je de R0 er 0.1 mee omlaag brengt helpt het toch. Samen met de maatregelen precies genoeg wellicht.
Corona after-effects, heb gelezen op facebook.quote:Op maandag 28 september 2020 19:22 schreef Longcat. het volgende:
Irma Sluis is wel ouder geworden joh, stress?
Op NPO?quote:Op maandag 28 september 2020 19:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik denk dat ze redeneren dat als een X aantal percentage ze draagt het al helpt. Bij verplichten moet je ook weer handhaving inzetten.quote:Op maandag 28 september 2020 19:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Uiteraard, maar op deze manier doet het niets. Gewoon verplichten die handel.
quote:Op maandag 28 september 2020 19:24 schreef Doevelaer het volgende:
Irma is een beetje grieperig, dit kreeg ik net via Whatsapp doorgestuurd
neequote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef Alaianaya het volgende:
Had Rutte nou ook genoemd dat personen uit de drie grote steden enkel noodzakelijke reizen mogen maken, zoals genoemd in dat WhatsApp-bericht?
quote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef Alaianaya het volgende:
Had Rutte nou ook genoemd dat personen uit de drie grote steden enkel noodzakelijke reizen mogen maken, zoals genoemd in dat WhatsApp-bericht?
Oh niet dusquote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef Alaianaya het volgende:
Welk berichtquote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef Alaianaya het volgende:
Neequote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef leolinedance het volgende:
samenvatting:
Kroeg eerder dicht
Zo iets?
Dank, ik ben wel benieuwd.quote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hm weet ik niet
https://www.at5.nl/artike(...)dens-persconferentie
Wel gezegd. Schriftje mag ookquote:Op maandag 28 september 2020 19:26 schreef xFriendx het volgende:
Dat registreren bij contactberoepen heb ik gemist of is ook niet gezegd?
quote:Op maandag 28 september 2020 19:24 schreef Caland het volgende:
Maar je mag dus niet langs de kant van een amateurveld staan maar wel in de sportschool. Beetje gek
They can't breathe in the ArenA.quote:Op maandag 28 september 2020 19:26 schreef De_Kraam het volgende:
De ventilatie in de Kuip is uitstekend allen.
Is gezegdquote:Op maandag 28 september 2020 19:26 schreef xFriendx het volgende:
Dank je welquote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel gezegd. Schriftje mag ook
Zal jou ingang eens afsluiten. Boh.quote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef roos94 het volgende:
Niet gewoon alle ingang/uitgang in rdam adam en den haag stopzetten
Is gezegdquote:Op maandag 28 september 2020 19:26 schreef xFriendx het volgende:
Gaslekquote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
They can't breathe in the ArenA.
Want binnen is veel veiliger dan buitenquote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Coco. het volgende:
Maar je mag dus niet langs de kant van een amateurveld staan maar wel in de sportschool. Beetje gek
Maurice de Hond:) zeg wat je wilt maar hij maakt hetgeen onbesproken blijft bespreekbaar.quote:
Cruijff kon dat ook niet meer zo goed op een gegeven moment.quote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
They can't breathe in the ArenA.
Dat is ook echt bijna hetzelfde inderdaad.quote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Coco. het volgende:
Dat gaat niet zozeer om het aan de kant staan, maar om de reisbewegingen beperken. Er zijn namelijk ook mensen die allebei doen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Coco. het volgende:
Snap ik ergens wel.quote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Coco. het volgende:
Moeders met kinderen komen met die kinderen naar de super.quote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lekker familieuitje in de AH.
Zullen we eerst soepblikken kijken of warme broodjes snuiven?
Binnen is betere ventilatie dan buiten, heb ik Hugo horen zeggen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Coco. het volgende:
Op naar De Herdgang!quote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat niet zozeer om het aan de kant staan, maar om de reisbewegingen beperken. Er zijn namelijk ook mensen die allebei doen.
Trekkend aan een sigaret.quote:Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Caland staat langs de zijlijn. SAD.
Ik kan vanaf mijn werkplek een niet nader te noemen voetbalclub zien trainen.quote:
Alleen als je je bek houdtquote:Op maandag 28 september 2020 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan vanaf mijn werkplek een niet nader te noemen voetbalclub zien trainen.
Dus ik mag vast niet meer werken
Nee, hij is gewoon een grote gevaarlijke mongool.quote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Maurice de Hond:) zeg wat je wilt maar hij maakt hetgeen onbesproken blijft bespreekbaar.
Goed werk!
Waar kan ik dat bestellen?quote:Op maandag 28 september 2020 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
Wie heeft al zo'n CO2 metertje zoals Maurice bij OP1 had om de lucht te checken?
Te veel voetballen met veters gekopt vroeger.quote:Op maandag 28 september 2020 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon een grote gevaarlijke mongool.
Bindend advies inderdaad.quote:Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max 3 mensen thuis is toch geen verplichting?
Vreemd gebracht door de NOS.
Hugo de Jongequote:
Dat lijkt mij wel ja.quote:Op maandag 28 september 2020 19:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit weekend gewoon weer een biertje drinken met de jongens dus
HET IS TE BELANGRIJK!quote:Op maandag 28 september 2020 19:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ja, leuk.quote:
Graag een link.quote:Op maandag 28 september 2020 19:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Een bindend advies is een uitspraak gedaan door een derde met betrekking tot een geschil tussen twee partijen. Op het eerste gezicht lijkt dit heel sterk op een arbitraal vonnis maar er is een verschil. Een bindend advies wordt niet uitgesproken door een rechter en is daarom ook geen vonnis.quote:Op maandag 28 september 2020 19:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een advies is nooit bindend.
Bindend studieadvies.quote:Op maandag 28 september 2020 19:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mr. VisserGod geeft ook bindende adviezen en geen uitspraak.quote:Op maandag 28 september 2020 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een bindend advies is een uitspraak gedaan door een derde met betrekking tot een geschil tussen twee partijen. Op het eerste gezicht lijkt dit heel sterk op een arbitraal vonnis maar er is een verschil. Een bindend advies wordt niet uitgesproken door een rechter en is daarom ook geen vonnis.
Jawel.
Als je 2x wint met 10 man is het wel binnen ja.quote:Op maandag 28 september 2020 19:38 schreef Coco. het volgende:
Maar goed ik heb genoeg gezien. Ajax kampioen.
Voor Jos Brech heb ik ook een strafadvies.quote:Op maandag 28 september 2020 19:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze doen dit nu expres op dit moment omdat ajax nu bovenan staat!quote:Op maandag 28 september 2020 19:38 schreef Coco. het volgende:
Als ze dat gaan handhaven gaan mensen naar een winkel verderopquote:Op maandag 28 september 2020 19:40 schreef Schuimpjes het volgende:
De detailhandel moet deurbeleid voeren om ervoor te zorgen dat personen 1,5 meter afstand houden. In overleg met de brancheorganisaties wordt, op basis van de lokale situatie, invulling gegeven aan de verplichting voor grotere winkels in de levensmiddelenbranche om 2 keer per dag een uur alleen voor ouderen en kwetsbare mensen open te zijn.
Nu al medelijden met de mensen die dit moeten handhaven aan de voordeur van de supermarkt
onzinquote:Op maandag 28 september 2020 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ze dat gaan handhaven gaan mensen naar een winkel verderop
Valt mee dat ze nog geen kleurling eisen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:42 schreef Nober het volgende:
Stelling: Er zijn te weinig mannelijke tolks
Deze misschien? (hij bleek achteraf helemaal geen gebarentaal te kunnenquote:Op maandag 28 september 2020 19:42 schreef Nober het volgende:
Rol van aerogene verspreiding is onderbelicht evenals ventilatie. Xus iedereen die het bespreekbaar maakt vericht goed werk.quote:Op maandag 28 september 2020 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon een grote gevaarlijke mongool.
Ik ben hier mee eens.quote:Op maandag 28 september 2020 19:42 schreef Nober het volgende:
En Nacquote:Op maandag 28 september 2020 19:38 schreef Coco. het volgende:
? Als de AH mondkapjes eist en de Jumbo 300 meter verderop niet, dan denk je niet dat er mensen zijn die naar de Jumbo gaan ipv AH? Dit was er in maart uberhaupt niet.quote:
oh zoquote:Op maandag 28 september 2020 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
? Als de AH mondkapjes eist en de Jumbo 300 meter verderop niet, dan denk je niet dat er mensen zijn die naar de Jumbo gaan ipv AH? Dit was er in maart uberhaupt niet.
Die stroom zal waarschijnlijk een stuk kleiner zijn dan de mensen die naar de AH gaan ipv de Jumbo omdat ze zich in die laatste niet veilig voelen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
? Als de AH mondkapjes eist en de Jumbo 300 meter verderop niet, dan denk je niet dat er mensen zijn die naar de Jumbo gaan ipv AH? Dit was er in maart uberhaupt niet.
Dat kan ook ja, maar welke stroom groter is durf ik niet over te wedden.quote:Op maandag 28 september 2020 19:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Die stroom zal waarschijnlijk een stuk kleiner zijn dan de mensen die naar de AH gaan ipv de Jumbo omdat ze zich in die laatste niet veilig voelen.
In Nederland heb je meer aan een fijnstofmeter.quote:Op maandag 28 september 2020 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
Wie heeft al zo'n CO2 metertje zoals Maurice bij OP1 had om de lucht te checken?
Maar huidskleur is ook belangrijk.quote:Op maandag 28 september 2020 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deze misschien? (hij bleek achteraf helemaal geen gebarentaal te kunnen)
[ afbeelding ]
In Antwerpen werkte de avondklok heel efficient. Economische activiteiten die ' s nachts plaatsvinden zijn gering. Het gaat vooral om gevaarlijk vermaak.quote:
Zijn die kantines een groter probleem dan een normale horeca zaak?quote:Op maandag 28 september 2020 19:55 schreef VoMy het volgende:
Deze nieuwe maatregelen gaan wel effectief genoeg zijn om de R te buigen. Probleem is alleen, wat doe je hierna als we 3 weken verder zijn? Weer terug naar nu? Kantines dichthouden?
Anders lijkt het me al helemaal nutteloos. Ik heb het idee het hele jaar eigenlijk.quote:Op maandag 28 september 2020 19:54 schreef -XOR- het volgende:
Reken er maar op dat deze maatregelen half oktober nog eens met 3 weken verlengd gaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |