Corona after-effects, heb gelezen op facebook.quote:Op maandag 28 september 2020 19:22 schreef Longcat. het volgende:
Irma Sluis is wel ouder geworden joh, stress?
Op NPO?quote:Op maandag 28 september 2020 19:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Straks om kwart voor 8 gaat Femke Halsema trouwens spreken. Ben benieuwd...
Ik denk dat ze redeneren dat als een X aantal percentage ze draagt het al helpt. Bij verplichten moet je ook weer handhaving inzetten.quote:Op maandag 28 september 2020 19:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Uiteraard, maar op deze manier doet het niets. Gewoon verplichten die handel.
quote:Op maandag 28 september 2020 19:24 schreef Doevelaer het volgende:
Irma is een beetje grieperig, dit kreeg ik net via Whatsapp doorgestuurd
neequote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef Alaianaya het volgende:
Had Rutte nou ook genoemd dat personen uit de drie grote steden enkel noodzakelijke reizen mogen maken, zoals genoemd in dat WhatsApp-bericht?
quote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef Alaianaya het volgende:
Had Rutte nou ook genoemd dat personen uit de drie grote steden enkel noodzakelijke reizen mogen maken, zoals genoemd in dat WhatsApp-bericht?
Oh niet dusquote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef Alaianaya het volgende:
Welk berichtquote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef Alaianaya het volgende:
Neequote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef leolinedance het volgende:
samenvatting:
Kroeg eerder dicht
Zo iets?
Dank, ik ben wel benieuwd.quote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hm weet ik niet
https://www.at5.nl/artike(...)dens-persconferentie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |