Corona after-effects, heb gelezen op facebook.quote:Op maandag 28 september 2020 19:22 schreef Longcat. het volgende:
Irma Sluis is wel ouder geworden joh, stress?
Op NPO?quote:Op maandag 28 september 2020 19:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Straks om kwart voor 8 gaat Femke Halsema trouwens spreken. Ben benieuwd...
Ik denk dat ze redeneren dat als een X aantal percentage ze draagt het al helpt. Bij verplichten moet je ook weer handhaving inzetten.quote:Op maandag 28 september 2020 19:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Uiteraard, maar op deze manier doet het niets. Gewoon verplichten die handel.
quote:Op maandag 28 september 2020 19:24 schreef Doevelaer het volgende:
Irma is een beetje grieperig, dit kreeg ik net via Whatsapp doorgestuurd
neequote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef Alaianaya het volgende:
Had Rutte nou ook genoemd dat personen uit de drie grote steden enkel noodzakelijke reizen mogen maken, zoals genoemd in dat WhatsApp-bericht?
quote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef Alaianaya het volgende:
Had Rutte nou ook genoemd dat personen uit de drie grote steden enkel noodzakelijke reizen mogen maken, zoals genoemd in dat WhatsApp-bericht?
Oh niet dusquote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef Alaianaya het volgende:
Welk berichtquote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef Alaianaya het volgende:
Neequote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef leolinedance het volgende:
samenvatting:
Kroeg eerder dicht
Zo iets?
Dank, ik ben wel benieuwd.quote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hm weet ik niet
https://www.at5.nl/artike(...)dens-persconferentie
Wel gezegd. Schriftje mag ookquote:Op maandag 28 september 2020 19:26 schreef xFriendx het volgende:
Dat registreren bij contactberoepen heb ik gemist of is ook niet gezegd?
quote:Op maandag 28 september 2020 19:24 schreef Caland het volgende:
Maar je mag dus niet langs de kant van een amateurveld staan maar wel in de sportschool. Beetje gek
They can't breathe in the ArenA.quote:Op maandag 28 september 2020 19:26 schreef De_Kraam het volgende:
De ventilatie in de Kuip is uitstekend allen.
Is gezegdquote:Op maandag 28 september 2020 19:26 schreef xFriendx het volgende:
Dank je welquote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel gezegd. Schriftje mag ook
Zal jou ingang eens afsluiten. Boh.quote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef roos94 het volgende:
Niet gewoon alle ingang/uitgang in rdam adam en den haag stopzetten
Is gezegdquote:Op maandag 28 september 2020 19:26 schreef xFriendx het volgende:
Gaslekquote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
They can't breathe in the ArenA.
Want binnen is veel veiliger dan buitenquote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Coco. het volgende:
Maar je mag dus niet langs de kant van een amateurveld staan maar wel in de sportschool. Beetje gek
Maurice de Hond:) zeg wat je wilt maar hij maakt hetgeen onbesproken blijft bespreekbaar.quote:
Cruijff kon dat ook niet meer zo goed op een gegeven moment.quote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
They can't breathe in the ArenA.
Dat is ook echt bijna hetzelfde inderdaad.quote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Coco. het volgende:
Dat gaat niet zozeer om het aan de kant staan, maar om de reisbewegingen beperken. Er zijn namelijk ook mensen die allebei doen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Coco. het volgende:
Snap ik ergens wel.quote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Coco. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |