Moeders met kinderen komen met die kinderen naar de super.quote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lekker familieuitje in de AH.
Zullen we eerst soepblikken kijken of warme broodjes snuiven?
Binnen is betere ventilatie dan buiten, heb ik Hugo horen zeggen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Coco. het volgende:
Maar je mag dus niet langs de kant van een amateurveld staan maar wel in de sportschool. Beetje gek
Op naar De Herdgang!quote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat niet zozeer om het aan de kant staan, maar om de reisbewegingen beperken. Er zijn namelijk ook mensen die allebei doen.
Trekkend aan een sigaret.quote:Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Caland staat langs de zijlijn. SAD.
Ik kan vanaf mijn werkplek een niet nader te noemen voetbalclub zien trainen.quote:
Alleen als je je bek houdtquote:Op maandag 28 september 2020 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan vanaf mijn werkplek een niet nader te noemen voetbalclub zien trainen.
Dus ik mag vast niet meer werken
Nee, hij is gewoon een grote gevaarlijke mongool.quote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Maurice de Hond:) zeg wat je wilt maar hij maakt hetgeen onbesproken blijft bespreekbaar.
Goed werk!
Waar kan ik dat bestellen?quote:Op maandag 28 september 2020 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
Wie heeft al zo'n CO2 metertje zoals Maurice bij OP1 had om de lucht te checken?
Te veel voetballen met veters gekopt vroeger.quote:Op maandag 28 september 2020 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon een grote gevaarlijke mongool.
Bindend advies inderdaad.quote:Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max 3 mensen thuis is toch geen verplichting?
Vreemd gebracht door de NOS.
Hugo de Jongequote:
Dat lijkt mij wel ja.quote:Op maandag 28 september 2020 19:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit weekend gewoon weer een biertje drinken met de jongens dus
HET IS TE BELANGRIJK!quote:Op maandag 28 september 2020 19:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Straks om kwart voor 8 gaat Femke Halsema trouwens spreken. Ben benieuwd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |