Cruijff kon dat ook niet meer zo goed op een gegeven moment.quote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
They can't breathe in the ArenA.
Dat is ook echt bijna hetzelfde inderdaad.quote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Coco. het volgende:
Maar je mag dus niet langs de kant van een amateurveld staan maar wel in de sportschool. Beetje gek
Dat gaat niet zozeer om het aan de kant staan, maar om de reisbewegingen beperken. Er zijn namelijk ook mensen die allebei doen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Coco. het volgende:
Maar je mag dus niet langs de kant van een amateurveld staan maar wel in de sportschool. Beetje gek
Snap ik ergens wel.quote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Coco. het volgende:
Moeders met kinderen komen met die kinderen naar de super.quote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lekker familieuitje in de AH.
Zullen we eerst soepblikken kijken of warme broodjes snuiven?
Binnen is betere ventilatie dan buiten, heb ik Hugo horen zeggen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Coco. het volgende:
Op naar De Herdgang!quote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat niet zozeer om het aan de kant staan, maar om de reisbewegingen beperken. Er zijn namelijk ook mensen die allebei doen.
Trekkend aan een sigaret.quote:Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Caland staat langs de zijlijn. SAD.
Ik kan vanaf mijn werkplek een niet nader te noemen voetbalclub zien trainen.quote:
Alleen als je je bek houdtquote:Op maandag 28 september 2020 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan vanaf mijn werkplek een niet nader te noemen voetbalclub zien trainen.
Dus ik mag vast niet meer werken
Nee, hij is gewoon een grote gevaarlijke mongool.quote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Maurice de Hond:) zeg wat je wilt maar hij maakt hetgeen onbesproken blijft bespreekbaar.
Goed werk!
Waar kan ik dat bestellen?quote:Op maandag 28 september 2020 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
Wie heeft al zo'n CO2 metertje zoals Maurice bij OP1 had om de lucht te checken?
Te veel voetballen met veters gekopt vroeger.quote:Op maandag 28 september 2020 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon een grote gevaarlijke mongool.
Bindend advies inderdaad.quote:Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max 3 mensen thuis is toch geen verplichting?
Vreemd gebracht door de NOS.
Hugo de Jongequote:
Dat lijkt mij wel ja.quote:Op maandag 28 september 2020 19:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit weekend gewoon weer een biertje drinken met de jongens dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |