En Nacquote:Op maandag 28 september 2020 19:38 schreef Coco. het volgende:
Maar goed ik heb genoeg gezien. Ajax kampioen.
? Als de AH mondkapjes eist en de Jumbo 300 meter verderop niet, dan denk je niet dat er mensen zijn die naar de Jumbo gaan ipv AH? Dit was er in maart uberhaupt niet.quote:
oh zoquote:Op maandag 28 september 2020 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
? Als de AH mondkapjes eist en de Jumbo 300 meter verderop niet, dan denk je niet dat er mensen zijn die naar de Jumbo gaan ipv AH? Dit was er in maart uberhaupt niet.
Die stroom zal waarschijnlijk een stuk kleiner zijn dan de mensen die naar de AH gaan ipv de Jumbo omdat ze zich in die laatste niet veilig voelen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
? Als de AH mondkapjes eist en de Jumbo 300 meter verderop niet, dan denk je niet dat er mensen zijn die naar de Jumbo gaan ipv AH? Dit was er in maart uberhaupt niet.
Dat kan ook ja, maar welke stroom groter is durf ik niet over te wedden.quote:Op maandag 28 september 2020 19:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Die stroom zal waarschijnlijk een stuk kleiner zijn dan de mensen die naar de AH gaan ipv de Jumbo omdat ze zich in die laatste niet veilig voelen.
In Nederland heb je meer aan een fijnstofmeter.quote:Op maandag 28 september 2020 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
Wie heeft al zo'n CO2 metertje zoals Maurice bij OP1 had om de lucht te checken?
Maar huidskleur is ook belangrijk.quote:Op maandag 28 september 2020 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deze misschien? (hij bleek achteraf helemaal geen gebarentaal te kunnen)
[ afbeelding ]
In Antwerpen werkte de avondklok heel efficient. Economische activiteiten die ' s nachts plaatsvinden zijn gering. Het gaat vooral om gevaarlijk vermaak.quote:
Zijn die kantines een groter probleem dan een normale horeca zaak?quote:Op maandag 28 september 2020 19:55 schreef VoMy het volgende:
Deze nieuwe maatregelen gaan wel effectief genoeg zijn om de R te buigen. Probleem is alleen, wat doe je hierna als we 3 weken verder zijn? Weer terug naar nu? Kantines dichthouden?
Anders lijkt het me al helemaal nutteloos. Ik heb het idee het hele jaar eigenlijk.quote:Op maandag 28 september 2020 19:54 schreef -XOR- het volgende:
Reken er maar op dat deze maatregelen half oktober nog eens met 3 weken verlengd gaan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |