Daar staat niks over sportkantines, dat er een persconferentie is heb ik wel meegekregen.quote:Op maandag 28 september 2020 11:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)over-maatrgelen.html
Ah zo.quote:Op maandag 28 september 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar staat niks over sportkantines, dat er een persconferentie is heb ik wel meegekregen.
Vanavond 19.00 al begreep ik zojuist.quote:Op maandag 28 september 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar staat niks over sportkantines, dat er een persconferentie is heb ik wel meegekregen.
https://www.omroepgelderl(...)der-dicht-in-weekendquote:Op maandag 28 september 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sportkantines moeten in het weekend mogelijk eerder dicht om de verspreiding van corona te beperken. De veiligheidsregio's praten daar maandagavond over op voorstel van de Nijmeegse burgemeester Hubert Bruls, meldt RTL Nieuws.quote:Op maandag 28 september 2020 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.omroepgelderl(...)der-dicht-in-weekend
Dat zal ze lerenquote:Op maandag 28 september 2020 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sportkantines moeten in het weekend mogelijk eerder dicht om de verspreiding van corona te beperken. De veiligheidsregio's praten daar maandagavond over op voorstel van de Nijmeegse burgemeester Hubert Bruls, meldt RTL Nieuws.
Het is niet duidelijk of die maatregel in heel Nederland zou moeten gaan gelden of alleen in de gebieden waar code oranje geldt. Definitieve besluiten worden pas volgende week verwacht.
Oh, je conclusie was een beetje voorbarig.
Ja ik bevind mij momenteel in een oranje gebied, ronduit walgelijk dus.quote:Op maandag 28 september 2020 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sportkantines moeten in het weekend mogelijk eerder dicht om de verspreiding van corona te beperken. De veiligheidsregio's praten daar maandagavond over op voorstel van de Nijmeegse burgemeester Hubert Bruls, meldt RTL Nieuws.
Het is niet duidelijk of die maatregel in heel Nederland zou moeten gaan gelden of alleen in de gebieden waar code oranje geldt. Definitieve besluiten worden pas volgende week verwacht.
Oh, je conclusie was een beetje voorbarig.
Ze gaan er vanavond pas over praten dus het lijkt mij niet dat Rutte dit al aan gaat kondigen vanavond.quote:Op maandag 28 september 2020 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik bevind mij momenteel in een oranje gebied, ronduit walgelijk dus.
Daar dachten deze mensen ook over afgelopen maart dat het niet dezelfde avond al in zou gaan:quote:Op maandag 28 september 2020 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze gaan er vanavond pas over praten dus het lijkt mij niet dat Rutte dit al aan gaat kondigen vanavond.
Ze gaan er over praten na de persco Hans.quote:Op maandag 28 september 2020 11:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Daar dachten deze mensen ook over afgelopen maart dat het niet dezelfde avond al in zou gaan:
Oh zo.quote:Op maandag 28 september 2020 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze gaan er over praten na de persco Hans.
Die flikkeren we er wel weer uit. Eerst even plassen bij de dikste boom.quote:Op maandag 28 september 2020 11:29 schreef Zipportal het volgende:
@:Erasmus heeft zichzelf in de OP gegooid en de plaatjes zijn naar de kloten.
Wat is er naar de klote dan? Dan fix ik het wel. Zo ben ik dan ook weer.quote:Op maandag 28 september 2020 11:29 schreef Zipportal het volgende:
@:Erasmus heeft zichzelf in de OP gegooid en de plaatjes zijn naar de kloten.
quote:Op maandag 28 september 2020 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die flikkeren we er wel weer uit. Eerst even plassen bij de dikste boom.
quote:Op maandag 28 september 2020 11:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat is er naar de klote dan? Dan fix ik het wel. Zo ben ik dan ook weer.
Flikker opquote:Op maandag 28 september 2020 11:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat is er naar de klote dan? Dan fix ik het wel. Zo ben ik dan ook weer.
Huuuu, het maakt niet uit wat ik doe of waar ik mijn UI neerpleur, dat witte stuk blijft. Wtfquote:Op maandag 28 september 2020 11:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wit stuk op rechts.
Er zit een entertje ergens.quote:Op maandag 28 september 2020 11:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Huuuu, het maakt niet uit wat ik doe of waar ik mijn UI neerpleur, dat witte stuk blijft. Wtf
@:GGMM Heb jij hier verstand van?
quote:
Kijk eens aanquote:Op maandag 28 september 2020 11:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja die moet ie even backspacen.
Ja, daarmee opstarten. En als het eenmaal loopt dan meer uitbreiding.quote:
Tussen Breda en Roosendaal in.quote:Op maandag 28 september 2020 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
je zit in Breda toch, is het daar niet in handen van de Chinezen/Vietnamezen?
Gisteren van die adidasmondkapjes gehaald, die zijn wel nice.quote:Op maandag 28 september 2020 11:49 schreef Elan het volgende:
Misschien toch mondkapjesgenot. Kom ik eindelijk van m'n stash af@:maxi-mus @:Tjacka
Met of zonder Feyenoordlogo? #dtvquote:Op maandag 28 september 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren van die adidasmondkapjes gehaald, die zijn wel nice.
Ik kan niet wachten om die "ik laat mij nie muilkorven"-types uit te lachen en boos te maken door hun aanstellers te noemen.quote:Op maandag 28 september 2020 11:49 schreef Elan het volgende:
Misschien toch mondkapjesgenot. Kom ik eindelijk van m'n stash af@:maxi-mus @:Tjacka
Heb je een linkje hiervoor?quote:Op maandag 28 september 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
http://letmegooglethat.com/?q=adidas+mondkapjequote:Op maandag 28 september 2020 11:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heb je een linkje hiervoor?
Ik heb een hele stash mondkapjes (zowel wegwerp als stoffen) uit China maar eentje die kwalitatief comfortabel is zou ik kunnen waarderen.
Welke kleur?quote:Op maandag 28 september 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
maar die zijn dus omdat het moet maar verder qua werking niet bijzonder?quote:Op maandag 28 september 2020 11:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Dacht ik al (logische keuze).
Heb ze zelf ook (zonder logo).
Ik kocht als ik dan een keer met het ov moest vaak op het station die wegwerpdingen maar die zitten gewoon voor geen meter.quote:Op maandag 28 september 2020 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar die zijn dus omdat het moet maar verder qua werking niet bijzonder?
Fijn dat ook jij tegen racisme bentquote:Op maandag 28 september 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Ze zijn allemaal gelijk.
Ja. En je kunt ze wassen dus dat is op zich wel chill. Gaan niet snel kapot. Ze zijn per 3 verpakt daar kom je corona wel mee door.quote:Op maandag 28 september 2020 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar die zijn dus omdat het moet maar verder qua werking niet bijzonder?
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 28 september 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Ze zijn allemaal gelijk.
dat is wel handig, ik heb nog van die wegwerpdingen dus even afwachten wat de regels gaan worden maar dan is dat wel een aardig alternatiefquote:Op maandag 28 september 2020 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja. En je kunt ze wassen dus dat is op zich wel chill. Gaan niet snel kapot. Ze zijn per 3 verpakt daar kom je corona wel mee door.
Er was een paar jaar terug ook Kijken In De Ziel met Rechters en de rechter die levenslang gaf aan Willem Holleeder is ook regelmatig in de media opeens.quote:Op maandag 28 september 2020 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
vreemd dat een rechter zich daar over uitspreekt
Ik mag hopen dat het een affiliatelinkje was, want ik heb het gelijk bij adidas besteld.quote:Op maandag 28 september 2020 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
http://letmegooglethat.com/?q=adidas+mondkapje
Goed zo mop. Ik gun het je.quote:Op maandag 28 september 2020 11:49 schreef Elan het volgende:
Zie Feyenoord topicquote:Op maandag 28 september 2020 12:24 schreef Erasmus het volgende:
SenesiGOD opgepakt door FIFA
Puskas Award en 50 miljoen INCOMING
@:Scrummie2.1 @:Caland @:Zipportal
[ twitter ]
Om dit te vieren een nieuw otter filmpje.quote:Op maandag 28 september 2020 12:24 schreef Erasmus het volgende:
SenesiGOD opgepakt door FIFA
Puskas Award en 50 miljoen INCOMING
@:Scrummie2.1 @:Caland @:Zipportal
[ twitter ]
En al in een reeks. Ze beginnen het te leren. @GGMMquote:Op maandag 28 september 2020 13:00 schreef Elan het volgende:
COR / Persconferentie 28 september 19:00: #1 nieuwe maatregelen!
Dit kan maar beter gelul zijn
Wat?quote:Op maandag 28 september 2020 13:00 schreef Elan het volgende:
Dit kan maar beter gelul zijn
Die maatregelen die daar staan, al hecht ik er verder waarde aan want "via whatsapp, hep op feesboek gestaan" maar je zal zoiets weer voor de kiezen krijgen.quote:
Hoop vooral dat de sportscholen open blijven en ik gewoon kan voetballen.quote:Op maandag 28 september 2020 13:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Die maatregelen die daar staan, al hecht ik er verder waarde aan want "via whatsapp, hep op feesboek gestaan" maar je zal zoiets weer voor de kiezen krijgen.
Hier ook, kantoor gaat pas weer open in juni volgend jaar. Maar zo'n vergaande lockdown hakt er toch wel in geestelijk.quote:Op maandag 28 september 2020 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop vooral dat de sportscholen open blijven en ik gewoon kan voetballen.
Verder doet het mij toch vrij weinig, werk al ruim een half jaar fulltime thuis.
Leuk dat je je in zet voor dit forum!quote:Op maandag 28 september 2020 13:08 schreef Zipportal het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een man met borderline (BPD)
@:Tjacka
Lijkt bij mij juist precies andersom. Sinds de lockdown weer dagelijks aan het sporten, wat meer tijd daarbuiten ingericht voor familie/vrienden. Moet ook wel, want dat volledig thuiswerken begint nu wel een wat zwaardere wissel op me te trekken dan ik vooraf had gedacht.quote:Op maandag 28 september 2020 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier ook, kantoor gaat pas weer open in juni volgend jaar. Maar zo'n vergaande lockdown hakt er toch wel in geestelijk.
Exact dit.quote:Op maandag 28 september 2020 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop vooral dat de sportscholen open blijven en ik gewoon kan voetballen.
Verder doet het mij toch vrij weinig, werk al ruim een half jaar fulltime thuis.
Je bent blauw!quote:Op maandag 28 september 2020 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Nog een uurtje en dan ga ik naar huis.
Als ze die groepsgrootte weer gaan aanpassen zal sporten ook lastiger worden toch? Buiten sporten is geen optie meer, ik ben wel blij dat ik wat apparaten heb gekocht. Al was dat wel een fikse investering.quote:Op maandag 28 september 2020 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt bij mij juist precies andersom. Sinds de lockdown weer dagelijks aan het sporten, wat meer tijd daarbuiten ingericht voor familie/vrienden. Moet ook wel, want dat volledig thuiswerken begint nu wel een wat zwaardere wissel op me te trekken dan ik vooraf had gedacht.
Heb het zaterdag op een zuipen gezet en ben nog steeds naar de verdoemenis.quote:
Maar nu kan bijna weer alles toch, gewoon spontaan met een paar maten de kroeg in gaan of naar de bios dat kan met zo'n lockdown allemaal niet.quote:Op maandag 28 september 2020 13:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Exact dit.
Ik werk al sinds maart fulltime thuis en voorlopig blijft dat zo bij mij tot zomer 2021. Het hakt er nu wel echt in, in het begin vond ik het nog wel chill.
Zolang inderdaad de sportscholen maar open blijven vind ik alle maatregelen best.
Alles beter dan een week voor de eerste lockdown afstuderenquote:Op maandag 28 september 2020 13:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Exact dit.
Ik werk al sinds maart fulltime thuis en voorlopig blijft dat zo bij mij tot zomer 2021. Het hakt er nu wel echt in, in het begin vond ik het nog wel chill.
Zolang inderdaad de sportscholen maar open blijven vind ik alle maatregelen best.
Man ik ook. Gisteren tenniswedstrijd gehad en was echt niet vooruit te branden. Afgestraft op luiheid en brakheid.quote:Op maandag 28 september 2020 13:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb het zaterdag op een zuipen gezet en ben nog steeds naar de verdoemenis.
Ja ik ben blij dat er bij ons geen afschaling is.quote:Op maandag 28 september 2020 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles beter dan een week voor de eerste lockdown afstuderen. Gelukkig komt er wel steeds meer invalwerk beschikbaar maar een vaste baan vinden is nu een ramp.
Daarom, als het amateurvoetbal gewoon doorgaat regelen we zelf de derde helft wel gewoon bij iemand thuis.quote:Op maandag 28 september 2020 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar nu kan bijna weer alles toch, gewoon spontaan met een paar maten de kroeg in gaan of naar de bios dat kan met zo'n lockdown allemaal niet.
Sluit je lekker aan bij @Elan @Drizzt_DoUrden @Charrell en mij.quote:Op maandag 28 september 2020 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles beter dan een week voor de eerste lockdown afstuderen. Gelukkig komt er wel steeds meer invalwerk beschikbaar maar een vaste baan vinden is nu een ramp.
Kut is dat he. Ik word echt een oude man. Zou bijna een rondje gaan hardlopen oid.quote:Op maandag 28 september 2020 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Man ik ook. Gisteren tenniswedstrijd gehad en was echt niet vooruit te branden. Afgestraft op luiheid en brakheid.
Nu nog steeds een beetje gaar.
Cocktails en speciaalbier. Altijd een goede combinatie.
Heujquote:Op maandag 28 september 2020 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sluit je lekker aan bij @:elan @:drizzt_dourden @:charrell en mij.
Werklozen leven.
Kantines zullen wel dicht gaan. Benieuwd of ze BV met publiek blijven toestaan. In Engeland weer lege tribunes, meen Duitsland ook in elk geval de Bundesliga.quote:Op maandag 28 september 2020 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom, als het amateurvoetbal gewoon doorgaat regelen we zelf de derde helft wel gewoon bij iemand thuis.
Engeland hebben ze nooit publiek toegelaten.quote:Op maandag 28 september 2020 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Kantines zullen wel dicht gaan. Benieuwd of ze BV met publiek blijven toestaan. In Engeland weer lege tribunes, meen Duitsland ook in elk geval de Bundesliga.
quote:Op maandag 28 september 2020 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heuj
Nee ben zelf al blij dat ik weer drie dagen in de week aan de slag kan. Lekker politieagentje spelen in een klas die online les krijgt maar goed
Hoop dat ze dat houden. In stadions lukt het echt niet om Corona te verspreiden met alle regels, en waar gaan al die supporters anders kijken?quote:Op maandag 28 september 2020 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Kantines zullen wel dicht gaan. Benieuwd of ze BV met publiek blijven toestaan. In Engeland weer lege tribunes, meen Duitsland ook in elk geval de Bundesliga.
Dat gejank over de situatie in maart krijg je ook wat van, alsof de hele samenleving niet ingrijpend is veranderd sinds toenquote:Op maandag 28 september 2020 13:32 schreef Caland het volgende:
https://www.artsenkrant.c(...)kie_check=1601292517
Zelfs de Belgen hebben al door dat er schromelijk wordt overdreven.
Buiten grote evenementen en wat meer thuiswerken en minder knuffelen & zoenen is alles toch weer als vanouds?quote:Op maandag 28 september 2020 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat gejank over de situatie in maart krijg je ook wat van, alsof de hele samenleving niet ingrijpend is veranderd sinds toen
En dan maar grafiekjes met zienhuisopnames 1 op 1 vergelijken.
Snap dat niet zo. Het is toch een feit dat ziekenhuizen straks weer vol liggen, reguliere zorg stopt, etc. Als iemand daar een oplossing voor heeft zou ik direct zeggen; alles open en we doen weer normaal. Maar dat lijkt niet echt zo te zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 13:32 schreef Caland het volgende:
https://www.artsenkrant.c(...)kie_check=1601292517
Zelfs de Belgen hebben al door dat er schromelijk wordt overdreven.
quote:Op maandag 28 september 2020 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heuj
Nee ben zelf al blij dat ik weer drie dagen in de week aan de slag kan. Lekker politieagentje spelen in een klas die online les krijgt maar goed
Geen klachten. Flopshow dus.quote:Op maandag 28 september 2020 13:35 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/go(...)uarantaine~a9e72168/
Eindelijk goed corona-nieuws
@:Caland
Bij Ajax hadden ze het dak dicht zaterdag. Prima ventilatie wel!quote:Op maandag 28 september 2020 13:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop dat ze dat houden. In stadions lukt het echt niet om Corona te verspreiden met alle regels, en waar gaan al die supporters anders kijken?
Met carnaval stonden de bejaarden nog letterlijk schouder aan schouder te hossen in overvolle kroegen.quote:Op maandag 28 september 2020 13:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Buiten grote evenementen en wat meer thuiswerken en minder knuffelen & zoenen is alles toch weer als vanouds?
Dat moet allemaal nog maar blijken. GommersGOAT gaf al aan dat de ligduur van 3 weken naar iets meer dan een week is gegaan. Dat scheelt toch al een slok op een borrel.quote:Op maandag 28 september 2020 13:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Snap dat niet zo. Het is toch een feit dat ziekenhuizen straks weer vol liggen
Gordon heeft elk weekend een loopneus en nu is het opeens nieuws.quote:Op maandag 28 september 2020 13:35 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/go(...)uarantaine~a9e72168/
Eindelijk goed corona-nieuws
@:Caland
Volgens mij is dat iedere winter zo en, omdat we het nu zien aankomen, lijkt het verstandig om de risicogroepen meer in bescherming te nemen.quote:Op maandag 28 september 2020 13:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Snap dat niet zo. Het is toch een feit dat ziekenhuizen straks weer vol liggen, reguliere zorg stopt, etc. Als iemand daar een oplossing voor heeft zou ik direct zeggen; alles open en we doen weer normaal. Maar dat lijkt niet echt zo te zijn.
Ik moet dat van Gommers nog maar zien. CasperGOAT gaf vrijdag bij VI al aan dat operaties over 2 weken alweer uitgesteld werden.quote:Op maandag 28 september 2020 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat moet allemaal nog maar blijken. GommersGOAT gaf al aan dat de ligduur van 3 weken naar iets meer dan een week is gegaan. Dat scheelt toch al een slok op een borrel.
Laat dat luie volk in de zorg maar gewoon werken voor hun kanjergeld toch
Je dikke moeder op een driewielerquote:Op maandag 28 september 2020 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat moet allemaal nog maar blijken. GommersGOAT gaf al aan dat de ligduur van 3 weken naar iets meer dan een week is gegaan. Dat scheelt toch al een slok op een borrel.
Laat dat luie volk in de zorg maar gewoon werken voor hun geld toch
Ja en dat is dus ronduit belachelijk. Wat mij betreft krijgen kankerpatienten en dergelijke voorrang op dikke bejaarden met corona.quote:Op maandag 28 september 2020 13:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik moet dat van Gommers nog maar zien. CasperGOAT gaf vrijdag bij VI al aan dat operaties over 2 weken alweer uitgesteld werden.
quote:Op maandag 28 september 2020 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je dikke moeder op een driewieler
Ja, capaciteit zit volgens mij ook elk jaar tegen de max aan in de winter. Zelf nog gemerkt januari dit jaar met grootmoeder, die moest ook weg om ruimte te maken voor ander. Maar dat maakt het alleen nog maar zorgelijker, ze krijgen nu dus de hele corona zooi er nog eens bij.quote:Op maandag 28 september 2020 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat iedere winter zo en, omdat we het nu zien aankomen, lijkt het verstandig om de risicogroepen meer in bescherming te nemen.
Duitsland heeft plek zat joh.quote:Op maandag 28 september 2020 13:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, capaciteit zit volgens mij ook elk jaar tegen de max aan in de winter. Zelf nog gemerkt januari dit jaar met grootmoeder, die moest ook weg om ruimte te maken voor ander. Maar dat maakt het alleen nog maar zorgelijker, ze krijgen nu dus de hele corona zooi er nog eens bij.
Prima, maar dan moeten ze dat als maatregel aankondigen. Denk niet dat daar positieve reacties opkomen.quote:Op maandag 28 september 2020 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en dat is dus ronduit belachelijk. Wat mij betreft krijgen kankerpatienten en dergelijke voorrang op dikke bejaarden met corona.
Jij wil voor god gaan spelen?quote:Op maandag 28 september 2020 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en dat is dus ronduit belachelijk. Wat mij betreft krijgen kankerpatienten en dergelijke voorrang op dikke bejaarden met corona.
Klinkt lullig maar ik zou dus de oversterfte nemen voor wat het is.quote:Op maandag 28 september 2020 13:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, capaciteit zit volgens mij ook elk jaar tegen de max aan in de winter. Zelf nog gemerkt januari dit jaar met grootmoeder, die moest ook weg om ruimte te maken voor ander. Maar dat maakt het alleen nog maar zorgelijker, ze krijgen nu dus de hele corona zooi er nog eens bij.
Tsja, noodzakelijke zorg verlenen aan (relatief) gezonde mensen of alles uit de kast trekken voor dikke bejaarden die toch wel waren doodgegaan.quote:Op maandag 28 september 2020 13:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Prima, maar dan moeten ze dat als maatregel aankondigen. Denk niet dat daar positieve reacties opkomen.
En voordat iemand de pijp uit is? Gewoon laten gaan, geen zorg?quote:Op maandag 28 september 2020 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klinkt lullig maar ik zou dus de oversterfte nemen voor wat het is.
Die komen helemaal niet op de IC. Teringdebielquote:Op maandag 28 september 2020 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, noodzakelijke zorg verlenen aan (relatief) gezonde mensen of alles uit de kast trekken voor dikke bejaarden die toch wel waren doodgegaan.
Ik weet het wel hoor.
Je komt wat geagiteerd over user @Lenny_Leonardquote:Op maandag 28 september 2020 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die komen helemaal niet op de IC. Teringdebiel
Lijkt me wel bizar, kom je uit zo'n coma praten ze ineens Duits om je heen.quote:Op maandag 28 september 2020 13:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, dat is onze redding. Godverdomme afhankelijk van die tering moffen.
Die gezonde mensen gaan ook wel dood hoor, uiteindelijk.quote:Op maandag 28 september 2020 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, noodzakelijke zorg verlenen aan (relatief) gezonde mensen of alles uit de kast trekken voor dikke bejaarden die toch wel waren doodgegaan.
Ik weet het wel hoor.
Ik niet, eruit met die teringzooi.quote:Op maandag 28 september 2020 13:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die gezonde mensen gaan ook wel dood hoor, uiteindelijk.
Vind het lastig, het is echt niet zo dat die corona doden anders nog maar maanden te leven hadden. Gaat gemiddeld om 2-5 levensjaren las ik ergens. Vind ik nogal wat.
quote:Op maandag 28 september 2020 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik niet, eruit met die teringzooi.
Lenny zit net als 80% van het IC personeel tegen een meltdown aan. Hij gaat niet voor niks de WAO in.quote:Op maandag 28 september 2020 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Je komt wat geagiteerd over user @:lenny_leonard
Terecht.quote:Op maandag 28 september 2020 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Lenny zit net als 80% van het IC personeel tegen een meltdown aan. Hij gaat niet voor niks de WAO in.
Dat minder zoenen geven op verjaardagen/borrels/weetikveelwat is wel echt genot hoor. Eeuwige handenschudden mis ik ook niet.quote:Op maandag 28 september 2020 13:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Buiten grote evenementen en wat meer thuiswerken en minder knuffelen & zoenen is alles toch weer als vanouds?
Jemig. Je weet dat je dit soort taal niet kan doen als moderator?quote:Op maandag 28 september 2020 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die komen helemaal niet op de IC. Teringdebiel
Goed voor de pensioenenquote:Op maandag 28 september 2020 13:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die gezonde mensen gaan ook wel dood hoor, uiteindelijk.
Vind het lastig, het is echt niet zo dat die corona doden anders nog maar maanden te leven hadden. Gaat gemiddeld om 2-5 levensjaren las ik ergens. Vind ik nogal wat.
Moet je nagaan, Lenny doet gewoon de administratie.quote:Op maandag 28 september 2020 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als elke zorgmedewerker net zo snel tegen een burnout aan zit zoals Lenny maak ik me grote zorgen voor komende maanden
Extra geld naar de zorg schijnt alles op te lossen.quote:Op maandag 28 september 2020 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als elke zorgmedewerker net zo snel tegen een burnout aan zit zoals Lenny maak ik me grote zorgen voor komende maanden
quote:Op maandag 28 september 2020 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja, zoiets inderdaad. En daar betalen ze me dan vrij aardig voor. Zorggenotquote:Op maandag 28 september 2020 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je nagaan, Lenny doet gewoon de administratie.
Nu begrijp je eindelijk hoe wij ons voelen als je over voetbal praat.quote:Op maandag 28 september 2020 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is gewoon bijzonder dat mensen dingen over de zorg willen zeggen terwijl ze er niks van af weten.
Sorry, even wennen weer he. Hopelijk laat @skysherrif het gaan.quote:Op maandag 28 september 2020 13:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jemig. Je weet dat je dit soort taal niet kan doen als moderator?
Waarschijnlijk mag je binnenkort op het matje verschijnen bij Sounddragon.quote:Op maandag 28 september 2020 13:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sorry, even wennen weer he. Hopelijk laat @:skysherrif het gaan.
We roddelen hier?quote:Op maandag 28 september 2020 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mag je binnenkort op het matje verschijnen bij Sounddragon.
Mjah, als niemand meer in de zorg wil werken omdat je voor een hongerloontje je naar de tering moet werken gaat het vanzelf mis. Same voor het primair onderwijs, alhoewel de PABO door de crisis meer mensen dan ooit heeft wegens de baangarantie die het inmiddels geeftquote:Op maandag 28 september 2020 13:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Extra geld naar de zorg schijnt alles op te lossen.
#ikjijwijSP
Waar bedrijven omvallen staan er ook weer nieuwe op.quote:Op maandag 28 september 2020 13:56 schreef Elan het volgende:
Zullen wel een boel bedrijven omvallen als er toch weer maatregelen komen in combinatie met Coronasteun die men af aan het bouwen is wel.
Weer zo’n nutteloze maatregel.quote:Op maandag 28 september 2020 14:02 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)publiek-br~a1c068dd/
Geen supporters meer RIP
Godverdommequote:Op maandag 28 september 2020 14:02 schreef Elan het volgende:
Geen supporters meer RIP
Ja want het is echt gebleken dat dat besmettingshaarden waren.quote:Op maandag 28 september 2020 14:02 schreef Elan het volgende:
Geen supporters meer RIP
Ook niet bij amateurvoetbal?quote:Op maandag 28 september 2020 14:02 schreef Elan het volgende:
Geen supporters meer RIP
Nope.quote:Op maandag 28 september 2020 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook niet bij amateurvoetbal?
Er staat toch profvoetbalquote:Op maandag 28 september 2020 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook niet bij amateurvoetbal?
Evenementen in de buitenlucht zijn dodelijk, vooral als die mensen ook nog gaan schreeuwen. Wist je dat niet?quote:Op maandag 28 september 2020 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja want het is echt gebleken dat dat besmettingshaarden waren.
Ja in titel en verder in artikel staatquote:
quote:De horeca in het hele land moet om 22.00 uur de deuren gaan sluiten. Er wordt geen publiek meer toegestaan bij het voetbal.
Jaquote:Op maandag 28 september 2020 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja in titel en verder in artikel staat
[..]
Bij ADO valt er vrij weinig te juichen, het ziet er vrij amateuristisch uit allemaal dus die hoeven zich geen zorgen te maken.quote:Op maandag 28 september 2020 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Evenementen in de buitenlucht zijn dodelijk, vooral als die mensen ook nog gaan schreeuwen. Wist je dat niet?
COR / Persconferentie 28 september 19:00: #1 nieuwe maatregelen!quote:
Atalanta-Valencia genotquote:Op maandag 28 september 2020 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon bij het Stadhuisplein Haps, Geertruida en Narsingh aanmoedigen. Hoewel ik niet weet of Abou ook zo begaan is met BLM als Halsema.quote:Op maandag 28 september 2020 14:02 schreef Elan het volgende:
Geen supporters meer RIP
Omdat hij weet wat openbare publieke ruimtes zijn?quote:Op maandag 28 september 2020 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand heeft al die maatregelen al via Whatsapp gekregen
Baasquote:Op maandag 28 september 2020 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze mogen ook gewoon meteen zeggen dat ze angstig as fuck zijn om de economie schade toe te berokkenen en ze daarom dit soort symboolmaatregelen nemen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
schade toe te berokkenenquote:Op maandag 28 september 2020 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze mogen ook gewoon meteen zeggen dat ze angstig as fuck zijn om de economie schade toe te berokkenen en ze daarom dit soort symboolmaatregelen nemen.
Nee, want Marokkanen vinden negers vies, alleen spreken ze dat niet zo duidelijk uit zoals bijvoorbeeld een @Zipportal dat doet.quote:Op maandag 28 september 2020 14:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon bij het Stadhuisplein Haps, Geertruida en Narsingh aanmoedigen. Hoewel ik niet weet of Abou ook zo begaan is met BLM als Halsema.
Maar even afwachten he, kan ook broodje aap zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat winkels onder openbare ruimte vielen. Hoewel in principe natuurlijk voor iedereen toegankelijk.quote:Op maandag 28 september 2020 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij weet wat openbare publieke ruimtes zijn?
Dat weet ieder weldenkend mens toch
Ik vind jou inderdaad vies.quote:Op maandag 28 september 2020 14:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, want Marokkanen vinden negers vies, alleen spreken ze dat niet zo duidelijk uit zoals bijvoorbeeld een @:Zipportal dat doet.
Meestal zitten ze wel goed. Maar als dit echt is wel een belachelijke maatregel. Vrijwel niets wijst erop dat dat besmettingshaarden zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 14:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar even afwachten he, kan ook broodje aap zijn.
Niet als de AD het nu ook brengt.quote:Op maandag 28 september 2020 14:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar even afwachten he, kan ook broodje aap zijn.
Precies, ook 0 bewijs dat die in het stadion plaatsvondenquote:
Mondkapjesplicht zal er ook wel komen dan ja.quote:Op maandag 28 september 2020 14:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Meestal zitten ze wel goed. Maar als dit echt is wel een belachelijke maatregel. Vrijwel niets wijst erop dat dat besmettingshaarden zijn.
Doe dan lekker weer verplicht mondkapjes of zo. Dikke prima.
Je vergeet te melden dat de makers hiervan een nekschot verdienen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort "grappige" mondkapjes zouden ze sowieso moeten verbieden.
Heb ze hier in Nederland nog niet gezien op straatquote:Op maandag 28 september 2020 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thierry beste ooitquote:Op maandag 28 september 2020 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User @:maxi-mus jij stemt op de VVD toch?
Ik ben ziedend!
Morgen naar Den Haag en we slopen die hele teringtent.quote:Op maandag 28 september 2020 14:02 schreef Elan het volgende:
Geen supporters meer RIP
Ik las op Twitter dat zelfs @Scrummie2.1 inmiddels doorheeft hoe dom die Baudet is en dus niet meer FVD zal gaan stemmen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben ziedend!
quote:Op maandag 28 september 2020 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben ziedend!
Ik ga FOX Sports opzeggen. @Calandquote:Op maandag 28 september 2020 14:02 schreef Elan het volgende:
Geen supporters meer RIP
Uitstekend. GeertGODquote:Op maandag 28 september 2020 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las op Twitter dat zelfs @:scrummie2.1 inmiddels doorheeft hoe dom die Baudet is en dus niet meer FVD zal gaan stemmen.
Ik ben het vaak niet met je eens.quote:Op maandag 28 september 2020 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ook met jou.quote:Op maandag 28 september 2020 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je vergeet te melden dat de makers hiervan een nekschot verdienen.
@Tjacka kan dit?quote:Op maandag 28 september 2020 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je vergeet te melden dat de makers hiervan een nekschot verdienen.
Gewoon even z'n onderbroekje fatsoeneren toch - Jos Bushcrafterquote:Op maandag 28 september 2020 14:29 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Was wel fan van Ajax. Onderliggend lijden.
Blij dat VBL SC positieve invloed heeft op de minderbedeelden binnen onze maatschappij.quote:Op maandag 28 september 2020 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las op Twitter dat zelfs @:scrummie2.1 inmiddels doorheeft hoe dom die Baudet is en dus niet meer FVD zal gaan stemmen.
Hoezo heb ik niks te doenquote:Op maandag 28 september 2020 14:30 schreef GGMM het volgende:
Dit gaat niet goed trouwens.
[ afbeelding ]
Geen zin om een topic te openen in BUG, misschien kan jij dat even doen @:tjacka je hebt toch niks te doen.
quote:Op maandag 28 september 2020 14:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon even z'n onderbroekje fatsoeneren toch - Jos Bushcrafter
Word jij ook zo moe van al die mensen in dat NWS-topic of op Twitter die schreeuwen "OMG DAT GELOOFT TOCH NIEMAND!!".quote:Op maandag 28 september 2020 14:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon even z'n onderbroekje fatsoeneren toch - Jos Bushcrafter
Wauw, doe eens even rustig.quote:Op maandag 28 september 2020 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Word jij ook zo moe van al die mensen in dat NWS-topic of op Twitter die schreeuwen "OMG DAT GELOOFT TOCH NIEMAND!!".
Nee kut, daar gaat het ook niet om. Maar ze kunnen niks bewijzen dus natuurlijk zegt hij dat, domme kut.
Voor appiequote:Op maandag 28 september 2020 14:29 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Was wel fan van Ajax. Onderliggend lijden.
ROETHOFFEDquote:Op maandag 28 september 2020 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Word jij ook zo moe van al die mensen in dat NWS-topic of op Twitter die schreeuwen "OMG DAT GELOOFT TOCH NIEMAND!!".
Nee kut, daar gaat het ook niet om. Maar ze kunnen niks bewijzen dus natuurlijk zegt hij dat, domme kut.
Hiddegodquote:Op maandag 28 september 2020 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meer hierover vanavond op het FvD journaalquote:Op maandag 28 september 2020 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja heerlijk.quote:Op maandag 28 september 2020 14:42 schreef Elan het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)22-00-uur-dicht.html
Genot hoor
VBL / [VBL SC #7716] ROTTERDAMquote:Op maandag 28 september 2020 14:45 schreef Coco. het volgende:
De nieuwe otter is uit!![]()
![]()
![]()
カワウソã•ãら 猫を抱ã„ã¦ãŸã‚‰ã‚«ãƒ¯ã‚¦ã‚½ãŒçªæ’ƒã—ã¦ã㟠otter heading towards an owner holding a cat
@:Zipportal
@:Charrel
@:Lenny_leonard
Wat raar geen mention gehad.quote:Op maandag 28 september 2020 14:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7716] ROTTERDAM
Sluit moeke vanavond aan?quote:Op maandag 28 september 2020 14:51 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Easytoys heeft ook eitjes.
Zullen ze Jos vandaag al vrijlaten? Hij heeft nu toch wel heel erg duidelijk gemaakt dat hij dat kind niets heeft aangedaan.quote:Op maandag 28 september 2020 14:51 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ah, schoongemaakt karretje bij de supermarkt... vervolgens komt er een boomer op je lip staan bij het schap.quote:Op maandag 28 september 2020 14:42 schreef Elan het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)22-00-uur-dicht.html
Genot hoor
Die Jos gaat brommen als een groene bromvlieg jongens!quote:Op maandag 28 september 2020 14:51 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Die pogingen tot humor van jou willen nog wel eens mislukken.quote:Op maandag 28 september 2020 14:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die Jos gaat brommen als een groene bromvlieg jongens!
quote:Op maandag 28 september 2020 14:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jos is de klos.quote:Op maandag 28 september 2020 14:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet geschoten altijd mis - Kyle Rittenhousequote:Op maandag 28 september 2020 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die pogingen tot humor van jou willen nog wel eens mislukken.
Ik denk dat hij zijn zoon ook wel een paar corrigerende tikken heeft verkocht.quote:Op maandag 28 september 2020 15:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Deze Jos mishandelt alleen vrouwen.
Die gaf z'n vader toch klappen?quote:Op maandag 28 september 2020 15:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Deze Jos mishandelt alleen vrouwen.
We kunnen het vader niet meer navragen want die is dood.quote:Op maandag 28 september 2020 15:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat voor klappen?
@:caland
@:jancees
quote:Op maandag 28 september 2020 15:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een like gezet voor de moeite.
Een bedankje is niet nodig. @:fetx
Als die man na dit proces niet gewoon wordt vrijgelaten dan kunnen we Nederland wel opdoeken.quote:Op maandag 28 september 2020 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zullen ze Jos vandaag al vrijlaten? Hij heeft nu toch wel heel erg duidelijk gemaakt dat hij dat kind niets heeft aangedaan.
Het lijkt wel alsof Roethof helemaal niet bezig is om helder te krijgen wat er gebeurd is.quote:Op maandag 28 september 2020 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als die man na dit proces niet gewoon wordt vrijgelaten dan kunnen we Nederland wel opdoeken.
#vriendenpeople
Dat lijkt me ook helemaal niet zijn taak.quote:Op maandag 28 september 2020 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof Roethof helemaal niet bezig is om helder te krijgen wat er gebeurd is.
Ja dat zei ik ook toen ik bovenstaande domme opmerking in NWS of op Twitter lasquote:Op maandag 28 september 2020 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook helemaal niet zijn taak.
We kijken er naar uit.quote:Op maandag 28 september 2020 15:24 schreef Coco. het volgende:
Nog 2 uur en dan zit eindelijk deze dramaandag erop.
even de persconferentie nog afwachten, waarschijnlijk wordt het drama met hoofdlettersquote:Op maandag 28 september 2020 15:24 schreef Coco. het volgende:
Nog 2 uur en dan zit eindelijk deze dramaandag erop.
Roethoffed bij Op1.quote:Op maandag 28 september 2020 15:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Moeke maakt een cruciale spelfout.
@:zipportal
@:GGMM
@Zipportalquote:Op maandag 28 september 2020 15:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Roethoffed bij Op1.
https://op1npo.nl/2020/09(...)-proces-tegen-jos-b/
quote:Op maandag 28 september 2020 15:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Moeke maakt een cruciale spelfout.
@:zipportal
@:GGMM
Ik wel.quote:Op maandag 28 september 2020 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Elan
@:Coco.
@:Kingroland
Zijn jullie erbij vanavond????
quote:Op maandag 28 september 2020 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Elan
@:Coco.
@:Kingroland
Zijn jullie erbij vanavond????
Stukje Curacaoquote:Op maandag 28 september 2020 15:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar anus is ook een stukje Koen Verwijd.
Maar de vraag die ons bezighoudt ; Is dit een vrouw??quote:Op maandag 28 september 2020 15:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar anus is ook een stukje Koen Verwijd.
quote:Op maandag 28 september 2020 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar de vraag die ons bezighoudt ; Is dit een vrouw??
Inderdaad, al zullen de Lange Fransen van deze wereld het hier wel weer niet mee eens zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als die man na dit proces niet gewoon wordt vrijgelaten dan kunnen we Nederland wel opdoeken.
#vriendenpeople
Walgelijk zwijn.quote:Op maandag 28 september 2020 15:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zojuist een KitKat Chunky verorberd.
Smerige dikke hond.quote:Op maandag 28 september 2020 15:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
CHOLESTEROLEDquote:Op maandag 28 september 2020 15:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dikke pad.quote:Op maandag 28 september 2020 15:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
De Speld niet geklikt.quote:Op maandag 28 september 2020 16:07 schreef onlogisch het volgende:
https://speld.nl/2020/09/(...)-schermen-te-kijken/
Mokerhard gelachen.
Geklikt. Wel getwijfeld want speld. Om het woordje Tilburg toch geklikt.quote:Op maandag 28 september 2020 16:07 schreef onlogisch het volgende:
Mokerhard gelachen.
quote:Op maandag 28 september 2020 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Wel getwijfeld want speld. Om het woordje Tilburg toch geklikt.
Haha!
SPOILER: Tilburg speciaal voor LennyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahahahaquote:Op maandag 28 september 2020 16:07 schreef onlogisch het volgende:
Mokerhard gelachen.
quote:Op maandag 28 september 2020 16:07 schreef onlogisch het volgende:
Mokerhard gelachen.
quote:of met elkaar in een bos staan.”
quote:Op maandag 28 september 2020 16:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]Geklikt. Niet teleurgesteld.SPOILER: Tilburg speciaal voor LennyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga Scrummie niet meer mentionen, die is genezenquote:Op maandag 28 september 2020 16:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Fascinerend altijd hoeveel mensen dit serieus nemen.
Geen idee nog op wie ik stem, kom er in maart maar weer op terugquote:Op maandag 28 september 2020 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga Scrummie niet meer mentionen, die is genezen
@:lenny_leonard @:wereldgozer
[youtube][/youtube]quote:Op maandag 28 september 2020 16:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die gozer verneukt zijn hele partij.
OmtzigtGodquote:Op maandag 28 september 2020 16:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geen idee nog op wie ik stem, kom er in maart maar weer op terug
Als het maar geen VVD is.quote:Op maandag 28 september 2020 16:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geen idee nog op wie ik stem, kom er in maart maar weer op terug
Stop dan bij mij ook. Ik heb niet op Baudet gestemd en zal dat ook niet gaan doen.quote:Op maandag 28 september 2020 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga Scrummie niet meer mentionen, die is genezen
@:lenny_leonard @:wereldgozer
Dan stem je maar op Uiers.quote:Op maandag 28 september 2020 16:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als het maar geen VVD is.
Dan ben je af en doe je niet meer mee.
Gewoon.
+1quote:Op maandag 28 september 2020 16:07 schreef onlogisch het volgende:
Mokerhard gelachen.
Hahaquote:Op maandag 28 september 2020 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stop dan bij mij ook. Ik heb niet op Baudet gestemd en zal dat ook niet gaan doen.
quote:Op maandag 28 september 2020 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stop dan bij mij ook. Ik heb niet op Baudet gestemd en zal dat ook niet gaan doen.
quote:Op maandag 28 september 2020 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat deed Niels (inmiddels heeft hij zijn post geëdit)
Juist.quote:Op maandag 28 september 2020 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is correct.quote:Op maandag 28 september 2020 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje vroeg, niet?quote:Op maandag 28 september 2020 16:43 schreef Tjacka het volgende:
Zitten jullie al klaar voor de persconferentie
Ik denk omdat eerst dit nog bij die post stond.quote:Op maandag 28 september 2020 16:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier een quote alert van?
quote:
Ik ben godverdommme al sinds 9 uur achter mijn PC aan het zitten.quote:Op maandag 28 september 2020 16:43 schreef Tjacka het volgende:
Snap ik niets van.quote:Op maandag 28 september 2020 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk omdat eerst dit nog bij die post stond.
[..]
Als Jaap zijn poot maar stijf houdt met die mondkapjes.quote:Op maandag 28 september 2020 16:43 schreef Tjacka het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |