Terecht.quote:Op maandag 28 september 2020 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Lenny zit net als 80% van het IC personeel tegen een meltdown aan. Hij gaat niet voor niks de WAO in.
Dat minder zoenen geven op verjaardagen/borrels/weetikveelwat is wel echt genot hoor. Eeuwige handenschudden mis ik ook niet.quote:Op maandag 28 september 2020 13:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Buiten grote evenementen en wat meer thuiswerken en minder knuffelen & zoenen is alles toch weer als vanouds?
Jemig. Je weet dat je dit soort taal niet kan doen als moderator?quote:Op maandag 28 september 2020 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die komen helemaal niet op de IC. Teringdebiel
Goed voor de pensioenenquote:Op maandag 28 september 2020 13:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die gezonde mensen gaan ook wel dood hoor, uiteindelijk.
Vind het lastig, het is echt niet zo dat die corona doden anders nog maar maanden te leven hadden. Gaat gemiddeld om 2-5 levensjaren las ik ergens. Vind ik nogal wat.
Moet je nagaan, Lenny doet gewoon de administratie.quote:Op maandag 28 september 2020 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als elke zorgmedewerker net zo snel tegen een burnout aan zit zoals Lenny maak ik me grote zorgen voor komende maanden
Extra geld naar de zorg schijnt alles op te lossen.quote:Op maandag 28 september 2020 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als elke zorgmedewerker net zo snel tegen een burnout aan zit zoals Lenny maak ik me grote zorgen voor komende maanden
quote:Op maandag 28 september 2020 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja, zoiets inderdaad. En daar betalen ze me dan vrij aardig voor. Zorggenotquote:Op maandag 28 september 2020 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je nagaan, Lenny doet gewoon de administratie.
Nu begrijp je eindelijk hoe wij ons voelen als je over voetbal praat.quote:Op maandag 28 september 2020 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is gewoon bijzonder dat mensen dingen over de zorg willen zeggen terwijl ze er niks van af weten.
Sorry, even wennen weer he. Hopelijk laat @skysherrif het gaan.quote:Op maandag 28 september 2020 13:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jemig. Je weet dat je dit soort taal niet kan doen als moderator?
Waarschijnlijk mag je binnenkort op het matje verschijnen bij Sounddragon.quote:Op maandag 28 september 2020 13:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sorry, even wennen weer he. Hopelijk laat @:skysherrif het gaan.
We roddelen hier?quote:Op maandag 28 september 2020 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mag je binnenkort op het matje verschijnen bij Sounddragon.
Mjah, als niemand meer in de zorg wil werken omdat je voor een hongerloontje je naar de tering moet werken gaat het vanzelf mis. Same voor het primair onderwijs, alhoewel de PABO door de crisis meer mensen dan ooit heeft wegens de baangarantie die het inmiddels geeftquote:Op maandag 28 september 2020 13:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Extra geld naar de zorg schijnt alles op te lossen.
#ikjijwijSP
Waar bedrijven omvallen staan er ook weer nieuwe op.quote:Op maandag 28 september 2020 13:56 schreef Elan het volgende:
Zullen wel een boel bedrijven omvallen als er toch weer maatregelen komen in combinatie met Coronasteun die men af aan het bouwen is wel.
Weer zo’n nutteloze maatregel.quote:Op maandag 28 september 2020 14:02 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)publiek-br~a1c068dd/
Geen supporters meer RIP
Godverdommequote:Op maandag 28 september 2020 14:02 schreef Elan het volgende:
Geen supporters meer RIP
Ja want het is echt gebleken dat dat besmettingshaarden waren.quote:Op maandag 28 september 2020 14:02 schreef Elan het volgende:
Geen supporters meer RIP
Ook niet bij amateurvoetbal?quote:Op maandag 28 september 2020 14:02 schreef Elan het volgende:
Geen supporters meer RIP
Nope.quote:Op maandag 28 september 2020 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook niet bij amateurvoetbal?
Er staat toch profvoetbalquote:Op maandag 28 september 2020 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook niet bij amateurvoetbal?
Evenementen in de buitenlucht zijn dodelijk, vooral als die mensen ook nog gaan schreeuwen. Wist je dat niet?quote:Op maandag 28 september 2020 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja want het is echt gebleken dat dat besmettingshaarden waren.
Ja in titel en verder in artikel staatquote:
quote:De horeca in het hele land moet om 22.00 uur de deuren gaan sluiten. Er wordt geen publiek meer toegestaan bij het voetbal.
Jaquote:Op maandag 28 september 2020 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja in titel en verder in artikel staat
[..]
Bij ADO valt er vrij weinig te juichen, het ziet er vrij amateuristisch uit allemaal dus die hoeven zich geen zorgen te maken.quote:Op maandag 28 september 2020 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Evenementen in de buitenlucht zijn dodelijk, vooral als die mensen ook nog gaan schreeuwen. Wist je dat niet?
COR / Persconferentie 28 september 19:00: #1 nieuwe maatregelen!quote:
Atalanta-Valencia genotquote:Op maandag 28 september 2020 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon bij het Stadhuisplein Haps, Geertruida en Narsingh aanmoedigen. Hoewel ik niet weet of Abou ook zo begaan is met BLM als Halsema.quote:Op maandag 28 september 2020 14:02 schreef Elan het volgende:
Geen supporters meer RIP
Omdat hij weet wat openbare publieke ruimtes zijn?quote:Op maandag 28 september 2020 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
COR / Persconferentie 28 september 19:00: #1 nieuwe maatregelen!
Iemand heeft al die maatregelen al via Whatsapp gekregen
Baasquote:Op maandag 28 september 2020 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze mogen ook gewoon meteen zeggen dat ze angstig as fuck zijn om de economie schade toe te berokkenen en ze daarom dit soort symboolmaatregelen nemen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
schade toe te berokkenenquote:Op maandag 28 september 2020 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze mogen ook gewoon meteen zeggen dat ze angstig as fuck zijn om de economie schade toe te berokkenen en ze daarom dit soort symboolmaatregelen nemen.
Nee, want Marokkanen vinden negers vies, alleen spreken ze dat niet zo duidelijk uit zoals bijvoorbeeld een @Zipportal dat doet.quote:Op maandag 28 september 2020 14:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon bij het Stadhuisplein Haps, Geertruida en Narsingh aanmoedigen. Hoewel ik niet weet of Abou ook zo begaan is met BLM als Halsema.
Maar even afwachten he, kan ook broodje aap zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat winkels onder openbare ruimte vielen. Hoewel in principe natuurlijk voor iedereen toegankelijk.quote:Op maandag 28 september 2020 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij weet wat openbare publieke ruimtes zijn?
Dat weet ieder weldenkend mens toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |