Ik moet dat van Gommers nog maar zien. CasperGOAT gaf vrijdag bij VI al aan dat operaties over 2 weken alweer uitgesteld werden.quote:Op maandag 28 september 2020 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat moet allemaal nog maar blijken. GommersGOAT gaf al aan dat de ligduur van 3 weken naar iets meer dan een week is gegaan. Dat scheelt toch al een slok op een borrel.
Laat dat luie volk in de zorg maar gewoon werken voor hun kanjergeld toch
Je dikke moeder op een driewielerquote:Op maandag 28 september 2020 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat moet allemaal nog maar blijken. GommersGOAT gaf al aan dat de ligduur van 3 weken naar iets meer dan een week is gegaan. Dat scheelt toch al een slok op een borrel.
Laat dat luie volk in de zorg maar gewoon werken voor hun geld toch
Ja en dat is dus ronduit belachelijk. Wat mij betreft krijgen kankerpatienten en dergelijke voorrang op dikke bejaarden met corona.quote:Op maandag 28 september 2020 13:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik moet dat van Gommers nog maar zien. CasperGOAT gaf vrijdag bij VI al aan dat operaties over 2 weken alweer uitgesteld werden.
quote:Op maandag 28 september 2020 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je dikke moeder op een driewieler
Ja, capaciteit zit volgens mij ook elk jaar tegen de max aan in de winter. Zelf nog gemerkt januari dit jaar met grootmoeder, die moest ook weg om ruimte te maken voor ander. Maar dat maakt het alleen nog maar zorgelijker, ze krijgen nu dus de hele corona zooi er nog eens bij.quote:Op maandag 28 september 2020 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat iedere winter zo en, omdat we het nu zien aankomen, lijkt het verstandig om de risicogroepen meer in bescherming te nemen.
Duitsland heeft plek zat joh.quote:Op maandag 28 september 2020 13:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, capaciteit zit volgens mij ook elk jaar tegen de max aan in de winter. Zelf nog gemerkt januari dit jaar met grootmoeder, die moest ook weg om ruimte te maken voor ander. Maar dat maakt het alleen nog maar zorgelijker, ze krijgen nu dus de hele corona zooi er nog eens bij.
Prima, maar dan moeten ze dat als maatregel aankondigen. Denk niet dat daar positieve reacties opkomen.quote:Op maandag 28 september 2020 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en dat is dus ronduit belachelijk. Wat mij betreft krijgen kankerpatienten en dergelijke voorrang op dikke bejaarden met corona.
Jij wil voor god gaan spelen?quote:Op maandag 28 september 2020 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en dat is dus ronduit belachelijk. Wat mij betreft krijgen kankerpatienten en dergelijke voorrang op dikke bejaarden met corona.
Klinkt lullig maar ik zou dus de oversterfte nemen voor wat het is.quote:Op maandag 28 september 2020 13:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, capaciteit zit volgens mij ook elk jaar tegen de max aan in de winter. Zelf nog gemerkt januari dit jaar met grootmoeder, die moest ook weg om ruimte te maken voor ander. Maar dat maakt het alleen nog maar zorgelijker, ze krijgen nu dus de hele corona zooi er nog eens bij.
Tsja, noodzakelijke zorg verlenen aan (relatief) gezonde mensen of alles uit de kast trekken voor dikke bejaarden die toch wel waren doodgegaan.quote:Op maandag 28 september 2020 13:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Prima, maar dan moeten ze dat als maatregel aankondigen. Denk niet dat daar positieve reacties opkomen.
En voordat iemand de pijp uit is? Gewoon laten gaan, geen zorg?quote:Op maandag 28 september 2020 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klinkt lullig maar ik zou dus de oversterfte nemen voor wat het is.
Die komen helemaal niet op de IC. Teringdebielquote:Op maandag 28 september 2020 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, noodzakelijke zorg verlenen aan (relatief) gezonde mensen of alles uit de kast trekken voor dikke bejaarden die toch wel waren doodgegaan.
Ik weet het wel hoor.
Je komt wat geagiteerd over user @Lenny_Leonardquote:Op maandag 28 september 2020 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die komen helemaal niet op de IC. Teringdebiel
Lijkt me wel bizar, kom je uit zo'n coma praten ze ineens Duits om je heen.quote:Op maandag 28 september 2020 13:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, dat is onze redding. Godverdomme afhankelijk van die tering moffen.
Die gezonde mensen gaan ook wel dood hoor, uiteindelijk.quote:Op maandag 28 september 2020 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, noodzakelijke zorg verlenen aan (relatief) gezonde mensen of alles uit de kast trekken voor dikke bejaarden die toch wel waren doodgegaan.
Ik weet het wel hoor.
Ik niet, eruit met die teringzooi.quote:Op maandag 28 september 2020 13:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die gezonde mensen gaan ook wel dood hoor, uiteindelijk.
Vind het lastig, het is echt niet zo dat die corona doden anders nog maar maanden te leven hadden. Gaat gemiddeld om 2-5 levensjaren las ik ergens. Vind ik nogal wat.
quote:Op maandag 28 september 2020 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik niet, eruit met die teringzooi.
Lenny zit net als 80% van het IC personeel tegen een meltdown aan. Hij gaat niet voor niks de WAO in.quote:Op maandag 28 september 2020 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Je komt wat geagiteerd over user @:lenny_leonard
Terecht.quote:Op maandag 28 september 2020 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Lenny zit net als 80% van het IC personeel tegen een meltdown aan. Hij gaat niet voor niks de WAO in.
Dat minder zoenen geven op verjaardagen/borrels/weetikveelwat is wel echt genot hoor. Eeuwige handenschudden mis ik ook niet.quote:Op maandag 28 september 2020 13:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Buiten grote evenementen en wat meer thuiswerken en minder knuffelen & zoenen is alles toch weer als vanouds?
Jemig. Je weet dat je dit soort taal niet kan doen als moderator?quote:Op maandag 28 september 2020 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die komen helemaal niet op de IC. Teringdebiel
Goed voor de pensioenenquote:Op maandag 28 september 2020 13:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die gezonde mensen gaan ook wel dood hoor, uiteindelijk.
Vind het lastig, het is echt niet zo dat die corona doden anders nog maar maanden te leven hadden. Gaat gemiddeld om 2-5 levensjaren las ik ergens. Vind ik nogal wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |