Man ik ook. Gisteren tenniswedstrijd gehad en was echt niet vooruit te branden. Afgestraft op luiheid en brakheid.quote:Op maandag 28 september 2020 13:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb het zaterdag op een zuipen gezet en ben nog steeds naar de verdoemenis.
Ja ik ben blij dat er bij ons geen afschaling is.quote:Op maandag 28 september 2020 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles beter dan een week voor de eerste lockdown afstuderen. Gelukkig komt er wel steeds meer invalwerk beschikbaar maar een vaste baan vinden is nu een ramp.
Daarom, als het amateurvoetbal gewoon doorgaat regelen we zelf de derde helft wel gewoon bij iemand thuis.quote:Op maandag 28 september 2020 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar nu kan bijna weer alles toch, gewoon spontaan met een paar maten de kroeg in gaan of naar de bios dat kan met zo'n lockdown allemaal niet.
Sluit je lekker aan bij @Elan @Drizzt_DoUrden @Charrell en mij.quote:Op maandag 28 september 2020 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles beter dan een week voor de eerste lockdown afstuderen. Gelukkig komt er wel steeds meer invalwerk beschikbaar maar een vaste baan vinden is nu een ramp.
Kut is dat he. Ik word echt een oude man. Zou bijna een rondje gaan hardlopen oid.quote:Op maandag 28 september 2020 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Man ik ook. Gisteren tenniswedstrijd gehad en was echt niet vooruit te branden. Afgestraft op luiheid en brakheid.
Nu nog steeds een beetje gaar.
Cocktails en speciaalbier. Altijd een goede combinatie.
Heujquote:Op maandag 28 september 2020 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sluit je lekker aan bij @:elan @:drizzt_dourden @:charrell en mij.
Werklozen leven.
Kantines zullen wel dicht gaan. Benieuwd of ze BV met publiek blijven toestaan. In Engeland weer lege tribunes, meen Duitsland ook in elk geval de Bundesliga.quote:Op maandag 28 september 2020 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom, als het amateurvoetbal gewoon doorgaat regelen we zelf de derde helft wel gewoon bij iemand thuis.
Engeland hebben ze nooit publiek toegelaten.quote:Op maandag 28 september 2020 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Kantines zullen wel dicht gaan. Benieuwd of ze BV met publiek blijven toestaan. In Engeland weer lege tribunes, meen Duitsland ook in elk geval de Bundesliga.
quote:Op maandag 28 september 2020 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heuj
Nee ben zelf al blij dat ik weer drie dagen in de week aan de slag kan. Lekker politieagentje spelen in een klas die online les krijgt maar goed
Hoop dat ze dat houden. In stadions lukt het echt niet om Corona te verspreiden met alle regels, en waar gaan al die supporters anders kijken?quote:Op maandag 28 september 2020 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Kantines zullen wel dicht gaan. Benieuwd of ze BV met publiek blijven toestaan. In Engeland weer lege tribunes, meen Duitsland ook in elk geval de Bundesliga.
Dat gejank over de situatie in maart krijg je ook wat van, alsof de hele samenleving niet ingrijpend is veranderd sinds toenquote:Op maandag 28 september 2020 13:32 schreef Caland het volgende:
https://www.artsenkrant.c(...)kie_check=1601292517
Zelfs de Belgen hebben al door dat er schromelijk wordt overdreven.
Buiten grote evenementen en wat meer thuiswerken en minder knuffelen & zoenen is alles toch weer als vanouds?quote:Op maandag 28 september 2020 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat gejank over de situatie in maart krijg je ook wat van, alsof de hele samenleving niet ingrijpend is veranderd sinds toen
En dan maar grafiekjes met zienhuisopnames 1 op 1 vergelijken.
Snap dat niet zo. Het is toch een feit dat ziekenhuizen straks weer vol liggen, reguliere zorg stopt, etc. Als iemand daar een oplossing voor heeft zou ik direct zeggen; alles open en we doen weer normaal. Maar dat lijkt niet echt zo te zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 13:32 schreef Caland het volgende:
https://www.artsenkrant.c(...)kie_check=1601292517
Zelfs de Belgen hebben al door dat er schromelijk wordt overdreven.
quote:Op maandag 28 september 2020 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heuj
Nee ben zelf al blij dat ik weer drie dagen in de week aan de slag kan. Lekker politieagentje spelen in een klas die online les krijgt maar goed
Geen klachten. Flopshow dus.quote:Op maandag 28 september 2020 13:35 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/go(...)uarantaine~a9e72168/
Eindelijk goed corona-nieuws
@:Caland
Bij Ajax hadden ze het dak dicht zaterdag. Prima ventilatie wel!quote:Op maandag 28 september 2020 13:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop dat ze dat houden. In stadions lukt het echt niet om Corona te verspreiden met alle regels, en waar gaan al die supporters anders kijken?
Met carnaval stonden de bejaarden nog letterlijk schouder aan schouder te hossen in overvolle kroegen.quote:Op maandag 28 september 2020 13:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Buiten grote evenementen en wat meer thuiswerken en minder knuffelen & zoenen is alles toch weer als vanouds?
Dat moet allemaal nog maar blijken. GommersGOAT gaf al aan dat de ligduur van 3 weken naar iets meer dan een week is gegaan. Dat scheelt toch al een slok op een borrel.quote:Op maandag 28 september 2020 13:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Snap dat niet zo. Het is toch een feit dat ziekenhuizen straks weer vol liggen
Gordon heeft elk weekend een loopneus en nu is het opeens nieuws.quote:Op maandag 28 september 2020 13:35 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/go(...)uarantaine~a9e72168/
Eindelijk goed corona-nieuws
@:Caland
Volgens mij is dat iedere winter zo en, omdat we het nu zien aankomen, lijkt het verstandig om de risicogroepen meer in bescherming te nemen.quote:Op maandag 28 september 2020 13:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Snap dat niet zo. Het is toch een feit dat ziekenhuizen straks weer vol liggen, reguliere zorg stopt, etc. Als iemand daar een oplossing voor heeft zou ik direct zeggen; alles open en we doen weer normaal. Maar dat lijkt niet echt zo te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |