Je vergeet te melden dat de makers hiervan een nekschot verdienen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort "grappige" mondkapjes zouden ze sowieso moeten verbieden.
Heb ze hier in Nederland nog niet gezien op straatquote:Op maandag 28 september 2020 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thierry beste ooitquote:Op maandag 28 september 2020 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User @:maxi-mus jij stemt op de VVD toch?
Ik ben ziedend!
Morgen naar Den Haag en we slopen die hele teringtent.quote:Op maandag 28 september 2020 14:02 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)publiek-br~a1c068dd/
Geen supporters meer RIP
Ik las op Twitter dat zelfs @Scrummie2.1 inmiddels doorheeft hoe dom die Baudet is en dus niet meer FVD zal gaan stemmen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben ziedend!
quote:Op maandag 28 september 2020 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben ziedend!
Ik ga FOX Sports opzeggen. @Calandquote:Op maandag 28 september 2020 14:02 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)publiek-br~a1c068dd/
Geen supporters meer RIP
Uitstekend. GeertGODquote:Op maandag 28 september 2020 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las op Twitter dat zelfs @:scrummie2.1 inmiddels doorheeft hoe dom die Baudet is en dus niet meer FVD zal gaan stemmen.
Ik ben het vaak niet met je eens.quote:Op maandag 28 september 2020 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ook met jou.quote:Op maandag 28 september 2020 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je vergeet te melden dat de makers hiervan een nekschot verdienen.
@Tjacka kan dit?quote:Op maandag 28 september 2020 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je vergeet te melden dat de makers hiervan een nekschot verdienen.
Gewoon even z'n onderbroekje fatsoeneren toch - Jos Bushcrafterquote:Op maandag 28 september 2020 14:29 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Was wel fan van Ajax. Onderliggend lijden.
Blij dat VBL SC positieve invloed heeft op de minderbedeelden binnen onze maatschappij.quote:Op maandag 28 september 2020 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las op Twitter dat zelfs @:scrummie2.1 inmiddels doorheeft hoe dom die Baudet is en dus niet meer FVD zal gaan stemmen.
Hoezo heb ik niks te doenquote:Op maandag 28 september 2020 14:30 schreef GGMM het volgende:
Dit gaat niet goed trouwens.
[ afbeelding ]
Geen zin om een topic te openen in BUG, misschien kan jij dat even doen @:tjacka je hebt toch niks te doen.
quote:Op maandag 28 september 2020 14:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon even z'n onderbroekje fatsoeneren toch - Jos Bushcrafter
Word jij ook zo moe van al die mensen in dat NWS-topic of op Twitter die schreeuwen "OMG DAT GELOOFT TOCH NIEMAND!!".quote:Op maandag 28 september 2020 14:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon even z'n onderbroekje fatsoeneren toch - Jos Bushcrafter
Wauw, doe eens even rustig.quote:Op maandag 28 september 2020 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Word jij ook zo moe van al die mensen in dat NWS-topic of op Twitter die schreeuwen "OMG DAT GELOOFT TOCH NIEMAND!!".
Nee kut, daar gaat het ook niet om. Maar ze kunnen niks bewijzen dus natuurlijk zegt hij dat, domme kut.
Voor appiequote:Op maandag 28 september 2020 14:29 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Was wel fan van Ajax. Onderliggend lijden.
ROETHOFFEDquote:Op maandag 28 september 2020 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Word jij ook zo moe van al die mensen in dat NWS-topic of op Twitter die schreeuwen "OMG DAT GELOOFT TOCH NIEMAND!!".
Nee kut, daar gaat het ook niet om. Maar ze kunnen niks bewijzen dus natuurlijk zegt hij dat, domme kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |