Daar staat niks over sportkantines, dat er een persconferentie is heb ik wel meegekregen.quote:Op maandag 28 september 2020 11:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)over-maatrgelen.html
Ah zo.quote:Op maandag 28 september 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar staat niks over sportkantines, dat er een persconferentie is heb ik wel meegekregen.
Vanavond 19.00 al begreep ik zojuist.quote:Op maandag 28 september 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar staat niks over sportkantines, dat er een persconferentie is heb ik wel meegekregen.
https://www.omroepgelderl(...)der-dicht-in-weekendquote:Op maandag 28 september 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sportkantines moeten in het weekend mogelijk eerder dicht om de verspreiding van corona te beperken. De veiligheidsregio's praten daar maandagavond over op voorstel van de Nijmeegse burgemeester Hubert Bruls, meldt RTL Nieuws.quote:Op maandag 28 september 2020 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.omroepgelderl(...)der-dicht-in-weekend
Dat zal ze lerenquote:Op maandag 28 september 2020 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sportkantines moeten in het weekend mogelijk eerder dicht om de verspreiding van corona te beperken. De veiligheidsregio's praten daar maandagavond over op voorstel van de Nijmeegse burgemeester Hubert Bruls, meldt RTL Nieuws.
Het is niet duidelijk of die maatregel in heel Nederland zou moeten gaan gelden of alleen in de gebieden waar code oranje geldt. Definitieve besluiten worden pas volgende week verwacht.
Oh, je conclusie was een beetje voorbarig.
Ja ik bevind mij momenteel in een oranje gebied, ronduit walgelijk dus.quote:Op maandag 28 september 2020 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sportkantines moeten in het weekend mogelijk eerder dicht om de verspreiding van corona te beperken. De veiligheidsregio's praten daar maandagavond over op voorstel van de Nijmeegse burgemeester Hubert Bruls, meldt RTL Nieuws.
Het is niet duidelijk of die maatregel in heel Nederland zou moeten gaan gelden of alleen in de gebieden waar code oranje geldt. Definitieve besluiten worden pas volgende week verwacht.
Oh, je conclusie was een beetje voorbarig.
Ze gaan er vanavond pas over praten dus het lijkt mij niet dat Rutte dit al aan gaat kondigen vanavond.quote:Op maandag 28 september 2020 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik bevind mij momenteel in een oranje gebied, ronduit walgelijk dus.
Daar dachten deze mensen ook over afgelopen maart dat het niet dezelfde avond al in zou gaan:quote:Op maandag 28 september 2020 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze gaan er vanavond pas over praten dus het lijkt mij niet dat Rutte dit al aan gaat kondigen vanavond.
Ze gaan er over praten na de persco Hans.quote:Op maandag 28 september 2020 11:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Daar dachten deze mensen ook over afgelopen maart dat het niet dezelfde avond al in zou gaan:
Oh zo.quote:Op maandag 28 september 2020 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze gaan er over praten na de persco Hans.
Die flikkeren we er wel weer uit. Eerst even plassen bij de dikste boom.quote:Op maandag 28 september 2020 11:29 schreef Zipportal het volgende:
@:Erasmus heeft zichzelf in de OP gegooid en de plaatjes zijn naar de kloten.
Wat is er naar de klote dan? Dan fix ik het wel. Zo ben ik dan ook weer.quote:Op maandag 28 september 2020 11:29 schreef Zipportal het volgende:
@:Erasmus heeft zichzelf in de OP gegooid en de plaatjes zijn naar de kloten.
quote:Op maandag 28 september 2020 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die flikkeren we er wel weer uit. Eerst even plassen bij de dikste boom.
quote:Op maandag 28 september 2020 11:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat is er naar de klote dan? Dan fix ik het wel. Zo ben ik dan ook weer.
Flikker opquote:Op maandag 28 september 2020 11:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat is er naar de klote dan? Dan fix ik het wel. Zo ben ik dan ook weer.
Huuuu, het maakt niet uit wat ik doe of waar ik mijn UI neerpleur, dat witte stuk blijft. Wtfquote:Op maandag 28 september 2020 11:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wit stuk op rechts.
Er zit een entertje ergens.quote:Op maandag 28 september 2020 11:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Huuuu, het maakt niet uit wat ik doe of waar ik mijn UI neerpleur, dat witte stuk blijft. Wtf
@:GGMM Heb jij hier verstand van?
quote:
Kijk eens aanquote:Op maandag 28 september 2020 11:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja die moet ie even backspacen.
Ja, daarmee opstarten. En als het eenmaal loopt dan meer uitbreiding.quote:
Tussen Breda en Roosendaal in.quote:Op maandag 28 september 2020 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
je zit in Breda toch, is het daar niet in handen van de Chinezen/Vietnamezen?
Gisteren van die adidasmondkapjes gehaald, die zijn wel nice.quote:Op maandag 28 september 2020 11:49 schreef Elan het volgende:
Misschien toch mondkapjesgenot. Kom ik eindelijk van m'n stash af@:maxi-mus @:Tjacka
Met of zonder Feyenoordlogo? #dtvquote:Op maandag 28 september 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren van die adidasmondkapjes gehaald, die zijn wel nice.
Ik kan niet wachten om die "ik laat mij nie muilkorven"-types uit te lachen en boos te maken door hun aanstellers te noemen.quote:Op maandag 28 september 2020 11:49 schreef Elan het volgende:
Misschien toch mondkapjesgenot. Kom ik eindelijk van m'n stash af@:maxi-mus @:Tjacka
Heb je een linkje hiervoor?quote:Op maandag 28 september 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
http://letmegooglethat.com/?q=adidas+mondkapjequote:Op maandag 28 september 2020 11:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heb je een linkje hiervoor?
Ik heb een hele stash mondkapjes (zowel wegwerp als stoffen) uit China maar eentje die kwalitatief comfortabel is zou ik kunnen waarderen.
Welke kleur?quote:Op maandag 28 september 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
maar die zijn dus omdat het moet maar verder qua werking niet bijzonder?quote:Op maandag 28 september 2020 11:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Dacht ik al (logische keuze).
Heb ze zelf ook (zonder logo).
Ik kocht als ik dan een keer met het ov moest vaak op het station die wegwerpdingen maar die zitten gewoon voor geen meter.quote:Op maandag 28 september 2020 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar die zijn dus omdat het moet maar verder qua werking niet bijzonder?
Fijn dat ook jij tegen racisme bentquote:Op maandag 28 september 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Ze zijn allemaal gelijk.
Ja. En je kunt ze wassen dus dat is op zich wel chill. Gaan niet snel kapot. Ze zijn per 3 verpakt daar kom je corona wel mee door.quote:Op maandag 28 september 2020 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar die zijn dus omdat het moet maar verder qua werking niet bijzonder?
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 28 september 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Ze zijn allemaal gelijk.
dat is wel handig, ik heb nog van die wegwerpdingen dus even afwachten wat de regels gaan worden maar dan is dat wel een aardig alternatiefquote:Op maandag 28 september 2020 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja. En je kunt ze wassen dus dat is op zich wel chill. Gaan niet snel kapot. Ze zijn per 3 verpakt daar kom je corona wel mee door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |