Welke kleur?quote:Op maandag 28 september 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren van die adidasmondkapjes gehaald, die zijn wel nice.
maar die zijn dus omdat het moet maar verder qua werking niet bijzonder?quote:Op maandag 28 september 2020 11:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Dacht ik al (logische keuze).
Heb ze zelf ook (zonder logo).
Ik kocht als ik dan een keer met het ov moest vaak op het station die wegwerpdingen maar die zitten gewoon voor geen meter.quote:Op maandag 28 september 2020 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar die zijn dus omdat het moet maar verder qua werking niet bijzonder?
Fijn dat ook jij tegen racisme bentquote:Op maandag 28 september 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Ze zijn allemaal gelijk.
Ja. En je kunt ze wassen dus dat is op zich wel chill. Gaan niet snel kapot. Ze zijn per 3 verpakt daar kom je corona wel mee door.quote:Op maandag 28 september 2020 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar die zijn dus omdat het moet maar verder qua werking niet bijzonder?
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 28 september 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Ze zijn allemaal gelijk.
dat is wel handig, ik heb nog van die wegwerpdingen dus even afwachten wat de regels gaan worden maar dan is dat wel een aardig alternatiefquote:Op maandag 28 september 2020 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja. En je kunt ze wassen dus dat is op zich wel chill. Gaan niet snel kapot. Ze zijn per 3 verpakt daar kom je corona wel mee door.
Er was een paar jaar terug ook Kijken In De Ziel met Rechters en de rechter die levenslang gaf aan Willem Holleeder is ook regelmatig in de media opeens.quote:Op maandag 28 september 2020 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
vreemd dat een rechter zich daar over uitspreekt
Ik mag hopen dat het een affiliatelinkje was, want ik heb het gelijk bij adidas besteld.quote:Op maandag 28 september 2020 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
http://letmegooglethat.com/?q=adidas+mondkapje
Goed zo mop. Ik gun het je.quote:Op maandag 28 september 2020 11:49 schreef Elan het volgende:
Misschien toch mondkapjesgenot. Kom ik eindelijk van m'n stash af@:maxi-mus @:Tjacka
Zie Feyenoord topicquote:Op maandag 28 september 2020 12:24 schreef Erasmus het volgende:
SenesiGOD opgepakt door FIFA
Puskas Award en 50 miljoen INCOMING
@:Scrummie2.1 @:Caland @:Zipportal
[ twitter ]
Om dit te vieren een nieuw otter filmpje.quote:Op maandag 28 september 2020 12:24 schreef Erasmus het volgende:
SenesiGOD opgepakt door FIFA
Puskas Award en 50 miljoen INCOMING
@:Scrummie2.1 @:Caland @:Zipportal
[ twitter ]
En al in een reeks. Ze beginnen het te leren. @GGMMquote:Op maandag 28 september 2020 13:00 schreef Elan het volgende:
COR / Persconferentie 28 september 19:00: #1 nieuwe maatregelen!
Dit kan maar beter gelul zijn
Wat?quote:Op maandag 28 september 2020 13:00 schreef Elan het volgende:
COR / Persconferentie 28 september 19:00: #1 nieuwe maatregelen!
Dit kan maar beter gelul zijn
Die maatregelen die daar staan, al hecht ik er verder waarde aan want "via whatsapp, hep op feesboek gestaan" maar je zal zoiets weer voor de kiezen krijgen.quote:
Hoop vooral dat de sportscholen open blijven en ik gewoon kan voetballen.quote:Op maandag 28 september 2020 13:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Die maatregelen die daar staan, al hecht ik er verder waarde aan want "via whatsapp, hep op feesboek gestaan" maar je zal zoiets weer voor de kiezen krijgen.
Hier ook, kantoor gaat pas weer open in juni volgend jaar. Maar zo'n vergaande lockdown hakt er toch wel in geestelijk.quote:Op maandag 28 september 2020 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop vooral dat de sportscholen open blijven en ik gewoon kan voetballen.
Verder doet het mij toch vrij weinig, werk al ruim een half jaar fulltime thuis.
Leuk dat je je in zet voor dit forum!quote:Op maandag 28 september 2020 13:08 schreef Zipportal het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een man met borderline (BPD)
@:Tjacka
Lijkt bij mij juist precies andersom. Sinds de lockdown weer dagelijks aan het sporten, wat meer tijd daarbuiten ingericht voor familie/vrienden. Moet ook wel, want dat volledig thuiswerken begint nu wel een wat zwaardere wissel op me te trekken dan ik vooraf had gedacht.quote:Op maandag 28 september 2020 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier ook, kantoor gaat pas weer open in juni volgend jaar. Maar zo'n vergaande lockdown hakt er toch wel in geestelijk.
Exact dit.quote:Op maandag 28 september 2020 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop vooral dat de sportscholen open blijven en ik gewoon kan voetballen.
Verder doet het mij toch vrij weinig, werk al ruim een half jaar fulltime thuis.
Je bent blauw!quote:Op maandag 28 september 2020 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Nog een uurtje en dan ga ik naar huis.
Als ze die groepsgrootte weer gaan aanpassen zal sporten ook lastiger worden toch? Buiten sporten is geen optie meer, ik ben wel blij dat ik wat apparaten heb gekocht. Al was dat wel een fikse investering.quote:Op maandag 28 september 2020 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt bij mij juist precies andersom. Sinds de lockdown weer dagelijks aan het sporten, wat meer tijd daarbuiten ingericht voor familie/vrienden. Moet ook wel, want dat volledig thuiswerken begint nu wel een wat zwaardere wissel op me te trekken dan ik vooraf had gedacht.
Heb het zaterdag op een zuipen gezet en ben nog steeds naar de verdoemenis.quote:
Maar nu kan bijna weer alles toch, gewoon spontaan met een paar maten de kroeg in gaan of naar de bios dat kan met zo'n lockdown allemaal niet.quote:Op maandag 28 september 2020 13:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Exact dit.
Ik werk al sinds maart fulltime thuis en voorlopig blijft dat zo bij mij tot zomer 2021. Het hakt er nu wel echt in, in het begin vond ik het nog wel chill.
Zolang inderdaad de sportscholen maar open blijven vind ik alle maatregelen best.
Alles beter dan een week voor de eerste lockdown afstuderenquote:Op maandag 28 september 2020 13:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Exact dit.
Ik werk al sinds maart fulltime thuis en voorlopig blijft dat zo bij mij tot zomer 2021. Het hakt er nu wel echt in, in het begin vond ik het nog wel chill.
Zolang inderdaad de sportscholen maar open blijven vind ik alle maatregelen best.
Man ik ook. Gisteren tenniswedstrijd gehad en was echt niet vooruit te branden. Afgestraft op luiheid en brakheid.quote:Op maandag 28 september 2020 13:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb het zaterdag op een zuipen gezet en ben nog steeds naar de verdoemenis.
Ja ik ben blij dat er bij ons geen afschaling is.quote:Op maandag 28 september 2020 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles beter dan een week voor de eerste lockdown afstuderen. Gelukkig komt er wel steeds meer invalwerk beschikbaar maar een vaste baan vinden is nu een ramp.
Daarom, als het amateurvoetbal gewoon doorgaat regelen we zelf de derde helft wel gewoon bij iemand thuis.quote:Op maandag 28 september 2020 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar nu kan bijna weer alles toch, gewoon spontaan met een paar maten de kroeg in gaan of naar de bios dat kan met zo'n lockdown allemaal niet.
Sluit je lekker aan bij @Elan @Drizzt_DoUrden @Charrell en mij.quote:Op maandag 28 september 2020 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles beter dan een week voor de eerste lockdown afstuderen. Gelukkig komt er wel steeds meer invalwerk beschikbaar maar een vaste baan vinden is nu een ramp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |