SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Het kan mij wel bekorenquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Totaal geen house plaat, maar SAW moesten kennelijk hun graantje ook meepikken met deze titel...
Nope, maar ik hoor er nu dingetjes in die ik net ook bij Pete en consorten hoordequote:Op vrijdag 25 september 2020 22:19 schreef MadMaster het volgende:
DDM, wist jij dat dit geremixt was door SAW?
Ik niet...
Ja, het gaat wel opvallen nu...quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nope, maar ik hoor er nu dingetjes in die ik net ook bij Pete en consorten hoorde
quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, die was echt mooi...
Geld als water verdiend als pin-up, ze hing boven ieders jongensbed aan de muur en toen dat ophield kwam ze uit de kast...quote:
Het is de standaard 12" versie, maar vergeleken met het origineel is het afzien...quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Topzwaar kaboutertje, onze Samantha. En wat een mislukte remix
Ik geloof er nog niks van. Ben natuurlijk al best een tijdje aan het plannen (en vergelijkbare huizen op Funda aan het bekijken)en dan hebben we het steeds over ‘bij ons wordt het dan zo’ en ‘in het nieuwe huis’ en ‘na de verhuizing’, maar dat was allemaal nog niet echt en nu opeens wel. We hebben de straatnaam ook al ontdektquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:27 schreef just me het volgende:
DDM is het al bezonken dat jullie echt een nieuw huis gaan krijgen of moet het nog landen ?
Het was ook wel heel catchy en de redding van de carrière van Donna...quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit vond ik destijds helemaal geweldig, de gewone single dan
quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik geloof er nog niks van. Ben natuurlijk al best een tijdje aan het plannen (en vergelijkbare huizen op Funda aan het bekijken)en dan hebben we het steeds over ‘bij ons wordt het dan zo’ en ‘in het nieuwe huis’ en ‘na de verhuizing’, maar dat was allemaal nog niet echt en nu opeens wel. We hebben de straatnaam ook al ontdekt
Dat wordt ze nu zelf...quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:31 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ben je van klussende buren af hoop ik
Vooral van het denderende vrachtverkeer dat vlak voor de rotonde vol in de ankers gaatquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:31 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ben je van klussende buren af hoop ik
ik kreeg vandaag een appje van mijn buren dat de schoorsteen die, volgens hun klussers, op instorten staat, dat ze die toch gaan vervangen en dat zij alle kosten op zich nemenquote:
dat hadden we aan livelink kunnen vragenquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit nou een 'hen' of een 'hun'... ?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
dat hadden we aan livelink kunnen vragen
Hopsa!quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik kreeg vandaag een appje van mijn buren dat de schoorsteen die, volgens hun klussers, op instorten staat, dat ze die toch gaan vervangen en dat zij alle kosten op zich nemen
![]()
Een dingesquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit nou een 'hen' of een 'hun'... ?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:36 schreef MadMaster het volgende:
En we sluiten af met de beste versie van deze plaat...
Yeahquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik kreeg vandaag een appje van mijn buren dat de schoorsteen die, volgens hun klussers, op instorten staat, dat ze die toch gaan vervangen en dat zij alle kosten op zich nemen
![]()
heel verstandig, daar zijn de klusjesmannen ook voor, wel snel gaan zoeken hoorquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yeah
En de rust, ik kijk er nu al naar uit. Al zal er in de nieuwe wijk nog wel gebouwd worden als wij er al wonen, ik zag wat dingen ingetekend die niet bij deze fase horen. Zelf gaan we niet klussen, voordeel van nieuwbouw en we regelen wel een klusjesman voor de gordijnrails en de lampen enzo
We verhuizen pas over bijna twee jaar, dus we hebben nog wel even tijdquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:39 schreef just me het volgende:
[..]
heel verstandig, daar zijn de klusjesmannen ook voor, wel snel gaan zoeken hoor
Wat een luxe!!quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We verhuizen pas over bijna twee jaar, dus we hebben nog wel even tijd
Drugshandel is wel een thema vanavond he?quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het heet, dus je zegt 'Dinges'...
[ afbeelding ]
Ja, de bouw van de vorige fase die een paar maanden geleden verkocht is begint november ofzo en het duurt zeker een jaar. Dus rustig hier verder uitzoeken, wegdoen en verkopen enzo. Wel keuken (ivm aansluitingen en leidingen) en hypotheek regelen, de rest kan wachtenquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Drugshandel is wel een thema vanavond he?
quote:
nog steeds...quote:
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:49 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ] dank je wel Mad [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan 'm nu op oneindig zetten...
Droom ze ook van de hut!quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Dank MadMaster. Fijne muziek was het
quote:20:32 : Toontje Lager - Ben Jij Ook Zo Bang
20:35 : DJ Tiesto - He's A Pirate
20:39 : Tanita Tikaram - Twist In My Sobriety
20:44 : Paolo Conte - Gli Impermeabili
20:48 : La Bionda - One For You One For Me
20:51 : Tavares - Heaven Must Be Missing An Angel (Irresistible Angel Mix)
20:56 : Oliver Cheatham - Get Down Saturday Night (Original 12'' Version)
21:02 : Weeks & Company - Rock Your World (Joho Joho) (Long Version)
21:05 : Human League - Don't You Want Me (Extended Dance Mix)
21:12 : Bananarama - Love In The First Degree (Jailers Mix)
21:17 : Kylie Minogue - I Should Be So Lucky (extended)
21:23 : Taylor Dayne - Tell It To My Heart (House Of Hearts Mix)
21:28 : Rick Astley - She Wants To Dance With Me (Extended Mix)
21:34 : Jason Donovan - Too Many Broken Hearts (Extended Version)
21:39 : Donna Summer - I Don't Wanna Get Hurt (12in)
21:45 : Bananarama - Venus (Extended Version)
21:50 : Dead Or Alive - You Spin Me Round (Like A Record) (Performance Mix)
21:55 : Dolly Dots - What A Night
21:59 : Mel & Kim - Showing Out
22:03 : Mel & Kim - Respectable (Original 12 inch)
22:07 : Phil Fearon - Aint Nothing But A House Party
22:11 : Pepsi & Shirlie - Heartache (Extended Remix)
22:18 : Nick Straker Band - A Walk In The Park
22:21 : Samantha Fox - I Only Wanna Be With You (12' Mix)
22:26 : Donna Summer - This Time I Know It's For Real (Extended Version)
22:32 : Divine - You Think You're A Man
22:36 : Donna Summer - I Feel Love [Patrick Cowley Remix]
Goedemorgen Diaan.quote:
Yeps. Om half 9 moet hij spelen. Thuis vandaag dus we kunnen er zo rustig naartoe lopen. Lennon is er al.quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Vroeg op vanwege het voetballen van Lennon?
quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Om half 9 moet hij spelen. Thuis vandaag dus we kunnen er zo rustig naartoe lopen. Lennon is er al.
Het is echt pluk de dag voor julliequote:Op zaterdag 26 september 2020 07:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Om half 9 moet hij spelen. Thuis vandaag dus we kunnen er zo rustig naartoe lopen. Lennon is er al.
Het is toch leuk om naar je kinderen te kijken als ze aan het voetballen zijn!quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:03 schreef Rafeiro het volgende:
Spreekwoordelijk petje af. Pa en ma die er elke voetbalochtend zijn en Lennon die er zelf al ruim op tijd is.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:04 schreef just me het volgende:
[..]
Het is echt pluk de dag voor jullie![]()
goedemorgen
Goedemorgen.quote:
quote:
Goedemorgen. Wat is iedereen vroeg?quote:
de kabouters zijn al onderweg, ik heb een keusquote:Op zaterdag 26 september 2020 08:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen. Wat is iedereen vroeg?
Dan zou ik kiezen om in bed te blijven liggen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:22 schreef just me het volgende:
[..]
de kabouters zijn al onderweg, ik heb een keus
Dat heb ik de wereld niet aangedaanquote:Op zaterdag 26 september 2020 08:07 schreef just me het volgende:
[..]
Het is toch leuk om naar je kinderen te kijken als ze aan het voetballen zijn!
Er zijn toch nog heel veel ouders die boei komen kijken hoor. En hoe ouder de kinderen worden hoe minder ouders komen kijken.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:07 schreef just me het volgende:
[..]
Het is toch leuk om naar je kinderen te kijken als ze aan het voetballen zijn!
jij bent uitgeslapenquote:Op zaterdag 26 september 2020 08:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zou ik kiezen om in bed te blijven liggen.
En je hebt een hekel aan kabouters over de vloerquote:Op zaterdag 26 september 2020 08:39 schreef just me het volgende:
[..]
jij bent uitgeslapen
ik had de keus om nee te zeggen maar als ik kan helpen doe ik het graag !
Goedemorgen.quote:
Zij hoeft zich waarschijnlijk niet druk te maken om andere zaken.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:21 schreef livelink het volgende:
Waarom vergeet ik altijd dat het burendag is en mijn buurmeisje niet?
De buren, denk ik.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:39 schreef peaceman het volgende:
Burendag?
Welke malloot heeft dat nu weer verzonnen?
Geen idee. Maar elk jaar krijg ik iets leuks voor burendag en hoewel ik me altijd schaam dat ik er weer niks aan gedaan heb, is het toch wel erg leuk om iets te krijgen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:39 schreef peaceman het volgende:
Burendag?
Welke malloot heeft dat nu weer verzonnen?
Nee, ik weet dat dat niet het geval is. Ze is gewoon veel attenter dan ik ben.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
[..]
Zij hoeft zich waarschijnlijk niet druk te maken om andere zaken.
Nu vast iets kopen voor burendag 2021 dan.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee. Maar elk jaar krijg ik iets leuks voor burendag en hoewel ik me altijd schaam dat ik er weer niks aan gedaan heb, is het toch wel erg leuk om iets te krijgen.
Ik wist niet dat het was of wat het betekende en ik vind het dikke onzin als ik eerlijk benquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee. Maar elk jaar krijg ik iets leuks voor burendag en hoewel ik me altijd schaam dat ik er weer niks aan gedaan heb, is het toch wel erg leuk om iets te krijgen.
Ik ben het ook niet van nature, maar het is wel iets waar ik probeer beter in te worden. Met wisselend succes.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben van nature niet zo attent en met de jaren is het er niet beter op geworden zullen we maar zeggen
Sterfdagen doe ik niet aan, dood ga je maar in je eigen tijd.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet van nature, maar het is wel iets waar ik probeer beter in te worden. Met wisselend succes.
Ik heb nu mijn kalender online gezet bij Greetz en ik krijg dan heel veel herinneringen, dus verjaardagen en sterfdagengaan nu goed. Ik denk dat ik burendag er maar aan toe ga voegen.
Ongeveer vanaf 18:50 uur zal er muziek hoorbaar zijn, als voorgerechtquote:Programma voor vandaag:
19:00 - 21:00 uur: DJ11 - Selected Leftovers
21:00 - laat: DJ Melting - Golden Oldies
Een synthpopduo uit Polenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een synthpopduo uit PolenLuisterd wel prima weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Thanksquote:
Klopt.quote:
Doe eens niet zo raar, Raf.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:17 schreef DJ11 het volgende:
Everglow - La Di Da
Verzoekje van Rafeiro
Kijk maar uit dat Melting niet Vout op me afstuurt...quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:31 schreef Rafeiro het volgende:
Er komt straks nog een verzoekje van mij Melting. Pak de oordopjes maar vast
quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:31 schreef Rafeiro het volgende:
Er komt straks nog een verzoekje van mij Melting. Pak de oordopjes maar vast
Ik geniet daar wel vanquote:Op zaterdag 26 september 2020 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat Melting niet Vout op me afstuurt...
Ja, maar voor je het weet wordt mijn uitzending wreed verstoord met nummers als Er wordt gepaard in de gangquote:
TMIquote:Op zaterdag 26 september 2020 19:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, maar voor je het weet wordt mijn uitzending wreed verstoord met nummers als Er wordt gepaard in de gang
Dat moet je niet willen, inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, maar voor je het weet wordt mijn uitzending wreed verstoord met nummers als Er wordt gepaard in de gang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ze had het ook gewoon Autumn kunnen noemen.quote:
Had ook gekund jaquote:Op zaterdag 26 september 2020 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze had het ook gewoon Autumn kunnen noemen.
Of herfstquote:Op zaterdag 26 september 2020 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze had het ook gewoon Autumn kunnen noemen.
Nee, dat kon niet. Ze sprak geen Nederlands.quote:
Ja godmiljaar.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat kon niet. Ze sprak geen Nederlands.
Dat terwijl ze wel in Nederland heeft gewoond. In de late 80s en vroege 90s woonde ze - bij mijn weten - in Amsterdam. Dat was ook de tijd van nummers als Nothing Has Been Proved en In Private.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat kon niet. Ze sprak geen Nederlands.
Daar kom je goed weg, Raf.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:54 schreef DJ11 het volgende:
THE BOYZ - Insanity
Tweede verzoekje van Rafeiro. Ik moet de lijn nu sluiten, helaas. De show zit tot 21:00 uur bomvol.
Dat café ziet er echt heel mistroostig en niet uitnodigend uit.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Straks: een nummer dat letterlijk over dit café gaat:
[ afbeelding ]
Nu:Exile - Kiss You All Over
Goh jammerquote:Op zaterdag 26 september 2020 20:04 schreef Rafeiro het volgende:
Had Tino Martin of Tabitha kunnen aanvragenMaar de show zit vol
Het nummer is beter dan het caféquote:Op zaterdag 26 september 2020 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat café ziet er echt heel mistroostig en niet uitnodigend uit.
Nu heb je me toch weer op een idee gebrachtquote:Op zaterdag 26 september 2020 20:01 schreef livelink het volgende:
Ik zag vandaag een mooi filmpje van een echte 'spiderman'. Een wolfspin (echt groot) zat onder één of ander kleverig spul en die man probeerde hem te helpen en dat spul weg te halen. Terwijl hij eigenlijk ook best bang voor die spin was. Maar die spin liet zich echt helpen.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:01 schreef livelink het volgende:
Ik zag vandaag een mooi filmpje van een echte 'spiderman'. Een wolfspin (echt groot) zat onder één of ander kleverig spul en die man probeerde hem te helpen en dat spul weg te halen. Terwijl hij eigenlijk ook best bang voor die spin was. Maar die spin liet zich echt helpen.
Het moet nog komenquote:Op zaterdag 26 september 2020 20:08 schreef livelink het volgende:
Het nummer is net zo mistroostig als het café zelf.
Er zit al een paar dagen een vrij grote op het plafond in mijn slaapkamer. Ik vind het ook niet zo heel prettig, nee.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zit al een paar dagen een vrij grote op het plafond in mijn slaapkamer. Ik vind het ook niet zo heel prettig, nee.
Maar ja, als hij de muggen eet is dat toch wel een bonus.
Ik dacht alquote:
Bexhill-On-Sea. Op zich niet bijzonder, behalve dat het Keane-liedje erover gaat.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:12 schreef Melting het volgende:
Waar staat dat café en waarom is het zo bijzonder?
Bexhill-on-sea in Engeland.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:12 schreef Melting het volgende:
Waar staat dat café en waarom is het zo bijzonder?
Ik had laatst van die fruitvliegjes, maar dat probleem is nu gelukkig voor 99% voorbij.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb last van motjes de laatste dagen. Doe mij dan maar spinnen of muggen.
Azijn met een drupje afwasmiddel helpt dan wel.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had laatst van die fruitvliegjes, maar dat probleem is nu gelukkig voor 99% voorbij.
Ja, motten ook veel de laatste tijd. Bij het stofzuigen vandaag ook veel dode motten opgezogen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb last van motjes de laatste dagen. Doe mij dan maar spinnen of muggen.
Douchen en deodorant doet wonderen...quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had laatst van die fruitvliegjes, maar dat probleem is nu gelukkig voor 99% voorbij.
Goede tip om te onthouden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Azijn met een drupje afwasmiddel helpt dan wel.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Douchen en deodorant doet wonderen...
Motten, Mollen, het ongedierte is overal...quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Even Mollen nu en dan sluit ik straks wel weer aan...
Mooi nummer inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de beste nummers van zijn album Hotel uit 2005:Moby - Spiders
Het begin is al mooi.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Hierna, vooral voor Livelink interessant: de zanger van Brave Soul, Jason Walker, heeft een album uit. En daar staat een nummer op met dezelfde vibe....
Goede tekst. Geschiedenislesje.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:29 schreef DJ11 het volgende:
Billy Joel - We Didn't Start the Fire
Ja, fijne plaat. Hierna een bepaald duo dat jij ook wel kent. Deze keer met een nummer waar een baslijntje in zit dat heel erg als New Order klinkt....quote:
Ik ook. Gaat hoog eindigen in mijn jaarlijst, zonder twijfel.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit vind ik een heel fijn nummer.
Ik dacht er geen tijd meer voor te hebben, maar gelukkig had ik me verrekend en past het nog makkelijkquote:
Sterkte, doe rustig aan. Bedankt voor het luisteren.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:48 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga even horizontaal luisteren. Ineens debiele koppijn.bedankt 11 en alvast bedankt Melting.
Sterkte Rafeiro. Hopelijk trekt het snel weg.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:48 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga even horizontaal luisteren. Ineens debiele koppijn.bedankt 11 en alvast bedankt Melting.
Gezellig toch.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:52 schreef Melting het volgende:
Zo... ben er weer.
Had onverwachts schoonzus en nichtje op bezoek.
Ja, maar vakkundig op tijd buiten gezet.quote:
Zeker fraai, mooie woordkeuze ook: fraai.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik zag laatst een concert van Simply Red op YouTube voorbijkomen. Hij zong ook dit nummer, van zijn album Life uit de mid 90's. Fraai liedje:Simply Red - So Beautiful
Gezellig toch? Je hebt ze snel het huis uitgetrapt voordat je gaat draaien?quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:52 schreef Melting het volgende:
Zo... ben er weer.
Had onverwachts schoonzus en nichtje op bezoek.
Ondertussen wel de radio gewoon aangehad overigens.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:53 schreef livelink het volgende:
Heb je je schoonzus en nichtje nou de deur uitgezet ivm de show? DJ11 had vast wel langer door willen gaan.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gezellig toch? Je hebt ze snel het huis uitgetrapt voordat je gaat draaien?Ben je op tijd gereed?
Weten ze van je geheime DJ-leven?quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar ze moesten toch nog even naar mijn vader toe, dus waren toch niet veel langer gebleven.
Het klinkt de tweede keer al wat beter.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Het slotwoord is aan FINNEAS![]()
FINNEAS - What They'll Say About Us
Ja hoor.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Weten ze van je geheime DJ-leven?
Ik vind dit wel een aparte naam voor een remix:quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:59 schreef livelink het volgende:
Dank je wel DJ11. Ook veel moois gemist zie ik nu
Het geheime leven van Junior van just mequote:Op zaterdag 26 september 2020 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een aparte naam voor een remix:
Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody (Junior's Happy Handbag mix)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heet die ook Sanchez van achternaam dan?quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Het geheime leven van Junior van just me
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Het geheime leven van Junior van just me
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:03 schreef DJ11 het volgende:
Er wordt vanavond trouwens gevoetbald...Gefelciiteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Zou zo maar kunnen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heet die ook Sanchez van achternaam dan?
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
Dit doet geen enkel belletje rinkelen.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:03 schreef DJ11 het volgende:
Er wordt vanavond trouwens gevoetbald...Supporters hebben zich hopelijk ook een beetje goed gedragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Die is toch van Robert Palmer?quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Is dat zo?Dit is toch Some Like It Hot?
Klopt.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Is dat zo?Dit is toch Some Like It Hot?
Klinkt heel leuk. Waar was dat?quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:18 schreef just me het volgende:
Was weer een leuke dag met de kabouters
we zijn naar een soort van techniek museum geweest waar ze op alle knopjes mochten drukken![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:18 schreef just me het volgende:
Was weer een leuke dag met de kabouters
we zijn naar een soort van techniek museum geweest waar ze op alle knopjes mochten drukken![]()
Hier in Delft, op loopafstand van mijn huisquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt heel leuk. Waar was dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |