Dat wordt ze nu zelf...quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:31 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ben je van klussende buren af hoop ik
Vooral van het denderende vrachtverkeer dat vlak voor de rotonde vol in de ankers gaatquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:31 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ben je van klussende buren af hoop ik
ik kreeg vandaag een appje van mijn buren dat de schoorsteen die, volgens hun klussers, op instorten staat, dat ze die toch gaan vervangen en dat zij alle kosten op zich nemenquote:
dat hadden we aan livelink kunnen vragenquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit nou een 'hen' of een 'hun'... ?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
dat hadden we aan livelink kunnen vragen
Hopsa!quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik kreeg vandaag een appje van mijn buren dat de schoorsteen die, volgens hun klussers, op instorten staat, dat ze die toch gaan vervangen en dat zij alle kosten op zich nemen
![]()
Een dingesquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit nou een 'hen' of een 'hun'... ?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:36 schreef MadMaster het volgende:
En we sluiten af met de beste versie van deze plaat...
Yeahquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik kreeg vandaag een appje van mijn buren dat de schoorsteen die, volgens hun klussers, op instorten staat, dat ze die toch gaan vervangen en dat zij alle kosten op zich nemen
![]()
heel verstandig, daar zijn de klusjesmannen ook voor, wel snel gaan zoeken hoorquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yeah
En de rust, ik kijk er nu al naar uit. Al zal er in de nieuwe wijk nog wel gebouwd worden als wij er al wonen, ik zag wat dingen ingetekend die niet bij deze fase horen. Zelf gaan we niet klussen, voordeel van nieuwbouw en we regelen wel een klusjesman voor de gordijnrails en de lampen enzo
We verhuizen pas over bijna twee jaar, dus we hebben nog wel even tijdquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:39 schreef just me het volgende:
[..]
heel verstandig, daar zijn de klusjesmannen ook voor, wel snel gaan zoeken hoor
Wat een luxe!!quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We verhuizen pas over bijna twee jaar, dus we hebben nog wel even tijd
Drugshandel is wel een thema vanavond he?quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het heet, dus je zegt 'Dinges'...
[ afbeelding ]
Ja, de bouw van de vorige fase die een paar maanden geleden verkocht is begint november ofzo en het duurt zeker een jaar. Dus rustig hier verder uitzoeken, wegdoen en verkopen enzo. Wel keuken (ivm aansluitingen en leidingen) en hypotheek regelen, de rest kan wachtenquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Drugshandel is wel een thema vanavond he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |