SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Het kan mij wel bekorenquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Totaal geen house plaat, maar SAW moesten kennelijk hun graantje ook meepikken met deze titel...
Nope, maar ik hoor er nu dingetjes in die ik net ook bij Pete en consorten hoordequote:Op vrijdag 25 september 2020 22:19 schreef MadMaster het volgende:
DDM, wist jij dat dit geremixt was door SAW?
Ik niet...
Ja, het gaat wel opvallen nu...quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nope, maar ik hoor er nu dingetjes in die ik net ook bij Pete en consorten hoorde
quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, die was echt mooi...
Geld als water verdiend als pin-up, ze hing boven ieders jongensbed aan de muur en toen dat ophield kwam ze uit de kast...quote:
Het is de standaard 12" versie, maar vergeleken met het origineel is het afzien...quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Topzwaar kaboutertje, onze Samantha. En wat een mislukte remix
Ik geloof er nog niks van. Ben natuurlijk al best een tijdje aan het plannen (en vergelijkbare huizen op Funda aan het bekijken)en dan hebben we het steeds over ‘bij ons wordt het dan zo’ en ‘in het nieuwe huis’ en ‘na de verhuizing’, maar dat was allemaal nog niet echt en nu opeens wel. We hebben de straatnaam ook al ontdektquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:27 schreef just me het volgende:
DDM is het al bezonken dat jullie echt een nieuw huis gaan krijgen of moet het nog landen ?
Het was ook wel heel catchy en de redding van de carrière van Donna...quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit vond ik destijds helemaal geweldig, de gewone single dan
quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik geloof er nog niks van. Ben natuurlijk al best een tijdje aan het plannen (en vergelijkbare huizen op Funda aan het bekijken)en dan hebben we het steeds over ‘bij ons wordt het dan zo’ en ‘in het nieuwe huis’ en ‘na de verhuizing’, maar dat was allemaal nog niet echt en nu opeens wel. We hebben de straatnaam ook al ontdekt
Dat wordt ze nu zelf...quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:31 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ben je van klussende buren af hoop ik
Vooral van het denderende vrachtverkeer dat vlak voor de rotonde vol in de ankers gaatquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:31 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ben je van klussende buren af hoop ik
ik kreeg vandaag een appje van mijn buren dat de schoorsteen die, volgens hun klussers, op instorten staat, dat ze die toch gaan vervangen en dat zij alle kosten op zich nemenquote:
dat hadden we aan livelink kunnen vragenquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit nou een 'hen' of een 'hun'... ?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
dat hadden we aan livelink kunnen vragen
Hopsa!quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik kreeg vandaag een appje van mijn buren dat de schoorsteen die, volgens hun klussers, op instorten staat, dat ze die toch gaan vervangen en dat zij alle kosten op zich nemen
![]()
Een dingesquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit nou een 'hen' of een 'hun'... ?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:36 schreef MadMaster het volgende:
En we sluiten af met de beste versie van deze plaat...
Yeahquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik kreeg vandaag een appje van mijn buren dat de schoorsteen die, volgens hun klussers, op instorten staat, dat ze die toch gaan vervangen en dat zij alle kosten op zich nemen
![]()
heel verstandig, daar zijn de klusjesmannen ook voor, wel snel gaan zoeken hoorquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yeah
En de rust, ik kijk er nu al naar uit. Al zal er in de nieuwe wijk nog wel gebouwd worden als wij er al wonen, ik zag wat dingen ingetekend die niet bij deze fase horen. Zelf gaan we niet klussen, voordeel van nieuwbouw en we regelen wel een klusjesman voor de gordijnrails en de lampen enzo
We verhuizen pas over bijna twee jaar, dus we hebben nog wel even tijdquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:39 schreef just me het volgende:
[..]
heel verstandig, daar zijn de klusjesmannen ook voor, wel snel gaan zoeken hoor
Wat een luxe!!quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We verhuizen pas over bijna twee jaar, dus we hebben nog wel even tijd
Drugshandel is wel een thema vanavond he?quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het heet, dus je zegt 'Dinges'...
[ afbeelding ]
Ja, de bouw van de vorige fase die een paar maanden geleden verkocht is begint november ofzo en het duurt zeker een jaar. Dus rustig hier verder uitzoeken, wegdoen en verkopen enzo. Wel keuken (ivm aansluitingen en leidingen) en hypotheek regelen, de rest kan wachtenquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Drugshandel is wel een thema vanavond he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |