Weten ze van je geheime DJ-leven?quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar ze moesten toch nog even naar mijn vader toe, dus waren toch niet veel langer gebleven.
Het klinkt de tweede keer al wat beter.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Het slotwoord is aan FINNEAS![]()
FINNEAS - What They'll Say About Us
Ja hoor.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Weten ze van je geheime DJ-leven?
Ik vind dit wel een aparte naam voor een remix:quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:59 schreef livelink het volgende:
Dank je wel DJ11. Ook veel moois gemist zie ik nu
Het geheime leven van Junior van just mequote:Op zaterdag 26 september 2020 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een aparte naam voor een remix:
Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody (Junior's Happy Handbag mix)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heet die ook Sanchez van achternaam dan?quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Het geheime leven van Junior van just me
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Het geheime leven van Junior van just me
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:03 schreef DJ11 het volgende:
Er wordt vanavond trouwens gevoetbald...Gefelciiteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Zou zo maar kunnen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heet die ook Sanchez van achternaam dan?
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
Dit doet geen enkel belletje rinkelen.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:03 schreef DJ11 het volgende:
Er wordt vanavond trouwens gevoetbald...Supporters hebben zich hopelijk ook een beetje goed gedragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Die is toch van Robert Palmer?quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Is dat zo?Dit is toch Some Like It Hot?
Klopt.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Is dat zo?Dit is toch Some Like It Hot?
Klinkt heel leuk. Waar was dat?quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:18 schreef just me het volgende:
Was weer een leuke dag met de kabouters
we zijn naar een soort van techniek museum geweest waar ze op alle knopjes mochten drukken![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:18 schreef just me het volgende:
Was weer een leuke dag met de kabouters
we zijn naar een soort van techniek museum geweest waar ze op alle knopjes mochten drukken![]()
Hier in Delft, op loopafstand van mijn huisquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt heel leuk. Waar was dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |