Ik ben het ook niet van nature, maar het is wel iets waar ik probeer beter in te worden. Met wisselend succes.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben van nature niet zo attent en met de jaren is het er niet beter op geworden zullen we maar zeggen
Sterfdagen doe ik niet aan, dood ga je maar in je eigen tijd.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet van nature, maar het is wel iets waar ik probeer beter in te worden. Met wisselend succes.
Ik heb nu mijn kalender online gezet bij Greetz en ik krijg dan heel veel herinneringen, dus verjaardagen en sterfdagengaan nu goed. Ik denk dat ik burendag er maar aan toe ga voegen.
Ongeveer vanaf 18:50 uur zal er muziek hoorbaar zijn, als voorgerechtquote:Programma voor vandaag:
19:00 - 21:00 uur: DJ11 - Selected Leftovers
21:00 - laat: DJ Melting - Golden Oldies
Een synthpopduo uit Polenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een synthpopduo uit PolenLuisterd wel prima weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Thanksquote:
Klopt.quote:
Sophie Ellis-Bextor - Crying At The Discotheque
Doe eens niet zo raar, Raf.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:17 schreef DJ11 het volgende:
Everglow - La Di Da
Verzoekje van Rafeiro
Holly Johnson - Americanos
Diskopunk - Antonio America (Emil Heró remix)
Kijk maar uit dat Melting niet Vout op me afstuurt...quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:31 schreef Rafeiro het volgende:
Er komt straks nog een verzoekje van mij Melting. Pak de oordopjes maar vast
quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:31 schreef Rafeiro het volgende:
Er komt straks nog een verzoekje van mij Melting. Pak de oordopjes maar vast
Ik geniet daar wel vanquote:Op zaterdag 26 september 2020 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat Melting niet Vout op me afstuurt...
Ja, maar voor je het weet wordt mijn uitzending wreed verstoord met nummers als Er wordt gepaard in de gangquote:
TMIquote:Op zaterdag 26 september 2020 19:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, maar voor je het weet wordt mijn uitzending wreed verstoord met nummers als Er wordt gepaard in de gang
Dat moet je niet willen, inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, maar voor je het weet wordt mijn uitzending wreed verstoord met nummers als Er wordt gepaard in de gang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |