Miemiemie kleutertje, leer consequenties te accepteren tussen het huilen door.quote:
Maar toch blijf je een vieze vuile snitchboyquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Miemiemie kleutertje, leer consequenties te accepteren tussen het huilen door.
En door.
Miemiemiemiemie. Zakdoekje nodig?quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar toch blijf je een vieze vuile snitchboy
Neen. Je bevestigt enkel en alleen wat ik van de doorsnee kaaskop denk.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:21 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Miemiemiemiemie. Zakdoekje nodig?
Miemiemiemiemie. Er komt maar geen eind aan je verongelijkte gejank, hè?quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Neen. Je bevestigt enkel en alleen wat ik van de doorsnee kaaskop denk.
Opgeoeien met snitches is moeilijk, geen vertrouwenquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:28 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Miemiemiemiemie. Er komt maar geen eind aan je verongelijkte gejank, hè?
Grow up.
Als je gewoon normaal doet en geen mensen bedreigt en uitscheldt, dan hoeft er ook niet gesnitched te worden.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Opgeoeien met snitches is moeilijk, geen vertrouwen
Hypocrietjequote:Op woensdag 23 september 2020 16:14 schreef Fushia2 het volgende:
Zoo, @:jochemsjakie bezorgt de mods veel werk. Ben nog geen kwartiertje terug en hij heeft mij al talloze leren gesnitch.
Maak hem maar gelijk mod. Jeetje wat een vent.
Alleen als @DeBraad dat vraagt.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:34 schreef Solotovski het volgende:
Jullie gedragen je allebei als zielige kneusjes, hou maar op
@DeBraad doe je dingquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Alleen als @:debraad dat vraagt.
Ik reageer alleen op het gezuig en de uitlokkingen van desbetreffende persoon.
Miemiemiemiemiequote:Op vrijdag 25 september 2020 10:34 schreef Solotovski het volgende:
Jullie gedragen je allebei als zielige kneusjes, hou maar op
He vieze dikke neukpop van @jigggyquote:
Hou eens je bek hoerenzoonquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:55 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
He vieze dikke neukpop van @:jigggy
quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:19 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
fuck allah en zijn kornuiten
Leuk filmpje van Fushia de Gay spinquote:
Kom naar buiten dan als je durft!quote:
Ik ben een hoog sensitieve zolderkamer autist, ik kom nooit buiten.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:56 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Kom naar buiten dan als je durft!
Gaan we knikkeren
Probeer de put of de kelder.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:57 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik ben een hoog sensitieve zolderkamer autist, ik kom nooit buiten.
Ik zit al in de put op mijn zolderkamer, en in de kelder ligt er een dooie kip....quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:16 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Probeer de put of de kelder.
Bouillon van trekken.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:30 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik zit al in de put op mijn zolderkamer, en in de kelder ligt er een dooie kip....
Ik ben vegetariër ik gebruik dat soort producten niet. Zelfs de feta die ik eet is met vegetarisch stremsel gemaaktquote:
Vegetarisch stremsel? Sowieso ben je veganist als je geen dierlijke producten eet Hans.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:47 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik ben vegetariër ik gebruik dat soort producten niet. Zelfs de feta die ik eet is met vegetarisch stremsel gemaakt
Of microbieel stremsel.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:53 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Vegetarisch stremsel? Sowieso ben je veganist als je geen dierlijke producten eet Hans.
Nee achterlijk idioot ik gebruik melk, eieren en kaas gemaakt met vegetarisch stremsel dat maakt mij geen vegan. Maar Lacto-Ovo-Vegetariër !quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:53 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Vegetarisch stremsel? Sowieso ben je veganist als je geen dierlijke producten eet Hans.
Ok. Wat doe je vanavond?quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:55 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Nee achterlijk idioot ik gebruik melk, eieren en kaas gemaakt met vegetarisch stremsel dat maakt mij geen vegan. Maar Lacto-Ovo-Vegetariër !
Vind je niet dat je meer in je mars hebt?quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:58 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Baggeren op FOK! Samen met @:Boze_Eend en @:Lijpe_Zwaan
Met jou neucken bedoel je?quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:58 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Vind je niet dat je meer in je mars hebt?
Het antwoord is nee.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:00 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Op zich prima suggestie. Ik hou wel van een proactieve houding.
Niemand houdt van overdaad.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:01 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik was weer eens proactief bezig
Want?quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:04 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
En toen werd het ineens pas echt interessant
Ik kan domme gevederden met een lust voor overdaad en een ongeloofwaardige hard to get vibe altijd erg waarderen.quote:
Waar haal je dit idee vandaan?quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:08 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik kan domme gevederden met een lust voor overdaad en een ongeloofwaardige hard to get vibe altijd erg waarderen.
Ik mag Lijpe_Zwaan niet zo.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:58 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Baggeren op FOK! Samen met @:Boze_Eend en @:Lijpe_Zwaan
Meer ervaring dan me lief is.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:09 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Waar haal je dit idee vandaan?
Ok, maar wat precies aan mijn (debiele) baggerposts geeft jou die vibe?quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:11 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Meer ervaring dan me lief is.
Het zijn niet je posts het is je aura.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:12 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ok, maar wat precies aan mijn (debiele) baggerposts geeft jou die vibe?
Ja jij vindt mij dominant, ook dat vraag ik me af waar je dat vandaan haalt.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:12 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Het zijn niet je posts het is je aura.
Vooral de overdreven act en moeite die gestopt is om het een schijn van geloofwaardigheid te geven.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:12 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ok, maar wat precies aan mijn (debiele) baggerposts geeft jou die vibe?
Ik zie wat ik wil zien.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:14 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ja jij vindt mij dominant, ook dat vraag ik me af waar je dat vandaan haalt.
Welke act is overdreven van mij?quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:17 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Vooral de overdreven act en moeite die gestopt is om het een schijn van geloofwaardigheid te geven.
Mensen voelen zich altijd te serieus.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:19 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Welke act is overdreven van mij?
Geen grotere waarheid dan dit!quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:22 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Mensen voelen zich altijd te serieus.
Wezens met veren hebben humor en zelfspot.
En ik mag jou eigenlijk gewoon chickie noemen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:22 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Geen grotere waarheid dan dit!
Altijd!quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
En ik mag jou eigenlijk gewoon chickie noemen.![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:29 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Gewoon altijd en voor eeuwig.
Dit gaan we niet doen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:19 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Welke act is overdreven van mij?
Misschien.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Als ik zeg dat we dit wel gaan doen veranderd er dan iets?
Echt hequote:Op vrijdag 25 september 2020 16:17 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Vooral de overdreven act en moeite die gestopt is om het een schijn van geloofwaardigheid te geven.
Gekomen?quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:54 schreef Dimachaerus het volgende:
volgens mij zie ik azula nu op chaturbate
Uhuh de gevederde slang kan wel lachen om zichzelfquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:22 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Mensen voelen zich altijd te serieus.
Wezens met veren hebben humor en zelfspot.
Met één oog of twee ogen?quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:02 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Uhuh de gevederde slang kan wel lachen om zichzelf
Sonar-gebruikers kan je nooit vertrouwenquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:05 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Vieze sonar vleermuispraktijken
Maargoed dat het @DeBraad niet is. Al zie je die alleen volledig als je 3 schermen naast elkaar zetquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Goed punt.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:06 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Sonar-gebruikers kan je nooit vertrouwen
Ah, dat verklaart een hoop. Ik had al last van stalkende eenden en ganzen, maar nu weet ik waardoor het komt.quote:
Geld is geldquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Hij heeft toch ook voor elke vinger een eigen toetsenbord?quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Maargoed dat het @:debraad niet is. Al zie je die alleen volledig als je 3 schermen naast elkaar zet
Ja alleen doen die het nietomdat debatterijen op zijnquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:41 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook voor elke vinger een eigen toetsenbord?
I'll make it rain for sure.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:04 schreef Azula het volgende:
[..]
Eerst 2000 tokens schat MAKE IT RAINNNN
Nou doe voor deze therapeutische sessie maar een paar duizend tokens bij plus tientje voor de morning after en 150 voor de soatesten.quote:
@JochemSjakie heeft me echt goud door de neus geboord!quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:09 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou doe voor deze therapeutische sessie maar een paar duizend tokens bij plus tientje voor de morning after en 150 voor de soatesten.
Ik heb je juist duizenden euro's bespaard, maat.quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:17 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
@:jochemsjakie heeft me echt goud door de neus geboord!
Wat je niet hebt kun je ook niet besparen chef.quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:18 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb je juist duizenden euro's bespaard, maat.
Tover je balkon om in een badkuip en ga gewoon lekker chillen in dat bubbelbad.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:55 schreef Azula het volgende:
Deze overgang van prima weer voor croptops naar een dikke vette winterjas kent echt geen chill.
Beter juist. Karige tyde, dus geen papier voor een zomerjas.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:55 schreef Azula het volgende:
Deze overgang van prima weer voor croptops naar een dikke vette winterjas kent echt geen chill.
Gwn gaytje worden en jezelf vertoken op Chaturbate.quote:Op zondag 27 september 2020 02:19 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Beter juist. Karige tyde, dus geen papier voor een zomerjas.
Waarom moet je daarvoor gaytje zijn dan? We kunnen ook samen showtje doen.quote:Op maandag 28 september 2020 09:00 schreef Azula het volgende:
[..]
Gwn gaytje worden en jezelf vertoken op Chaturbate.
Gaymannen hoeven geen vrouw/ gezin te onderhouden dus die hebben meer te spenden voor tokens.quote:Op maandag 28 september 2020 15:43 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Waarom moet je daarvoor gaytje zijn dan? We kunnen ook samen showtje doen.
Vreemde logica. Geven die niet alles uit aan hun excentrieke levensstijl? Ik heb net sushi besteld. Ff happie eten en afsluiten met een spetterende show?quote:Op maandag 28 september 2020 17:36 schreef Azula het volgende:
[..]
Gaymannen hoeven geen vrouw/ gezin te onderhouden dus die hebben meer te spenden voor tokens.
Neem er je voordeel mee.
Stuur je roomlink maar kan wel leuke achtergrond gebruiken tijdens studie. Ff inspi opdoen jwt.quote:Op maandag 28 september 2020 17:44 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Vreemde logica. Geven die niet alles uit aan hun excentrieke levensstijl? Ik heb net sushi besteld. Ff happie eten en afsluiten met een spetterende show?
Zelfstudie is niet nodig als je mij als onderwijzer hebt bbyquote:Op maandag 28 september 2020 18:35 schreef Azula het volgende:
[..]
Stuur je roomlink maar kan wel leuke achtergrond gebruiken tijdens studie. Ff inspi opdoen jwt.
Het is Corona stuur maar een zoomlink zie je daarquote:Op maandag 28 september 2020 18:38 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Brandsteder? Nou deze paringsdans duurt wel lang genoeg zo. Waar kan ik je ophalen?
We gaan de show stelen bby beloof ik jequote:Op maandag 28 september 2020 18:39 schreef Azula het volgende:
Nou trek je kleren maar uit en wees mijn muze ben bezig aan het kladblokken voor nieuw werk.
quote:Op maandag 28 september 2020 18:39 schreef Azula het volgende:
[..]
Het is Corona stuur maar een zoomlink zie je daar
Je praat veel te smooth jij ik moet je nu al nietquote:Op maandag 28 september 2020 18:40 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
We gaan de show stelen bby beloof ik je
Ik presteer het sterkst vanuit de underdog positie.quote:Op maandag 28 september 2020 18:44 schreef Azula het volgende:
[..]
Je praat veel te smooth jij ik moet je nu al niet
En dan vooral met je stuurtje onniquote:Op maandag 28 september 2020 18:47 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik presteer het sterkst vanuit de underdog positie.
Ik zal jou behoorlijk aansturen ja, dat heb je goed gezien.quote:Op maandag 28 september 2020 18:51 schreef Azula het volgende:
[..]
En dan vooral met je stuurtje onni
Heb wel meer goed gezienquote:Op maandag 28 september 2020 18:53 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik zal jou behoorlijk aansturen ja, dat heb je goed gezien.
Hier gaat iets mis in de communicatie denk ik. Foto's laten juist zien, jij hebt gezien en ik moet nog zien, ergo jij stuurt foto's.quote:
Ik heb geen zin om leuk te praten met iemand die lelijk is dus stuur eerst maar foto’s dan kijken we daarna wel verder ja joejoetjes de groetjes.quote:Op maandag 28 september 2020 19:06 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis in de communicatie denk ik. Foto's laten juist zien, jij hebt gezien en ik moet nog zien, ergo jij stuurt foto's.
Als ik al lellik was zou je nu toch al best wat woordjes hebben gewisseld met een lellikerd. Ben je wanhopig ofzo, want dan haak ik gauw af hoor.quote:Op maandag 28 september 2020 19:16 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om leuk te praten met iemand die lelijk is dus stuur eerst maar foto’s dan kijken we daarna wel verder ja joejoetjes de groetjes.
Ik zit dagelijks op fok hoor dus ik doe niet anders.quote:Op maandag 28 september 2020 19:20 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Als ik al lellik was zou je nu toch al best wat woordjes hebben gewisseld met een lellikerd. Ben je wanhopig ofzo, want dan haak ik gauw af hoor.
Net nu je de interesse nog aardig hoog wist te houdenquote:Op maandag 28 september 2020 19:22 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik zit dagelijks op fok hoor dus ik doe niet anders.
En nee niet wanhopig wel heel kieskeurig dus ik haak sws eerder af dan jij![]()
Zal ik je nog even uitzwaaien of houden we het hierbij?quote:Op maandag 28 september 2020 19:26 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Net nu je de interesse nog aardig hoog wist te houden
Laten we het niet groter maken dan het is....quote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef Azula het volgende:
[..]
Zal ik je nog even uitzwaaien of houden we het hierbij?
Als je nu al dramatisch doet dan laat maar hoor jeetjequote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Laten we het niet groter maken dan het is....
Is het afscheid dan niet bij uitstek het moment om dramatisch te doen? Anders is het ook zo'n apathische bende.quote:Op maandag 28 september 2020 19:34 schreef Azula het volgende:
[..]
Als je nu al dramatisch doet dan laat maar hoor jeetje
Okay.quote:Op maandag 28 september 2020 19:38 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Is het afscheid dan niet bij uitstek het moment om dramatisch te doen? Anders is het ook zo'n apathische bende.
Dan kunnen we de theatrale drama laten zitten en direct doorskippen naar de actiescènes.quote:
In het meest ideale script skippen we 180 minuten met uitgeknipte pauzes door naar de aftiteling maar is goed zal je 174 minuten besparen omdat ik goed gestemd ben.quote:Op maandag 28 september 2020 19:45 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dan kunnen we de theatrale drama laten zitten en direct doorskippen naar de actiescènes.
Jij bent er zo één waarmee je de hele bibliotheek van Netflix hebt gezien, maar je geen idee hebt waar het over ging. Precies mijn slag volkquote:Op maandag 28 september 2020 19:50 schreef Azula het volgende:
[..]
In het meest ideale script skippen we 180 minuten met uitgeknipte pauzes door naar de aftiteling maar is goed zal je 174 minuten besparen omdat ik goed gestemd ben.
Wil je even uit mijn hoofd gaan dankuquote:Op maandag 28 september 2020 20:00 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Jij bent er zo één waarmee je de hele bibliotheek van Netflix hebt gezien, maar je geen idee hebt waar het over ging. Precies mijn slag volk
Wel geneukt naderhand?quote:Op maandag 28 september 2020 20:06 schreef Azula het volgende:
Zat laatst in de bios met iemand en beiden keken we elkaar aan van wtf en toen zijn we weg gegaan.![]()
Misschien is zuipen en snuiven in de bios ook geen goed idee maar ja boeie
Oke ik ga hier op het randje balanceren, maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 28 september 2020 20:04 schreef Azula het volgende:
[..]
Wil je even uit mijn hoofd gaan danku
In de bios snuiven lijkt me maar raar. Je ziet zo weinig.quote:Op maandag 28 september 2020 20:06 schreef Azula het volgende:
Zat laatst in de bios met iemand en beiden keken we elkaar aan van wtf en toen zijn we weg gegaan.![]()
wtfquote:Op maandag 28 september 2020 20:06 schreef Azula het volgende:
Ze bedoeld dat ze elkaar aankeken van I want the D of I want the V en zonder verdere communicatie gingen ze ervoor.quote:
Nee man is gwn mattiquote:Op maandag 28 september 2020 20:15 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Oke ik ga hier op het randje balanceren, maar niet geschoten is altijd mis.
Ik zit liever ergens anders in.
Was eerst fwb ja. Heb geconcludeerd dat fwb’en niet voor mij isquote:Op maandag 28 september 2020 21:00 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja op zo'n manier kun je mooi vrienden verzamelen natuurlijk
Ik zou er de wereld en meer mee doen lieverd, maar niet dicht laten groeien.quote:Op maandag 28 september 2020 22:55 schreef Azula het volgende:
[..]
Was eerst fwb ja. Heb geconcludeerd dat fwb’en niet voor mij isdan maar dichtgroeien.
Nou dat bepaal ik zelf welquote:Op maandag 28 september 2020 22:56 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik zou er de wereld en meer mee doen lieverd, maar niet dicht laten groeien.
quote:Op maandag 28 september 2020 23:12 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Als je dat al denkt is het enkel, omdat ik wil dat je dat denkt.
quote:Op maandag 28 september 2020 23:21 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Het begint een beetje op te drogen, is t niet?!
Gruwlijk nat.quote:Op maandag 28 september 2020 23:28 schreef Azula het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof het ooit moist is geweest.
Waarom ben ik hier zelf niet opgekomen?quote:Op woensdag 30 september 2020 00:51 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Beetje smooth operator begeleid de boel dan zsm naar de douche voor een presessie.
Nja door de lucht heen is geen optie tochquote:Op woensdag 30 september 2020 00:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom ben ik hier zelf niet opgekomen?
Wel weer een dag dichter bij de dood.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:15 schreef Rozevla het volgende:
Weer een nieuwe kut dag in deze kut wereld.
Dat is ook mijn levensmotto.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wel weer een dag dichter bij de dood.
Kusje eropquote:Op woensdag 30 september 2020 08:15 schreef Rozevla het volgende:
Weer een nieuwe kut dag in deze kut wereld.
Ohquote:Op woensdag 30 september 2020 17:50 schreef InstortendeSter het volgende:
oh wacht haags post hier nog steeds doei tot nooit
Groetjesquote:Op woensdag 30 september 2020 17:50 schreef InstortendeSter het volgende:
Ik snap je volkomenquote:Op woensdag 30 september 2020 17:50 schreef InstortendeSter het volgende:
Dag tot morgenquote:Op woensdag 30 september 2020 17:50 schreef InstortendeSter het volgende:
Waarom moet ik @Kiid met rust laten, wil je hem hier niet ofzo???quote:Op woensdag 30 september 2020 21:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]Laat hem toch gewoon eens met rust.
@dud0r haaaahahahahahaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je iemand anders was. Sorry
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Komt wel goed, hoor. Je bent een gezonde jongeheer.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:07 schreef Rozevla het volgende:
Jaja
M’n zus heeft Corona
Zaterdag nog gezien
En ik moet nu niezen !!!!!
IM GOING DEAD AS SHIT![]()
![]()
Deed je gewoon omdat ik niet inging op je lekkertjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zo die kreeg je nog terug hahaatjes
BIEM
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb wel een gezonde erectie inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:08 schreef Amee het volgende:
[..]
Komt wel goed, hoor. Je bent een gezonde jongeheer.
Dat is goed. Komt wel goed met je.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb wel een gezonde erectie inderdaad
Ssstttquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Deed je gewoon omdat ik niet inging op je lekkertje
Ik dacht dat je @Azula wasquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:14 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat is niet nodig toch? Er is niet veel voor nodig bij @:Justin_Case
Ja dan weet ik het ook niet hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:14 schreef Amee het volgende:
[..]
Hey, dat was niet de smiley die ik bedoelde.
Zo'n gevoelige jongenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:14 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat is niet nodig toch? Er is niet veel voor nodig bij @:Justin_Case
Moest dezequote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dan weet ik het ook niet hoor.
Precies.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Scheelt maar een paar letters joh
Hoe is het met je?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Scheelt maar een paar letters joh
Ik zal je leven tot een hel maken, dus bezint eer ge begintquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je mijn vrouw wordt zal ik die vraag beantwoorden.
Samen in de hel is altijd beter dan alleenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:22 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik zal je leven tot een hel maken, dus bezint eer ge begint
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Samen in de hel is altijd beter dan alleen
Ben jij altijd al zo erg geweest?quote:
Mijn weg is al gebaand. Ik moet de moeite nog nemen om die te bewandelen. Ondertussen maak ik mensen het leven tot een helquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben jij altijd al zo erg geweest?
Of is het gewoon een soort van afweermechanisme van een vrouw die haar weg nog zoekt?
Fijn dat het al gebaand is.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:34 schreef Amee het volgende:
[..]
Mijn weg is al gebaand. Ik moet de moeite nog nemen om die te bewandelen. Ondertussen maak ik mensen het leven tot een hel
Alleen als ik er ook schuldig aan benquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat het al gebaand is.
Aangename wandeling dan!
Dat zal allemaal wel meevallen, neem je altijd de schuld op je?
Fijn dat je alles zo helder hebt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Alleen als ik er ook schuldig aan ben
Hoe zit dat met jou?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat je alles zo helder hebt.
Ik heb een regel waar ik niet vanaf wil wijken uit voorzorg: Ga nooit een DM beginnen bij een man als je hem niet kan geven wat hij van je verwacht.quote:
O je weet al wat ik verwacht?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb een regel waar ik niet vanaf wil wijken uit voorzorg: Ga nooit een DM beginnen bij een man als je hem niet kan geven wat hij van je verwacht.
Ja, beetje kletsen beetje aandacht. Op zich geen probleem als het relaxed blijft. Maar als het overgaat naar eisende dwingendheid dan is het vermoeiend. 9 van de 10 wordt dat.quote:
Laat maar weten wanneer je het aandurft.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, beetje kletsen beetje aandacht. Op zich geen probleem als het relaxed blijft. Maar als het overgaat naar eisende dwingendheid dan is het vermoeiend. 9 van de 10 wordt dat.
Ik bewonder je om deze aanpak!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer je het aandurft.
Als je daadwerkelijk interrese in iemand hebt durf je alles aan en kan je ook tijdig weer je eigen grenzen aan geven indien nodig.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:13 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik bewonder je om deze aanpak!
Een coward zou nooit een uitdaging uit de weg gaan
Ja, maar een oppervlakkig gesprek in een algemene topic is niet genoeg om je in die vermoeienis te storten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk interrese in iemand hebt durf je alles aan en ook tijdig weer je eigen grenzen aan te geven indien nodig.
Je kunt jezelf natuurlijk wel de vraag stellen over welke personen je interesse wekken.
Doe vooral wat jij wil.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:19 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, maar een oppervlakkig gesprek in een algemene topic is niet genoeg om je in die vermoeienis te storten.
Daarom ook duurfappen en niet krachtfappen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:38 schreef Amee het volgende:
[..]
Sporten klinkt gezond, maar je krijgt er kapotte lichaamsdelen van
In boeken en gameclubs. Maar jij kijkt dus liever toe aan de zijlijn? Hebben ze hockeyclubs in NL?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jawel maar ik doe het niet![]()
Je zit meer in de boeken, of hobbieclubjes?
Jij doet zeker aan krachtfappenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Daarom ook duurfappen en niet krachtfappen.
Nederland is het beste hockeyland van de wereld.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:41 schreef Amee het volgende:
[..]
In boeken en gameclubs. Maar jij kijkt dus liever toe aan de zijlijn? Hebben ze hockeyclubs in NL?
Nooit hockey gezien in NLquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nederland is het beste hockeyland van de wereld.
Woon je elders ofzo
Ja lekker kijken vanaf de bank.
Wielrennen/f1/voetbal ed.
Welk soort boeken/games you like?
Je schiet niet echt mensen dood hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:49 schreef Amee het volgende:
[..]
Nooit hockey gezien in NL![]()
Maar is sport je enige hobby?
Alles behalve biografieën. Een boek kan niet saaier zijn dan. Haha!
En games? Iig geen shooters!
Veel shooters zijn ook maar gewoon saai, he. Ben meer van de Persona 5, Ni No Kuni, straks ook Cyberpunk. Helaas te laat met PS5 pre-orderenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je schiet niet echt mensen dood hoor![]()
Ik heb veel shooters gespeeld, battlefield voornamelijk. Vroeger wel bezig met goede specs, nu haast niet meer.
Lezen doe ik ook veel te weinig, na Nietzsche ed gelezen te hebben is alles natuurlijk minder.
Sinds een halfjaar netflix ik
O ken ik allemaal niet, pc masterrace uiteraard.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:08 schreef Amee het volgende:
[..]
Veel shooters zijn ook maar gewoon saai, he. Ben meer van de Persona 5, Ni No Kuni, straks ook Cyberpunk. Helaas te laat met PS5 pre-orderen![]()
Nietzsche is ook zware kost natuurlijk! Een niemendalletje op zijn tijd voor het naar bed gaan is ook relaxed, hoor. Probeer eentje eens. Haha!
En Netflix is ook een leuke bezigheid. Met welke serie ben je momenteel bezig?
Vooral de verkrachtingscenes doen het goed bij mij.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O ken ik allemaal niet, pc masterrace uiteraard.
Een gevecht om leven en dood is nooit saai @:kiid @:catkiller
Ik kon geen leuke serie meer vinden, dus ben maar beland bij Outlander omdat er genoeg naakt voorbij komt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:47 schreef Catkiller het volgende:
Voor elke verwijderde post doneer ik geen 5 euro dus ik heb met het maken van 2 posts vandaag al 10 euro verdiend.
Ja wel balen dat het soms net wordt voorkomenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vooral de verkrachtingscenes doen het goed bij mij.
Hey Cruellaquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja wel balen dat het soms net wordt voorkomen
Oke Pocahontasquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:44 schreef Azula het volgende:
[..]
Wat een belediging zeg. Cruella is een icoon.
Hey huilebalkjequote:
Teach me bbyquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:14 schreef Azula het volgende:
Toch heb ik het idee
Dat de wilde van ons twee
Degeen is die niet luistert en niet leert
Bohh
Ik maak je stoutste dromen werkelijkheid mop.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:17 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik val net op mannen die mij iets kunnen leren.
Oh ja joh wilde vragen of je bereid bent je trots opzij te zetten maar dat is retorisch.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:19 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik maak je stoutste dromen werkelijkheid mop.
Precies. Iets wat je niet hebt kun je ook niet opzij zetten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:25 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh ja joh wilde vragen of je bereid bent je trots opzij te zetten maar dat is retorisch.
Als je t maar laat!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:27 schreef JochemSjakie het volgende:
Zo te zien heeft iemand hier mijn hulp nodig.
Het enige waar hij goed voor is, is sabotage een zeiklucht en een hoop frustratie.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:29 schreef Azula het volgende:
[..]
Als Jochem je eer moet redden is het wel echt triest gesteld ja.
Interessantquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:31 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Het enige waar hij goed voor is, is sabotage een zeiklucht en een hoop frustratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |