I'll make it rain for sure.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:04 schreef Azula het volgende:
[..]
Eerst 2000 tokens schat MAKE IT RAINNNN
Nou doe voor deze therapeutische sessie maar een paar duizend tokens bij plus tientje voor de morning after en 150 voor de soatesten.quote:
@JochemSjakie heeft me echt goud door de neus geboord!quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:09 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou doe voor deze therapeutische sessie maar een paar duizend tokens bij plus tientje voor de morning after en 150 voor de soatesten.
Ik heb je juist duizenden euro's bespaard, maat.quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:17 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
@:jochemsjakie heeft me echt goud door de neus geboord!
Wat je niet hebt kun je ook niet besparen chef.quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:18 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb je juist duizenden euro's bespaard, maat.
Tover je balkon om in een badkuip en ga gewoon lekker chillen in dat bubbelbad.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:55 schreef Azula het volgende:
Deze overgang van prima weer voor croptops naar een dikke vette winterjas kent echt geen chill.
Beter juist. Karige tyde, dus geen papier voor een zomerjas.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:55 schreef Azula het volgende:
Deze overgang van prima weer voor croptops naar een dikke vette winterjas kent echt geen chill.
Gwn gaytje worden en jezelf vertoken op Chaturbate.quote:Op zondag 27 september 2020 02:19 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Beter juist. Karige tyde, dus geen papier voor een zomerjas.
Waarom moet je daarvoor gaytje zijn dan? We kunnen ook samen showtje doen.quote:Op maandag 28 september 2020 09:00 schreef Azula het volgende:
[..]
Gwn gaytje worden en jezelf vertoken op Chaturbate.
Gaymannen hoeven geen vrouw/ gezin te onderhouden dus die hebben meer te spenden voor tokens.quote:Op maandag 28 september 2020 15:43 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Waarom moet je daarvoor gaytje zijn dan? We kunnen ook samen showtje doen.
Vreemde logica. Geven die niet alles uit aan hun excentrieke levensstijl? Ik heb net sushi besteld. Ff happie eten en afsluiten met een spetterende show?quote:Op maandag 28 september 2020 17:36 schreef Azula het volgende:
[..]
Gaymannen hoeven geen vrouw/ gezin te onderhouden dus die hebben meer te spenden voor tokens.
Neem er je voordeel mee.
Stuur je roomlink maar kan wel leuke achtergrond gebruiken tijdens studie. Ff inspi opdoen jwt.quote:Op maandag 28 september 2020 17:44 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Vreemde logica. Geven die niet alles uit aan hun excentrieke levensstijl? Ik heb net sushi besteld. Ff happie eten en afsluiten met een spetterende show?
Zelfstudie is niet nodig als je mij als onderwijzer hebt bbyquote:Op maandag 28 september 2020 18:35 schreef Azula het volgende:
[..]
Stuur je roomlink maar kan wel leuke achtergrond gebruiken tijdens studie. Ff inspi opdoen jwt.
Het is Corona stuur maar een zoomlink zie je daarquote:Op maandag 28 september 2020 18:38 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Brandsteder? Nou deze paringsdans duurt wel lang genoeg zo. Waar kan ik je ophalen?
We gaan de show stelen bby beloof ik jequote:Op maandag 28 september 2020 18:39 schreef Azula het volgende:
Nou trek je kleren maar uit en wees mijn muze ben bezig aan het kladblokken voor nieuw werk.
quote:Op maandag 28 september 2020 18:39 schreef Azula het volgende:
[..]
Het is Corona stuur maar een zoomlink zie je daar
Je praat veel te smooth jij ik moet je nu al nietquote:Op maandag 28 september 2020 18:40 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
We gaan de show stelen bby beloof ik je
Ik presteer het sterkst vanuit de underdog positie.quote:Op maandag 28 september 2020 18:44 schreef Azula het volgende:
[..]
Je praat veel te smooth jij ik moet je nu al niet
En dan vooral met je stuurtje onniquote:Op maandag 28 september 2020 18:47 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik presteer het sterkst vanuit de underdog positie.
Ik zal jou behoorlijk aansturen ja, dat heb je goed gezien.quote:Op maandag 28 september 2020 18:51 schreef Azula het volgende:
[..]
En dan vooral met je stuurtje onni
Heb wel meer goed gezienquote:Op maandag 28 september 2020 18:53 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik zal jou behoorlijk aansturen ja, dat heb je goed gezien.
Hier gaat iets mis in de communicatie denk ik. Foto's laten juist zien, jij hebt gezien en ik moet nog zien, ergo jij stuurt foto's.quote:
Ik heb geen zin om leuk te praten met iemand die lelijk is dus stuur eerst maar foto’s dan kijken we daarna wel verder ja joejoetjes de groetjes.quote:Op maandag 28 september 2020 19:06 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis in de communicatie denk ik. Foto's laten juist zien, jij hebt gezien en ik moet nog zien, ergo jij stuurt foto's.
Als ik al lellik was zou je nu toch al best wat woordjes hebben gewisseld met een lellikerd. Ben je wanhopig ofzo, want dan haak ik gauw af hoor.quote:Op maandag 28 september 2020 19:16 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om leuk te praten met iemand die lelijk is dus stuur eerst maar foto’s dan kijken we daarna wel verder ja joejoetjes de groetjes.
Ik zit dagelijks op fok hoor dus ik doe niet anders.quote:Op maandag 28 september 2020 19:20 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Als ik al lellik was zou je nu toch al best wat woordjes hebben gewisseld met een lellikerd. Ben je wanhopig ofzo, want dan haak ik gauw af hoor.
Net nu je de interesse nog aardig hoog wist te houdenquote:Op maandag 28 september 2020 19:22 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik zit dagelijks op fok hoor dus ik doe niet anders.
En nee niet wanhopig wel heel kieskeurig dus ik haak sws eerder af dan jij![]()
Zal ik je nog even uitzwaaien of houden we het hierbij?quote:Op maandag 28 september 2020 19:26 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Net nu je de interesse nog aardig hoog wist te houden
Laten we het niet groter maken dan het is....quote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef Azula het volgende:
[..]
Zal ik je nog even uitzwaaien of houden we het hierbij?
Als je nu al dramatisch doet dan laat maar hoor jeetjequote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Laten we het niet groter maken dan het is....
Is het afscheid dan niet bij uitstek het moment om dramatisch te doen? Anders is het ook zo'n apathische bende.quote:Op maandag 28 september 2020 19:34 schreef Azula het volgende:
[..]
Als je nu al dramatisch doet dan laat maar hoor jeetje
Okay.quote:Op maandag 28 september 2020 19:38 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Is het afscheid dan niet bij uitstek het moment om dramatisch te doen? Anders is het ook zo'n apathische bende.
Dan kunnen we de theatrale drama laten zitten en direct doorskippen naar de actiescènes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |