Dit gaan we niet doen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:19 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Welke act is overdreven van mij?
Misschien.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Als ik zeg dat we dit wel gaan doen veranderd er dan iets?
Echt hequote:Op vrijdag 25 september 2020 16:17 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Vooral de overdreven act en moeite die gestopt is om het een schijn van geloofwaardigheid te geven.
Gekomen?quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:54 schreef Dimachaerus het volgende:
volgens mij zie ik azula nu op chaturbate
Uhuh de gevederde slang kan wel lachen om zichzelfquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:22 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Mensen voelen zich altijd te serieus.
Wezens met veren hebben humor en zelfspot.
Met één oog of twee ogen?quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:02 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Uhuh de gevederde slang kan wel lachen om zichzelf
Sonar-gebruikers kan je nooit vertrouwenquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:05 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Vieze sonar vleermuispraktijken
Maargoed dat het @DeBraad niet is. Al zie je die alleen volledig als je 3 schermen naast elkaar zetquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Goed punt.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:06 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Sonar-gebruikers kan je nooit vertrouwen
Ah, dat verklaart een hoop. Ik had al last van stalkende eenden en ganzen, maar nu weet ik waardoor het komt.quote:
Geld is geldquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Hij heeft toch ook voor elke vinger een eigen toetsenbord?quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Maargoed dat het @:debraad niet is. Al zie je die alleen volledig als je 3 schermen naast elkaar zet
Ja alleen doen die het nietomdat debatterijen op zijnquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:41 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook voor elke vinger een eigen toetsenbord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |