I'll make it rain for sure.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:04 schreef Azula het volgende:
[..]
Eerst 2000 tokens schat MAKE IT RAINNNN
Nou doe voor deze therapeutische sessie maar een paar duizend tokens bij plus tientje voor de morning after en 150 voor de soatesten.quote:
@JochemSjakie heeft me echt goud door de neus geboord!quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:09 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou doe voor deze therapeutische sessie maar een paar duizend tokens bij plus tientje voor de morning after en 150 voor de soatesten.
Ik heb je juist duizenden euro's bespaard, maat.quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:17 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
@:jochemsjakie heeft me echt goud door de neus geboord!
Wat je niet hebt kun je ook niet besparen chef.quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:18 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb je juist duizenden euro's bespaard, maat.
Tover je balkon om in een badkuip en ga gewoon lekker chillen in dat bubbelbad.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:55 schreef Azula het volgende:
Deze overgang van prima weer voor croptops naar een dikke vette winterjas kent echt geen chill.
Beter juist. Karige tyde, dus geen papier voor een zomerjas.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:55 schreef Azula het volgende:
Deze overgang van prima weer voor croptops naar een dikke vette winterjas kent echt geen chill.
Gwn gaytje worden en jezelf vertoken op Chaturbate.quote:Op zondag 27 september 2020 02:19 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Beter juist. Karige tyde, dus geen papier voor een zomerjas.
Waarom moet je daarvoor gaytje zijn dan? We kunnen ook samen showtje doen.quote:Op maandag 28 september 2020 09:00 schreef Azula het volgende:
[..]
Gwn gaytje worden en jezelf vertoken op Chaturbate.
Gaymannen hoeven geen vrouw/ gezin te onderhouden dus die hebben meer te spenden voor tokens.quote:Op maandag 28 september 2020 15:43 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Waarom moet je daarvoor gaytje zijn dan? We kunnen ook samen showtje doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |