O je weet al wat ik verwacht?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb een regel waar ik niet vanaf wil wijken uit voorzorg: Ga nooit een DM beginnen bij een man als je hem niet kan geven wat hij van je verwacht.
Ja, beetje kletsen beetje aandacht. Op zich geen probleem als het relaxed blijft. Maar als het overgaat naar eisende dwingendheid dan is het vermoeiend. 9 van de 10 wordt dat.quote:
Laat maar weten wanneer je het aandurft.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, beetje kletsen beetje aandacht. Op zich geen probleem als het relaxed blijft. Maar als het overgaat naar eisende dwingendheid dan is het vermoeiend. 9 van de 10 wordt dat.
Ik bewonder je om deze aanpak!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer je het aandurft.
Als je daadwerkelijk interrese in iemand hebt durf je alles aan en kan je ook tijdig weer je eigen grenzen aan geven indien nodig.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:13 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik bewonder je om deze aanpak!
Een coward zou nooit een uitdaging uit de weg gaan
Ja, maar een oppervlakkig gesprek in een algemene topic is niet genoeg om je in die vermoeienis te storten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk interrese in iemand hebt durf je alles aan en ook tijdig weer je eigen grenzen aan te geven indien nodig.
Je kunt jezelf natuurlijk wel de vraag stellen over welke personen je interesse wekken.
Doe vooral wat jij wil.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:19 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, maar een oppervlakkig gesprek in een algemene topic is niet genoeg om je in die vermoeienis te storten.
Daarom ook duurfappen en niet krachtfappen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:38 schreef Amee het volgende:
[..]
Sporten klinkt gezond, maar je krijgt er kapotte lichaamsdelen van
In boeken en gameclubs. Maar jij kijkt dus liever toe aan de zijlijn? Hebben ze hockeyclubs in NL?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jawel maar ik doe het niet![]()
Je zit meer in de boeken, of hobbieclubjes?
Jij doet zeker aan krachtfappenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Daarom ook duurfappen en niet krachtfappen.
Nederland is het beste hockeyland van de wereld.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:41 schreef Amee het volgende:
[..]
In boeken en gameclubs. Maar jij kijkt dus liever toe aan de zijlijn? Hebben ze hockeyclubs in NL?
Nooit hockey gezien in NLquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nederland is het beste hockeyland van de wereld.
Woon je elders ofzo
Ja lekker kijken vanaf de bank.
Wielrennen/f1/voetbal ed.
Welk soort boeken/games you like?
Je schiet niet echt mensen dood hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:49 schreef Amee het volgende:
[..]
Nooit hockey gezien in NL![]()
Maar is sport je enige hobby?
Alles behalve biografieën. Een boek kan niet saaier zijn dan. Haha!
En games? Iig geen shooters!
Veel shooters zijn ook maar gewoon saai, he. Ben meer van de Persona 5, Ni No Kuni, straks ook Cyberpunk. Helaas te laat met PS5 pre-orderenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je schiet niet echt mensen dood hoor![]()
Ik heb veel shooters gespeeld, battlefield voornamelijk. Vroeger wel bezig met goede specs, nu haast niet meer.
Lezen doe ik ook veel te weinig, na Nietzsche ed gelezen te hebben is alles natuurlijk minder.
Sinds een halfjaar netflix ik
O ken ik allemaal niet, pc masterrace uiteraard.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:08 schreef Amee het volgende:
[..]
Veel shooters zijn ook maar gewoon saai, he. Ben meer van de Persona 5, Ni No Kuni, straks ook Cyberpunk. Helaas te laat met PS5 pre-orderen![]()
Nietzsche is ook zware kost natuurlijk! Een niemendalletje op zijn tijd voor het naar bed gaan is ook relaxed, hoor. Probeer eentje eens. Haha!
En Netflix is ook een leuke bezigheid. Met welke serie ben je momenteel bezig?
Vooral de verkrachtingscenes doen het goed bij mij.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O ken ik allemaal niet, pc masterrace uiteraard.
Een gevecht om leven en dood is nooit saai @:kiid @:catkiller
Ik kon geen leuke serie meer vinden, dus ben maar beland bij Outlander omdat er genoeg naakt voorbij komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |