Ik dacht dat je @Azula wasquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:14 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat is niet nodig toch? Er is niet veel voor nodig bij @:Justin_Case
Ja dan weet ik het ook niet hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:14 schreef Amee het volgende:
[..]
Hey, dat was niet de smiley die ik bedoelde.
Zo'n gevoelige jongenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:14 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat is niet nodig toch? Er is niet veel voor nodig bij @:Justin_Case
Moest dezequote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dan weet ik het ook niet hoor.
Precies.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Scheelt maar een paar letters joh
Hoe is het met je?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Scheelt maar een paar letters joh
Ik zal je leven tot een hel maken, dus bezint eer ge begintquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je mijn vrouw wordt zal ik die vraag beantwoorden.
Samen in de hel is altijd beter dan alleenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:22 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik zal je leven tot een hel maken, dus bezint eer ge begint
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Samen in de hel is altijd beter dan alleen
Ben jij altijd al zo erg geweest?quote:
Mijn weg is al gebaand. Ik moet de moeite nog nemen om die te bewandelen. Ondertussen maak ik mensen het leven tot een helquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben jij altijd al zo erg geweest?
Of is het gewoon een soort van afweermechanisme van een vrouw die haar weg nog zoekt?
Fijn dat het al gebaand is.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:34 schreef Amee het volgende:
[..]
Mijn weg is al gebaand. Ik moet de moeite nog nemen om die te bewandelen. Ondertussen maak ik mensen het leven tot een hel
Alleen als ik er ook schuldig aan benquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat het al gebaand is.
Aangename wandeling dan!
Dat zal allemaal wel meevallen, neem je altijd de schuld op je?
Fijn dat je alles zo helder hebt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Alleen als ik er ook schuldig aan ben
Hoe zit dat met jou?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat je alles zo helder hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |