quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:47 schreef Catkiller het volgende:
Voor elke verwijderde post doneer ik geen 5 euro dus ik heb met het maken van 2 posts vandaag al 10 euro verdiend.
Ja wel balen dat het soms net wordt voorkomenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vooral de verkrachtingscenes doen het goed bij mij.
Hey Cruellaquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja wel balen dat het soms net wordt voorkomen
Oke Pocahontasquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:44 schreef Azula het volgende:
[..]
Wat een belediging zeg. Cruella is een icoon.
Hey huilebalkjequote:
Teach me bbyquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:14 schreef Azula het volgende:
Toch heb ik het idee
Dat de wilde van ons twee
Degeen is die niet luistert en niet leert
Bohh
Ik maak je stoutste dromen werkelijkheid mop.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:17 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik val net op mannen die mij iets kunnen leren.
Oh ja joh wilde vragen of je bereid bent je trots opzij te zetten maar dat is retorisch.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:19 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik maak je stoutste dromen werkelijkheid mop.
Precies. Iets wat je niet hebt kun je ook niet opzij zetten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:25 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh ja joh wilde vragen of je bereid bent je trots opzij te zetten maar dat is retorisch.
Als je t maar laat!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:27 schreef JochemSjakie het volgende:
Zo te zien heeft iemand hier mijn hulp nodig.
Het enige waar hij goed voor is, is sabotage een zeiklucht en een hoop frustratie.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:29 schreef Azula het volgende:
[..]
Als Jochem je eer moet redden is het wel echt triest gesteld ja.
Interessantquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:31 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Het enige waar hij goed voor is, is sabotage een zeiklucht en een hoop frustratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |