Leuk filmpje van Fushia de Gay spinquote:
Kom naar buiten dan als je durft!quote:
Ik ben een hoog sensitieve zolderkamer autist, ik kom nooit buiten.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:56 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Kom naar buiten dan als je durft!
Gaan we knikkeren
Probeer de put of de kelder.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:57 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik ben een hoog sensitieve zolderkamer autist, ik kom nooit buiten.
Ik zit al in de put op mijn zolderkamer, en in de kelder ligt er een dooie kip....quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:16 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Probeer de put of de kelder.
Bouillon van trekken.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:30 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik zit al in de put op mijn zolderkamer, en in de kelder ligt er een dooie kip....
Ik ben vegetariėr ik gebruik dat soort producten niet. Zelfs de feta die ik eet is met vegetarisch stremsel gemaaktquote:
Vegetarisch stremsel? Sowieso ben je veganist als je geen dierlijke producten eet Hans.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:47 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik ben vegetariėr ik gebruik dat soort producten niet. Zelfs de feta die ik eet is met vegetarisch stremsel gemaakt
Of microbieel stremsel.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:53 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Vegetarisch stremsel? Sowieso ben je veganist als je geen dierlijke producten eet Hans.
Nee achterlijk idioot ik gebruik melk, eieren en kaas gemaakt met vegetarisch stremsel dat maakt mij geen vegan. Maar Lacto-Ovo-Vegetariėr !quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:53 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Vegetarisch stremsel? Sowieso ben je veganist als je geen dierlijke producten eet Hans.
Ok. Wat doe je vanavond?quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:55 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Nee achterlijk idioot ik gebruik melk, eieren en kaas gemaakt met vegetarisch stremsel dat maakt mij geen vegan. Maar Lacto-Ovo-Vegetariėr !
Vind je niet dat je meer in je mars hebt?quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:58 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Baggeren op FOK! Samen met @:Boze_Eend en @:Lijpe_Zwaan
Met jou neucken bedoel je?quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:58 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Vind je niet dat je meer in je mars hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |