In het meest ideale script skippen we 180 minuten met uitgeknipte pauzes door naar de aftiteling maar is goed zal je 174 minuten besparen omdat ik goed gestemd ben.quote:Op maandag 28 september 2020 19:45 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dan kunnen we de theatrale drama laten zitten en direct doorskippen naar de actiescènes.
Jij bent er zo één waarmee je de hele bibliotheek van Netflix hebt gezien, maar je geen idee hebt waar het over ging. Precies mijn slag volkquote:Op maandag 28 september 2020 19:50 schreef Azula het volgende:
[..]
In het meest ideale script skippen we 180 minuten met uitgeknipte pauzes door naar de aftiteling maar is goed zal je 174 minuten besparen omdat ik goed gestemd ben.
Wil je even uit mijn hoofd gaan dankuquote:Op maandag 28 september 2020 20:00 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Jij bent er zo één waarmee je de hele bibliotheek van Netflix hebt gezien, maar je geen idee hebt waar het over ging. Precies mijn slag volk
Wel geneukt naderhand?quote:Op maandag 28 september 2020 20:06 schreef Azula het volgende:
Zat laatst in de bios met iemand en beiden keken we elkaar aan van wtf en toen zijn we weg gegaan.![]()
Misschien is zuipen en snuiven in de bios ook geen goed idee maar ja boeie
Oke ik ga hier op het randje balanceren, maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 28 september 2020 20:04 schreef Azula het volgende:
[..]
Wil je even uit mijn hoofd gaan danku
In de bios snuiven lijkt me maar raar. Je ziet zo weinig.quote:Op maandag 28 september 2020 20:06 schreef Azula het volgende:
Zat laatst in de bios met iemand en beiden keken we elkaar aan van wtf en toen zijn we weg gegaan.![]()
wtfquote:Op maandag 28 september 2020 20:06 schreef Azula het volgende:
Ze bedoeld dat ze elkaar aankeken van I want the D of I want the V en zonder verdere communicatie gingen ze ervoor.quote:
Nee man is gwn mattiquote:Op maandag 28 september 2020 20:15 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Oke ik ga hier op het randje balanceren, maar niet geschoten is altijd mis.
Ik zit liever ergens anders in.
Was eerst fwb ja. Heb geconcludeerd dat fwb’en niet voor mij isquote:Op maandag 28 september 2020 21:00 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja op zo'n manier kun je mooi vrienden verzamelen natuurlijk
Ik zou er de wereld en meer mee doen lieverd, maar niet dicht laten groeien.quote:Op maandag 28 september 2020 22:55 schreef Azula het volgende:
[..]
Was eerst fwb ja. Heb geconcludeerd dat fwb’en niet voor mij isdan maar dichtgroeien.
Nou dat bepaal ik zelf welquote:Op maandag 28 september 2020 22:56 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik zou er de wereld en meer mee doen lieverd, maar niet dicht laten groeien.
quote:Op maandag 28 september 2020 23:12 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Als je dat al denkt is het enkel, omdat ik wil dat je dat denkt.
quote:Op maandag 28 september 2020 23:21 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Het begint een beetje op te drogen, is t niet?!
Gruwlijk nat.quote:Op maandag 28 september 2020 23:28 schreef Azula het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof het ooit moist is geweest.
Waarom ben ik hier zelf niet opgekomen?quote:Op woensdag 30 september 2020 00:51 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Beetje smooth operator begeleid de boel dan zsm naar de douche voor een presessie.
Nja door de lucht heen is geen optie tochquote:Op woensdag 30 september 2020 00:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom ben ik hier zelf niet opgekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |