Jaaa dat las ik ook! Heel raar, over zo'n miscommunicatie ofzo, ze werden gewoon keihard aan het lijntje gehouden. Ook echt heel droog zo'n statement voorlezen in plaats van het een beetje in je eigen woorden vertellenquote:Op donderdag 24 september 2020 11:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]Alleen het gekke is nu dus (kwam ik vandaag achter) dat die Tiktokkers het schijnbaar allemaal al hebben opgelost en alle contact met de media verbreken. Plaatsten ze vorige week donderdag al op hun Instagram. Ook dat is op dit moment verwijderd
Ben dus heel benieuwd wat er vandaag in de nieuwe aflevering gaat gebeuren
Zo zit je er ook altijd op Jitsi.quote:
We mopperen en klagen allemaal wel eens, daar hoef je je echt niet meteen schuldig over te voelenquote:Op donderdag 24 september 2020 11:29 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ah joh ik ben het al weer vergeten, heb brood besteld bij de warme bakker, wordt morgen geleverd! En het andere? Komt ook wel goed!
Maar het is heerlijk om je even af te reageren, en ja dan zijn jullie het pispaaltje
gmj?quote:
Excel klooien heb ik nog nooit in een smoothie gehad. Is dat een nieuw superfood?quote:Op donderdag 24 september 2020 11:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Goed, met een zelfgemaakte smoothie met excel klooien.
Voor echte cijfernerdsquote:Op donderdag 24 september 2020 11:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Excel klooien heb ik nog nooit in een smoothie gehad. Is dat een nieuw superfood?
Quinoa 2.0quote:Op donderdag 24 september 2020 11:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Excel klooien heb ik nog nooit in een smoothie gehad. Is dat een nieuw superfood?
Waanzin. George Washington draait zich om in zijn graf.quote:President Trump heeft gezegd dat hij zich niet wil committeren aan een vreedzame machtsoverdracht als hij in november de verkiezingen verliest. "Nou, we moeten zien wat er gebeurt", antwoordde de Amerikaanse president op een vraag van een journalist.
Dit moet grootspraak zijn, dat kan niet anders.quote:Op donderdag 24 september 2020 11:52 schreef Guanabana het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)niet-garanderen.html
[..]
Waanzin. George Washington draait zich om in zijn graf.
Ik voel je. Mijn werk is ook heel matig vandaag. Ik doe geen f*ck. Ik heb ook bijna niets te doen op dit moment. Behalve één projectje dat al weken suddert, zonder echte deadline waar ik vastgelopen ben. En geen inspiratie om te verzinnen hoe ik dit weer vlottrek.quote:Op donderdag 24 september 2020 11:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha vriendenpeople.
Matig. Werk is weer matig.
quote:Op donderdag 24 september 2020 11:52 schreef Guanabana het volgende:
Trump wil vreedzame machtsoverdracht niet garanderen
[..]
Ik ben vandaag de enige van mijn team die werkt. Op zich heb ik geen prangende vragen, maar overleg over wat dingen zou wel fijn zijn. Dus ik zit nu voor mijn gevoel dingen een beetje half goed te doen.quote:Op donderdag 24 september 2020 11:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik voel je. Mijn werk is ook heel matig vandaag. Ik doe geen f*ck. Ik heb ook bijna niets te doen op dit moment. Behalve één projectje dat al weken suddert, zonder echte deadline waar ik vastgelopen ben. En geen inspiratie om te verzinnen hoe ik dit weer vlottrek.
Oh dat is ook fijn jaquote:Op donderdag 24 september 2020 11:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben vandaag de enige van mijn team die werkt. Op zich heb ik geen prangende vragen, maar overleg over wat dingen zou wel fijn zijn. Dus ik zit nu voor mijn gevoel dingen een beetje half goed te doen.
Als beelddenker...quote:Op donderdag 24 september 2020 11:52 schreef Guanabana het volgende:
Trump wil vreedzame machtsoverdracht niet garanderen
[..]
Nou ja, ik geef niet zelf de cursus, maar ik zit er een beetje bij. Het is een cursus aan directeuren over begroten.quote:Op donderdag 24 september 2020 06:39 schreef summer52 het volgende:
[..]
Wat voor cursus ga je geven?
Oh volgens mij ben je al weg![]()
Ik weet ook nooit wat ik met mijn kapster zou moeten bespreken.quote:Op donderdag 24 september 2020 08:37 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen van bij de kapper.
Die small talk daar vind ik altijd moeilijk.![]()
Ligt het nou aan mij of heeft hij wat weg van @Hamlapjes ?quote:Op donderdag 24 september 2020 11:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo zit je er ook altijd op Jitsi.
Dat geldt doorgaans voor 90% van de aanwezigen op dit soort cursussen.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, ik geef niet zelf de cursus, maar ik zit er een beetje bij.
Ja, dat is wel zo.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat geldt doorgaans voor 90% van de aanwezigen op dit soort cursussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |