Ha! Welke artiest en lied was dit?quote:Op woensdag 23 september 2020 15:54 schreef H_T het volgende:
Ik heb een playlist met random musicalnummers aan op Spotify. In een ervan kwam de tekst langs
[..]
Windenergie ben ik meer en meer tegen wegens de impact op het zeeleven, vissen die uit hun routes raken door verstoorde oriëntatie.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja, dan weet de docent ook waarom het niet lukt
[..]
Ja, nu weet ik waar we Vlaanderen voor kunnen gebruiken.
Ik denk wel dat we serieus (opnieuw) naar kernenergie moeten kijken. Ben er niet op tegen. Zonne- en windenergie is ook niet alles.
@:Aoibhin wat ontzettend zuur dat jullie voorstelling niet door kan gaan.
De #ikdoenietmeermee mensen krabbelen weer terug, ze hadden het allemaal niet zo bedoeld, eigenlijk bedoelden ze alleen maar dat ze kritisch zijn op het beleid. Dus nu gaan ze hun filmpjes en posts allemaal weer verwijderen
Prutsers, gemiste kans. Kritisch zijn en vragen stellen: top! Maar dit was wel een heel, heel domme manier om je punt te maken.
Dan stel ik voor dat iedereen zijn of haar liefde toont voor @molloot200's post door middel van een like.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat iedereen zijn of haar liefde toont voor @:molloot200's post door middel van een like.
Prima planquote:Op woensdag 23 september 2020 16:33 schreef Redefine het volgende:
Vanaf nu gewoon elke post van molloot liken
Twaalf inmiddelsquote:Op woensdag 23 september 2020 16:38 schreef molloot200 het volgende:
Even een minuutje weg en 10 notificaties erbij
quote:Op woensdag 23 september 2020 08:13 schreef Fred_B het volgende:
Iets minder gefeliciteerd met het Nederlands Elftal, want het is rond met Frank de Boer
Hoeraaaquote:Op woensdag 23 september 2020 07:42 schreef usagi414 het volgende:
Gefeliciteerd @:BillDauterive en @:ESF1Gamer
quote:Op woensdag 23 september 2020 10:40 schreef Em31 het volgende:
Laat ik maar eens beginnen met één van de ergste dingen in het levenIs het gelukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de Bjorn of de Benny?Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Kun je aan je quiche beginnenquote:Op woensdag 23 september 2020 12:18 schreef H_T het volgende:
Verstandskies is er uit overigens. De vorige werkte nog aardig mee, deze had er wat minder trek in en bleef stevig vast zitten. Uiteindelijk is die er in twee delen uit gehaald, maar verder niets bijzonders. Gaasje mag er straks uit en dan kan ik om te beginnen rustig wat water drinken
Ja hij staatquote:Op woensdag 23 september 2020 17:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is het gelukt?
Heb je de Bjorn of de Benny?
Zonde zegquote:Op woensdag 23 september 2020 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben eventjes kort met pauze. Even opladen. Repetitieweekend van toneel was nogal zwaar, en als flinke domper hebben we maandagavond gehoord dat de hele voorstelling niet doorgaat over twee weken.De venue gaat sluiten, want er mogen van de gemeente nu nog maar 50 mensen in de zaal (en dat is inclusief cast, band, crew, personeel, etc.) en dan houden we amper publiek over. De venue verhuurt daarom ook niet meer nu.
We hebben nog even nagedacht over een andere venue, maar alleen heel dure theaters blijven nog over en dat kunnen we niet betalen. En kleinere zaaltjes zelfde probleem; dan kan er geen publiek meer bij met 1,5 meter en heeft het geen zin. En het is natuurlijk zeer lastig om dat nu nog in twee weken te regelen.
We hebben nu afgesproken om de komende maanden gewoon improvisatierepetities te houden en dan om de paar weken het stuk er weer bij te pakken, en ook ondertussen er aan te blijven verbeteren. We waren het er allemaal over eens dat het stuk te leuk is om helemaal in de koelkast te zetten, maar het lastige is ook dat we geen nieuwe datum kunnen prikken in bijv. het voorjaar, want we weten niet hoe het dan is.
Er zijn natuurlijk veel ergere dingen, maar balen is het wel. Zeker na een weekend hard repeteren en dat de boel eindelijk op zijn plek viel. We waren er ook zo trots op dat we in dit rare jaar toch nog een voorstelling hadden weten te maken en de uitvoeringen zouden ook helemaal aan coronaregels voldoen.
Maarja... heb niet zoveel zin om heel de tijd op een forum te zitten nu. Ik was er door het drukke weekend al veel minder en dat beviel me wel. Ik kom later wel weer gewoon actiever meeposten![]()
Maar eh... jarigen? Gefeliciteerd @:BillDauterive en @:ESF1Gamer!![]()
![]()
Ah ja. De Annifridquote:Op woensdag 23 september 2020 17:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja hij staaten ik sta
![]()
Viel mee gelukkig, is zo'n kastje voor onder een bureau.
Liever dat ze gewoon überhaupt bezorgenquote:Op woensdag 23 september 2020 18:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)odschappen~a61dc276/
Goed nieuws voor @:meke
Nee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |