Ik heb ze liever gewoon helemaal niet, ondanks dat ik de voordelen ook echt wel kan zien.quote:Op woensdag 23 september 2020 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eemshaven, Rotterdam en Borsele zijn de opties. Wat mij betreft naast de huidige in Borsele bouwen en daarna die slopen.
Alleen wind en zon is niet voldoende en geven ook geen constante stroomvoorziening. Kolen en gas zijn geen optie. Dan blijft er niet veel over.quote:Op woensdag 23 september 2020 14:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb ze liever gewoon helemaal niet, ondanks dat ik de voordelen ook echt wel kan zien.
Als we heel Nederland (behalve Noord- en Zuid-Holland) nou zo'n 10 meter verhogen, dan krijgen we watervallen in de grote rivieren. Kunnen we leuke waterkrachtcentrales bouwen.quote:Op woensdag 23 september 2020 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen wind en zon is niet voldoende en geven ook geen constante stroomvoorziening. Kolen en gas zijn geen optie. Dan blijft er niet veel over.
Ik zag hetquote:Op woensdag 23 september 2020 14:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Even gevolgd, al was het alleen maar voor mogelijke reacties. #ramptoerist
Ik ook niet per se. Ik vind vooral dat er eens op een eerlijke manier naar gekeken wordt. I.p.v. dat er heel erg op de emotie wordt gespeeld als het erover gaat.quote:Op woensdag 23 september 2020 14:41 schreef Strani het volgende:
Ik ben ook niet tegen kernenergie eigenlijk.
Als we Groningen flink laten schudden, ontstaan er vanzelf bergen en dalen. Dan kunnen we wel wat aan stroomwinning doen in het kolkende Winschoterdiep.quote:Op woensdag 23 september 2020 14:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als we heel Nederland (behalve Noord- en Zuid-Holland) nou zo'n 10 meter verhogen, dan krijgen we watervallen in de grote rivieren. Kunnen we leuke waterkrachtcentrales bouwen.
Gaskraan maar weer open dan.quote:Op woensdag 23 september 2020 14:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als we Groningen flink laten schudden, ontstaan er vanzelf bergen en dalen. Dan kunnen we wel wat aan stroomwinning doen in het kolkende Winschoterdiep.
Dank je welquote:Op woensdag 23 september 2020 00:44 schreef summer52 het volgende:
Ik kan niet slapen en wat zie ik er is er een jarig!
Van harte gefeliciteerd @:BillDauterive![]()
![]()
Dank je!!quote:Op woensdag 23 september 2020 00:58 schreef Prisha het volgende:
Gefeliciteerd @:BillDauterive en fijne dag vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jequote:
Dank je welquote:
Dank je! Jij ook, maar dat doe ik wel in een aparte postquote:
Dank je welquote:
Bedankt!quote:Op woensdag 23 september 2020 07:42 schreef usagi414 het volgende:
Gefeliciteerd @:BillDauterive en @:ESF1Gamer
Dank u!quote:Op woensdag 23 september 2020 08:03 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Twee jarigen zie ik, hoera!
Gefeliciteerd @:BillDauterive en @:ESF1Gamer![]()
goedemorgen terug! en dank je welquote:Op woensdag 23 september 2020 08:05 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgen!
En gefeliciteerd @:ESF1Gamer en @:BillDauterive!!
Dank jequote:Op woensdag 23 september 2020 08:12 schreef Fred_B het volgende:
Gefeliciteerd @:esf1gamer en @:billdauterive
Dank je wel Em31!quote:Op woensdag 23 september 2020 08:29 schreef Em31 het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:ESF1Gamer en @:BillDauterive![]()
Dank je!quote:Op woensdag 23 september 2020 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:ESF1Gamer en @:BillDauterive![]()
Bedanktquote:Op woensdag 23 september 2020 09:20 schreef molloot200 het volgende:
@:ESF1Gamer en @:BillDauterive gefeliciteerd vandaag
Dank je welquote:Op woensdag 23 september 2020 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
Maar eh... jarigen? Gefeliciteerd @:BillDauterive en @:ESF1Gamer!![]()
![]()
Dank je!quote:
Tuig! En ik weet niet eens wat het is!quote:Op woensdag 23 september 2020 15:48 schreef molloot200 het volgende:
Brightspace werkt weer eens voor geen meter mee
quote:Don't be a penis
The man is a genius
aww joh verdorie dat is minderquote:Op woensdag 23 september 2020 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben eventjes kort met pauze. Even opladen. Repetitieweekend van toneel was nogal zwaar, en als flinke domper hebben we maandagavond gehoord dat de hele voorstelling niet doorgaat over twee weken.De venue gaat sluiten, want er mogen van de gemeente nu nog maar 50 mensen in de zaal (en dat is inclusief cast, band, crew, personeel, etc.) en dan houden we amper publiek over. De venue verhuurt daarom ook niet meer nu.
knip
Digitale leeromgeving hier van de uni. Ik probeer al een halfuur een opdracht in te leveren die voor 18:00 vandaag ingeleverd moet, maar het lukt gewoon niet. Hij krijgt het Word A4'tje van maar 1 kant niet geüploadquote:Op woensdag 23 september 2020 15:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Tuig! En ik weet niet eens wat het is!
Dan zou ik snel op de fiets stappen en 'm fysiek afleveren!quote:Op woensdag 23 september 2020 15:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Digitale leeromgeving hier van de uni. Ik probeer al een halfuur een opdracht in te leveren die voor 18:00 vandaag ingeleverd moet, maar het lukt gewoon niet. Hij krijgt het Word A4'tje van maar 1 kant niet geüpload
Da's ook wel een heel geavanceerde functie natuurlijk!quote:Op woensdag 23 september 2020 15:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Digitale leeromgeving hier van de uni. Ik probeer al een halfuur een opdracht in te leveren die voor 18:00 vandaag ingeleverd moet, maar het lukt gewoon niet. Hij krijgt het Word A4'tje van maar 1 kant niet geüpload
Ja want de docent is wel op de uniquote:Op woensdag 23 september 2020 15:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zou ik snel op de fiets stappen en 'm fysiek afleveren!
Bij 'm thuis afleveren dan!quote:Op woensdag 23 september 2020 15:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja want de docent is wel op de uniGok van niet
Je kan wel vast een mail (met bijlage!) naar de docent klaarzetten voor als het om kwart voor zes nog steeds niet gelukt is.quote:Op woensdag 23 september 2020 15:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja want de docent is wel op de uniGok van niet
quote:Due to a service disruption Brightspace is loading slowly. Brightspace are working to resolve the issue.
---- Nederlands ----
Door een storing reageert Brightspace erg traag. Brightspace werkt aan een oplossing.
Nou ja, dan weet de docent ook waarom het niet luktquote:
Ja, nu weet ik waar we Vlaanderen voor kunnen gebruikenquote:Op woensdag 23 september 2020 14:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik word hier niet zo blij van:
[ twitter ]
Leuke laatste zin ook: "Het kabinet gaat nu onderzoek doen of en in welke regio's er belangstelling is voor de bouw van kerncentrales." Ik kan me niet voorstellen dat er regio's zijn die er op zitten te wachten. En ik wil dat ding zeker niet in de Eemshaven (want die locatie staat vast op de shortlist), dan wordt het RELLEN.
OPHEF, dit dat.
Heerlijke multiple use post ditquote:Op woensdag 23 september 2020 16:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja, dan weet de docent ook waarom het niet lukt
[..]
Ja, nu weet ik waar we Vlaanderen voor kunnen gebruiken.
Ik denk wel dat we serieus (opnieuw) naar kernenergie moeten kijken. Ben er niet op tegen. Zonne- en windenergie is ook niet alles.
@:Aoibhin wat ontzettend zuur dat jullie voorstelling niet door kan gaan.
De #ikdoenietmeermee mensen krabbelen weer terug, ze hadden het allemaal niet zo bedoeld, eigenlijk bedoelden ze alleen maar dat ze kritisch zijn op het beleid. Dus nu gaan ze hun filmpjes en posts allemaal weer verwijderen
Prutsers, gemiste kans. Kritisch zijn en vragen stellen: top! Maar dit was wel een heel, heel domme manier om je punt te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |